Suurperheen pihavaatteista kysymys

kyselen vain

Käytetäänkö suurperheissä kuravaatteita enemmän kuin pienissä perheissä? Tarkoitan siis sitä, että kun päiväkodeissa, joissa lapsia on paljon, niin käyttävät noita kurahousuja melkein aina syksyllä ja keväällä, niin onko sama juttu monilapsisissa perheissä?

Toinen kysymys, että kun lapset menevät yhdessä pihalle, niin minkäikäisille vielä laitatte kurahousut ja miten perustelette lapsille, että Maijan pitää laittaa, mutta Matin ei ?

4

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI KÄYTETÄ

sen takia että lapsia on paljon, ei edes päiväkodissa, vaan sen takia etteivät lapset kastu!
      Eikä sitä perustella...sinä laitat Matti ei PISTE. Jos siis se Matti on kykenevä olemaan suttaamatta.
      Hih...nyt sitten aina muistan,kun menen töihin että kurahousuja on pidettävä siksi kun on paljon lapsia...heh...

• etten ole koskaan ollut oikein kura-asujen ystävä. Mielestäni ne ovat "tönköt" ja hidastavat liikkumista. Niiden sijaan meillä on käytetty vettä hylkiviä muita ulkoiluasuja - ja jouduttu toki sitten pitämään mönkimis&kuraleikki-ikäisille useampaa varavaatekertaa. Vain kurahanskoja olen hankkinut useita pareja tavallisten tumppujen tai sormikkaiden päällä pidettäviksi.
      Luulen, että tuo on pitkälle tottumus- ja mieltymyskysymys, eikä ehkä niinkään kiinni perheen koosta.

• Yhtä paljon

kuin muissakin perheissä, joissa on pieniä lapsia. Pitää muistaa, että suurperheissä saattaa lapsilla olla suuret ikäerot, yleensä perheessä on yhtäaikaa vain kaksi tai kolme pientä lasta.

• Jusa48

Meillä kurahousuja käyttävät niin lapset kuin vanhemmatkin. Se on ihan luonnollista. Kun on märkää ja halutaan mennä ulos leikkimään ja rakentamaan lumilinnoja, niin kurikset jalkaan vaan. Isäkin tekee niin ja oon kohta 50 vee.

Mökillä ja veneellä sadeasut ovat aivan hyvä ja luonnollinen asukokonaisuus. Siinä pysyy kuivana ja kun alle laitetaan kunnollisia puseroita kalsareita ei tule edes märkä olo sisältäpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7594
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2466
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1962
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18