Torikauppiasyhdistys/hallitus

sihtailija

Minkähänlainen mahtaa olla tällä hetkellä pai-
kallisen torikauppiasyhdistyksen hallituksen
kokoonpano henkilöittäin ja heidän kotipaikoit-
tain?
Onko yhdistyksen virallinen nimi nykyisin pelkkä
WIPINÄ ry kuten lehdessä on toripaikkojen haku-
ilmoituksen yhteydessä mainittu? Aikaisemmin on puhuttu Varkauden seudun torikauppiasyhdistys
Wipinä ry nimestä.
Löytyykö asiasta tietävää vastauksen antajaa?

7

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jama,,,,,,

      Kuulema kahdesta suvusta 3 3,leppävirta ja joroinen paikkakunnat.sellaista demokratiaa!

    • Toivottavasti yhdistyksen jäsenet ei ole niin kuin torin uusi esiintymislava. Olen monen vieraspaikkakuntalaisen kuullut sanovan että miksi tuo näyttämö on vinksallaan niin siihen olen sanonut ettei täällä ensin kysytä vaan tehdään ja sitten haukutaan. Noin näkyvälle paikalle olisi pitänyt tehdä ensin tietokone visio ja sitten vasta toteuttaa. Omastakin mielestä surkea hökötys.

      • käydä

        Ei touhussa olekaan näköjään enää järjen hiventäkään. Jos hallituksessa on samasta perheestä kolmekin ,niin siinä pystytään kyllä päätöksiin vaikuttamaan. Tommonen pitäisi säännöillä kieltää.Ei tuollaisessa hallituksessa pystytä kaikkien torikauppiaiden etuja ajamaan.Vaan etupäässä omaa. Eihän
        hallitus voi wipinässä vaihtua kun ei kelpuuteta jäseniksi.Vaikka alalla olleet kauan ja aina asiansa hoitaneet hyvin.Yhdestä yrityksestä 1 jäsen ja sillä saletti.Voisi tulla niitä parempia ratkasujakin asioihin.


      • kantaan

        Jälkeenpäinhän ne virheet vasta huomataankin.Tekevälle sattuu.Jospa edes saataisiin
        tänäkesänä kunnon ohjelmaa sinne lavalle!


      • Taivaanrannan tulkki
        käydä kirjoitti:

        Ei touhussa olekaan näköjään enää järjen hiventäkään. Jos hallituksessa on samasta perheestä kolmekin ,niin siinä pystytään kyllä päätöksiin vaikuttamaan. Tommonen pitäisi säännöillä kieltää.Ei tuollaisessa hallituksessa pystytä kaikkien torikauppiaiden etuja ajamaan.Vaan etupäässä omaa. Eihän
        hallitus voi wipinässä vaihtua kun ei kelpuuteta jäseniksi.Vaikka alalla olleet kauan ja aina asiansa hoitaneet hyvin.Yhdestä yrityksestä 1 jäsen ja sillä saletti.Voisi tulla niitä parempia ratkasujakin asioihin.

        Sama touhu jatkuu edelleenkin tietyllä vahvistuksella kaiken lisäksi.


    • talvisuojaus

      Kauppahalli Varkauteen!
      Siinä olisi yhdistykselle puuhastelua.

    • ässtori

      Prisma vaikuttaa toriyhdistyksessä nykyään??!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe