Olen lähdössä loppukesästä Kanadaan viettämään aikaa poikaystäväni kanssa ja hän ehdotti käväisyä Yhdysvaltojen puolella (hän asuu Niagara Fallsissa, joten rajan ylitys tapahtuisi autolla). Omistan uuden biometrisen passin, mutta tuleeko minun hankkia viisumia tai täyttää ESTA:a? En uskaltanut viime reissullani siellä puolella käväistä, jos vaikka eivät olisi enää päästäneet takaisin Kanadaan. Kiitoksia etukäteen neuvoista! :)
Kanadasta visiitti Yhdysvaltoihin?
Minä vain
1
518
Vastaukset
- piipahdetaan
usassa silloin tällöin. ei kummempia kommervenkkejä tarvita. jokunen helppo lappu täytetään satamassa ja sillä saletti. usaan et pääse, ellei sulla ole antaa tietoa sieltä poislähdöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884