Halpalentoja Prahaan!

HelenaV

Hei!

Kurkatkaapa http://www.click4sky.com

Lentoja saa Hki-Praha välillä alle satasella (meno-paluu) kuluineen.
Lento varattava 1 kk ennen matkaa.

Hyvät reitit noin yleisestikin aika "sopuisaan" hintaan! :)

9

2727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zizkov

No jessus kun on halpaa!!! Kiitos vinkistä. Heti ostoksille. Onko sinulle Helena tietoa kauanko tämä toimisto on ollut toiminnassa, ajattelin vain ettei menis firma konkkaan ja matkarahat jäävät jonnekkin. Sen verran on uusi ja tuntematon toimisto

• HelenaV

Hei!

En valitettavasti tiedä miten kauan on rulettanut tuo...näyttäisi käyttävän CZA:n koneita mikä ei tietenkään takaa mitään.

Olemme itse varanneet lennot kerran täältä prahasta päin suomeen (toukokuulle) ja ainakaan vielä ei ole bankrotista ilmoitettu :)

• slavia
        HelenaV kirjoitti:

Hei!

En valitettavasti tiedä miten kauan on rulettanut tuo...näyttäisi käyttävän CZA:n koneita mikä ei tietenkään takaa mitään.

Olemme itse varanneet lennot kerran täältä prahasta päin suomeen (toukokuulle) ja ainakaan vielä ei ole bankrotista ilmoitettu :)

Onko kukaan ostanut hki-praha-hki tikettejä ko linkin kautta???
        On kyllä edullista ostaa lento tämän saitin kautta

• CLICK4
        slavia kirjoitti:

Onko kukaan ostanut hki-praha-hki tikettejä ko linkin kautta???
        On kyllä edullista ostaa lento tämän saitin kautta

liput ostettu ja CZA lennot näyttäisivät olevan. 98eskoo per naama. Matkan toteutumiseen vielä muutama viikko aikaa.

• Lentämään

Czech airlinesin koneisiin jotta koneet tulisivat täyteen. Mekin ajateltiin tuota käyttää sitten kun saadaan järjestettyä vapaata reissuun :)

• HelenaV

No nin!
        Konkkaan meni sitten lopulta tämäkin yritys :(

• HelenaV
        HelenaV kirjoitti:

No nin!
        Konkkaan meni sitten lopulta tämäkin yritys :(

Konkkaan meni skyeurope eikä click4sky!!!!

• halpis
        HelenaV kirjoitti:

Konkkaan meni skyeurope eikä click4sky!!!!

Jos maksaa Visalla matkan niin eikö Luottokunta takaa että saa rahat takaisin mikäli yritys menee konkkaan?? Näin minä olen asian ymmärtänyt.
        Mutta on se jännää kun click4sky myy reippaasti halvemmalla kun esim czech airlines itse, Mutta tämähän on kiva asia meille kuluttajille

• Terve!
      Kiitos tiedosta!
      Käytän clickin lentoja varmasti=)
      Mutta ihan vaan toiveikkaana kyselen..että tiedätköhän mistä/miten saisi edulliset liput prahaan niin että kerkiäisin sinne 18.9...?
      =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      109
      2740
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1331
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1182
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1007
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      997
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      958
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      55
      845
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      683
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      678
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      632
    Aihe