Pikku poitsumme syntyi sektiolla.

onnellinen.

Oli suunniteltu sektio 14.4, mutta lapsivedet lähti viime maanantaina aamu 11, ja muutaman tunnin päästä leikattiin.

Pituutta oli pikkuisella 50cm ja paino 3200g. =)

Aika yllätys oli, kun vasta parin viikon päähän odoteltiin =D

22

3229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsunne

Pikku poitsunne ei SYNTYNYT SEKTIOLLA vaan hänet OTETTIIN ULOS SEKTIOLLA !!ÄLKÄÄ SOTKEKO NÄITÄ ASIOITA, SEKTIOLLA JA SYNNYTYKSELLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ TOISTENSA KANSSA !!

• vaan.

taas näitä "järkeviä" kommentteja. =D kyllä sitä sairaalassa synnytykseksi sanotaan. Aivan sama :D t: happy.

• kyllä

se on synnytys sektiokin!!

Voi jestas onko joku luonnollisesti synnyttänyt niin katkera kivuistaan että ei pidä sektioäitejä ja lapseja ihmisinä ollenkaan.

Sektiolapsilla ei ole syntymäpäivää??

Ohhoi kyllä minä ainakin synnytin vaikka poika tuli leikkuuhaavan kautta.

• :))))))
        kyllä kirjoitti:

se on synnytys sektiokin!!

Voi jestas onko joku luonnollisesti synnyttänyt niin katkera kivuistaan että ei pidä sektioäitejä ja lapseja ihmisinä ollenkaan.

Sektiolapsilla ei ole syntymäpäivää??

Ohhoi kyllä minä ainakin synnytin vaikka poika tuli leikkuuhaavan kautta.

Tosiaan, mulla meni eka synnytys niin huonosti, että päädyttiin sektioon tällä kertaa. :)

• sektiollakin

Ootsä ihan terve päästäsi?

• kuin synnytyspalstalla?
        :)))))) kirjoitti:

Tosiaan, mulla meni eka synnytys niin huonosti, että päädyttiin sektioon tällä kertaa. :)

Mitäs sä tuolla yrität sanoa? Se on niin suhteellista se. Itse ainakin halusin sektion ja sen onneksi sain.

Repesikös oma revasi alatiesynnytyksessä pahastikin? :D

• ettäpä
        kuin synnytyspalstalla? kirjoitti:

Mitäs sä tuolla yrität sanoa? Se on niin suhteellista se. Itse ainakin halusin sektion ja sen onneksi sain.

Repesikös oma revasi alatiesynnytyksessä pahastikin? :D

taitaa olla aika huono kokemus synnytyksestä, että pitää monella palstalla häiriköidä... :

• myös synnyttänyt

Leikkaava lääkäri kysyi kun lapsi oli ulkona, mikä oli syntymäaika! Kyllä se on syntynyt sektiollakin!

• voi kiesus

Ei voi muuta sanoa ku että menehän muualle möyhöttää siitä.
        Kyllä se sektio on synnytys siinä kuin että alateitse pusaa (kiitos kysymästä, meidän tyttö tuli ihan alakautta).

Ai niin vielä yksi juttu. LOPETA SE HUUTAMINEN KUN SE ON OIKEASTI TOSI RUMAA!

• nieminen.olli

onneksi olkoon tv.ganess

• odottaja huhtikuun..

Oikein lämpimät onnittelut ja halaukset vauvan syntymän johdosta teille! Varmaan ilo ylimmillään nyt. meillä vasta edessä kaikki=)

• paljon <3

Ja onneksi olkoon myös teille ! :) Onko milloin laskettu aika? :)

• kahden sektio äiti
        paljon <3 kirjoitti:

Ja onneksi olkoon myös teille ! :) Onko milloin laskettu aika? :)

Paljon onnea , ei noista höpinöistä kannata välittää:))))) Kyllä lääkärit ihan synnytyksestä puhuu molemmilla tavoilla. Ainahan sen " puristumisen" voi hankkia myös liian kireällä pipolla.

• paljon _:))) <3
        kahden sektio äiti kirjoitti:

Paljon onnea , ei noista höpinöistä kannata välittää:))))) Kyllä lääkärit ihan synnytyksestä puhuu molemmilla tavoilla. Ainahan sen " puristumisen" voi hankkia myös liian kireällä pipolla.

Niinpä

• Mikko Akkanen
        paljon _:))) <3 kirjoitti:

Niinpä

Synnytyksenvastaisuus ja imetyksenvastaisuus ovat asioita jotka rapeuttavat yhteiskuntamme totaalisesti jollei mitään tehdä.

• sovitaan vaikka sitten niin...
        Mikko Akkanen kirjoitti:

Synnytyksenvastaisuus ja imetyksenvastaisuus ovat asioita jotka rapeuttavat yhteiskuntamme totaalisesti jollei mitään tehdä.

saahan sitä ihmisillä mielipiteitä olla :D

• äiti ja ihminen
        sovitaan vaikka sitten niin... kirjoitti:

saahan sitä ihmisillä mielipiteitä olla :D

Mitään "vastaisuutta" ei ole jos joutuu sektioon. Vai rapautuisiko vähemmän jos äiti ja lapsi kuolisivat? Esim. istukan irtoamistapauksessa kuten itselläni kävi.

• tavalla tai toisella

Kyllä se vaan on. Synnytystapa vain on eri.

Mahtoi sulla olla hirveä kokemus alatiesynnytyksestä, kun noin meuhkaat :-D

• rekvisiitta

mieti eka miten kirjoitat

• afrhyfgfggggf

Sektio ei ole synnytys vaan lapsi syntyyyyyyyyyyyyy maailmaan silloin 2 eri asiaa. Mutta samapa tuo mulle ainakin kuinka se lapsi saadaan ulos kunhan vain syntyy terveenä :)

• henriks ijas

pikkulapset ne odottaa jo isaän munissa milloin pääsis syntymään mutta ne kuolee ne siittiöt onnellisina munissa.

• ts

mee nusimaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      402
      2699
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      17
      2138
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      111
      2135
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      106
      1665
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      232
      1511
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1210
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      193
      1149
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1141
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1053
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1040
    Aihe