http://www.fusemagazine.com.au/index.php/news/entertainment/39-tom-cruise-is-still-not-gay-
Cruisea ihmetellään
6
446
Vastaukset
- Dekkari.
..tulla ulos "kaapista".....
Jos näin on kuten tuo linkki väittää,niin asettuuhan nuo Surin siemennysjutut ihan uuteen valoon....
Ja selittyyhän tuo Tompan varhaislapsuuden kuvat naisten vaatteisiin pukeutumisestakin....
D:)- bi-rationalisti
Transvetismi ja seksuaalinen suuntautuminen eivät liity toisiinsa. lapsilla kyse roolileikeistä.
- sekä puheet istukan
bi-rationalisti kirjoitti:
Transvetismi ja seksuaalinen suuntautuminen eivät liity toisiinsa. lapsilla kyse roolileikeistä.
syömisestä on tervettä kommunikointiako ?
- poikalapsia pihalla
bi-rationalisti kirjoitti:
näkee naisten vaatteissa juoksevankin!!!!!
- viaton
Montakohan uskonnonvastaista spy:ta
mahtuu kirkkoon?
Lähettäkää vastaus ja nimet.- liian köyhä scientoksi
Cruise on mainoksen vuoksi mukana. Kalastelee rikkaita Hollywoodilaisa järjestön piiriin.
Ehkäpä hänelle jopa maksetaan mukana olosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006