Opel Meriva

uusi auto

Terve! Ostimme tässä muutama päivä sitten opel merivan niin nyt haluaisin tietää että onko kellään mahdollisesti käyttö kokemusta tästä mallista! Tarkoitan siis Lähinnä et onko siinä mahdollisesti joitakin tyyppi vikoja? Tämä kyseinen auto on opel meriva 1.6 16v Cosmo 5d(kd1)

10

7030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois

      kannattanu kysyä ennen ostoa, myöhäistä se nyt on. Parempi ajella huolettomana niin kauan kunnes sattuu omalle kohdalle.

    • Merivaattori

      Ajelin Merivalla pari vuotta , eikä sinä aikana ollut muuta vikaa kuin että muutaman kerran huomasin että toinen takavalo ei palanut. Kopauttamalla lamppua hieman niin johan taas paloi. Kerran jopa otin lampun auki ,ja totesin että itse polttimo oli ehjä, mutta joku kosketushäiriö siellä oli.
      Veikkaisin, että pariin vuoteen ei uudessa Merivassa ole yhtään vikaa.
      Katsastustilastotkin vähän viittaisi tähän suuntaan.

      • mokulokoijuj

        Autohan oli muistaakseni Saksan katsastus tilastoissa vuonna 2007 ensikatsastetut osiossa
        pienimmällä vikaindeksillä otos oli noin 7000000
        katsastusta. Meillä oli sellainen 1.6 Bensa eikä
        todellakaan mitään moittimista. Jos sulta puuttuu
        vakkari niin laitata ihmeessä ei maksa maltaita
        ja on tosi hyvä varuste. Sellaisen 1.7 dieselin
        kun jostain löytäs olis mahtava peli arki ajoon.


      • mikkaavb

        joo ei katsatuksessa mitään vikaa 2v vanha auto
        vikkaa vikkaa vikkaa


    • Evrem al Mer

      Kolme vuotta oli Meriva, kytkin hajosi 33.000 km, ilmastointi meni rikki (takuuna korjasivat). Lisäksi molempien takapyörien laakerit hajosivat. Hirveä ulina kun ajoi ja pian alkoi haista palaneelta. No ei siinä muuta kuin auto lähimmälle huoltamolla ja vedellä jäähdyttämään takarenkaita. Oli muuten muuten komia vesihöyry. hyvä että ei syttynyt koko pyörä tuleen.

      Kaikesta huolimatta alla taas uusi opel. :-)

      • maeeu

        sitten vaihdoit jarrulevyt


    • rivoaaa

      Avain sekosi eikä suostunut käynnistymään enää. Ne latasi huollossa jonkin uuden ohjelman autoon ja taas alko lyyti kirjottaan. Muuten hyvä ja "iloinen" auto. Tilat ihan mahtavat ja taaksekin´menee vaikka parimetrinen korsto.
      Penkit matalaks ni pystyy vaikka lisääntymään takana, varsinkin jos laitat tummennetut ikkunat.

    • ei vikoja

      44.000 km ajelin farkku Vectraan vaihdoin tyytyväinen molempiin.

    • MurtsiPurtsi

      1.4 litran bensakoneessa tyyppivika se, että öljytiiviste voi alkaa vuotaan 2-3 vuotta vanhassa alle 70th ajetussa autossa. Tiiviste on moottorin etupuolen pellissä.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut kaksi Opel Meriva autoa ja voin sanoa , että ovat hyvin toimineet .
      Korin äänet vähän joskus ärsyttää. Tällä hetkellä ajossa Opel Meriva 1.6 v.2009.
      ajettu 133000 km. Viime katsastuksessa ei mitään vikaa. Hyvä ajettava .
      t.Veeku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe