Halpalentoja Prahaan!

HelenaV

Hei!

Kurkatkaapa http://www.click4sky.com

Lentoja saa Hki-Praha välillä alle satasella (meno-paluu) kuluineen.
Lento varattava 1 kk ennen matkaa.

Hyvät reitit noin yleisestikin aika "sopuisaan" hintaan! :)

9

2737

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zizkov

No jessus kun on halpaa!!! Kiitos vinkistä. Heti ostoksille. Onko sinulle Helena tietoa kauanko tämä toimisto on ollut toiminnassa, ajattelin vain ettei menis firma konkkaan ja matkarahat jäävät jonnekkin. Sen verran on uusi ja tuntematon toimisto

• HelenaV

Hei!

En valitettavasti tiedä miten kauan on rulettanut tuo...näyttäisi käyttävän CZA:n koneita mikä ei tietenkään takaa mitään.

Olemme itse varanneet lennot kerran täältä prahasta päin suomeen (toukokuulle) ja ainakaan vielä ei ole bankrotista ilmoitettu :)

• slavia
        HelenaV kirjoitti:

Hei!

En valitettavasti tiedä miten kauan on rulettanut tuo...näyttäisi käyttävän CZA:n koneita mikä ei tietenkään takaa mitään.

Olemme itse varanneet lennot kerran täältä prahasta päin suomeen (toukokuulle) ja ainakaan vielä ei ole bankrotista ilmoitettu :)

Onko kukaan ostanut hki-praha-hki tikettejä ko linkin kautta???
        On kyllä edullista ostaa lento tämän saitin kautta

• CLICK4
        slavia kirjoitti:

Onko kukaan ostanut hki-praha-hki tikettejä ko linkin kautta???
        On kyllä edullista ostaa lento tämän saitin kautta

liput ostettu ja CZA lennot näyttäisivät olevan. 98eskoo per naama. Matkan toteutumiseen vielä muutama viikko aikaa.

• Lentämään

Czech airlinesin koneisiin jotta koneet tulisivat täyteen. Mekin ajateltiin tuota käyttää sitten kun saadaan järjestettyä vapaata reissuun :)

• HelenaV

No nin!
        Konkkaan meni sitten lopulta tämäkin yritys :(

• HelenaV
        HelenaV kirjoitti:

No nin!
        Konkkaan meni sitten lopulta tämäkin yritys :(

Konkkaan meni skyeurope eikä click4sky!!!!

• halpis
        HelenaV kirjoitti:

Konkkaan meni skyeurope eikä click4sky!!!!

Jos maksaa Visalla matkan niin eikö Luottokunta takaa että saa rahat takaisin mikäli yritys menee konkkaan?? Näin minä olen asian ymmärtänyt.
        Mutta on se jännää kun click4sky myy reippaasti halvemmalla kun esim czech airlines itse, Mutta tämähän on kiva asia meille kuluttajille

• Terve!
      Kiitos tiedosta!
      Käytän clickin lentoja varmasti=)
      Mutta ihan vaan toiveikkaana kyselen..että tiedätköhän mistä/miten saisi edulliset liput prahaan niin että kerkiäisin sinne 18.9...?
      =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      77
      2473
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      495
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe