Live Mese 2009 salasana pois muistista

L-koodaaja

Joskus tyhmyyttäni ruksasin 'muista salasana' ja 'muista minut'. Haluaisin nyt, ettei salasanani olisi muistissa sillä, kun käyttäjäriville kirjoittaa ID:ni ekan kirjaimen, loput salasana täydentyy automaattisesti ja kuka tahansa voi kirjautua sisään minuna. Tosin koneelleni ei muilla ole pääsyä, jos en avaa sitä itse. Mutta jos kuitenkin tulee tilanne, että joku muu käyttää konettani, niin heillä on vapaa pääsy yksityisalueelle.

Miten saan poistettua salasanan tai käyttäjätunnuksen. Haluan, että kone kysyy ID:n ja salasanan joka kerta.

6

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmm

      En nyt muista kun en ole omalla koneella ja tämä on vielä norjankielinen, mutta kokeileppa mennä ohjauspaaneli--->käyttäjienhallinta ja sieltä oma profiilisi ja sitten pitäs jossain vasemmalla olla jokin hallitse minun verkkosalasanaa. Eli se on sellainen .NET passport homma muistaakseni ja kun löydät oikean paikan niin se on sellainen ikkuna jossa avainikoni vasemmassa yläkulmassa ja sieltä pitää poistaa se oma osoite.


      Live mesellä luulis pystyvän poistaa salasana muistista poistamalla vain ruksi sieltä 'Muista salasanani" kohdasta.

      Pahoittelen viestin sekavuudesta...

      • L-koodaaja

        Voi vitsit. Ei ollut apua neuvosta. Lista on ihan tyhjä. Mahtaako auttaa enää mitään, jos tässä vaiheessa määritän tilin käyttämään .NET Passportia?


      • L-koodaaja
        L-koodaaja kirjoitti:

        Voi vitsit. Ei ollut apua neuvosta. Lista on ihan tyhjä. Mahtaako auttaa enää mitään, jos tässä vaiheessa määritän tilin käyttämään .NET Passportia?

        Minun Mesessäni - versio 2009 - ei pysty poistamaan ruksia mistään kohdasta. Vaikka otan sen pois, täydentyy loput tiedot ittestään.


    • avaa Työkalut, valitse poista yksityistietoja ja rastitse sopivat vaihtoehdot.
      näin Mozilla Firefox:sissa

    • kaikkea idioottia sitä

      näkeekin. Ei tuollaista osaa, hommaa mies.

    • Sandy1234

      Jossain siinä ruudussa pitäisi lukea "Unohda minut" sitä kun painaa, kone unohtaa ID:si ja salasanasi. Jos haluat, että kone muistaa ID:n ruksaa vain muista minut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe