mä haluisin lävärin tohon kulmakarvojen päälle......eli olisin tooooooooooooooodddddella kiitollinen jos kertoisit mulle mitä haittaa siit o (jos o jotai) ja paljo maksaa ja sattuuko????
PS:ei sit mitää vittuiluu kiiitooos
läväri
5
342
Vastaukset
- reiätön
tottakai se sattuu!kun ihminen reiittää itseään niin tietenkin se tuntuu!siitä voi olla haittaa...1.voi takertua kiinni johonkin vaatteeseen.2.jos se tulehtuu niin ikävä homma....ja ne ei oo mitään pikku tulehduksia vaan vakavia..3.jos se paikak missä sen lävistyksen otat ei ole asianmukainen,amamttilainen,siisti,huollelline.....niin voit saada lävistyksen mukana esim.HIV:im....jos tarvikkeet ovat likaisia.kuulostele ja tutkiskele millasessa paikassa sen otat....vaikka nyt ei ole kesä festareineen haluan sanoa kaikille että älkää ottako niitä lävistyksiä festareilla!!!!selalsiet "lävistäjät" eivät ole ammattilasia ja välineetkään eivät ole puhtaat..jos haluaa lävistyksen omaan persoonalliseen ulkonäköönsä niin miksi ei?mieti vielä tota juttuu.....ja se kyllä tuntuu..!!!
- joo
reiätön sul on siisti nickki ;) aika vihjaileva
- Alisa
Täällä päin Suomenmaata sellanen huvi maksaa 250mk ammattilaisella. Oon kuullut, että muualla Suomessa ne olis halvempia, johtuen siitä, että täällä on yksi monopoliyritys ja ne määrää hinnan.. Anyway, musta se ei ees sattunu niin paljon kun ammutut lävärit, eli lähinnä korvat..
Ja ne haitat, riippuu vähän siitä millainen koru siihen tulee. Renkaasta ei oo haittaa, se ei ainakaan jää kiinni mihinkää.
muistathan mennä ammattilaiselle!!! - DIKKI
>LÄVÄRI
VEDÄ SAMAL VAIKKA VENYTYKSET POSKIIN JA KORVIIN JA SWASTIKA TATUONTI KESKELLE OTSAA VITTU EI KUKAAN OTA LÄVÄREIT VAKAVISSAAN- AlexDeLarge
Oot sankari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295