Älykkäin Batmanin vihollinen

TN.

Eli kuka on? Itse arvaan:

Riddler

tai

Bane

Sanokaa oma mielipiteenne.

13

2594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on myös

Ra's al Ghul

ai niin ja Jokeri tietenkin.

• mmm

Arvuuttaja
      Jokeri tai
      Bane

• olen

Arvuuttaja on hyvä kaikenlaisissa "brain teasereissä", Bane strategiassa ja Jokeri on vaan niin hullu, että on kuin nero.

• ...

1. Bane 2. Riddler 3. Joker 4. Hush

• ........

1.Riddler 2.Bane 3.Joker ????

• Batmanin vastustajista suurin osa on älykkäitä tai ainakin jollakin tavalla poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä.

Ra's Al Ghul: Valtaa, älyä ja karismaa

Jokeri: Hulluuden ja nerouden risteytys

Kaksinaama: Lainoppinut, jonka mieli pirstoutui kasvojen myötä

Riddler: Arvoitusten mestari

Variksenpelätti: Taitava tiedemies, pelon asiantuntija

• gdf

mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

• ljh
        gdf kirjoitti:

mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

1 bane 2 hush 3 riddlen 4 joker

• fghqwee

Jokeri ja Riddleri yhtä, mutta eri tavalla älykkäitä, mutta kai Bane nyt on vielä nokkelampi tai ainakin "genretietoisempi" kuin nuo, kun osasi välttää yleiset virheet ja sentään voitti Batmanin, josta sentään sanotaan, että voi päihittää kenet vaan, kuhan valmistautuu.

• Elsa-Pekka

Yhdessä sarjakuvalehdessä Batmanilla oli sellainen vihollinen, joka oli itse asiassa iäkäs mies, jonka alaruumis oli lähes halvaantunut. Tarvitsi siis pyörätuolia. Hän kuitenkin oli kehittänyt tekniinan, jonka avulla hänen mielensä siirtyi koehenkilöiden aivoihin. Eräänlainen kauko-ohjausjärjestelmä. Taisi käydä niin, että Bruce Wayne eli Batman tuli rahoittaneeksi miekkosen tutkimuksia.

• Harley Quinn

Jokeri... Super-sanity. Älykkyys kohtaa luovuuden.

Riddleriä piinaa kaavoihin kangistuminen ja pakkomielle arvoituksiin, ja kaikki arvoitukset ovat olleet ratkaistavissa. Pitää itseään Batmaniä älykkäämpänä ja suuttuu, kun ei olekaan. Älykkäät ihmiset osaavat hallita tunteitaan.

Bane on älykäs, sekä kirjatietoudessa että katutietoudessa. Ajattelu jää kuitenkin laatikon sisälle.

Ra's Al Ghulin mieli vaan sekoittuu enemmän ja enemmän Lazarus pit käyntien takia.

Eli kyllä se Jokeri on tähän oikea vastaus, vaikka tylsä olisikin.

• Harley.Quinn

Hulluutta on monen laista...

• Luikki_Vermovetola

Robin. Aina ihan jarruna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      156
      3938
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3326
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      94
      2708
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      283
      2538
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2286
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      115
      1973
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      4
      1190
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1039
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1018
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    Aihe