Ylläs yllätti

elämä sekaisin vm.70

En pysty syömään, en ajattelemaan (muuta kuin häntä), en valmistautumaan huomiseen työpäivään, siis järjen juoksu on nollan luokkaa. En pysty edes olemaan läsnä lapsilleni (jotka ovat tottuneet minun "aktiiviseen" läsnäoloon).

Rakastuin...tai siis ihastuin...löysin elämäni miehen Kesänkijärven jäältä. Minä vapaa nainen (leski) olisin mennyt vaikka maailman ääriin tämän miehen kanssa jo lyhyen tuttavuuden jälkeen, mutta mies on naimisissa ja perheellinen. Asumme noin 200 km:n päässä toisistamme, emmekä vaihtaneet edes puh.numeroita emmekä sukunimiä.

En koskaan elämässäni ole tuntenut tällaista tunnetta (en edes naimisiin mennessäni), vaikka olen miehiä tapaillutkin jonkin verran (ei mitään yhden illan juttuja, vaan lähinnä lounaan merkeissä).

Elämä on todella epäoikeudenmukaista...miksi kaksi toisiinsa rakastunutta ei voi saada toisiansa. Miksi elämä pitää elää normien mukaan.


AAAARRGGGGHHHHHHH ´Tukehdun ja kuristun kohta tähän ahdistukseen. Kauanko kestää tämä tunne?

Nyt tuntuu, että olisinpa jättänyt tämän reissun väliin, niin elämä jatkuisi normaalilla rutiinilla eteen päin...ja ehkä tapaisin jonkun kivan miehen. Nyt tuntuu, että en halua koskaan enää ketään muuta kuin vain hänet. Hänen luonnollinen olemus ja teeskentelemättömyys teki minuun lähtemättömän vaikutuksen....kuin olisin tullut kotiin piiiiitkältä reissulta. JA TIEDÄN, ETTEN KOSKAAN SAA HÄNTÄ!!!!!

Hänen silmänsä ja hymynsä ja kosketuksensa..............eih, en kestä

25

8519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jos tämä unelmien

      prinssi hylkäisi perheensä ja valitsisi sinut, vieläkö hän olisi unelmiensa prinssi? Sellaisen miehenkö sinä haluat? Muutaman vuoden kuluttua hän sitten lähtisi yksiksensä tai kaverinsa kanssa Ylläkselle ja kohtaisi uuden elämänsä rakkauden ja sinun vuorosi olisi tulla hylätyksi uuden ihastuksen myötä...

      • Hippu 50

        Niinpä niin. Olin minäkin lomalla siellä ja tapasin ihanan miehen. Hän oli varattu ja hyvä että kuulin sen heti alussa. Tiesin mihin varautua. Siitä huolimatta oli kivaa olla yhdessä. Ehkä se oli tähän astisen elämäni ihanin loma. En hetkeäkään vaihtaisi pois. Aikaa siitä on jo kulunut. Tiedän että tulen edelleen kulkemaan yksin, kuten ennen tätäkin. En halua tuhota kenenkään perhettä. Muistot elävät silti, läpi elämän vaikka emme koskaan enää tapaa. Kiikkutuolissa sitten joskus muistelen häntä hymy huulilla, kaikkea ei vaan aina elämässä saa... Ei hän koskaan valitsisi minua oikeasti.... Tsemppiä...


      • vaan sinua
        Hippu 50 kirjoitti:

        Niinpä niin. Olin minäkin lomalla siellä ja tapasin ihanan miehen. Hän oli varattu ja hyvä että kuulin sen heti alussa. Tiesin mihin varautua. Siitä huolimatta oli kivaa olla yhdessä. Ehkä se oli tähän astisen elämäni ihanin loma. En hetkeäkään vaihtaisi pois. Aikaa siitä on jo kulunut. Tiedän että tulen edelleen kulkemaan yksin, kuten ennen tätäkin. En halua tuhota kenenkään perhettä. Muistot elävät silti, läpi elämän vaikka emme koskaan enää tapaa. Kiikkutuolissa sitten joskus muistelen häntä hymy huulilla, kaikkea ei vaan aina elämässä saa... Ei hän koskaan valitsisi minua oikeasti.... Tsemppiä...

        hyväksi.


      • Hippu 50
        vaan sinua kirjoitti:

        hyväksi.

        Ajattelepa asiaa siltä kannalta, että jos faktat on puhuttu selväksi heti aluksi, niin kumpiko käyttää ja ketä hyväkseen. Jos molemmat nauttivat asiasta hetken, ja se on sovittu, mitäpä pahaa siinä olisi??? Kun ei lupailla kuuta taivaalta, ei kumpikaan petä turhia lupauksia. Tunteilleen ei välttämättä voi mitään, mutta kun palaat kotiin on aikaa ajatella.


      • huorapukki
        Hippu 50 kirjoitti:

        Ajattelepa asiaa siltä kannalta, että jos faktat on puhuttu selväksi heti aluksi, niin kumpiko käyttää ja ketä hyväkseen. Jos molemmat nauttivat asiasta hetken, ja se on sovittu, mitäpä pahaa siinä olisi??? Kun ei lupailla kuuta taivaalta, ei kumpikaan petä turhia lupauksia. Tunteilleen ei välttämättä voi mitään, mutta kun palaat kotiin on aikaa ajatella.

        Minä kannatan huoraamista kaikissa sen muodoissa! Ilmaisissa ja maksullisissa.
        Välillisesti maksulliset eivät kuitenkaan käy, sillä niin rikas minä en sentään ole, että menisin naimisiin.
        Juon pullosta kun on jano, mutta järveen en hukuttaudu.


      • pukki7
        huorapukki kirjoitti:

        Minä kannatan huoraamista kaikissa sen muodoissa! Ilmaisissa ja maksullisissa.
        Välillisesti maksulliset eivät kuitenkaan käy, sillä niin rikas minä en sentään ole, että menisin naimisiin.
        Juon pullosta kun on jano, mutta järveen en hukuttaudu.

        Älä nyt sentään huku!!


      • lomaromasseja lapissa
        Hippu 50 kirjoitti:

        Ajattelepa asiaa siltä kannalta, että jos faktat on puhuttu selväksi heti aluksi, niin kumpiko käyttää ja ketä hyväkseen. Jos molemmat nauttivat asiasta hetken, ja se on sovittu, mitäpä pahaa siinä olisi??? Kun ei lupailla kuuta taivaalta, ei kumpikaan petä turhia lupauksia. Tunteilleen ei välttämättä voi mitään, mutta kun palaat kotiin on aikaa ajatella.

        juuri se oikea asenne. Menee romanssiin avoimin silmin ja mielin. Muutaman päivän / yön seikkailu, joka jää siihen. Kyllä se mieli tasoittuu sitten kun palaa omaan arkeen, vaikka on hetken leijunut ilmassa. 10v sitten tapahtunut "seikkailu" jäi sittemmin hyvälle ystävyysasteelle. Tavattu on sen jälkeen ja soitellaan vieläkin. Seikkailu jäi Lappiin, sen jälkeen ei romanttisia kuvioita. Kaikki ei aina ole pahasta, vaikka moni tuomitseekin.


      • ruskaankin

        Kivaa sakkia ylläksellä liikkuu ,, aivan erilaista kuin levillä. Itsekki taas suuntaan ruskaan sinne käveleen upeisiin tunturimaisemiin mukavien ihmisten joukkoon,, jos vaikka näin löydän heilan vaeltamaan ,tanssimaan,,


    • tehtävänsä..

      vaikka nyt tuntuu vaikealta.
      Romanssi jää kauniiksi muistoksi ja tiesithän että siitä ei voinut tulla mitään pysyvää.
      Tiedät nyt miltä tuntuu kun ihastuu kunnolla. Ota se myönteisenä kokemuksena =)

      Lomaromansseihin pitää osata suhtautua oikein. Itsekin olen ihastunut varattuun siellä, mutta sekin oli nautinnollinen lomaromanssi.
      Kesänkijärvi aivan tuttu järvi.

      Joku mies kertoi, että varatut eivät puhu seikkailustaan pohjoisnavan eteläpuolella.
      Se asenne kertoo jo paljon.

    • sankarit

      tunnetaan. Veikkaan jopa tietäväni miehen, jota haikailet. Juttu kuulostaa niin tutulta jotenkin. 55-60v mies, joka joka vuosi lähtee "hiihtelemään" Ylläkselle. Tosiasiassa hän hakee naisseuraa eikä vaimoansa jätä. Joten pääset helpommalla jos unohdat. Jos et voi unohtaa, niin anna palaa ja ota selvää jatkosta. Onnea vaan yritykselle.

      • alkuper.

        Eipä ollut kuvailemasi mies, vaan huomattavasti nuorempi nelikymppinen (kuten itsekin). Eka kertaa oli Ylläksellä ja uskon sen, sillä kaverikin sanoi niin, eikä ollut mitään syytä valehdella. Ei ollut yhtään tyrkyllä eikä muutenkaan yrittänyt vongata...

        Ja ensimmäiselle vastaajalle: minulla ei ole mitään aikomuksia eikä haaveita rikkoa toisen perhe-elämää. Hän olikin juuri sen takia unelmieni prinssi, kun ei millään tavoin mollannut vaimoaan (ei puhunut hänestä mitään).

        Näin vain kävi, ja pitänee siis vaan nauttia tästä ihanasta/kamalasta olotilasta.


      • Sivusta seuraaja
        alkuper. kirjoitti:

        Eipä ollut kuvailemasi mies, vaan huomattavasti nuorempi nelikymppinen (kuten itsekin). Eka kertaa oli Ylläksellä ja uskon sen, sillä kaverikin sanoi niin, eikä ollut mitään syytä valehdella. Ei ollut yhtään tyrkyllä eikä muutenkaan yrittänyt vongata...

        Ja ensimmäiselle vastaajalle: minulla ei ole mitään aikomuksia eikä haaveita rikkoa toisen perhe-elämää. Hän olikin juuri sen takia unelmieni prinssi, kun ei millään tavoin mollannut vaimoaan (ei puhunut hänestä mitään).

        Näin vain kävi, ja pitänee siis vaan nauttia tästä ihanasta/kamalasta olotilasta.

        Tyypillinen suomalainen nainen.teidät erottaa heti...kauhe akutina alapäässä....aina kun olette lomalla pitää päästä sänkyyn...voi taivas teitä naiset


      • kerropa sinä
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Tyypillinen suomalainen nainen.teidät erottaa heti...kauhe akutina alapäässä....aina kun olette lomalla pitää päästä sänkyyn...voi taivas teitä naiset

        mikä taika siellä Lapissa oikein kytee kun etelän naiset menevät aina näin sekaisin siellä?
        Jotakin sen täytyy olla... Onko ne Lapin miehet
        siellä niin eritysen kuumia tapauksia...


      • alkuper.
        kerropa sinä kirjoitti:

        mikä taika siellä Lapissa oikein kytee kun etelän naiset menevät aina näin sekaisin siellä?
        Jotakin sen täytyy olla... Onko ne Lapin miehet
        siellä niin eritysen kuumia tapauksia...

        Onpa jännä juttu, miten AINA kaikki yleistetään, mutta täytyy tuottaa teille pettymys!!!!

        Enpä ole etelän nainen vaan pohjoisesta kotoisin ja tämä oli ihka ensimmäinen lomaromanssini, joten ei voi puhua jatkuvasta kutinasta. Edellisen kerran olen ollut ylipäätään pussailuetäisyydellä miehestä noin kaksi vuotta sitten !!!!


      • tää on tätä
        alkuper. kirjoitti:

        Eipä ollut kuvailemasi mies, vaan huomattavasti nuorempi nelikymppinen (kuten itsekin). Eka kertaa oli Ylläksellä ja uskon sen, sillä kaverikin sanoi niin, eikä ollut mitään syytä valehdella. Ei ollut yhtään tyrkyllä eikä muutenkaan yrittänyt vongata...

        Ja ensimmäiselle vastaajalle: minulla ei ole mitään aikomuksia eikä haaveita rikkoa toisen perhe-elämää. Hän olikin juuri sen takia unelmieni prinssi, kun ei millään tavoin mollannut vaimoaan (ei puhunut hänestä mitään).

        Näin vain kävi, ja pitänee siis vaan nauttia tästä ihanasta/kamalasta olotilasta.

        Vai että mies ihan ekaa kertaa Ylläksellä ja osasi silti housuihisi uida, ihan tuosta vain, kenenkään opastamatta? Kyllä ne varatut miehet siellä osaa puhua pään pyörälle, taitavia ovat huomaamaan mikä keneenkin tepsii. Sori vain, monesti hiihtokeskuksissa käyneenä tiedän, miten homma etenee.


      • ......................
        alkuper. kirjoitti:

        Onpa jännä juttu, miten AINA kaikki yleistetään, mutta täytyy tuottaa teille pettymys!!!!

        Enpä ole etelän nainen vaan pohjoisesta kotoisin ja tämä oli ihka ensimmäinen lomaromanssini, joten ei voi puhua jatkuvasta kutinasta. Edellisen kerran olen ollut ylipäätään pussailuetäisyydellä miehestä noin kaksi vuotta sitten !!!!

        "Edellisen kerran olen ollut ylipäätään pussailuetäisyydellä miehestä noin kaksi vuotta sitten !!!! " Ilmankos sitten ihastut noin kovasti mieheen, jota et edes tunne..


      • eläminen
        ...................... kirjoitti:

        "Edellisen kerran olen ollut ylipäätään pussailuetäisyydellä miehestä noin kaksi vuotta sitten !!!! " Ilmankos sitten ihastut noin kovasti mieheen, jota et edes tunne..

        saa ihmeitä ja kovia tunnekuohuja aikaan. Kyllä niistä selviää. Eräskin oli heti valmis jättämään vastaavassa tilanteessa kuin aloittaja oman perheensä, 25 vuotiaan avioliittonsa, työnsä, kotinsa, sukunsa, ystävät ja tuttavat, synnyinpaikkakuntansa ja kaiken lomaromanssin takia. Tuli järkiinsä, kun kärähti...


      • kerro lisää

        Hei, Kiinnostaa kovasti tuo mainintasi "hiihtelevästä poikamiehestä" (ikä 55-60 v.). Minäkin olen tainnut häneen törmätä tässä vuosien saatossa. Kertoisitko hieman lisää, niin tiedän onko kyseessä sama "leski"


    • maan pinnalle

      Rakastuiko mieskin sinuun? Epäilen. Tuollaista sattuu Lapissa yhdelle jos toiselle.

    • onko torttu jo märkä..

      onko torttu jo märkä kiimasta.taidat olla aikamoisessa miehen puutteessa.

    • ...

      Voi jaksamista... itse painiskelen saman tilanteen kanssa, tosin Levi oli kohtaamispaikkana. Uskon että eivät kaikki ole hakemassa vain seksiä ja että tämänkin ihmisen kanssa se oli tarkoitettu näin tapahtuvaksi. Olisin vain halunnut pitää asian joko vain lomaromanssina tai jatkaa siitä kuten lopulta sovittiin. Mutta perheestä ei kerrottu ennen kuin loman jälkeen... katkera olen siitä että hän ei vaan lähtenyt, kiittänyt loistavasta viikosta ja kadonnut elämästäni. Heittäydyin lupauksien vietäväksi enkä enää osaa pyytää ettei hän pitäisi yhteyttä. Koukussa ja kipuinen. Mutta aika parantaa, koko ajan taas ehjempi. Ja oikeasti onnellinen, koska luulin tällaiset tunteet jo kadottaneeni ikiajoiksi, ne ovatkin olemassa ja kenties löytyy se oikea ihminen joka saa ne taas henkiin. Elämä jatkuu vaikka ikävä syö sisältä.

    • kenensyy????

      Taas kerran totuus on satua selvempi.Miksi aikuisen täytyy unelmoida, jos olet saanut vastakaikua...kysy suoraan... naimisissa olevalta vaaditaan rohkeutta jättää kaikki ja aloittaa uusi elämä.Leikkimiellä yhdeksi illak tsitty kaverikin voi muuttua suureksi rakkaudeksi ! KYSY älä pelkää!!

    • Kya

      No niin, en ajatellut solvailla enkä muuta, mutta kerron vain totuuden: se menee ohi. Suhde voi nyt tuntua planeetan ihanimmalta asialta, mutta melkoisella varmuudella voin sanoa, että se mies on unohtanut jo, joten ehkä pitäisi tehdä niin myös. Itse olen kokenut samanlaisia asioita, silloin joskus, mutta miehet unohtaa pian ja sen vuoksi minä olen unohtanut vielä nopeammin. Voin kuvitella tuntemasi hurmion, mutta älä satuta itseäsi kuvittelemalla, että naimisissa oleva mies jättää kaiken ns.lomaromanssin vuoksi. t. Kya

    • Utelias vaan

      Mitä sinulle nyt kuuluu? Miten olet selviytynyt? Unohtanut? Palannut maan tasalle? Olisi mielenkiintoista tietää kuinka tälläisestä tunneryöpystä selviää?

    • Anonyymi

      Olen lähdössä 22.3.2024 lompoloon ja kaipaan seuraa , vaikka joikuun laulamaan karaokea ja tanssimaan. olisiko jouku joa haluaa tanssia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe