30.4. lähtevät

venetsiaan?

Onko vielä ketään saanut kutsua 30.4. Venetsiaan lähtöön?

15

2561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siirrettiin

      Meillä oli varauksena tämä lähtö ,mutta siirsivät sen 23.4 asia on lopullinen.

      • huoltaja1

        Joo lähdössä olen 23.4-27.4 välisenä aikana.En mene retkille ja en osaa italiaa joten olisi kiva saada matkaseuraa!


      • 60violet
        huoltaja1 kirjoitti:

        Joo lähdössä olen 23.4-27.4 välisenä aikana.En mene retkille ja en osaa italiaa joten olisi kiva saada matkaseuraa!

        lähdössä ja en tiedä vielä ostanko minkäänlaista korttia.Haluaisin kulkea omaan tahtiin.
        Näitä viestejä kun lukee,niin pääsee aika hyvään käsitykseen mihin kannattaa tutustua näinä muutamana päivänä.


      • kuin myös
        huoltaja1 kirjoitti:

        Joo lähdössä olen 23.4-27.4 välisenä aikana.En mene retkille ja en osaa italiaa joten olisi kiva saada matkaseuraa!

        lähdössä 23.04 enkä aio osallistua retkille,hyvää tietoa saanut täältä palstalta osaa ilman oppaitakin,eikä ole riippuvainen aikatauluista,olen ryhmässäD


      • huoltaja1
        kuin myös kirjoitti:

        lähdössä 23.04 enkä aio osallistua retkille,hyvää tietoa saanut täältä palstalta osaa ilman oppaitakin,eikä ole riippuvainen aikatauluista,olen ryhmässäD

        Hei!En ole vielä saanut tietoo ryhmästä mut eiköhän lähipäivinä Maksut on kaikki suoritettu!


      • kuin myös
        huoltaja1 kirjoitti:

        Hei!En ole vielä saanut tietoo ryhmästä mut eiköhän lähipäivinä Maksut on kaikki suoritettu!

        Heippa!sain viime viikolla "lentolipun" varmaan pian tulee sinullekin,onko D-ryhmäläisiä?olen yksin liikenteessä tästä riihimäen seudulta


      • huoltaja1
        kuin myös kirjoitti:

        Heippa!sain viime viikolla "lentolipun" varmaan pian tulee sinullekin,onko D-ryhmäläisiä?olen yksin liikenteessä tästä riihimäen seudulta

        Nyt on asiat kunnossa ja kuulun ryhmään D kanssa vielä pitää hommata Bussiliput ja minähän olen Tampereelta joten seura kelpaa ja en ota mitään retkiä on aikaa rauhassa tutustua ilman mitään kauheeta vouhotusta.Tarvii varmaan laittaa lappu rintaan tai joku muu merkki että voitas yhdistää toisiamme jotka emme mene retkille.


      • kuin myös
        huoltaja1 kirjoitti:

        Nyt on asiat kunnossa ja kuulun ryhmään D kanssa vielä pitää hommata Bussiliput ja minähän olen Tampereelta joten seura kelpaa ja en ota mitään retkiä on aikaa rauhassa tutustua ilman mitään kauheeta vouhotusta.Tarvii varmaan laittaa lappu rintaan tai joku muu merkki että voitas yhdistää toisiamme jotka emme mene retkille.

        aion tutustua ominpäin ja katsella rauhassa,nähdään kentällä,ryhmäD


      • Trigger Happy
        kuin myös kirjoitti:

        Heippa!sain viime viikolla "lentolipun" varmaan pian tulee sinullekin,onko D-ryhmäläisiä?olen yksin liikenteessä tästä riihimäen seudulta

        Heips, minäkin olen yksin liikenteessä. Katsoin eilen Kuningaskuluttaja -ohjelman, jossa kritisoitiin sitä, että näillä "ilmaismatkoilla" rahastetaan matkakohteessa eli opastettujen retkien hinnaksi tulee 300 - 700 euroa, mutta tupakkakaupoista ja satamasta saa muutamilla euroilla kolmen päivän matkalippuja. Ehdotan, että mennään kimpassa omille retkille ja säästetään satoja euroja. Tapaamisiin!


      • Nimetön
        Trigger Happy kirjoitti:

        Heips, minäkin olen yksin liikenteessä. Katsoin eilen Kuningaskuluttaja -ohjelman, jossa kritisoitiin sitä, että näillä "ilmaismatkoilla" rahastetaan matkakohteessa eli opastettujen retkien hinnaksi tulee 300 - 700 euroa, mutta tupakkakaupoista ja satamasta saa muutamilla euroilla kolmen päivän matkalippuja. Ehdotan, että mennään kimpassa omille retkille ja säästetään satoja euroja. Tapaamisiin!

        Hei, tulin muutama päivä sitten reissusta ja tässä vinkin omatoimireissulle: osta bussi/veneliput tupakkakaupasta hotellin läheltä, Vaporetto -lipun saa esim. 72H/33€, jolla pääsee Venetsian laguunisaarille esim. Burano tai Murano. Venetsiakartan saa muutamalla eurolla, jotta pysyy kartalla. Itse lähdin kolmena päivänä heti aamupalan jälkeen ja tulin vasta illalla hotelliin, viimeinen lautta lähtee Venetsiasta 23.30 ja viimeinen bussi heti sen jälkeen Punta Sabionista. Antoisaa reissua kaikille lähtiöille!


      • Nimetön
        kuin myös kirjoitti:

        lähdössä 23.04 enkä aio osallistua retkille,hyvää tietoa saanut täältä palstalta osaa ilman oppaitakin,eikä ole riippuvainen aikatauluista,olen ryhmässäD

        Hei, tulin muutama päivä sitten reissusta ja tässä vinkin omatoimireissulle: osta bussi/veneliput tupakkakaupasta hotellin läheltä, Vaporetto -lipun saa esim. 72H/33€, jolla pääsee Venetsian laguunisaarille esim. Burano tai Murano. Venetsia kartan saa muutamalla eurolla, jotta pysyy kartalla. Itse lähdin kolmena päivänä heti aamupalan jälkeen ja tulin vasta illalla hotelliin, viimeinen lautta lähtee Venetsiasta 23.30 ja viimeinen bussi heti sen jälkeen Punta Sabionista. Antoisaa reissua kaikille lähtiöille!


      • `TIETOA
        Nimetön kirjoitti:

        Hei, tulin muutama päivä sitten reissusta ja tässä vinkin omatoimireissulle: osta bussi/veneliput tupakkakaupasta hotellin läheltä, Vaporetto -lipun saa esim. 72H/33€, jolla pääsee Venetsian laguunisaarille esim. Burano tai Murano. Venetsiakartan saa muutamalla eurolla, jotta pysyy kartalla. Itse lähdin kolmena päivänä heti aamupalan jälkeen ja tulin vasta illalla hotelliin, viimeinen lautta lähtee Venetsiasta 23.30 ja viimeinen bussi heti sen jälkeen Punta Sabionista. Antoisaa reissua kaikille lähtiöille!

        Kuuluuko tähän 72 h 33 € hintaan myös bussilippu vai ostetaanko se erikseen ? Jos paljonko maksaa ?


      • 60violet
        Nimetön kirjoitti:

        Hei, tulin muutama päivä sitten reissusta ja tässä vinkin omatoimireissulle: osta bussi/veneliput tupakkakaupasta hotellin läheltä, Vaporetto -lipun saa esim. 72H/33€, jolla pääsee Venetsian laguunisaarille esim. Burano tai Murano. Venetsiakartan saa muutamalla eurolla, jotta pysyy kartalla. Itse lähdin kolmena päivänä heti aamupalan jälkeen ja tulin vasta illalla hotelliin, viimeinen lautta lähtee Venetsiasta 23.30 ja viimeinen bussi heti sen jälkeen Punta Sabionista. Antoisaa reissua kaikille lähtiöille!

        lähtijät.Sään siellä voi katsoa sivulta Venetsia,Italia Sää:Weather Underground Olen lähdössä ryhmässä A 23.4,


      • Anjukska
        `TIETOA kirjoitti:

        Kuuluuko tähän 72 h 33 € hintaan myös bussilippu vai ostetaanko se erikseen ? Jos paljonko maksaa ?

        Bussiliput erikseen, 4,50€ päivä


    • Hei!
      Minä olen lähdössä yksin 30.4.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe