The Sims lemmikkitarinat!

gulliver

Toimiiko The Sims lemmikkitarinoissa vain motherlode,katching ja aging on/off koodit? Yritin käyttää maxmotives,moveobjects ja testingcheats koodeja mut millään niistä ei ollut mitään vaikutusta :(

9

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psp 2selle

Tuossa HUOM MIKÄLI SINULLA PSP 2 nen vaiko pelaatko jollain mulla mutta käyhän vilkaisemaa http://www.createphpbb.com/radola/viewforum.php?f=24&mforum=radola tuolta voipi löytyä lisääkiin tietoa

Cheat Codes
      The Cheat Gnome (enter during gameplay)
      Cheat code: L1, L1, R1, X, X, D-pad Up.
      This will activate the cheat gnome in The Sims 2: Pets on PlayStation 2.

Give Sim Pet Points
      Cheat code: Triangle, Circle, X, Square, L1, R1
      Note: This activates an option on the cheat gnome.

Tossa on toi että pitää ensin tehä se "tonttu koodi", se tarvitaan jokaiseen koodiin,eli toi ylempi, sitten alempi on lemmikkipisteitä

Advance Time 6 Hours
      Cheat code: Up, Left, Down, Right, R1
      (this unlocks the option to advance time 6 hours on the cheat gnome)

Give 10,000 Simoleons
      Cheat code: Up, Left, Down, Right, Circle
      Special note: This cheat will give 10,000 simoleons, just like the method described below will, but is much easier to do. Submitted by A. Flannery.

Give 10,000 Simoleons
      Cheat code: Up, Left, Down, Right, R1
      Special note: You may notice that this cheat code is the same as the advance time cheat. The trick to getting it to work is to input the cheat once, then select the gnome and cancel the selection, then re-enter the cheat. Then, both advance time 6 hours and give simoleons cheats will be available via the gnome.

Tässä rahakoodia ja kellokoodia.

Max Motives X, X, Square, Triangle, Square, Down, Down, Left, Right, Right

Tuosta tarpeet täyteen.
      Muista tehdä tonttukoodi ensimmäisenä. En ole testannut noita

circle=ympyrä
      triangle=kolmio
      square=neliö

tiedät että se tonttukoodi toimii kun kuuluu semmonen ääni.

edit:/ sun pitää tehdä tuo tonttukoodi ensin, ja sitten siihen tontille ilmestyy sellanen puutarha tonttu, ja kun teet esim. rahakoodin, se tulee kun klikkaat sitä tonttua, siihen tulee joku anna 10000§ tai vastaava

• vaan PC

siis The Sims lemmikkitarinoihin PC:seen ei pleikkarille

• the sims lemmikkitar
        vaan PC kirjoitti:

siis The Sims lemmikkitarinoihin PC:seen ei pleikkarille

Miten saan sen koodi laatikon auki? Oon koittanu kaikkea mut ei se aukee.

• no höhö
        the sims lemmikkitar kirjoitti:

Miten saan sen koodi laatikon auki? Oon koittanu kaikkea mut ei se aukee.

tietokoneella koodi laatikko avataan kun painat ctrl shift ja c SAMAAN AIKAAN

• asennuskoodihukassa

voisko joku kertoo että saako mistään sitä asennuskoodia mikä olisi ollu siinä kotelon sisällä ohjekirjan takana? Mä oon itse hukannut sen !

• Auttaja

Lataus koodi on:

5J6E-T4Y7-5FLC-VSHD-KUMZ

• Auttaja

Koodilaatikon saa auki: ctrl, ja sen yläpuolella oleva nuoli ja C yhtäaikaa :)

• Auttaja

Lataus koodi on:

5J6E-T4Y7-5FLC-VSHD-KUMZ

• yolo

lautauskoodi :
      5J6E-T4Y7-5FLC-VSHD-KUMZ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7520
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2946
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1659
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1468
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1419
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1163
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      863
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      755
    Aihe