Yritän kirjautua uuteen messengeriin, mutta yrittäessäni sisäänkirjautumista tulee teksti: "Kirjautuminen (WIndows Live Messenger) epäonnistui, koskapalvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen."
Virhekoodi: 8007007e
Viisaalle pohdittavaa
2
1118
Vastaukset
- hmmmm
Itselläni oli sama ongelma kerran ja menettelin silloin näin:
1. Yritin mennä asetuksiin ja käyttää automaattista yhteydenkorjausta
--> Ei auttanu minulla
2. Menin kattomaan netistä että onko palvelu oikeasti poissa käytöstä
--> Ei ollu :D
3. Poistin ja asensin messengerin uudelleen
--> Toimi taas
Tilapäisesti voit käyttää mesettämiseen windows messengeriä tai MSN:n omaa web messengeriä jos asia olisi korjautunut itsestään koneen uudelleen käynnistämisen jälkeen tai seuraavana päivänä.
Mikäli asentaminen ei kiinnosta niin voithan toki odottaa jos joku muu tulee kertomaan mistä vika johtuu tai etsimällä googlella englanninkielisiä neuvoja virheeseen liittyen.- daihj
Minä en ole saanut tuolla keinolla korjattua tätä ongelmaa lainkaan. Yritin asentaa uudestaan, muttei annan asentaa uudestaan kun väittää että se on yhä asennettuna koneeseen vaikka ei pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810