Kun kun läppärissä on nuo lämpötilajutut ja seuraan ohjelmalla lämpötiloja niin niin core 0 ei näytä koskaan alle 38C vaikka siitä lämpimämmät lukemat näyttää kyllä. Core 1 putoaa 25C. 38C ylöspäin coret näyttävät suunnilleen samaa lämpötilaa.
Mitähän tuo oikein on? Sama jumitus kahdella ohjelmalla seurattuna.
Mistähän muuten tietää mikä ohjelma osuu paremmin oikeaan kun yksi väittää lämmöksi esim 30C ja toinen 40C?
Lämpötiloista
2
200
Vastaukset
vaan on eri lämpörilat eri coreissa. itselläni on quadissa kuuden asteen haarukassa.
noista lämpötilan mittausohjelmista sen verran että kumpikin on oikeassa. jos toisessa on laitettu 105 astetta maksimiksi niin silloin se näyttää n 40 astetta lämpötilaks. jos on taas 95 astetta max niin näyttää 30 astetta.- Tahtoisin tietoa
Minulla on parikin "identtistä" konetta ja näin on vain toisessa että core 0 ei näytä lämpötilaa alle 38C. Täysin vastaavissa olosuhteissa. Miksi tuo toisen koneen core 0 jumittaa muka niin että ohjelma ei näytä alle 38C lämpötilaa vaikka varmasti lämpötila sen alle putoaa ja reilusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 106637
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574