Moi,
Eli mistä saisin vastaavat itse hallittavat dns-palvelut redirectit ilman että tarvitsisi ostaa mitään webbihotellia tai olla omaa palvelinta domainia varten. Siis vastaavat kuin Joker.com tarjoaa esim com-domaineille. Tietenkin mahdollisimman halvalla. Myös edullinen fi-rekisteröinti olisi mukavaa, koska yleensä palveluveloitukset rekisteröinnistä/domainin siirrosta ovat kohtuu korkeat.
Samaan kysyisin vielä, että onko URL Frame joku DNS:n vakio ominaisuus vai vaatiiko ficora että A-NAME on aina määritelty?
FI-domainille palvelut Joker.com -tyyliin
2
540
Vastaukset
- hinnoista
Tuota .fi domainia tuskin saat mistään "erityisen halvalla", Ficora perii siitä kiinteän maksun ja yleensä Webhotellit yms. eivät ota siitä ylimääräistä itselleen (tai jos ottavat niin summa on euro/pari vuodessa).
Fi domainin osalta hinnoista ja vaatimuksista löytyy parhaiten infoa Ficoran sivuilta, erilaisilla foorumeilla on usein enemmän "musta tuntuu" tietoa kuin oikeaa faktaa, siksi en tässä niitä ala kertoakkaan vaan kehoitan katsomaan Ficoran sivuilta niin saat kerralla oikeaa tietoa ilman että joku alkaa väittää jotain muuta.- Jorma999
Kyllä ficoran vaatimukset ovat hanskassa. Nyt vain yritän saada vinkkejä palveluista jotka täyttävät minun vaatimukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984