Soneran laskut on kuin pullataikinaa

kohoaa ja kohoaa..............

Olenkohan ainoa joka on Soneralta saanut jollaintavalla inhimillistä palvelua, tähän asti?
Tosin laskutus ei ole koskaan vastannut, enkä koskaan saavuttanut ketään inhimillistä olentoa joka olisi vastannut väärin perustein kyhätystä laskusta. Tämä vain kerran. Se kahdeksan euroa oli sen verran pieni siihen että joka päivä yhden viikon ajan yritin päästä ihmisen puheille, annoin olla.

Hinnat hiljaa vaan hinautuu ylöspäin ja asun maalla, joten pitää muuttaa ensin johonkiin keskukseen jossa asuu muitakin ihmisiä että saisi tämän nettiliittymän vaihdettua.

Mutta asiaan, mietin tuossa että minkäihmeen takia minulla on niin kallis tää kuukausimaksu ja aloin kysellä, herra lipevä vastasi ja sanoi että "katsotaan".
Sieltä siis löytyi sellaisia palveluita joita otin saadakseni jonkun muun edun.
Vaan nämä eivät sitten sieltä poistuneetkaan itsestään vaan asiakkaan pitää olla valppaana.

On tässä muutakin ajateltavaa.

No, turhat "riisuttiin" laskustani ja laskuni pitäisi sitten alentua 11,50 kk.
Minusta se on paljon kun ajattelee etä maksan ilmasta, tyhjästä, työstä jonka heidän pitäisi tehdä.

Jaa, tässä ei vielä kaikki.
Tämä herra siellä langan päässä muotoili lauseitaan ja loihti minulle alentuvaisella ääneellä: " NO, auttaako tämä sitten rouvaa laskussa".

No juu, autaa se, joo, voihan olla että olen köyhä tai muuten itara, mutta kimpaannuin tuon nuoren miehen alentuvasta äänestä sen verran että siirrän palvelut muualle.

Nettikin siirtyy, kunhan pääsen tästä takapajulasta ensin pois.

Kevättä vaan toivottaa täällä
MaalaisHiiri.

8

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soneraa

      Matkapuhelinoperaattori kannattaa vaihtaa jo toiseen! Etkä ole myöskään riippuvainen Soneran laajakaistasta, kaikilta kilpailijoilta (Elisa, Saunalahti, Cubio, DNA) saat mobiililaajakaistan normaalina kännykkäliittymänä. Minä vaihtaisin heti.

    • helvetti, vielä lokakuuhun.

      katsos otin vahingossa soneran kytkyn hiukka yli vuosi sitten, eikä sonerasta ole siltä ajalta mitään hyvää sanotavaa. vaikka kytkyhintaan sisältyy 50min. puheaikaa ja 50kpl tekstareita kuussa niin eipä hinta pysy vakiona vaikka pitäisi olla 31,80€ nyt tulee lasku mikä on 38€ vaikka soneran kytkyllä en ole puhunut tai tekstaillut sekuntiakaan tässä kuussa, käytän toista kännykkää jossa on dna liitymä. sonera ei vasta mihinkään, ei selittele tekojaan.

    • tyytyväinen asiakas

      Itse olen ainakin saanut aivan loistavaa palvelua soneran citymarketin pisteeltä. Käyn asioimassa paljon mielummin kasvotusten pisteellä kun soittelen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelupuhelimeen olen kyllästynyt jo aikoja sitten, ja onneksi tajusin soneran pisteet, joissa olen saanut asiantuntevaa ja iloista palvelua ja vieläpä paljon nopeammin kuin puhelimen välityksellä. Ja ilmaiseksi.

      Ja edelliselle kommentoijalle: eipä siellä sonerallakaan mitään meedioita olla, kannattaisi varmaan mennä pisteelle kysymään laskusta. Itselläni kun on ollut jotain ylimääräistä laskussa, on se ollut täysin oma vikani, olen esimerkiksi kerran rekisteröitynyt huomaamattani johonkin soittoäänipalveluun, jolla ei ole mitään tekemistä soneran kanssa.

      • ratkaisu?

        Kyllä asioitten pitää hoitua joko puhelimella tai
        Internetillä nykypäivänä varsinkin Frmoihin jotka myyvät k.o palveluja.
        Sinä kun arvostat lisäksi ilmaista palvelua niin tiesitkö että sitä saa DNA.lta ei todellakaan tarvi juosta pitkin kyliä jollakin Citymarketin pisteellä vaan kaikki hoituu kotoa.Se on palvelua joka säästää asiakkaan aikaa ja juuri näin sen pitää olla.Lisäksi on myös ihmisiä joilla ei Suomenmaassa mikään Cittarin piste ole lähimaillakaan,mitähän pistettä itsekeskeisyytesi
        keskellä heille suosittelet?


      • mitään en ole tehnyt, enkä ...

        turha kehu sanaakaan minulle sonneran paskaa, ihan vain tietona että joukkokanne vetää jutustani siinä ei mitkään soneran pisteet auta:)


    • lkjhfghj

      Kai joka paikasta löytyy tuollaisia mulkkuja asiakaspalvelijoita. Jos itse vaihtaisin palveluni aina jonnekin muualle yhden mulkun asiakaspalvelijan takia, en voisi asioida enää yhtään missään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe