MIKÄ VOIS OLLA VIKANA

SAMUEL600

MIKÄ VOIS OLLA VIKANA KU TALVEN JÄLILTÄ YRITIN LAITAA ZZR600 KÄYNTIIN EI MILLÄÄN NO SIT HÄVIS NEUTRAL VALO.. EIKÄ ENÄÄ STARTAA TIETÄÄKÖ KUKAAN TAI ONKO OLLU SAMOJA VIKOJA

10

970

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaapi

löytyä ihan akun huonost jännitteest

• hävinny

saattaa olla ihan pelkkää hapettumaa kengis/virta loppu

• pääsulake

jos sähköt sammui yhtäkkiä.

• INSINÖÖRI--LEGENDA

MEET IHAN ENSIMMÄISEKSI BIILTEMAAN JA OSTAT YLEISMITTARIN MINKÄ TUNGET PERSEESEESI ODOTAT HETKEN JA PIERAISET MITTARIN ULOS JOS SE OSUU KAWAAN NIIN SE ON PASKANA JA JOS SE EI OSU NIIN SE ON SILTI PASKANA

KYLLÄ INSINÖÖRI--LEGENDA TIETÄÄ

• Mulqvist

Just näin!

• RahatNytMaksettu

Kampiakseli luultavasti hirttänyt niin pahasti venttiileihin ettei startti jaksa pyörittää.

• akun tyhjäks

nyt se pitää ladata uudelleen, ja sitten taas, ja taas, voihan se myös käynnistyä, jos on bensaa...?

• mopon ja nyt vituttaa

Huuhtele tankki ainakin jollain aineella. Vanha bensa talven aikana haihtunut mämmiksi... kaikki suuttimet ja letkut tukkeessa.

• hvffufu

Mä herättelin mun zetorin viikonloppuna tslvihorroksesta, piti kerran ladata akku ennen ku jakso käynnistyä. älä sahaa starttia pilalle, korkeintaan 10 sekunnin käynnistyksiä.

Niina

• juttu mulla
        hvffufu kirjoitti:

Mä herättelin mun zetorin viikonloppuna tslvihorroksesta, piti kerran ladata akku ennen ku jakso käynnistyä. älä sahaa starttia pilalle, korkeintaan 10 sekunnin käynnistyksiä.

Niina

Zetori 1100:n,vm -01 : eipä jaksanu eka yrityksellä pyörittää talven jäljiltä tarpeeks.
        Ollu lämpösessä mut en ole käytelly talvella.
        Niin vaan piti ladata akku ennenku sai tarpeeks
        voimaa startille.Onneks helppo ladata kun laitoin
        joskus tupakinsytytinpiuhan satulan alle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe