Tietoa matkailusta Korean Dem. Kansantasavaltaan (Pohjois-Korea) löytyy Suomi-Korea-Seuran nettisivuilta osoitteesta:
http://www.korea.vunet.org.cn/Etusivu.html
Seura tekee matkan Koreaan syksyllä, matkasta kiinnostuneet voivat pistää postia linkin kautta esillä oleviin osoitteisiin.
Matkailu Pohjois-Koreaan
4
1099
Vastaukset
- matkustaa pakkolaan
En uskaltaisi matkustaa P-Koreaan, kun sen johtoeliitti on vihamielisen ja yrmeän näköistä.
Katso linkin kautta kuvaa ja päättele itse:
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/56041-pohjois-korea-valehteli
Monessa kymmenessä maassa olen käynyt, mutta Pohjois-Koreaan en menisi, vaikka ilmaisen matkan tarjoaisivat. - Western Man
Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla, lietsoo sotaa kitukasvuisen, mielenvikaisen ja suuruudenhullun kermapersediktaattorin persettä nuolevan valtaeliittinsä johdolla ja rahoittaa olemassaolonsa myymällä huumeita ja laittomia aseita - etenkin kemiallisia- ja ydinaseita - maailman epävakaimmille alueille ja muille sotaa lietsoville hulluille.
Kaikki tämä samaan aikaan kun oma ankarasti harhaan johdettu kansansa näkee nälkää ja elää maailman suurimmassa vankilassa. Ei kiitos. Juche -aate my ass!- dssdsddsds
Pohjois korea nyt vain vähän provosoi, ei se johto sentään pähkähullua ole, tietävät kyllä että jos liian pitkälle menisivät vaikka ydinaseiden kanssa, olisi vastassa sellainen joukko ettei jäisi koko pohjois korean maapläntistä mitään jäljelle. Mutta en kyllä sinne matkustaisi.
- huomaatko???
"Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla"
Pohjois-Korea ei todellakaan ole mikään mallivaltio.
En tiedä oletko koskaan matkustanut mihinkään.
Vaikka aikoisitkin ulkomaanmatkalle niin tuo ylläoleva lauseesi rajaa kohteet aika vähiin.
Itse aion käydä Pohjois-Koreassa vielä tämän vuoden puolella.
Matkakohteitani en voi tuollaisilla perusteilla valita koska olen havainnut monissa valtioissa kansalaisten "kusettamista".
Euroopassakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65646Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3593Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32551Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha34519Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479- 36475
- 40471
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3460