Jalkapalloo HKI

kaveriporukalla

MOi!

Miten olis pistetäänkö jalkapallojoukkue kasaan??
Muutaman kerran vkossa..tai vaikka enemmän/vähemmän.. ei mitään turnauksia/kisoja tms. Pelattas ihan vaan kuntoilun ja hauskanpidon vuoks.. "kaveriporukalla"
Eikä olis mitään kunnontason vaatimuksia tms:D Vaan "Kaikki mukaan"-periaatteella:) Ikä jos kuitenki osuis suurinpiirtein siihen 15-30 ikähaarukkaan??

Itte oon vasta muuttamassa helsinkiin ni siinä olis itelle ainaki oiva sauma tutustua uusiin ihmisiin;) ihan niinku muillekki^^

16

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m1k3

      Itekkin vastikään (kuukaus sitte) helsinkiin muuttaneena tää kyl kuulostaa hyvältä.. vähän kyllä epäilyttää että täältä tarpeeks porukkaa löytyis kun itelläkään ei valmiiks täältäpäin tuttavuuksia ole mut eipä kai yrittämises oo vikaa. =D

      • mie22

        Täällä olisi myös yksi halukas, jos vain tarpeeksi olisi innokkaita pallon potkijoita:)


      • Tarline
        mie22 kirjoitti:

        Täällä olisi myös yksi halukas, jos vain tarpeeksi olisi innokkaita pallon potkijoita:)

        Itsekin voisin kyl pelaan lähtee. Millasta porukkaa on kasassa? Minkä ikäsii te ootte, ja onko välii onko mukana miehiä/naisia??


    • nainen.... :P

      mä kans tuun messiiin? :P moon kans muuttamassa hesaan vähän syksymmällä.:) koskas ois eka pallopeli?:P

    • M82

      Hei,

      itsekin ilmoittaudun tähän mukaan. Olisi tosiaan kiva löytää tosiaan hyvä futisharrasteporukka, jonka kanssa kenties muutenkin viettää aikaa. Olen miespuolinen, mutta haitanneeko se mitään? Miten organisoimme tätä, eli voin itsekin toimia ns. yhteyshenkilönä (ottaa "ilmoittautumisia" vastaan, vai haluaako vaikkapa ketjun aloittaja toimia sellaisena?

      T. Mies Vantaalta

      • nainen...

        jos vaikka joku (alottaja/m82....?)pistäis mesensä/sähköpostinsa tähän niin että halukkaat voi sitten siihen ottaa yhteyttä ja voitas kerätä porukka yhteen kasaan. ja sitten vallottaan joku kenttä!


      • nainen... kirjoitti:

        jos vaikka joku (alottaja/m82....?)pistäis mesensä/sähköpostinsa tähän niin että halukkaat voi sitten siihen ottaa yhteyttä ja voitas kerätä porukka yhteen kasaan. ja sitten vallottaan joku kenttä!

        Hei,

        kerään mieluusti ilmoittautumisia. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

        Päivitän välillä tilannetta, kuinka moni on ilmoittautunut ryhmään. Itse hakisin samalla (ehkä tästä porukasta) myös sulis- ja tenniskaveria, joten jos sellaisessa lajista olet olet kiinnostunut, niin ilmoitathan siitäkin, kiitos.

        t. Mies Vantaalta


    • Kyllä

      kiinnostusta löytyy täältäkin, lisää mukaan vaan jotta tapahtuu !

    • Hei,

      kaksi on ilmoittautunut tähän mennessä ja itseni mukaan lukien meitä on nyt kolme. Lisää siis toivotaan! :)

      Sähköpostiin [email protected] voi ilmoittautua.


      T. Mies Vantaalta

    • Hei,

      nyt meillä on kasassa yht. 5 ihmistä, joten lisää pyydetään teitä mukaan, kiitos. [email protected]

      t. Mies Vantaalta

      • lay-ryn

        Mukana ollaan!


      • lay-ryn kirjoitti:

        Mukana ollaan!

        Hei,

        nyt meitä kuusi, joten lisää toivotaan, t. Mies Vantaalta. :)


    • Mies Vantaalta

      Hei,

      mukaan on pikku hiljaa liittyen pelaajia lisää, mutta muutama tarvittaisiin vielä lisää, jos kaikki eivät pääse aina pelaamaan.

      Mailiosoite, johon voi ilmoittautua, on yllä.

      t. Mies Vantaalta

      • jätkä87

        Laitoin sulle jo mailia, etät oisin tulossa pelaamaan, jos vaan sopii. Missäpäin ootte aatellu?


      • jätkä87 kirjoitti:

        Laitoin sulle jo mailia, etät oisin tulossa pelaamaan, jos vaan sopii. Missäpäin ootte aatellu?

        Hei,

        yksi ehdotus olisi Käpylän kentät. Tiedätte varmaan, mistä kentistä on kysymys. Vielä tarvittaisiin muutama lisää, ilmoittautukaa vaan ihmiset, kiitos. :)

        [email protected]

        t. Mies Vantaalta


    • Mies Vantaa

      Hei!

      Aloitamme futiksen pelaamisen Helsingin Käpylän urheilupuistossa maanantaina 3.8 kello 18. Pelaamisesta kiinnostuneet voivat vaikkapa tulla suoraan kentille siihen aikaan tai mielellään ilmoittautua jo sitä ennen osoitteeseen [email protected] . Peliporukka kokoontuu urheilupuiston varikkorakennuksen kohdalla, eli missä voi ostaa mm. juomia ja missä on peseytymistilat. Kaikki ovat ikään sekä sukupuoleen katsomatta ehdottoman tervetulleita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe