Tietoa matkailusta Korean Dem. Kansantasavaltaan (Pohjois-Korea) löytyy Suomi-Korea-Seuran nettisivuilta osoitteesta:
http://www.korea.vunet.org.cn/Etusivu.html
Seura tekee matkan Koreaan syksyllä, matkasta kiinnostuneet voivat pistää postia linkin kautta esillä oleviin osoitteisiin.
Matkailu Pohjois-Koreaan
4
1082
Vastaukset
- matkustaa pakkolaan
En uskaltaisi matkustaa P-Koreaan, kun sen johtoeliitti on vihamielisen ja yrmeän näköistä.
Katso linkin kautta kuvaa ja päättele itse:
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/56041-pohjois-korea-valehteli
Monessa kymmenessä maassa olen käynyt, mutta Pohjois-Koreaan en menisi, vaikka ilmaisen matkan tarjoaisivat. - Western Man
Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla, lietsoo sotaa kitukasvuisen, mielenvikaisen ja suuruudenhullun kermapersediktaattorin persettä nuolevan valtaeliittinsä johdolla ja rahoittaa olemassaolonsa myymällä huumeita ja laittomia aseita - etenkin kemiallisia- ja ydinaseita - maailman epävakaimmille alueille ja muille sotaa lietsoville hulluille.
Kaikki tämä samaan aikaan kun oma ankarasti harhaan johdettu kansansa näkee nälkää ja elää maailman suurimmassa vankilassa. Ei kiitos. Juche -aate my ass!- dssdsddsds
Pohjois korea nyt vain vähän provosoi, ei se johto sentään pähkähullua ole, tietävät kyllä että jos liian pitkälle menisivät vaikka ydinaseiden kanssa, olisi vastassa sellainen joukko ettei jäisi koko pohjois korean maapläntistä mitään jäljelle. Mutta en kyllä sinne matkustaisi.
- huomaatko???
"Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla"
Pohjois-Korea ei todellakaan ole mikään mallivaltio.
En tiedä oletko koskaan matkustanut mihinkään.
Vaikka aikoisitkin ulkomaanmatkalle niin tuo ylläoleva lauseesi rajaa kohteet aika vähiin.
Itse aion käydä Pohjois-Koreassa vielä tämän vuoden puolella.
Matkakohteitani en voi tuollaisilla perusteilla valita koska olen havainnut monissa valtioissa kansalaisten "kusettamista".
Euroopassakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195