yksinäinen

witch

Olin minäkin ennen onnellinen, sitä vain en tahdo muistaa. Sattuu kai liikaa huomata oma epätoivonsa.
Nyt minulle sanotaan että olen vain masentunut ja selviän tästä. Oma uskoni on vain hiipumassa ja tiedän aikani vähentyvän. En voi kuvitella ihanempaa kuin vaipua syvään rauhalliseen uneen. missä ovat ne ystävät jotka ympäröivät minut kun minulla meni hyvin??

5

390

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¯-¯

      Et sinä kokoelämääsi jaksa masennuksessa rypeä, so get a grip.

    • m....

      mulla oli "bestis" alaasteella ja seiskalla....oon yhä seiskalla.enenn joulua se ilmoitti "eteti haluu olla mun kans missään tekemisissä koska oon aina suuttunut"...mä oon tosi pettynyt siihen!!!se jätti mut yksin....kun sai uusia kavereita...mä saan kuulla ivaa meidänluokkalaislta tytöiltä....seuraan niitä kun ..mulal ei ole ketään kenen kans olla.itsemurha on tullut kieltämättä mieleen...!!!mä oon masentunut.....mä en kestä enää.koen olevani "vääränlainen" ihminen jota ei kukaan tarvitse..mä en oo koskaan "kuulunut" meidänluokkaan...niille on ihan sama oonko mä vai enkö oo!ja aina on joku koulussa puhumassa musta paskaa/juoruilemassa....tms.mä en enää kestä....miksi mä en koskaan kelpaa?miksi mua ei voida "ottaa mukaan"??pukeudun ihan muodikkaasti,huolehdin ulk.näöstäni....oon kai iahn ok.en oo ujo.....mutta mun on tosi vaikee keksii puhuttavaa.oon ihan puhelias....kunhan keksin mitä puhua.....on tosi masentavaa olla koulussa,kotona....kaikkialal yksin.....mä en enää kestä....ja oon kyllä huomannut että meidänluokaklaiset tytöt puhuu jotai "kumpa tuo ei seurais"....niilel ois ihan sama vaikeki mua olis.....mä itken joka päivä......

      • ¯-¯

        ..onko sillä mitään väliä mitä koulussa tapahtuu? Minua kiusattiin siellä ja opettajat vittuili, mutta mitä väliä sillä on? En minä kusipäiden takia tai (minulle)vääränlaisten ihmisten takia itseäni tapa. Huh-uh, sehän se olisikin tapa kuolla. "Nyyh, ne ei leiki mun kaa, taidanpa hypätä katolta." Sulla ole mitään hätää ja tulet saamaan koulun jälkeen sikana kavereita viimeistään. Uskallat vain vaihtaa vähän piirejä muuallekin kuin sitten jäädä sinne luokan keskelle nyyhkimään? Älä nyt noin pienistä stressaa..


      • Lion

        Mä muistan kans yläaste aikani. Ei mua pahemmin kiusattu tai olin vaan kaiken yläpuolella -jossakin.

        Mutta mä olin se laiha tyyppi johon joku pojista oli iskenyt silmänsä ja se läski oli siitä mulle kateellinen.

        Jos sä vaan oot liian hyvän näköinen, tai jotain josta olla kateellinen? Koita olla rohkea ja etsiä kavereita koulun ulkopuolelta.

        Voithan sä järjestää ne kaikki vittupäät puhutteluun,HE HEE


    • Olenvittumainen

      Samaa olen miettinyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe