Annatko miehen imeä rintaa?

Odotusaikana

Annatko miehen imeä rintaa, jos siitä erittyy maitoa esim.yhdynnän aikana?

55

19484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enenenen

      No en todellakaan!

      • et????????

        Kyllä mun mieheni imee mun rintoja rakastelun aikana ja maitoa niistä tulee...eikä ole vauvakaan nälkää nähnyt. ;)


      • ihanaaaa
        et???????? kirjoitti:

        Kyllä mun mieheni imee mun rintoja rakastelun aikana ja maitoa niistä tulee...eikä ole vauvakaan nälkää nähnyt. ;)

        aina annan imee ihanaa seksin aikana :)


      • Nimetön
        et???????? kirjoitti:

        Kyllä mun mieheni imee mun rintoja rakastelun aikana ja maitoa niistä tulee...eikä ole vauvakaan nälkää nähnyt. ;)

        six en halua että iso mieskin alkaa maitoani imemään, sitähän alkaa sitten liikaa tulla. Mies on aikanaan maitonsa imenyt äitinsä rinnoista, minun ei kuulu miestäni maidollani ruokkia, hih. Maitoni on vauvallemme ja hänen tarpeisiin.

        En pidä miehen maitoni imemistä edes mitenkään eroottisena.


      • woreffw
        Nimetön kirjoitti:

        six en halua että iso mieskin alkaa maitoani imemään, sitähän alkaa sitten liikaa tulla. Mies on aikanaan maitonsa imenyt äitinsä rinnoista, minun ei kuulu miestäni maidollani ruokkia, hih. Maitoni on vauvallemme ja hänen tarpeisiin.

        En pidä miehen maitoni imemistä edes mitenkään eroottisena.

        En minäkään imetä miestäni! Annan hänen imeä rintojani seksin aikana joka kuuluu meillä siihen hetkeen ja joka on mielettömän ihanaa.=D Jos sieltä maitoa tulee niin sitte tulee....Eli ensisijaisesti mieheni imee rintojani kiihotusmielessä ja se maito on vaan välttämätön "paha".


    • on...

      jotenkin vastenmielisen kuuloinen.
      Ehkei nyt kuitenkaan maidonerityksen aikaan sentään.

    • Nipero

      Rintani ovat aina aiemmin olleet todella tunnottomat ja siksi myös hyödyttömät seksileikkien aikana. Mutta alettuani imettää on rintojen tunneherkkyys ponkaissut tuhatkertaiseksi! Tuntuu aivan uskomattomalta, kun mies imee rintaa kiihotusmielessä. Vähän minua säälittää, kun mies joutuu siinä maitoakin maistelemaan, mutta makealtahan se lähinnä maistuu. Ei ole valittanut. Enkä kyllä valita minäkään!

    • tyhjentäminen

      odotusaikana saattaa laukaista ennenaikaisen synnytyksen. Synnytyksen jälkeen se vain lisää maidontuotantoa ja lapsikin hyötyy. Muuten aika pedofiilinen ajatus...

      • mitä vikaa?

        imetyksen lopettamisen jälkeen miehen on hyvä silloin tällöin imeä koska liian äkkinäinen lopetus rupsahduttaa rinnat. raskaana ollessaan ja synnyttämisen jälkeen naiselle voimyös tulla kovia kiihkoja niin että siinä leikeissä rinnat eksyy suuhun


    • kjh92

      seksin aikana kyllä. maitoa tulee niin paljon että sietääkin imeä :)

    • Odotusaikana en

      En, koska se lisää keskenmenoriskiä.

    • Arkarinta

      Jooh... Aiakin mulla rinnat olivat adotusajan puolestavälistä lapsen syntymään asti ja alun 2kk imettämisenkin aikana niin arat, etten antanut kyllä isännän koskea. Nyt jo helpottaa.

    • be careful out there

      Yleensä suomalainen nainen on miestänsä älykkäämpi, ja ainakin odotus- ja äitiysasioissa hänellä on biologinen etu puolellaan.

      Miehestä voi tuntua epäreilulta, että nainen ei seksissä suostu odotusaikana ihan kaikkeen mitä ehdotetaan, mutta loppujen lopuksi 9 kk on lyhyt aika elämän mittaisessa parisuhteessa.

      Jos tuleva isä yhtään syntymättömästä lapsestaan välittää, niin pari juttua ainakin on syytä muistaa:
      Ei hirmusti imeskellä seksin aikana tisua ja anaalihommat voi myös unohtaa tai ainakin joutuu välillä käymään sitten pesuilla. Ihan rautalankaa: Pepusta kun voi mennä paha pöpö emättimeen, joka aiheuttaa keskenmenon.

      Tuolta keskenmenopalstalta voi käydä lukemassa surullisia tarinoita siitä, kun vanhemmilla on ollut odotuksessa "epäonnea". Tokihan voi käydä niin, että sikiö on vain yksinkertaisesti ollut niin "epäkelpo", että luonto on osannut lopettaa raskauden ajoissa.

      • Anonyymi

        minkä takia tissiä ei saisi imeä?


    • Poika1111

      Kyllä meillä vaan imetään, mutta se kuuluukin osana meidän leikkiin jossa yleensä olen paha poika jota äiti ns. hoitaa. Ei muutenkaan olla kovin tiukkapipoisia sekin suhteen ja hyvä niin :p

    • MtG330JayK

      Eipä Suomaassa ole kirjoittelusta huolimatta avointa Rintaruokkija.
      Eipä ole äitiys suosiossa kuin vain pakolla.
      Eipä kotiäitiys kannata ku rahoja menettää..ellei ole omistautunut.
      Pahaa, pahaa sosiaaliministeriö, ei ymmärrä kotiäitiyden päälle!!
      Orpolapsia kaikki tyystin.
      Ja orpolaiset johtavat normaaleja invaliditeettiin, että mikä on normaalia!
      Älä sinä, unohda synnytyksiä!

    • Anopinhousuissa

      Kyllä meillä imetään,mutta se kuuluu meillä esileikkiin ja kyllä pakostakin välillä sieltä jotain tulee,mutta todiaan mies ei oo valittanut. Olen imetys aikana ollut enemmän valmis seksiin ja himot koko ajan päällä. Lapsi saanut kyllä riittävästi ruokaa.

    • 1säpappa

      Tissejä on tietty kiva imeä, mutta vain silloin kun ei maitoa tule.

      • Anonyymi

        Ei se maito miltään maistu ,mutta intohimo pakottaa.


    • Anonyymi

      Oi tahtoisin niin löytää vakituisen miehen joka kävis imee mun rintoja... Saisi kyllä imeä vaikka joka päivä useasti...

      • Anonyymi

        Missä päin vaikutat ??


      • Anonyymi

        Minulle se sopisi vaikka joka päivä.


      • Anonyymi

        Voisiko olla mahdollista saada vielä rintamaitoa , jos on laita viesti tuonne mun suomi24 sähköpostiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla mahdollista saada vielä rintamaitoa , jos on laita viesti tuonne mun suomi24 sähköpostiin

        Oon 15v poika ja oon jo kauan haaveillut rinta maidosta


      • Anonyymi

        Mää voisin tulla sun mieheksi


      • Anonyymi

        olisin heti valmis imee sun tissejä koko päivän kun tykkää ihmee tissiä se saa kullin kovaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisin heti valmis imee sun tissejä koko päivän kun tykkää ihmee tissiä se saa kullin kovaks

        Kiinnostaa minuakin antaa tissiä miehelle N40


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa minuakin antaa tissiä miehelle N40

        N40 otappa yhteyttä sähköpostiini , niin keskustellaan asiasta enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 15v poika ja oon jo kauan haaveillut rinta maidosta

        Mistä päin
        Oon 14 v tyttö


    • Kovasti yrittänyt löytää mahdollisuutta päästä juomaan rintamaitoa. Kerran olen päässyt maistamaan muutaman tipan ja oli parempaa, kuin olin ajatellut. Pieni harmitus, kun ei nainen ollut niin mukana asiassa. Suhtautui kyllä lempeästi asiaan ja arvostan enemmän, kuin osaan ilmaista mahdollisuutta päästä kokemaan ja maistamaan.

      • Anonyymi

        LaihaUnelmoija87 sulle
        Minäkin olen monta kertaa etsiny imettäjää , sitä löytämättä.
        En tiedä olenko saanut ollenkaan rintamaitoa.


    • Anonyymi

      Näitä miesvauvoja. Ei ole saanu laosena tarpeekseen maidon imemisest. Lauta samatien hänel vaipat ja tutti suuhun. Kun kerta haluaa vauva olla. Jos joku tykkää leikkiä ukolleen äitiä niin siitä vaan.

    • Anonyymi

      Mies imee rintoijani Jan se tuntuu ihanalta ja hän rakastaa maitoani

      • Anonyymi

        kiva kuulla se on ihan normaalia, vosin myös tulla :)


    • Anonyymi

      Tässä kiva, mies Hki. Löytyisikö pk alueelta imettäjää? Ei väliä iällä tai tuleeko maitoa tai ei. Kunhan saan säännöllisesti tissiä.

      • Anonyymi

        Täällä olis


    • Anonyymi

      Minä tunnen suorastaan kärsineeni vääryyttä.

      Vaimoni ei antanut minun koskeakkaan suullani nänneihinsä imetysaikana. Oli kyllä tissisit kuin yksisarvisella, semmoiset vauvan kokoiset ja piti liikoja lypsää pois vai ei koskeakkaan saanut. Tunsin itseni suorastaan loukatuksi. Ennen raskautta kyllä tarjosi niitä imeskeltäväksi eikä lainkaan turhaan.

    • Anonyymi

      Annan!

      • Anonyymi

        Vieläkö antaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö antaisit?

        Vieläkö olisi mahdollisuus saada imeä rintoja?


      • Anonyymi

        Ota yhteyttä kiitos


    • Anonyymi

      Se on todella kivaa saada imeä rintoja, varsinkin imetysaikana rinnat ovat tosi kiihottavat itse tykkäisin kosketella ja imeä rintoja, se on niin todella seksikästä

    • Anonyymi

      Kyllä annan.sehän kuuluu seksiin ja näistä rinnoista riittää maitoa lapsellekkin.mies saa koskee,imee,kouria,purra yms millon haluaa ja missä haluaa rintoihin. Se tuntuu niin hyvälle.

      • Anonyymi

        Täälä olisi yksi joka tarvisi juuri tuota rintamaitoa. Jos kiinnostaa tutustua , heitä sposti viestillä.


    • Anonyymi

      ja niin sais mies miehen

    • Anonyymi

      Mies ottaa aina kahvimaidot rinnasta

    • Anonyymi

      Aikoinaan kun vaimo imetti en ymmärtänyt tuon hyvän päälle vaikka vaimo usein suorastaan työnsi nänniä suuhuni. Enää ei ole vaimoa eipä siis rintojakaan mitä saisi imeä. Olen yrittänyt löytää naista joka rinnoista saisin nauttia, eipä löydy.

      • Anonyymi

        Jos turunseudulla on nainen joka ei saa rinnoilleen tarpeeksi huomiota, niin olen valmis antamaan tissihoitoa olipa rinnat maidolla tai ilman. Yhteyden saa nimimerkin gmaililla tai kikillä.

        tissihoito


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe