Omistaako kukaan borzoita eli venäjänvinttikoiraa? Netistä on vaikea etsiä tietoa niiden luonteesta, ja esim. voiko taloudessa olla kääpiökokoista koiraa vai onko riski että joskus heräisi saalistusvietti? Minulla on toy-kokoinen koira, ja jumaloin boirzoita. Patti :D Kuitenkin olisin kiinnostunut kuulemaan rodun tarpeista kiitos!
Borzoi?
5
681
Vastaukset
- borzoita
havittelevat niitä jotekin tyhmiksi koiriksi eli siis etteivät erottaisi oman lauman pieniäkin koiria koiriksi vaan pupuiksi?
Juu ei vaan tosi älykäs ja viisas koira, ei edes ne vieraat koirat saa ajojahtia aikaiseksi.
Itsellä elää borzoi kahden pienen koiran kaverina, jokainen hengissä ;)- Hukka-Musti
Kyllä venakot antavat pupujenkin olla rauhassa, jos samaan perheeseen kuuluvat ja koirat ovat pentuina sen jo oppineet.
- ;-DD;-D
Hukka-Musti kirjoitti:
Kyllä venakot antavat pupujenkin olla rauhassa, jos samaan perheeseen kuuluvat ja koirat ovat pentuina sen jo oppineet.
IHAN SEKO hukkaputki!! :-D
- Friidu5
Kertokaapa ystävälliset sielut miull, miksen ottaisi
borzoita? - 12344555
Kyllä varmasti borzoi oppii kunnioittamaan sinun kääpiökoiraasi,kun pentuna sen venakon otat.Alistuu vanhemmalleen ja vanhempana oppii leikkimään ja juoksemaan pienen koiran kanssa.Saalistusvietti herää yleensä ulkona kun borzoi näkee juoksevan kissan,jäniksen tai oravan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743