ei täältä saa mitään kontaktia keneenkään, paitsi jos laitat nimim. naisen nimellä!lukijat lisääntyy heti!
nainen
5
815
Vastaukset
- sanon vaan
Taitaa pitää osittain paikkansa.Kenties sen takia että suuri osa lukijoista on miespuolisia. Mutta silti niin ei voi yleistää,on poikkeuksiakin.
- Doris
Minäkin kyselin eroottisten fantasioiden perään marraskuussa suht neutraalilla nimellä, odotin enemmän mielenkiintoa ja vastauksia, mutta taisi olla nimimerkin syytä laiha saalis....
- aapeli
kokeile vaikka "seksilinkit" nimimerkkiä tai " annan kaikille"
johan tärppii- anna
oikein haet? Koetapa olla spesifimpi niin joku voi vaikka kiinnostua. Luuletko että tolla "haen seuraa (makkariin ja keittiöön)" - asenteella joku kiinnostuu? Noita örveltäjiä on maakunnat ja stadi täys. Mitä muuta niillä on anettavaa kuin veltto muna ja aamiaiseksi kovaa näkkäriä.
- 7tyo87ty78
ootko nainen jo saanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970