kommentoikaa martin pilkki tapahtumaa. aurinko ainakin pysyi pilvessä. väkeä näytti olevan mukavasti ja kalaakin tuli.
martin pilkki
2
1268
Vastaukset
- kalahukastaja
Olisi tarkoitus lähteä lomailemaan Luoston suuntaan. Minkäslaista kalaa lammesta nousee ja missä päin kannattaa istua nököttää? Entä minkälaiselle herkulle lammen kalat ovat persoja?
- Noutotavaraa kyttäävä viest...
Onnistuvat nämä ilet ja matit munaamaan.Käytöstä poistettu esine vain hinkkaa housuissa.Naisen syliä kaivatessa tökertyvät viesteihin joita ei millään ilveellä saa mahtumaan ajattelevan ihmisen toimintaan.Suuri rysäys tulossa ja päämiehenä köyhä,valheisiin taipuva pääministeri.Ennenkokemattomien hulttioiden joukkue tuhoaa näitä hyvinvoinnin rippeitä.Sitä saamme mitä tilaamme.Äänestäkää näitä lahjomattomia ahneita ja liliukset palaavat takaisin.Varmasti kuin hyytävän kylmä kevään tuuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013