Älykkäin Batmanin vihollinen

TN.

Eli kuka on? Itse arvaan:

Riddler

tai

Bane

Sanokaa oma mielipiteenne.

13

2625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on myös

Ra's al Ghul

ai niin ja Jokeri tietenkin.

• mmm

Arvuuttaja
      Jokeri tai
      Bane

• olen

Arvuuttaja on hyvä kaikenlaisissa "brain teasereissä", Bane strategiassa ja Jokeri on vaan niin hullu, että on kuin nero.

• ...

1. Bane 2. Riddler 3. Joker 4. Hush

• ........

1.Riddler 2.Bane 3.Joker ????

• Batmanin vastustajista suurin osa on älykkäitä tai ainakin jollakin tavalla poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä.

Ra's Al Ghul: Valtaa, älyä ja karismaa

Jokeri: Hulluuden ja nerouden risteytys

Kaksinaama: Lainoppinut, jonka mieli pirstoutui kasvojen myötä

Riddler: Arvoitusten mestari

Variksenpelätti: Taitava tiedemies, pelon asiantuntija

• gdf

mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

• ljh
        gdf kirjoitti:

mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

1 bane 2 hush 3 riddlen 4 joker

• fghqwee

Jokeri ja Riddleri yhtä, mutta eri tavalla älykkäitä, mutta kai Bane nyt on vielä nokkelampi tai ainakin "genretietoisempi" kuin nuo, kun osasi välttää yleiset virheet ja sentään voitti Batmanin, josta sentään sanotaan, että voi päihittää kenet vaan, kuhan valmistautuu.

• Elsa-Pekka

Yhdessä sarjakuvalehdessä Batmanilla oli sellainen vihollinen, joka oli itse asiassa iäkäs mies, jonka alaruumis oli lähes halvaantunut. Tarvitsi siis pyörätuolia. Hän kuitenkin oli kehittänyt tekniinan, jonka avulla hänen mielensä siirtyi koehenkilöiden aivoihin. Eräänlainen kauko-ohjausjärjestelmä. Taisi käydä niin, että Bruce Wayne eli Batman tuli rahoittaneeksi miekkosen tutkimuksia.

• Harley Quinn

Jokeri... Super-sanity. Älykkyys kohtaa luovuuden.

Riddleriä piinaa kaavoihin kangistuminen ja pakkomielle arvoituksiin, ja kaikki arvoitukset ovat olleet ratkaistavissa. Pitää itseään Batmaniä älykkäämpänä ja suuttuu, kun ei olekaan. Älykkäät ihmiset osaavat hallita tunteitaan.

Bane on älykäs, sekä kirjatietoudessa että katutietoudessa. Ajattelu jää kuitenkin laatikon sisälle.

Ra's Al Ghulin mieli vaan sekoittuu enemmän ja enemmän Lazarus pit käyntien takia.

Eli kyllä se Jokeri on tähän oikea vastaus, vaikka tylsä olisikin.

• Harley.Quinn

Hulluutta on monen laista...

• Luikki_Vermovetola

Robin. Aina ihan jarruna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9869
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      187
      5612
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      161
      5201
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      74
      4865
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2429
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2269
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      326
      1948
    8. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1645
    9. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90