Toimiiko The Sims lemmikkitarinoissa vain motherlode,katching ja aging on/off koodit? Yritin käyttää maxmotives,moveobjects ja testingcheats koodeja mut millään niistä ei ollut mitään vaikutusta :(
The Sims lemmikkitarinat!
9
1183
Vastaukset
- psp 2selle
Tuossa HUOM MIKÄLI SINULLA PSP 2 nen vaiko pelaatko jollain mulla mutta käyhän vilkaisemaa http://www.createphpbb.com/radola/viewforum.php?f=24&mforum=radola tuolta voipi löytyä lisääkiin tietoa
Cheat Codes
The Cheat Gnome (enter during gameplay)
Cheat code: L1, L1, R1, X, X, D-pad Up.
This will activate the cheat gnome in The Sims 2: Pets on PlayStation 2.
Give Sim Pet Points
Cheat code: Triangle, Circle, X, Square, L1, R1
Note: This activates an option on the cheat gnome.
Tossa on toi että pitää ensin tehä se "tonttu koodi", se tarvitaan jokaiseen koodiin,eli toi ylempi, sitten alempi on lemmikkipisteitä
Advance Time 6 Hours
Cheat code: Up, Left, Down, Right, R1
(this unlocks the option to advance time 6 hours on the cheat gnome)
Give 10,000 Simoleons
Cheat code: Up, Left, Down, Right, Circle
Special note: This cheat will give 10,000 simoleons, just like the method described below will, but is much easier to do. Submitted by A. Flannery.
Give 10,000 Simoleons
Cheat code: Up, Left, Down, Right, R1
Special note: You may notice that this cheat code is the same as the advance time cheat. The trick to getting it to work is to input the cheat once, then select the gnome and cancel the selection, then re-enter the cheat. Then, both advance time 6 hours and give simoleons cheats will be available via the gnome.
Tässä rahakoodia ja kellokoodia.
Max Motives X, X, Square, Triangle, Square, Down, Down, Left, Right, Right
Tuosta tarpeet täyteen.
Muista tehdä tonttukoodi ensimmäisenä. En ole testannut noita
circle=ympyrä
triangle=kolmio
square=neliö
tiedät että se tonttukoodi toimii kun kuuluu semmonen ääni.
edit:/ sun pitää tehdä tuo tonttukoodi ensin, ja sitten siihen tontille ilmestyy sellanen puutarha tonttu, ja kun teet esim. rahakoodin, se tulee kun klikkaat sitä tonttua, siihen tulee joku anna 10000§ tai vastaava- vaan PC
siis The Sims lemmikkitarinoihin PC:seen ei pleikkarille
- the sims lemmikkitar
vaan PC kirjoitti:
siis The Sims lemmikkitarinoihin PC:seen ei pleikkarille
Miten saan sen koodi laatikon auki? Oon koittanu kaikkea mut ei se aukee.
- no höhö
the sims lemmikkitar kirjoitti:
Miten saan sen koodi laatikon auki? Oon koittanu kaikkea mut ei se aukee.
tietokoneella koodi laatikko avataan kun painat ctrl shift ja c SAMAAN AIKAAN
- asennuskoodihukassa
voisko joku kertoo että saako mistään sitä asennuskoodia mikä olisi ollu siinä kotelon sisällä ohjekirjan takana? Mä oon itse hukannut sen !
- Auttaja
Lataus koodi on:
5J6E-T4Y7-5FLC-VSHD-KUMZ
- Auttaja
Koodilaatikon saa auki: ctrl, ja sen yläpuolella oleva nuoli ja C yhtäaikaa :)
- Auttaja
Lataus koodi on:
5J6E-T4Y7-5FLC-VSHD-KUMZ - yolo
lautauskoodi :
5J6E-T4Y7-5FLC-VSHD-KUMZ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755