Digiboksi ilmoittaa yhtäkkiä "ei signaalia". Kaapelit on tarkistettu ja vaihdettukin. Virrat kytketty pois ja päälle.
Itse laite toimii, eli tallennuksia voi katsoa. Vanha digiboksi toimii samasta antennireiästä ja samalla telkkarilla.
Missä vika voisi olla?
"Ei signaalia"
6
4236
Vastaukset
- tallessa?
tämä ei ole mikään vitsi vaan meiltä lähti viimepäivien myrskyn aikana antenni katolta.
ja se nyt oli viimeinen asia jota keksi alkaa selvitämään.
oli vain siipimutterit ruostuneet poikki..
suuntauskin voi mennä vituralleen jos ruuvit ei ole tarpeeksi tiukalla.- Tikittäjä123
Niin, se vanha digiboksi kyllä toimii, joten kyse ei ole viallisesta antennista.
- luettu..
Tikittäjä123 kirjoitti:
Niin, se vanha digiboksi kyllä toimii, joten kyse ei ole viallisesta antennista.
sorry. luin aloituksesi hieman huonosti.
onhan se teknisesti mahdollista että itse viritinosa on posahtanut. aika epätodennäköistä kuitenkin ja ensin voisi kokeilla palauttaa tehdasasetukset ja hakea kanavat uudelleen.
- tää on nyt tätä
Meillä näkyy vähän väliä "ei signaalia" teksti, useita kertoja yhden ohjelman aikana. Lisäksi kuva sumenee pikselimössöksi vähän väliä. Yksi digiboxi ei välitä kuvaa enää lainkaan ( alle vuoden vanha, Topfield). Kanavat häipyvät välillä kokonaan, varsinkin ylen kanavat. Ongelmia on niin paljon, ettei jaksa enää tehdä niille mitään, alkaa tottua siihen että kuva näkyy jos näkyy, teksti joskus jos näkyy, kanavat ei välillä näy ollenkaan.
Meillä johtui pistorasiasta joskus sama ongelma, että se oli jotenkin löysä ja tosi pienestä liikkeestä kiinni että signaali taas toimi.
- Sudeettisavon kansa
Meilläpäin alkoi tulla tekstiä: "Ei signaalia" yhteen jos toiseenkin digiboksiin. Kerimäen asemalla tehdään jotain remonttia ja kanavat on vaihdettu. Kokeile siis virittää digiboksi uudestaan. Jotkut vaNHAT BOKSIT VAATIVAT tekemään tehdasasetuksen palautuksen. Uudemmat vehkeet löysivat kanavat itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846