Italiassa maanjäristys

voimakas 6,3

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1672079

JÄristys on tuntunut Roomassa saakka. Maa järisi kai yöllä, joten ihmiset eivät ole varmaan ehtineet paeta taloista.

L'Aquilan vanhassa keskustassa sortui opiskelija-asuntola, kirkon torni ja muita rakennuksia laajalla alueella. Taloja romahti myös kaupungin ympäristössä.

Sairaalalähteet kertoivat ainakin neljän lapsen kuolleen.

5

3054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elää se

Tuolla syvällä syvällä euroopan sydämessä ikirouta nostaa jäisiä murojaan (mannerlaatat). Keväisin ja kesällä ne elää vyöhykkeellä Italia-Turkki-Kreikka. Ensi kesän himolomailijat saavat varautua poksahduksiin ja yllätyksiin. En lomailisi tuolla vyöhykkeellä ensi kesänä.

• Plits pläts.

Ja juma juma jumala sanoi. Tulkoottatten tutinata! Pöyhinätä peijoonille! Sangen muikia moikina!

Iski karman koura kova, Kuvainpalvojaa kurmotti. Sivalsipa siskonpainajaa, Tekopyhää tujautti.

Eipä pervo temppelissään, natsijuugendi kappelissaan, arvannutkaan tujausta, heilahusta ison nyrkin.

• kirjasto-gona

Tekstisi vain muistuttaa kalevlaaa. Mutta, ei se oikeen hyvä ole muutenkaan.

• Naxos-fani-sempre
        kirjasto-gona kirjoitti:

Tekstisi vain muistuttaa kalevlaaa. Mutta, ei se oikeen hyvä ole muutenkaan.

Hei!

Järistys sattui klo: 3 yöllä
        (Italianaikaa eli klo: 4 suomenaikaa).
        Olin tänään yhteydessä ystäviini Italiassa, Barissa ja (Sisiliassa) Giardini Naxosissa.
        Kummassakaan ei ollut tuntunut mitään.
        Barista tuonne tapahtuman keskipisteeseen on matkaan. 250-300km.
        Kuolonuhrien määrä on noussut aamusta huimasti.
        Varmasti se nousee vielä : (.

T. Naxos- fani sempre

• EDES pääotsikkonne:(

24 kuollutta ei ole sama kuin sata kuollutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe