NHL-matsiin...

Pelimiehiä

Osaako joku neuvoa, miten parhaiten ostaa etukäteen liput NHL-matsiin NYC:ssä? Matka on lokakuussa -09 ja tuolloin kai uusi kausi on jo käynnistynyt(?), New York Rangers olisi varmaan parasta viihdettä, mutta miten tässä kannattaisi nyt sitten toimia....

16

3143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NYC:ssa

      Asiaa on käsitelty täällä varsin monissa viestiketjuissa - kannattaa katsoa vähän alaspäin.

      Rangersin pelit ovat todella viihdyttäviä. Täysi tupa ja matsit yhtä hulinaa. Lippuja on joskus vaikea saada. Lippuluukulta on oikeastaan turha enää kysellä. Paikat ovat ilmeisesti myyty loppuun jo kausikorttilaisille. NYR:n nettisivuilla on kuitenkin mainio lippujen osto- ja myyntipaikka. Jos kausikorttilainen ei ole menossa peliin, hän voi laittaa paikkansa myyntiin seuran kautta - ja hinnat pysyvät kohtuullisena. Sivuilta löytyy myynnissä olevat paikat. Sieltä voi varata ja maksaa, liput voi tulostaa itse. Toimii moitteetta ja luotettavasti. Myös halvimmilta paikoilta näkee mielestäni hyvin.

      New Jersey Devilsin areena on myös helposti saavutettavissa. Halli on iso ja paikkoja on lähes aina vapaana. Tunnelma ei ole Rangersin pelien luokkaa.

      New York Islandersin halli on vaikeasti saavutettavissa. Ei toki mahdoton, mutta tarvitaan junaa, bussia, taksia / kävelyä. Aikaa matkaan menee helposti 2h/suunta.

      Suosittelen seuraamaan NYR:n nettisivuja. Kun seuraavan kauden ohjelma on valmis, liputkin tulevat myyntiin. Jos haluat varmistaa pääsysi juuri tiettyyn peliin, suosittelen ostamaan liput ennakkoon. Maksoin viimeksi ylärivin paikoista (keskeltä) 125 dollaria/kpl. Kannatti. Tupa oli täynnä ja lippuja ei olisi saanut enää mitenkään paikanpäältä. Saatavuuteen vaikuttavat tietenkin seuran menestys sillä hetkellä ja ehkäpä myös lama voi karsia pois kausikorttilaisia (?).

    • -----

      Ticketmaster.com Tuolta kun klikkailet sitten kun uuden kauden tiketit ovat myynnissä. Ulkomaalaisena helpoin tapa lienee willcall systeemi, eli varaat liput ja ne on sitten noudettavissa ottelupäivänä hallin luukulta. Netti on myös täynnä mestoja, jotka lähettää sulle liput Suomeen asti.

      Niin, ja kausi alkaa lokakuussa.

      • willcall?

        Miksi lippujen varaaminen, maksaminen ja lippuluukulta hakeminen (jonottaminen, oltava tiettyyn aikaan)olisi helpompaa kuin tulostaa liput kotona itse? Lippuja ei myöskään kenenkään tarvitse lähettää (maksusta) kotiin.


      • Ruuhkakivi
        willcall? kirjoitti:

        Miksi lippujen varaaminen, maksaminen ja lippuluukulta hakeminen (jonottaminen, oltava tiettyyn aikaan)olisi helpompaa kuin tulostaa liput kotona itse? Lippuja ei myöskään kenenkään tarvitse lähettää (maksusta) kotiin.

        Olen ostanut lippuja Ebaystä useamman kerran...aina on toiminut...lippuja/paikkoja tarjolla laidasta laitaan...joskus saa halvalla, joskus joutuu maksamaan ylimääräistä...useat toimittavat Suomeen, tai sitten liput voi noutaa Willcallista.


      • Wannabee NHL

        Heippa,

        osaisitko sanoa mikä itselläni tuossa Will Call -systeemissä mättää, sillä ticketmaster.com ei suostu kyseisellä tavalla lippuja myymään?

        Onko jotain erityistä mitä pitää willcallissa ottaa huomioon lippuja varatessa ja sitten maksaessa?


    • käynyt

      Itse olin pelissä viime lokakuussa. liput tilasin netin kautta heti otteluohjelman tultua julki. Lippuja oli silloin vielä monessa paikassa tarjolla. Peli oli loppuunmyyty sitten lokakuussa. Hallissa oli tunnelmaa!! Ja sitten vielä kävin toisessakin pelissä samalla viikolla, kun ekassa pelissä kuulutettiin seuraavaan peliin vielä olevan lippuja myymättä ja heti seuraavana aamuna hallin luukulta kävin ostamassa liput.
      Halliin pääsee tuntia ennen peliä. Ruokaa ja juomaa on montaa sorttia tarjolla. Ja fanikauppaan sai rahaa äkkiä kulumaan.
      Olin ekassa pelissä ihan ylärivissä, mutta keskellä ja näin tosi hyvin. Tokassa pelissä olin melko alhaalla ja toki näin mahtavasti, mutta lippukin oli paljon kalliimpi kuin sinne ylös.
      Pidä hauskaa pelissä!

      • se alkuperäinen...

        Siispä "lokakuulaisena" olit samaisena ajankohtana matsissa kuin mekin tullaan toivottavasti menemään. Muistatko yhtään, missä vaiheessa olisi alkanut lippujen myynti? Olemme tässä nettailleet eri sivuilla (nyr, ticketmaster jne.), mutta en ole onnistunut löytämään vinkkiä myyntipäivästä.
        Olen myös menossa kaupunkiin kesäkuussa ja mietin josko kannattaa piipahtaa lippuluukulla kysymässä ostomahdollisuutta...


      • se lokakuulainen
        se alkuperäinen... kirjoitti:

        Siispä "lokakuulaisena" olit samaisena ajankohtana matsissa kuin mekin tullaan toivottavasti menemään. Muistatko yhtään, missä vaiheessa olisi alkanut lippujen myynti? Olemme tässä nettailleet eri sivuilla (nyr, ticketmaster jne.), mutta en ole onnistunut löytämään vinkkiä myyntipäivästä.
        Olen myös menossa kaupunkiin kesäkuussa ja mietin josko kannattaa piipahtaa lippuluukulla kysymässä ostomahdollisuutta...

        Moi!

        En usko, että liput ovat vielä kesäkuussa myynnissä. Omani taisin ostaa elokuun alkupuolella, en ihan tarkkaan muista. Kattelin vaan aina välillä myyntisivuilta ja ne tulee myyntiin sitten kun otteluohjelma varmistuu. Etukäteen ei missään lukenut milloin myynti alkaa. Mutta uskon, että saat liput, niitä on kyllä tarjolla silloin heti kun myynti alkaa niin aika paljonkin.
        Ja minä olin siellä viime vuonna viikolla 42, eli lokakuun puolivälissä, sarja oli juuri alkanut.


    • .kiti.

      Olimme viime lokakuussa New Yorkissa ja kävimme katsomassa Rangersin peliä MSG:ssa. Liput haimme muutamaa päivää aikaisemmin ja jokaisesta eri "tasossa" olisi vielä ollut vapaata. Ei siis ongelmaa paikan päältä ostossa. :) Peli oli Rangers vs. Toronto. :)

      • hyvín

        Hyvä tuuri. Pari kertaa on käyty kyselemässä lippuja ennen peliä - turhaan. Sold out.


      • Lätkäfani
        hyvín kirjoitti:

        Hyvä tuuri. Pari kertaa on käyty kyselemässä lippuja ennen peliä - turhaan. Sold out.

        liput helpoiten. Joko niiden sivuilta tai Nycin myymälästä paikanpäältä ( en katua muista, mutta Timesin talon, eteläpuolen st. --> Itäänpäin few blocks --> kadun pohjoispuolelta löytyy SHn myymälä.

        Tuolla juuri myyvät näitä kausikorttilaisten käyttämättä jättämiä paikkoja...

        Ollaan nyt käyty NYRin ja NJn play-off peleissä Huhtikuun puolenvälin molemmin puolin ja molemmilla kerroilla saatu liput helposti, vaikka hallilla sanoivat pelin olevan sold out. Luulisi siis homman ol.evan vieläkin helpompaa runkosarjapelin ollessa kyseessä. Itse siis näillä perusteilla unohtaisin will callit ja ainakin kotiSuomeen tilaamisen.

        SHn sivuilla kerrot mistä haluaisit paikan ja kun paikan "omistaja" saa asiata ilmoituksen, hän vahvistaa sen. Tämän jälkeen tulostat liput omasta mailistas. Erittäin toimiva sivusto. Ainoa asia joka saattaa aiheuttaa pientä ongelmaa on varaustietojen puhelinro kohta --> täytä siihen suoraan joku NY puhelinnumero esim.hotellisi (järjestelmä ei hyväksy muita nroita)

        Kevättalvella olisi sitten vuorossa tuo kauimmainen eli NYIn halli. Eiköhän sitä sinnekin tule jollain eksyttyä... Jos joku on siellä käynyt, niin kertokaahan millä menitte helpoiten... ja pliis, älkää laittako että taxilla... olen kerran ajellut BKN läpi taksilla ja vaikka se suht edullista onkin, niin ruuhkat on kovia, eli se pois laskuista.


      • Ike K
        Lätkäfani kirjoitti:

        liput helpoiten. Joko niiden sivuilta tai Nycin myymälästä paikanpäältä ( en katua muista, mutta Timesin talon, eteläpuolen st. --> Itäänpäin few blocks --> kadun pohjoispuolelta löytyy SHn myymälä.

        Tuolla juuri myyvät näitä kausikorttilaisten käyttämättä jättämiä paikkoja...

        Ollaan nyt käyty NYRin ja NJn play-off peleissä Huhtikuun puolenvälin molemmin puolin ja molemmilla kerroilla saatu liput helposti, vaikka hallilla sanoivat pelin olevan sold out. Luulisi siis homman ol.evan vieläkin helpompaa runkosarjapelin ollessa kyseessä. Itse siis näillä perusteilla unohtaisin will callit ja ainakin kotiSuomeen tilaamisen.

        SHn sivuilla kerrot mistä haluaisit paikan ja kun paikan "omistaja" saa asiata ilmoituksen, hän vahvistaa sen. Tämän jälkeen tulostat liput omasta mailistas. Erittäin toimiva sivusto. Ainoa asia joka saattaa aiheuttaa pientä ongelmaa on varaustietojen puhelinro kohta --> täytä siihen suoraan joku NY puhelinnumero esim.hotellisi (järjestelmä ei hyväksy muita nroita)

        Kevättalvella olisi sitten vuorossa tuo kauimmainen eli NYIn halli. Eiköhän sitä sinnekin tule jollain eksyttyä... Jos joku on siellä käynyt, niin kertokaahan millä menitte helpoiten... ja pliis, älkää laittako että taxilla... olen kerran ajellut BKN läpi taksilla ja vaikka se suht edullista onkin, niin ruuhkat on kovia, eli se pois laskuista.

        ...katsomassa matsia NY Rangers - Ottawa Senators. Tupa täynnä väkeä ja ihan hyvä tunnelma, mutta pelillisesti ehkä hieman vaisu (alkukauden) esitys. Jarkko Ruutu sentään syötti Ottawan voittomaalin. Selän takana joku "asiantuntija" kommentoi, että onpa siinä venäläisellä pelaajalla erikoinen nimi.
        Olin ostanut liput jo muutama kk ennakkoon Rangersin nettisivujen kautta. Oli hyvät paikat ja lippujen toimitus kotiin toimi ok. Areena itsessään on jo nähtävyys.


      • Keväällä peliin
        Ike K kirjoitti:

        ...katsomassa matsia NY Rangers - Ottawa Senators. Tupa täynnä väkeä ja ihan hyvä tunnelma, mutta pelillisesti ehkä hieman vaisu (alkukauden) esitys. Jarkko Ruutu sentään syötti Ottawan voittomaalin. Selän takana joku "asiantuntija" kommentoi, että onpa siinä venäläisellä pelaajalla erikoinen nimi.
        Olin ostanut liput jo muutama kk ennakkoon Rangersin nettisivujen kautta. Oli hyvät paikat ja lippujen toimitus kotiin toimi ok. Areena itsessään on jo nähtävyys.

        paljon tuo lippujen kotiin toimitus?


      • Ike K
        Keväällä peliin kirjoitti:

        paljon tuo lippujen kotiin toimitus?

        ...mutta ei kai se nyt ole paljon mitään koko matkan hinnassa


      • Keväällä peliin
        Ike K kirjoitti:

        ...mutta ei kai se nyt ole paljon mitään koko matkan hinnassa

        Saapa sitä turhempaankin tuhlattua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe