Minkähänlainen mahtaa olla tällä hetkellä pai-
kallisen torikauppiasyhdistyksen hallituksen
kokoonpano henkilöittäin ja heidän kotipaikoit-
tain?
Onko yhdistyksen virallinen nimi nykyisin pelkkä
WIPINÄ ry kuten lehdessä on toripaikkojen haku-
ilmoituksen yhteydessä mainittu? Aikaisemmin on puhuttu Varkauden seudun torikauppiasyhdistys
Wipinä ry nimestä.
Löytyykö asiasta tietävää vastauksen antajaa?
Torikauppiasyhdistys/hallitus
7
1038
Vastaukset
- jama,,,,,,
Kuulema kahdesta suvusta 3 3,leppävirta ja joroinen paikkakunnat.sellaista demokratiaa!
Toivottavasti yhdistyksen jäsenet ei ole niin kuin torin uusi esiintymislava. Olen monen vieraspaikkakuntalaisen kuullut sanovan että miksi tuo näyttämö on vinksallaan niin siihen olen sanonut ettei täällä ensin kysytä vaan tehdään ja sitten haukutaan. Noin näkyvälle paikalle olisi pitänyt tehdä ensin tietokone visio ja sitten vasta toteuttaa. Omastakin mielestä surkea hökötys.
- käydä
Ei touhussa olekaan näköjään enää järjen hiventäkään. Jos hallituksessa on samasta perheestä kolmekin ,niin siinä pystytään kyllä päätöksiin vaikuttamaan. Tommonen pitäisi säännöillä kieltää.Ei tuollaisessa hallituksessa pystytä kaikkien torikauppiaiden etuja ajamaan.Vaan etupäässä omaa. Eihän
hallitus voi wipinässä vaihtua kun ei kelpuuteta jäseniksi.Vaikka alalla olleet kauan ja aina asiansa hoitaneet hyvin.Yhdestä yrityksestä 1 jäsen ja sillä saletti.Voisi tulla niitä parempia ratkasujakin asioihin. - kantaan
Jälkeenpäinhän ne virheet vasta huomataankin.Tekevälle sattuu.Jospa edes saataisiin
tänäkesänä kunnon ohjelmaa sinne lavalle! - Taivaanrannan tulkki
käydä kirjoitti:
Ei touhussa olekaan näköjään enää järjen hiventäkään. Jos hallituksessa on samasta perheestä kolmekin ,niin siinä pystytään kyllä päätöksiin vaikuttamaan. Tommonen pitäisi säännöillä kieltää.Ei tuollaisessa hallituksessa pystytä kaikkien torikauppiaiden etuja ajamaan.Vaan etupäässä omaa. Eihän
hallitus voi wipinässä vaihtua kun ei kelpuuteta jäseniksi.Vaikka alalla olleet kauan ja aina asiansa hoitaneet hyvin.Yhdestä yrityksestä 1 jäsen ja sillä saletti.Voisi tulla niitä parempia ratkasujakin asioihin.Sama touhu jatkuu edelleenkin tietyllä vahvistuksella kaiken lisäksi.
- talvisuojaus
Kauppahalli Varkauteen!
Siinä olisi yhdistykselle puuhastelua. - ässtori
Prisma vaikuttaa toriyhdistyksessä nykyään??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471