Käytetäänkö suurperheissä kuravaatteita enemmän kuin pienissä perheissä? Tarkoitan siis sitä, että kun päiväkodeissa, joissa lapsia on paljon, niin käyttävät noita kurahousuja melkein aina syksyllä ja keväällä, niin onko sama juttu monilapsisissa perheissä?
Toinen kysymys, että kun lapset menevät yhdessä pihalle, niin minkäikäisille vielä laitatte kurahousut ja miten perustelette lapsille, että Maijan pitää laittaa, mutta Matin ei ?
Suurperheen pihavaatteista kysymys
4
1236
Vastaukset
- EI KÄYTETÄ
sen takia että lapsia on paljon, ei edes päiväkodissa, vaan sen takia etteivät lapset kastu!
Eikä sitä perustella...sinä laitat Matti ei PISTE. Jos siis se Matti on kykenevä olemaan suttaamatta.
Hih...nyt sitten aina muistan,kun menen töihin että kurahousuja on pidettävä siksi kun on paljon lapsia...heh... etten ole koskaan ollut oikein kura-asujen ystävä. Mielestäni ne ovat "tönköt" ja hidastavat liikkumista. Niiden sijaan meillä on käytetty vettä hylkiviä muita ulkoiluasuja - ja jouduttu toki sitten pitämään mönkimis&kuraleikki-ikäisille useampaa varavaatekertaa. Vain kurahanskoja olen hankkinut useita pareja tavallisten tumppujen tai sormikkaiden päällä pidettäviksi.
Luulen, että tuo on pitkälle tottumus- ja mieltymyskysymys, eikä ehkä niinkään kiinni perheen koosta.- Yhtä paljon
kuin muissakin perheissä, joissa on pieniä lapsia. Pitää muistaa, että suurperheissä saattaa lapsilla olla suuret ikäerot, yleensä perheessä on yhtäaikaa vain kaksi tai kolme pientä lasta.
- Jusa48
Meillä kurahousuja käyttävät niin lapset kuin vanhemmatkin. Se on ihan luonnollista. Kun on märkää ja halutaan mennä ulos leikkimään ja rakentamaan lumilinnoja, niin kurikset jalkaan vaan. Isäkin tekee niin ja oon kohta 50 vee.
Mökillä ja veneellä sadeasut ovat aivan hyvä ja luonnollinen asukokonaisuus. Siinä pysyy kuivana ja kun alle laitetaan kunnollisia puseroita kalsareita ei tule edes märkä olo sisältäpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589