Olenkohan ainoa joka on Soneralta saanut jollaintavalla inhimillistä palvelua, tähän asti?
Tosin laskutus ei ole koskaan vastannut, enkä koskaan saavuttanut ketään inhimillistä olentoa joka olisi vastannut väärin perustein kyhätystä laskusta. Tämä vain kerran. Se kahdeksan euroa oli sen verran pieni siihen että joka päivä yhden viikon ajan yritin päästä ihmisen puheille, annoin olla.
Hinnat hiljaa vaan hinautuu ylöspäin ja asun maalla, joten pitää muuttaa ensin johonkiin keskukseen jossa asuu muitakin ihmisiä että saisi tämän nettiliittymän vaihdettua.
Mutta asiaan, mietin tuossa että minkäihmeen takia minulla on niin kallis tää kuukausimaksu ja aloin kysellä, herra lipevä vastasi ja sanoi että "katsotaan".
Sieltä siis löytyi sellaisia palveluita joita otin saadakseni jonkun muun edun.
Vaan nämä eivät sitten sieltä poistuneetkaan itsestään vaan asiakkaan pitää olla valppaana.
On tässä muutakin ajateltavaa.
No, turhat "riisuttiin" laskustani ja laskuni pitäisi sitten alentua 11,50 kk.
Minusta se on paljon kun ajattelee etä maksan ilmasta, tyhjästä, työstä jonka heidän pitäisi tehdä.
Jaa, tässä ei vielä kaikki.
Tämä herra siellä langan päässä muotoili lauseitaan ja loihti minulle alentuvaisella ääneellä: " NO, auttaako tämä sitten rouvaa laskussa".
No juu, autaa se, joo, voihan olla että olen köyhä tai muuten itara, mutta kimpaannuin tuon nuoren miehen alentuvasta äänestä sen verran että siirrän palvelut muualle.
Nettikin siirtyy, kunhan pääsen tästä takapajulasta ensin pois.
Kevättä vaan toivottaa täällä
MaalaisHiiri.
Soneran laskut on kuin pullataikinaa
8
639
Vastaukset
- Soneraa
Matkapuhelinoperaattori kannattaa vaihtaa jo toiseen! Etkä ole myöskään riippuvainen Soneran laajakaistasta, kaikilta kilpailijoilta (Elisa, Saunalahti, Cubio, DNA) saat mobiililaajakaistan normaalina kännykkäliittymänä. Minä vaihtaisin heti.
- MaalaisHiiri 4
Teen niin. Cupiosta en ole kuullutkaan, otan selvää asioista!
- asiakas,
MaalaisHiiri 4 kirjoitti:
Teen niin. Cupiosta en ole kuullutkaan, otan selvää asioista!
Itse olen Cubion asiakas (V:sta 2003) ja tyytyväinen sellainen.
Katso mobiililaajakaista
http://main.cubio.fi/data_pack.php
Meillä on kännykkäliittymät ja 1 mobiililaajakaista Cubiolla. Eikä mitään valittamisen aihetta 5 vuoteen! (laajakaistat tosin otettiin vasta vähän aikaa sitten)
Muiden operaattoreiden mobiililaajakaistat
Saunalahti
http://saunalahti.fi/mobiililaajakaista/
Elisa
http://www.elisa.fi/yksityisille/laajakaista/mobiililaajakaista/
DNA
http://www.dnafinland.fi/showContent.do?content=kimppaKauppa&selectedMenuItem=AAX&viewtype=mokkula
Jos sinulla ei ole "mokkulaa" niin kenties kannattaa ottaa 12/24 kk sopimus jolloin mokkula tulee kaupan päälle.
- helvetti, vielä lokakuuhun.
katsos otin vahingossa soneran kytkyn hiukka yli vuosi sitten, eikä sonerasta ole siltä ajalta mitään hyvää sanotavaa. vaikka kytkyhintaan sisältyy 50min. puheaikaa ja 50kpl tekstareita kuussa niin eipä hinta pysy vakiona vaikka pitäisi olla 31,80€ nyt tulee lasku mikä on 38€ vaikka soneran kytkyllä en ole puhunut tai tekstaillut sekuntiakaan tässä kuussa, käytän toista kännykkää jossa on dna liitymä. sonera ei vasta mihinkään, ei selittele tekojaan.
- tyytyväinen asiakas
Itse olen ainakin saanut aivan loistavaa palvelua soneran citymarketin pisteeltä. Käyn asioimassa paljon mielummin kasvotusten pisteellä kun soittelen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelupuhelimeen olen kyllästynyt jo aikoja sitten, ja onneksi tajusin soneran pisteet, joissa olen saanut asiantuntevaa ja iloista palvelua ja vieläpä paljon nopeammin kuin puhelimen välityksellä. Ja ilmaiseksi.
Ja edelliselle kommentoijalle: eipä siellä sonerallakaan mitään meedioita olla, kannattaisi varmaan mennä pisteelle kysymään laskusta. Itselläni kun on ollut jotain ylimääräistä laskussa, on se ollut täysin oma vikani, olen esimerkiksi kerran rekisteröitynyt huomaamattani johonkin soittoäänipalveluun, jolla ei ole mitään tekemistä soneran kanssa.- ratkaisu?
Kyllä asioitten pitää hoitua joko puhelimella tai
Internetillä nykypäivänä varsinkin Frmoihin jotka myyvät k.o palveluja.
Sinä kun arvostat lisäksi ilmaista palvelua niin tiesitkö että sitä saa DNA.lta ei todellakaan tarvi juosta pitkin kyliä jollakin Citymarketin pisteellä vaan kaikki hoituu kotoa.Se on palvelua joka säästää asiakkaan aikaa ja juuri näin sen pitää olla.Lisäksi on myös ihmisiä joilla ei Suomenmaassa mikään Cittarin piste ole lähimaillakaan,mitähän pistettä itsekeskeisyytesi
keskellä heille suosittelet? - mitään en ole tehnyt, enkä ...
turha kehu sanaakaan minulle sonneran paskaa, ihan vain tietona että joukkokanne vetää jutustani siinä ei mitkään soneran pisteet auta:)
- lkjhfghj
Kai joka paikasta löytyy tuollaisia mulkkuja asiakaspalvelijoita. Jos itse vaihtaisin palveluni aina jonnekin muualle yhden mulkun asiakaspalvelijan takia, en voisi asioida enää yhtään missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818