Yamaha xj 600 diversion vm:98

Teknistä tietoa.

Ostin kyseisen pelin ja haluaisin tietoja öljy ja polttoainetankin tilavuudesta, kulutuksesta ja muuta nippelitietoa. Ei ole kyseisiä tietoja ohjekirjassa. Jos joku viitsisi auttaa niin kiitän ja kumarran :)

9

5639

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain.....

Öljytilavuus filsun kanssa vajaa 4 litraa.Bensatankin tilavuus 17litraa.On pieniruokainen noin 4.5litraa satasella normaali ajossa.Ostit varman ja hyvän pyörän jota on helppo itse korjailla itselläni niitä on ollut kolme kappaletta nyt 900 diversion.Mukavaa kevään jatkoa ja turvallisia ajoja

• Kesää odotellessa

Kiitti tiedoista, mukavia kevätilmoja sinnepäin..

• samapyörä

Öljyä ei kyllä mene ainakaan mulla kun 3-3,4 litraa. Tankillisella ajaa 290-300 km sitten menee varatankille. Mä haluaisin tietää kuin kovaa tämmönen pyörä kulkee, itse en halua kokeilla, ellei pääse luvalliselle paikalle testaamaan.

• XJ 600 diversion

Kulki 190km/h kun kokeilin eräänä yönä eräällä siihen soveltuvalla tiellä. Vai missä se oli.

• Anonyymi
        XJ 600 diversion kirjoitti:

Kulki 190km/h kun kokeilin eräänä yönä eräällä siihen soveltuvalla tiellä. Vai missä se oli.

Unta oot poika nähnyt 🤣🤣🤣

• Dollari

Tilaa Alfameriltä ohjekirja ,siinä kaikki tiedot ja kuvia koko pyörästä ja koneesta,kirja on englannin kielinen mut kiva apu,hyviä kuvia ,jos vaik purkaat koneen

• Anonyymi

99vuoden diversion xj600s etu jousituksen iskareiden öljy määrä

• Anonyymi

3 jammuu meneekin varmaa jo 4 litraa ja ylikin, mun riverii menee vajaa kolme litraa suodattimen kans... ai nii mu peli onki tehty kiinassa.. Vai oliks se Japani???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      866
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      101
      850
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      156
      616
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      576
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe