Kertokaas kokemuksia tästä paikasta ja mitä siellä kannattaa viikon sisällä tehdä? Kertokaa myös onko siellä jotain varottavaakin!
Kiitos
Houston, Texas
5
2508
Vastaukset
- Minä vain
...mutta eipä siellä ihan hirveästi nähtävää ole. Space Center Houston, Downtown Aquarium, The Galleria Mall, Main Event Entertainment ja tietysti jotain museoita. Siinäpä ne sitten oikeastaan olikin.
- Ruuhkakivi
Kyllä kaupungissa jossa on yli 5,5 miljoonaa asukasta tekemistä/näkemistä riittää...aloita vaikka sivuilta www.visithoustontexas.com
- txvlx
Galveston Houstonista 70 km etelaan, Kemah Boardwalk Space Centerista 7 km lanteen, San Jacinto Battle Ground, Battle Ship Texas, ravintolat ja yokerhot Mid Town alueella, Theatre District keski kaupungilla, Toyota Center NBA koripallosta kiinnostuneille, Reliant Stadium NFL Houston Texans pelia katsoville, Minute Maid Park MLB Baseball ystaville, huvipuistoja, 160 golf kenttaa, elaintarha jne.
- Anonyymi
https://www.dshs.texas.gov/coronavirus/immunize/vaccine-faqs.aspx#availability
As of Monday, March 29, 2021, everyone age 16 and older is now eligible to receive a COVID-19 vaccine in Texas.
Eli EI vaadita että asuu Teksasissa.
Tehdäänkö näin kenties laittomien matujen takia, en tiedä, mutta ihan sama, sinne vaan rokotukseen.
Suoraan Suomesta et voi matkustaa USAan, mene ensin ainakin 14 päiväksi vaikka Kuuba, Meksiko, Kanada, Venäjä, Serbia....
Samalla voit yrittää saada rokotteen Moskovasta tai Belgradesta.
Matkustuskielto Schengen-alueelta USAan Brittimuunnoksen takia:
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/from-other-countries.html
Samoin Kaliforniassa onnistuu:
Perusterve nuori aikuinen ei voi vielä varata aikaa, Kalifornia. Viimeistään 15.4 onnistuu. Ota VPN-yhteys ja aseta sijainniksi USA. https://myturn.ca.gov/
Varminta olisi, jos sinulla on kännykkänumero USAssa johon voit vastaanottaa SMS ja puheluita, en tiedä kumpi niistä on tarpeen vai tuleeko sekä puheluita että tekstareita. Postinumero eli ZIP hyvä tietää, millä alueella haluat rokotteen.
Jos sinulla on puhelin eSIM-tuella (esim. iPhone SE vuoden 2020 malli tai muun valmistajan uusi kallis puhelin), et tarvitse fyysistä SIM-korttia vaan voit suoraan netistä ostaa ja ottaa heti käyttöön jenkkien kännykkänumeron, en tiedä mikä on paras nettisivu mistä ostaa.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!11
kiitos paljon kaikista näistä, näyttää siltä että viikossa kerkee paljn nähdäkkin ! Huomenna lähtee lento aamulla houstoniin ! morjenss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614