Olisin menossa vapaaehtoistyöhön meksikoon, mutta ajattelin myös hieman matkustaa jälkeenpäin ja ajattelinkin kysyä että uskaltaakohan siellä näin suomalaisena pienenä vaaleahiuksisena naisena yksinään kierrellä? Yksin olen matkustellut euroopassa, mutta se nyt ei ole sama asia. espanjan alkeita olen ajatellut opiskella ennen matkaa.
Onkohan siis jollakin naisella omakohtaisia kokemuksia siellä päin maailmaa yksin matkustelusta? Yleensäkin väli-ja etelä-amerikassa.
Meksiko
3
1155
Vastaukset
- vaan kunnolla
No jos sinne töihin olet menossa niin eikö olisi parasta opiskella alkeita pitemmälle?
Kyllä siellä matkustella uskaltaa, ei hätää. Siellä matkustelu on ainakin yhtä helppoa kuin Euroopassa. Ei Latinalainen Amerikka mitään Perä-Hikiää ole.- aurinko polttaa, mutavelli ...
Ei oo todellakaan mitään Perä-Hikiää Etelä-Amerikka, ei hyvässä eikä pahassa, sen verran erilainen kulttuurimaisema, heh :).
Uskaltaahan siellä matkustella jos kunnolla suunnittelee sen matkansa, on hyväkuntonen, ottaa kaikista maista selville etukäteen olennaisimmat vaarat ja noudattaa varotuksia toisin sanoen ei ryhdy sankaramatkailijaks tai oleta ettei itelle voi tapahtua mitään pahaa - ja joo- minäkin suosittelisin että jos vaan on viel vähän enemmän aikaa jäljellä ennen ku reissu alkaa ni ihan tolleen pari-kolme kertaa viikossa kannattaa jotain kielikurssia vaik kotona äänilevyn kera opiskella, vähän enemmän ku turistialkeet - keskustelua, verbejä, et osaa ilmasta itseään auttavasti ja vähän ymmärtää mitä amigot puhuu, nimittäin Et.-Amerikassa voi sanoa et 95 % tavallisista ihmisistä EI puhu englantia. (Jos nyt ei vietä aikaansa jossain akateemisissa puitteissa.)
Ei muuta ku buen viaje sit vaan!
- me4
Olin neljän hengen seurueessa meksikossa, emmekä mekään uskaltaneet pimeän tullen liikkua hotellin ulkopuolella. En siis lähtisi yksin liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1006274Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25044415Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242983Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1301197- 431111
Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103823Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi48821Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26751- 43748