Houston, Texas

Kertokaaaas

Kertokaas kokemuksia tästä paikasta ja mitä siellä kannattaa viikon sisällä tehdä? Kertokaa myös onko siellä jotain varottavaakin!
Kiitos

5

2507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      ...mutta eipä siellä ihan hirveästi nähtävää ole. Space Center Houston, Downtown Aquarium, The Galleria Mall, Main Event Entertainment ja tietysti jotain museoita. Siinäpä ne sitten oikeastaan olikin.

      • Ruuhkakivi

        Kyllä kaupungissa jossa on yli 5,5 miljoonaa asukasta tekemistä/näkemistä riittää...aloita vaikka sivuilta www.visithoustontexas.com


      • txvlx

        Galveston Houstonista 70 km etelaan, Kemah Boardwalk Space Centerista 7 km lanteen, San Jacinto Battle Ground, Battle Ship Texas, ravintolat ja yokerhot Mid Town alueella, Theatre District keski kaupungilla, Toyota Center NBA koripallosta kiinnostuneille, Reliant Stadium NFL Houston Texans pelia katsoville, Minute Maid Park MLB Baseball ystaville, huvipuistoja, 160 golf kenttaa, elaintarha jne.


      • Anonyymi

        https://www.dshs.texas.gov/coronavirus/immunize/vaccine-faqs.aspx#availability
        As of Monday, March 29, 2021, everyone age 16 and older is now eligible to receive a COVID-19 vaccine in Texas.

        Eli EI vaadita että asuu Teksasissa.
        Tehdäänkö näin kenties laittomien matujen takia, en tiedä, mutta ihan sama, sinne vaan rokotukseen.
        Suoraan Suomesta et voi matkustaa USAan, mene ensin ainakin 14 päiväksi vaikka Kuuba, Meksiko, Kanada, Venäjä, Serbia....
        Samalla voit yrittää saada rokotteen Moskovasta tai Belgradesta.

        Matkustuskielto Schengen-alueelta USAan Brittimuunnoksen takia:
        https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/from-other-countries.html

        Samoin Kaliforniassa onnistuu:
        Perusterve nuori aikuinen ei voi vielä varata aikaa, Kalifornia. Viimeistään 15.4 onnistuu. Ota VPN-yhteys ja aseta sijainniksi USA. https://myturn.ca.gov/
        Varminta olisi, jos sinulla on kännykkänumero USAssa johon voit vastaanottaa SMS ja puheluita, en tiedä kumpi niistä on tarpeen vai tuleeko sekä puheluita että tekstareita. Postinumero eli ZIP hyvä tietää, millä alueella haluat rokotteen.
        Jos sinulla on puhelin eSIM-tuella (esim. iPhone SE vuoden 2020 malli tai muun valmistajan uusi kallis puhelin), et tarvitse fyysistä SIM-korttia vaan voit suoraan netistä ostaa ja ottaa heti käyttöön jenkkien kännykkänumeron, en tiedä mikä on paras nettisivu mistä ostaa.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      kiitos paljon kaikista näistä, näyttää siltä että viikossa kerkee paljn nähdäkkin ! Huomenna lähtee lento aamulla houstoniin ! morjenss

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe