Käytetäänkö suurperheissä kuravaatteita enemmän kuin pienissä perheissä? Tarkoitan siis sitä, että kun päiväkodeissa, joissa lapsia on paljon, niin käyttävät noita kurahousuja melkein aina syksyllä ja keväällä, niin onko sama juttu monilapsisissa perheissä?
Toinen kysymys, että kun lapset menevät yhdessä pihalle, niin minkäikäisille vielä laitatte kurahousut ja miten perustelette lapsille, että Maijan pitää laittaa, mutta Matin ei ?
Suurperheen pihavaatteista kysymys
4
1410
Vastaukset
- EI KÄYTETÄ
sen takia että lapsia on paljon, ei edes päiväkodissa, vaan sen takia etteivät lapset kastu!
Eikä sitä perustella...sinä laitat Matti ei PISTE. Jos siis se Matti on kykenevä olemaan suttaamatta.
Hih...nyt sitten aina muistan,kun menen töihin että kurahousuja on pidettävä siksi kun on paljon lapsia...heh... etten ole koskaan ollut oikein kura-asujen ystävä. Mielestäni ne ovat "tönköt" ja hidastavat liikkumista. Niiden sijaan meillä on käytetty vettä hylkiviä muita ulkoiluasuja - ja jouduttu toki sitten pitämään mönkimis&kuraleikki-ikäisille useampaa varavaatekertaa. Vain kurahanskoja olen hankkinut useita pareja tavallisten tumppujen tai sormikkaiden päällä pidettäviksi.
Luulen, että tuo on pitkälle tottumus- ja mieltymyskysymys, eikä ehkä niinkään kiinni perheen koosta.- Yhtä paljon
kuin muissakin perheissä, joissa on pieniä lapsia. Pitää muistaa, että suurperheissä saattaa lapsilla olla suuret ikäerot, yleensä perheessä on yhtäaikaa vain kaksi tai kolme pientä lasta.
- Jusa48
Meillä kurahousuja käyttävät niin lapset kuin vanhemmatkin. Se on ihan luonnollista. Kun on märkää ja halutaan mennä ulos leikkimään ja rakentamaan lumilinnoja, niin kurikset jalkaan vaan. Isäkin tekee niin ja oon kohta 50 vee.
Mökillä ja veneellä sadeasut ovat aivan hyvä ja luonnollinen asukokonaisuus. Siinä pysyy kuivana ja kun alle laitetaan kunnollisia puseroita kalsareita ei tule edes märkä olo sisältäpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079