kertokaa

Riu Lupita hotellista

Mitä mieltä olette Riu Lupita hotellista. Sekun on vähän syrjässä keskustasta, niin onko sieltä järjestettyä kuljetusta keskustaan. Rannalle ilmeisesti on. Kuinka useasti? Se on ilmeisesti jollain hotellialueella niin ajattelin pääseekö siitä hotellialueen läpi oikaisemaan rantaan ja keskustaan vai pitääkö se koko alue kiertää?

5

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • been there done that

      Hotelli on hyvä, hieman kulunut, mutta siisti. Keskustaan on kävelymatka, mutta rannalle menevä bussi (2x tunnissa) pysähtyy puolessa matkassa, joten sillä pääsee hyvin keskustaan.
      Hotellin huoneet ovat siistejä ja ainakaan minun huoneessasi ei ollut elukoita. Ruoka on ihanaa ja kaikkea hotellissa tarjottua voi syödä. Vaihtelua ruuan suhteen riittävästi. Henkilökunta on ystävällistä ja kaikki järjestyy:-)
      Iltaelämä sopii perheille ja lapsille. Coctailit baarissa ihania ja hotellin yhteydessä oleva retkijärjestäjä toimiva sekä turvallinen.
      Jos haluat helpon, "edullisen" All Inclusive -loman suosittelen. Menisin sinne uudestaan milloin vain.

    • erittäin rauhallinen paikka

      Riu Lupita on ihan Golf-kentän vieressä, joten se sopii ainakin Golfaajille hyvin. Siitä ei pysty oikaisemaan suoraan rantaan tai muihin hotelleihin. Hotellista on kuljetus Lupitan omalle rannalle ja kärry pysähtyy myös matkan varrella, eli jättää pois ns. kävelykadulle (Play del Carmenin keskusta) menevän tien risteykseen. Hotelli sopii rauhalliseen lomailuun, eteenkin pienten lasten kanssa ihanteellnen paikka, samoin vanhemmille ihmisille, nuoret ei ehkä Lupitassa viihtyisi. On kaikista Playacarin Riu hotelleista kodinomaisin, minä en itse henkilökohtaisesti lomailisi kyllä Lupitassa. Olen päivän "retken" tehnyt Lupitan uima-altaille ja se riitti minulle, mutta rauhallista lomailua haluavalle se voisi olla ok. Kaunis puutarha jne. Kuka mitäkin sitten etsiin lomaltansa, hyvä kuvaus Lupitasta löytyy AM:n sivuilta sekä tietenkin Riu Lupitan omilta nettisivuilta.

      • mihin saakka kulkee

        eli pääsekö sillä kyydillä keskustaan ja takaisin kuinka myöhään, pääseekö siis vielä illalla?


      • rantaklubille
        mihin saakka kulkee kirjoitti:

        eli pääsekö sillä kyydillä keskustaan ja takaisin kuinka myöhään, pääseekö siis vielä illalla?

        Koska kyseessä on varsinaisesti kuljetus Lupitan rantaklubille, se on käytettävissä aurinkoiseen aikaan, jolloin yleensä rannalla ollaan. Iltakuljetuksia varten ovat taksit.


      • Been there done that
        mihin saakka kulkee kirjoitti:

        eli pääsekö sillä kyydillä keskustaan ja takaisin kuinka myöhään, pääseekö siis vielä illalla?

        Bussi kulkee auringon noususta auringon laskuun. muistaakseni viimeinen lähtee rannalta noin klo 18. Iltaisin kannattaa ottaa taxi. Se maksaa koko alueella n. 5 euroa / matka. Kerran maksoin enemmän, kun menin yhteen ostoskeskukseen. Olin siis matkalla yksin (nainen) ja turvallista oli, kun käyttää maalaisjärkeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe