Eli kuka on? Itse arvaan:
Riddler
tai
Bane
Sanokaa oma mielipiteenne.
Älykkäin Batmanin vihollinen
13
2622
Vastaukset
- on myös
Ra's al Ghul
ai niin ja Jokeri tietenkin. - mmm
Arvuuttaja
Jokeri tai
Bane- olen
Arvuuttaja on hyvä kaikenlaisissa "brain teasereissä", Bane strategiassa ja Jokeri on vaan niin hullu, että on kuin nero.
- ...
1. Bane 2. Riddler 3. Joker 4. Hush
- ........
1.Riddler 2.Bane 3.Joker ????
Batmanin vastustajista suurin osa on älykkäitä tai ainakin jollakin tavalla poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä.
Ra's Al Ghul: Valtaa, älyä ja karismaa
Jokeri: Hulluuden ja nerouden risteytys
Kaksinaama: Lainoppinut, jonka mieli pirstoutui kasvojen myötä
Riddler: Arvoitusten mestari
Variksenpelätti: Taitava tiedemies, pelon asiantuntija- gdf
mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker
- ljh
gdf kirjoitti:
mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker
1 bane 2 hush 3 riddlen 4 joker
- fghqwee
Jokeri ja Riddleri yhtä, mutta eri tavalla älykkäitä, mutta kai Bane nyt on vielä nokkelampi tai ainakin "genretietoisempi" kuin nuo, kun osasi välttää yleiset virheet ja sentään voitti Batmanin, josta sentään sanotaan, että voi päihittää kenet vaan, kuhan valmistautuu.
- Elsa-Pekka
Yhdessä sarjakuvalehdessä Batmanilla oli sellainen vihollinen, joka oli itse asiassa iäkäs mies, jonka alaruumis oli lähes halvaantunut. Tarvitsi siis pyörätuolia. Hän kuitenkin oli kehittänyt tekniinan, jonka avulla hänen mielensä siirtyi koehenkilöiden aivoihin. Eräänlainen kauko-ohjausjärjestelmä. Taisi käydä niin, että Bruce Wayne eli Batman tuli rahoittaneeksi miekkosen tutkimuksia.
- Harley Quinn
Jokeri... Super-sanity. Älykkyys kohtaa luovuuden.
Riddleriä piinaa kaavoihin kangistuminen ja pakkomielle arvoituksiin, ja kaikki arvoitukset ovat olleet ratkaistavissa. Pitää itseään Batmaniä älykkäämpänä ja suuttuu, kun ei olekaan. Älykkäät ihmiset osaavat hallita tunteitaan.
Bane on älykäs, sekä kirjatietoudessa että katutietoudessa. Ajattelu jää kuitenkin laatikon sisälle.
Ra's Al Ghulin mieli vaan sekoittuu enemmän ja enemmän Lazarus pit käyntien takia.
Eli kyllä se Jokeri on tähän oikea vastaus, vaikka tylsä olisikin. - Harley.Quinn
Hulluutta on monen laista...
- Luikki_Vermovetola
Robin. Aina ihan jarruna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157129Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26454793Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243124Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501285
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e651052Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1161038Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50939Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27843