Älykkäin Batmanin vihollinen

TN.

Eli kuka on? Itse arvaan:

Riddler

tai

Bane

Sanokaa oma mielipiteenne.

13

2555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on myös

Ra's al Ghul

ai niin ja Jokeri tietenkin.

• mmm

Arvuuttaja
      Jokeri tai
      Bane

• olen

Arvuuttaja on hyvä kaikenlaisissa "brain teasereissä", Bane strategiassa ja Jokeri on vaan niin hullu, että on kuin nero.

• ...

1. Bane 2. Riddler 3. Joker 4. Hush

• ........

1.Riddler 2.Bane 3.Joker ????

• Batmanin vastustajista suurin osa on älykkäitä tai ainakin jollakin tavalla poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä.

Ra's Al Ghul: Valtaa, älyä ja karismaa

Jokeri: Hulluuden ja nerouden risteytys

Kaksinaama: Lainoppinut, jonka mieli pirstoutui kasvojen myötä

Riddler: Arvoitusten mestari

Variksenpelätti: Taitava tiedemies, pelon asiantuntija

• gdf

mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

• ljh
        gdf kirjoitti:

mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

1 bane 2 hush 3 riddlen 4 joker

• fghqwee

Jokeri ja Riddleri yhtä, mutta eri tavalla älykkäitä, mutta kai Bane nyt on vielä nokkelampi tai ainakin "genretietoisempi" kuin nuo, kun osasi välttää yleiset virheet ja sentään voitti Batmanin, josta sentään sanotaan, että voi päihittää kenet vaan, kuhan valmistautuu.

• Elsa-Pekka

Yhdessä sarjakuvalehdessä Batmanilla oli sellainen vihollinen, joka oli itse asiassa iäkäs mies, jonka alaruumis oli lähes halvaantunut. Tarvitsi siis pyörätuolia. Hän kuitenkin oli kehittänyt tekniinan, jonka avulla hänen mielensä siirtyi koehenkilöiden aivoihin. Eräänlainen kauko-ohjausjärjestelmä. Taisi käydä niin, että Bruce Wayne eli Batman tuli rahoittaneeksi miekkosen tutkimuksia.

• Harley Quinn

Jokeri... Super-sanity. Älykkyys kohtaa luovuuden.

Riddleriä piinaa kaavoihin kangistuminen ja pakkomielle arvoituksiin, ja kaikki arvoitukset ovat olleet ratkaistavissa. Pitää itseään Batmaniä älykkäämpänä ja suuttuu, kun ei olekaan. Älykkäät ihmiset osaavat hallita tunteitaan.

Bane on älykäs, sekä kirjatietoudessa että katutietoudessa. Ajattelu jää kuitenkin laatikon sisälle.

Ra's Al Ghulin mieli vaan sekoittuu enemmän ja enemmän Lazarus pit käyntien takia.

Eli kyllä se Jokeri on tähän oikea vastaus, vaikka tylsä olisikin.

• Harley.Quinn

Hulluutta on monen laista...

• Luikki_Vermovetola

Robin. Aina ihan jarruna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2746
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1807
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1784
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1394
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      71
      1251
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1225
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1128
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      75
      1105
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      988
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      90
      962
    Aihe