millasella säällä olis hyvä pestä ikkunat ja millä aineella? sen tiedän että aurinkoisella säällä tulee harmaat raidat ikkunaan
ikkunan pesu
7
2504
Vastaukset
- '''''''''''
hyväksi koettu, vuosikymmenien ajan...
- sanomalehti
pese ne ikkunat pilvipoutasella säällä vaikka fairy-vedellä ja huuhtele, kuivaa lastalla ja loput "wiledalla" tai sanomalehtipaperilla.
- pesuri
meidän poika innostui kauheasti kun ostin sellaisen pienen kahvinkeittimen kokoisen höyrypesurin (kärscher) muutamalla kympillä. Siinä tulee lasta mukana. Tuli puhdasta ja sain murrosikäisen tekemään homman. Itse heiluin mukana rätin kanssa kuivaamassa reunoja ja valumia.
Muuten edelliset vinkit ovat just oikeita jos ei halua satsata pesuriin. Ja jos pesurin ostaa, kannattaa katsoa missä ajassa höyry lämpenee, niissä on isoja eroja.- mikropkuituliina
niillä kotikonstein. Pese fairilla, kuivaa lastalla ja valumat ensin mikroliinalla ja lopuksi nihkeällä etikkaan kastelulla mikroliinalla loppusilaus. Ei tarvitse hinkata tms ja tulee nopeasti selvää jälkeä.
- sillä siisti
Mä inhoan lastojen kanssa leikkimistä ja sinin nihkeä ikkunanpesuliina ei toiminut isossa ikkunassa, mutta tämä toimi:
Fairyä ja vettä ämpäriin (jos on pakkasta, myös lasolia), pese ikkuna saunasienen karhealla puolella, ei tarvi hangata ja lika lähtee. Sitten huuhtelu tiskirätillä, joka on kasteltu etikkaveteen. Lopuksi kuivaus sanomalehdellä.
Ei ole ikinä tullut helpommin puhdasta ja siistiä jälkeä! Inhosin ennen ikkunoiden pesua, en enää! :)- helppoa kuin heinänteko
Ikkunan pesuun ei tarvita mitään muuta, kun kostea rätti ja nihkeä vileda-liina. Ei tarvi läträtä millään pesuaineilla eikä jää viivoja. Ensin rätillä suurimmat liat pois ja sen jälkeen viimeistely viledalla. Tietty jos on kauhean paskaset ikkunat niin pesuainetta voi toki käyttää.
- kirkaslasi
Voi kai sitä aurinkoisellakin pestä, kunhan on nopee lastaamaan. Tai sit pesee varjon puolella. Löysin tosi hyvät ohjeet ikkunanpesuun:
http://www.kirkaslasi.com/palvelut/ikkunanpesu/ikkunanpesu-ohjeet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj682150Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361584Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111313- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk91148Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491063Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781003