Älykkäin Batmanin vihollinen

TN.

Eli kuka on? Itse arvaan:

Riddler

tai

Bane

Sanokaa oma mielipiteenne.

13

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on myös

      Ra's al Ghul

      ai niin ja Jokeri tietenkin.

    • mmm

      Arvuuttaja
      Jokeri tai
      Bane

      • olen

        Arvuuttaja on hyvä kaikenlaisissa "brain teasereissä", Bane strategiassa ja Jokeri on vaan niin hullu, että on kuin nero.


    • ...

      1. Bane 2. Riddler 3. Joker 4. Hush

      • ........

        1.Riddler 2.Bane 3.Joker ????


    • Batmanin vastustajista suurin osa on älykkäitä tai ainakin jollakin tavalla poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä.

      Ra's Al Ghul: Valtaa, älyä ja karismaa

      Jokeri: Hulluuden ja nerouden risteytys

      Kaksinaama: Lainoppinut, jonka mieli pirstoutui kasvojen myötä

      Riddler: Arvoitusten mestari

      Variksenpelätti: Taitava tiedemies, pelon asiantuntija

      • gdf

        mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker


      • ljh
        gdf kirjoitti:

        mä nikkaan kybällä batmanii siisti ja must mun suosikki on batmanin vihollisista joker

        1 bane 2 hush 3 riddlen 4 joker


    • fghqwee

      Jokeri ja Riddleri yhtä, mutta eri tavalla älykkäitä, mutta kai Bane nyt on vielä nokkelampi tai ainakin "genretietoisempi" kuin nuo, kun osasi välttää yleiset virheet ja sentään voitti Batmanin, josta sentään sanotaan, että voi päihittää kenet vaan, kuhan valmistautuu.

    • Elsa-Pekka

      Yhdessä sarjakuvalehdessä Batmanilla oli sellainen vihollinen, joka oli itse asiassa iäkäs mies, jonka alaruumis oli lähes halvaantunut. Tarvitsi siis pyörätuolia. Hän kuitenkin oli kehittänyt tekniinan, jonka avulla hänen mielensä siirtyi koehenkilöiden aivoihin. Eräänlainen kauko-ohjausjärjestelmä. Taisi käydä niin, että Bruce Wayne eli Batman tuli rahoittaneeksi miekkosen tutkimuksia.

    • Harley Quinn

      Jokeri... Super-sanity. Älykkyys kohtaa luovuuden.

      Riddleriä piinaa kaavoihin kangistuminen ja pakkomielle arvoituksiin, ja kaikki arvoitukset ovat olleet ratkaistavissa. Pitää itseään Batmaniä älykkäämpänä ja suuttuu, kun ei olekaan. Älykkäät ihmiset osaavat hallita tunteitaan.

      Bane on älykäs, sekä kirjatietoudessa että katutietoudessa. Ajattelu jää kuitenkin laatikon sisälle.

      Ra's Al Ghulin mieli vaan sekoittuu enemmän ja enemmän Lazarus pit käyntien takia.

      Eli kyllä se Jokeri on tähän oikea vastaus, vaikka tylsä olisikin.

    • Harley.Quinn

      Hulluutta on monen laista...

    • Luikki_Vermovetola

      Robin. Aina ihan jarruna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe