Houston, Texas

Kertokaaaas

Kertokaas kokemuksia tästä paikasta ja mitä siellä kannattaa viikon sisällä tehdä? Kertokaa myös onko siellä jotain varottavaakin!
Kiitos

5

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      ...mutta eipä siellä ihan hirveästi nähtävää ole. Space Center Houston, Downtown Aquarium, The Galleria Mall, Main Event Entertainment ja tietysti jotain museoita. Siinäpä ne sitten oikeastaan olikin.

      • Ruuhkakivi

        Kyllä kaupungissa jossa on yli 5,5 miljoonaa asukasta tekemistä/näkemistä riittää...aloita vaikka sivuilta www.visithoustontexas.com


      • txvlx

        Galveston Houstonista 70 km etelaan, Kemah Boardwalk Space Centerista 7 km lanteen, San Jacinto Battle Ground, Battle Ship Texas, ravintolat ja yokerhot Mid Town alueella, Theatre District keski kaupungilla, Toyota Center NBA koripallosta kiinnostuneille, Reliant Stadium NFL Houston Texans pelia katsoville, Minute Maid Park MLB Baseball ystaville, huvipuistoja, 160 golf kenttaa, elaintarha jne.


      • Anonyymi

        https://www.dshs.texas.gov/coronavirus/immunize/vaccine-faqs.aspx#availability
        As of Monday, March 29, 2021, everyone age 16 and older is now eligible to receive a COVID-19 vaccine in Texas.

        Eli EI vaadita että asuu Teksasissa.
        Tehdäänkö näin kenties laittomien matujen takia, en tiedä, mutta ihan sama, sinne vaan rokotukseen.
        Suoraan Suomesta et voi matkustaa USAan, mene ensin ainakin 14 päiväksi vaikka Kuuba, Meksiko, Kanada, Venäjä, Serbia....
        Samalla voit yrittää saada rokotteen Moskovasta tai Belgradesta.

        Matkustuskielto Schengen-alueelta USAan Brittimuunnoksen takia:
        https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/from-other-countries.html

        Samoin Kaliforniassa onnistuu:
        Perusterve nuori aikuinen ei voi vielä varata aikaa, Kalifornia. Viimeistään 15.4 onnistuu. Ota VPN-yhteys ja aseta sijainniksi USA. https://myturn.ca.gov/
        Varminta olisi, jos sinulla on kännykkänumero USAssa johon voit vastaanottaa SMS ja puheluita, en tiedä kumpi niistä on tarpeen vai tuleeko sekä puheluita että tekstareita. Postinumero eli ZIP hyvä tietää, millä alueella haluat rokotteen.
        Jos sinulla on puhelin eSIM-tuella (esim. iPhone SE vuoden 2020 malli tai muun valmistajan uusi kallis puhelin), et tarvitse fyysistä SIM-korttia vaan voit suoraan netistä ostaa ja ottaa heti käyttöön jenkkien kännykkänumeron, en tiedä mikä on paras nettisivu mistä ostaa.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      kiitos paljon kaikista näistä, näyttää siltä että viikossa kerkee paljn nähdäkkin ! Huomenna lähtee lento aamulla houstoniin ! morjenss

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe