ei täältä saa mitään kontaktia keneenkään, paitsi jos laitat nimim. naisen nimellä!lukijat lisääntyy heti!
nainen
5
776
Vastaukset
- sanon vaan
Taitaa pitää osittain paikkansa.Kenties sen takia että suuri osa lukijoista on miespuolisia. Mutta silti niin ei voi yleistää,on poikkeuksiakin.
- Doris
Minäkin kyselin eroottisten fantasioiden perään marraskuussa suht neutraalilla nimellä, odotin enemmän mielenkiintoa ja vastauksia, mutta taisi olla nimimerkin syytä laiha saalis....
- aapeli
kokeile vaikka "seksilinkit" nimimerkkiä tai " annan kaikille"
johan tärppii- anna
oikein haet? Koetapa olla spesifimpi niin joku voi vaikka kiinnostua. Luuletko että tolla "haen seuraa (makkariin ja keittiöön)" - asenteella joku kiinnostuu? Noita örveltäjiä on maakunnat ja stadi täys. Mitä muuta niillä on anettavaa kuin veltto muna ja aamiaiseksi kovaa näkkäriä.
- 7tyo87ty78
ootko nainen jo saanu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086