Olipa jännäripäivä ensin formulat ja sitten kermavaahtoa päälle.
tanssii tähtien kanssa*
8
486
Vastaukset
- susm.
papualaiset ihmettelemässä länsimaalaisten hullua elämänmmenoa,Aapelin Meidän herramme muurahaisia ja Dostojevskin Idiootti.
- aitoudellaan
Sellaista lisää!
- pilvi*
Venlastiina kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Siinä olisi uusinnan arvoinen ohjelma.
hienostuneiden ihmisten seuraelämässä,oli luonnollinen ihminen aidoimillaan.
Kuinka rehellisiä ja teeskentelemättömiä ilmeitään myöten!Kyllähän oli mahtavaa,kun he Austraaliaan palattuaan kertoivat valkoisten maailmasta:D Itsekin koki sen heidän kannaltaan!
Luonnossa meissäkin vapautuu tuo alkukantaisempi minä:) - Katleija3
Venlastiina kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Siinä olisi uusinnan arvoinen ohjelma.
Se ohjelma oli uusinta. tuli jokin aika sitten. Hyvä kun on uusintoja, ehtii jokainen katsoa. Minusta tuntuu että Yleltä tulee kolmekin uusintaa aika nopeassa tahdissa nykyään.
Katleija3 kirjoitti:
Se ohjelma oli uusinta. tuli jokin aika sitten. Hyvä kun on uusintoja, ehtii jokainen katsoa. Minusta tuntuu että Yleltä tulee kolmekin uusintaa aika nopeassa tahdissa nykyään.
koko viimeisen Tanssi tähtien kanssa internetistä
YLE.fi Gookleen, niin johan saa katsella vaikka kaikki aikaisemmatkin .
Mielestäni aina väärä pari saa poistua.
Mutta on se hyvä ohjelma.- pari poistui
ullamirjami kirjoitti:
koko viimeisen Tanssi tähtien kanssa internetistä
YLE.fi Gookleen, niin johan saa katsella vaikka kaikki aikaisemmatkin .
Mielestäni aina väärä pari saa poistua.
Mutta on se hyvä ohjelma.tänään. Bettina on ollut jäykkä joka kerran. Ihmettelin että pääsi näin pitkälle.
- pilvi*
tuo mieleeni filmin "Piukat paikat",jossa koomikko
tanssi, Marilyn Monroyn vai oliko se naiseksi pukeutuneen Tony Curtis'in kanssa.Naurattaa jo muistokin:)
Joka tapauksessa fantastinen tangoesitys ,neilikka poikittain suussaan,ilme mitä huvittavin! Taisi olla miljonääri,joka rakastui mieheen naisen asussa. Tony Curtis oli
tosi hyvä roolissaan. No, Marilynin sulous on tuttu meille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541795
- 251269
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1911085- 741075
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.141981Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️62959- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945