Tietoa matkailusta Korean Dem. Kansantasavaltaan (Pohjois-Korea) löytyy Suomi-Korea-Seuran nettisivuilta osoitteesta:
http://www.korea.vunet.org.cn/Etusivu.html
Seura tekee matkan Koreaan syksyllä, matkasta kiinnostuneet voivat pistää postia linkin kautta esillä oleviin osoitteisiin.
Matkailu Pohjois-Koreaan
4
1050
Vastaukset
- matkustaa pakkolaan
En uskaltaisi matkustaa P-Koreaan, kun sen johtoeliitti on vihamielisen ja yrmeän näköistä.
Katso linkin kautta kuvaa ja päättele itse:
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/56041-pohjois-korea-valehteli
Monessa kymmenessä maassa olen käynyt, mutta Pohjois-Koreaan en menisi, vaikka ilmaisen matkan tarjoaisivat. - Western Man
Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla, lietsoo sotaa kitukasvuisen, mielenvikaisen ja suuruudenhullun kermapersediktaattorin persettä nuolevan valtaeliittinsä johdolla ja rahoittaa olemassaolonsa myymällä huumeita ja laittomia aseita - etenkin kemiallisia- ja ydinaseita - maailman epävakaimmille alueille ja muille sotaa lietsoville hulluille.
Kaikki tämä samaan aikaan kun oma ankarasti harhaan johdettu kansansa näkee nälkää ja elää maailman suurimmassa vankilassa. Ei kiitos. Juche -aate my ass!- dssdsddsds
Pohjois korea nyt vain vähän provosoi, ei se johto sentään pähkähullua ole, tietävät kyllä että jos liian pitkälle menisivät vaikka ydinaseiden kanssa, olisi vastassa sellainen joukko ettei jäisi koko pohjois korean maapläntistä mitään jäljelle. Mutta en kyllä sinne matkustaisi.
- huomaatko???
"Minua ei kiinnosta matkustaa maahan joka aivopesee kansalaisensa paskapropagandalla"
Pohjois-Korea ei todellakaan ole mikään mallivaltio.
En tiedä oletko koskaan matkustanut mihinkään.
Vaikka aikoisitkin ulkomaanmatkalle niin tuo ylläoleva lauseesi rajaa kohteet aika vähiin.
Itse aion käydä Pohjois-Koreassa vielä tämän vuoden puolella.
Matkakohteitani en voi tuollaisilla perusteilla valita koska olen havainnut monissa valtioissa kansalaisten "kusettamista".
Euroopassakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882