Ilmapistoolin viritys

dfklsghdhf

Onko ilmapistoolia mahdollista virittää tehokkaammaksi? kyseessä olisi gamo p-800.

10

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GunCollector

      On mahdollista. Etsit jostain pienoispistoolin jousen siihen niin tehoa tulee lisää-.

    • ihan kiva

      Kaada pikku tippa dieseliä tai bensaa tai öljyä,siitä reiästä johon ei laiteta luotia.Siis pikkutippa isommasta ei ole hyötyä,pilaa tiivisteet.Menee ne kyllä pilalle muutenkin.Takkuus kärsii todella paljon,joten tästä ei ole mitään hyötyä.

      • Ilmakoitten virittäjä

        Suomi-konepistoolin jousi on paras. Ilmapistoolin saa sillä ampumaan jopa sarjaa.


      • näitä
        Ilmakoitten virittäjä kirjoitti:

        Suomi-konepistoolin jousi on paras. Ilmapistoolin saa sillä ampumaan jopa sarjaa.

        jousia ostettua erikseen?


      • El Gamo
        näitä kirjoitti:

        jousia ostettua erikseen?

        Mutta parhaan jousen valmistat itse karkaistusta teräslangasta.


      • asdfghjgtfhjkl
        El Gamo kirjoitti:

        Mutta parhaan jousen valmistat itse karkaistusta teräslangasta.

        Voitteko laittaa linkkiä sivuille josta vois ostaa?


      • metallurgi/apumekani
        El Gamo kirjoitti:

        Mutta parhaan jousen valmistat itse karkaistusta teräslangasta.

        aika harvalla on itse mahdollisuus valmistaa haluttu jousi. älytöntä se on itse valmistaa.. saati väittää että siten saa parhaan.


      • metallurgin varjo
        metallurgi/apumekani kirjoitti:

        aika harvalla on itse mahdollisuus valmistaa haluttu jousi. älytöntä se on itse valmistaa.. saati väittää että siten saa parhaan.

        annetaan sitten niitä viritysohjeita kun niitä kauniisti pyydetään, eikä lässytetä puuta heinää. EL gamo mihin perustuu väitteesi että parhaan saa itse "askartelemalla" ??


    • metallimies .

      Karkaisu onnistuu ihan tavallisessa hiiligrillissä. Olen karkaissut ilmakon jousia jo vuosia ja monesti on jousista tullut jopa niin tehokkaita että luoti puhaltaa rihloista läpi eikä vakaudu lainkaan. Osumat missä sattuu. Läpäisyä on riittänyt, jopa nelosnelosesta menee läpi. Kokeilemalla löytyy sopiva karkaisu.

    • Mälää

      Lutku on lutku vaikka kuinka virittäisi! Jos haluat tehoja niin siirry ruutiaseisiin...
      Ai niin et vissiin saa lupia, nooo kohta on tuo lutkuki sulta pois kerätty...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe