Vuokrataan mummonmökki 02-alueelta

Nimetön

Annetaan vuokralle idyllinen vaatimatonpunainen tupa perunamaalla vapaa-ajan asunnoksi. Ei rantaa. Sähköt on ja kesävesi. Vuokra mieluusti työnä (nurmikonleikkuu, polttopuiden teko etc.). Yhteydenotot [email protected].

9

4428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DANIELA

      Hei!Vieläköhän mummonmökki olisi vuokrattavana?Missäköhän päin 02-aluetta mökki sijaitsee?Voisitko kertoa hieman lisää mökistä ja sen pihapiiristä,kuten huoneiden määrä/neliömäärä,ja onko esim. pihasaunaa ym...Kerroit ilmoituksessasi,että mökki olisi tarjolla lähinnä vapaa-ajan käyttöön,mutta olisikohan minun mahdollista muuttaa mökkiin ympärivuotisesti asumaan?Jos on,niin mitä olit ajatellut vuokran suuruudeksi kuukaudessa?Mökin vaatimattomuus on vain plussaa,minulle riittää,kunhan mökissä on sähköt,ja että voin kasvattaa omat perunat ja porkkanat. Ystävällisin terveisin:Daniela Herjanto.Turku. [email protected]

    • olemme kiinnostuneita

      missäpäin kyseinen mökki sijaitsee.Olemme varhaiseläkkeellä oleva pari,mutta toki vielä puuhommat ja remontit sekä puutarhahommatkin sujuu.

      • vuokrattavia

        Näin vastauksenne toisen mökin ilmoituksesta.
        Tiedoksi jos ei se tuota teille tulosta on täälläkin
        vaihtoehto. Mökin vuosivuokra on 4000 e ja
        työpanokset päätilan pikkuhommista mitä sitten
        jaksaa tehdäkkin vähennetään vuokrasta.
        Ilmoitus tästä mökistä löytyy asuntoilmoitukset.com
        vapaa-ajan asunnot Mummonmökki Vihdissä.
        Jos asia tulee ajankohtaiseksi voi ottaa yhteyttä
        huhtikuun aikana 0400-518174


      • sotalaisen torppa

        Terve. Mökissä ei voi asua ympärivuoden, vaikka onhan siinä aikojen juoksussa asuttu. Siellä on ulkohuussi ja sellaiset. Laittakaa joka tapauksessa yhteystiedot osoitteeseen [email protected]. Viimekesäinen vuokralainen ainakin kyllästyi mökkeilyyn kesken kesän ja muutoksia voipi tulla.


      • kikka115
        sotalaisen torppa kirjoitti:

        Terve. Mökissä ei voi asua ympärivuoden, vaikka onhan siinä aikojen juoksussa asuttu. Siellä on ulkohuussi ja sellaiset. Laittakaa joka tapauksessa yhteystiedot osoitteeseen [email protected]. Viimekesäinen vuokralainen ainakin kyllästyi mökkeilyyn kesken kesän ja muutoksia voipi tulla.

        moi lisin kiinnostunu kesäksi vuokramaan sotamiehentorpan kesäksi 2013.mitähän maksaisi.lähetäppä viesti [email protected].


    • kiinnostunut
    • mökkiä vailla

      täällä olisi pariskunta,joka haluaisi tämän,mies on kova tekemään polttopuita,samoin siistimään pihamaata ja myös nurmikkoa leikkaamaan.tällä tekemisellä voisi korvata mökin vuokran.oleme siisti pariskunta.

    • miia5

      moikka!joko mökki on mennyt?olisimme kiinnostuneita vuokraamaan.meillä myös kaksi koiraa jos se ei ole este?miia.rantaoja2netti.fi

    • reiskaala

      onko vapaa ja pitkäaikaseen vuokrasopimukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe