Tietoa matkailusta Korean Dem. Kansantasavaltaan (Pohjois-Korea) löytyy Suomi-Korea-Seuran nettisivuilta osoitteesta:
http://www.korea.vunet.org.cn/Etusivu.html
Seura tekee matkan Koreaan syksyllä, matkasta kiinnostuneet voivat pistää postia linkin kautta esillä oleviin osoitteisiin.
Matkailu Pohjois-Koreaan
4
1105
Vastaukset
- matkustaa pakkolaan
En uskaltaisi matkustaa P-Koreaan, kun sen johtoeliitti on vihamielisen ja yrmeän näköistä.
Katso linkin kautta kuvaa ja päättele itse:
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/56041-pohjois-korea-valehteli
Monessa kymmenessä maassa olen käynyt, mutta Pohjois-Koreaan en menisi, vaikka ilmaisen matkan tarjoaisivat. - Western Man
Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla, lietsoo sotaa kitukasvuisen, mielenvikaisen ja suuruudenhullun kermapersediktaattorin persettä nuolevan valtaeliittinsä johdolla ja rahoittaa olemassaolonsa myymällä huumeita ja laittomia aseita - etenkin kemiallisia- ja ydinaseita - maailman epävakaimmille alueille ja muille sotaa lietsoville hulluille.
Kaikki tämä samaan aikaan kun oma ankarasti harhaan johdettu kansansa näkee nälkää ja elää maailman suurimmassa vankilassa. Ei kiitos. Juche -aate my ass!- dssdsddsds
Pohjois korea nyt vain vähän provosoi, ei se johto sentään pähkähullua ole, tietävät kyllä että jos liian pitkälle menisivät vaikka ydinaseiden kanssa, olisi vastassa sellainen joukko ettei jäisi koko pohjois korean maapläntistä mitään jäljelle. Mutta en kyllä sinne matkustaisi.
- huomaatko???
"Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla"
Pohjois-Korea ei todellakaan ole mikään mallivaltio.
En tiedä oletko koskaan matkustanut mihinkään.
Vaikka aikoisitkin ulkomaanmatkalle niin tuo ylläoleva lauseesi rajaa kohteet aika vähiin.
Itse aion käydä Pohjois-Koreassa vielä tämän vuoden puolella.
Matkakohteitani en voi tuollaisilla perusteilla valita koska olen havainnut monissa valtioissa kansalaisten "kusettamista".
Euroopassakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998