Marmarikseen 25. heinäkuuta, eli ihan liikaa aikaa jäljellä... Kuumat 2 viikkoa ja ihan maan pinnalla ajattelin viettää (tiedoksi sille joka kohta epäilee jotai kellarireissuja... =)
Onko täällä muita samoihin aikoihin lähtijötä?
Liikaa
7
924
Vastaukset
- Make ja Tino
25.7 On eka loma viiko takana ja 2 viikkoo edessä.....
- turkkiin.
Jooo! 18.7 menossa kaheks viikoks candaniin! ei jaksais oottaa ei! paras loma tulee! 104 päivää pitäis viel jaksaa, mut ei se niin paha oo ku toi kesäloma tosta starttaa :) loman odotuksia kaikille.
- smip
Tasan kolme viikkoa ja jo olemme kohteessa eli 25.4.2009 aamulento Helsingistä Dalamasiin. :)
Toivottavasti sää lämpenee. Rentoutusta, hyvää ruokaa ja muutama kylmä Efes-olut, ja sitä aurinkoa toivotaan. Ja ehkä parit nahkalaukut, kengät ym tuliaisina.
Kivaa reissua kaikille Marmarikseen matkaajille. :D- kiitti
matka toivotuksista;)Toivottavasti lämpenee.
25. heinäkuussa kaksi viikkoa Yunukseen eikä meilläkään ole aietta mennä kellariin. Taitaa olla tämän kellarikammoisen tyypin aika tulla itse ulos kaapista ja tunnustaa olevansa yksinäinen, katkera ja kateellinen mies, joka on itse kellarinkaipuinen
- MMM
Olet oikeassa !!
25.7 kavereitten kanssa 2 viikoks metropol hotelliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671