GTA

Softari

Mulla on GTA san andreas, Vice city, Liberty city ja GTa 3 kaikki tietokoneella oon kuullut että GTA IV on ihan paska kandeeko ladata?

6

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvit hyvän koneen

      Ei se oo paska jos on hyvä kone, aika vitun paljon parempi kuin mikään san andreas, jos siis on hyvä todella hyvä kone, pitää olla kunnon pelikone. Itselläni on uusi huipputason pelikone jolla IV:tä olen pelaillut, ja grafiikat mahtavia, ei kuules voi verratakkaan mihinkään vanhempaan GTA:han, niin paljon parempi:

      -Parempi juoni
      -Paremmat grafiikat
      -Aidommat ajoneuvot
      -Aidommat ihmisten liikkeet
      -Kunnon tunnelma
      - KAIKKI!

      Eli todella hyvä, kaikki tuo plussaa.


      Ongelmaa voi tulla pelin rekisteröimisjutuissa, pitää rekisteröityä windows liveen jota käytetään tallennuksiin ja näin, ja sitten sitäkin pitää välillä päivitellä...

      LATAA EHDOTTOMASTI NETISTÄ UUSIMMAT PÄIVITYKSET PELIIN, MUISTAAKSENI 2 ILMESTYNYT, PARANTAVAT PELIÄ PALJON.

      Ja ei kannata ladata, ostamalla saa hyvin toimivan, ladatuissa jos cracki on tehty huonosti on pelintekijöiden laittamia estoja laittomia versioita varten (ladatuissa peleissä esim. autot voivat räjähdellä itsestään, poliisit tulla perään itsestään, kamera heilua muulloinkin kuin juovuksissa)...


      Mutta se on paljon parempi kuin mikään entinen GTA, oikea uuden sukupolven peli, hae vaikka videoja ja kuvia hakusanalla GTA Iv niin näet.


      TUO ETTÄ SE OLISI PASKA ON VAIN KATEELLISTEN PANETTELUA JOILLA ON LIIAN HUONO KONE ETTEI JAKSA PYÖRITTÄÄ...

      Sinunkaan tuskin on aivan parhaista grafiikka-asetuksista haaveilla, kuten ei minunkaan, mutta fakta on tämä: GTA IV ON HUONOIMMILLAKIN GRAFIIKOILLA PAREMPI KUIN VAIKKAPA SAN ANDREAS PARHAIMMILLAAN... Mutta hieno peli, suosittelen ostamaan jos on vain hyvä pelikone:). Hyvä peli hyvällä koneella, thats right?

      • GTA IV fani wohOo!!

        Ite latasin jonku aikaa sitten ja ihan tyytyväinen olen. Voittaa juoneltaan, pelattavuudeltaan ja etenkin grafiikoiltaan kaikki aiemmat GTA.t. Tehtävät on monipuolisia ja kaiken kaikkiaan muutenkin hyvä paketti. suosittelen lataamaan.
        Ei tosin toimi ihan vanhemmilla koneilla.


      • Softari
        GTA IV fani wohOo!! kirjoitti:

        Ite latasin jonku aikaa sitten ja ihan tyytyväinen olen. Voittaa juoneltaan, pelattavuudeltaan ja etenkin grafiikoiltaan kaikki aiemmat GTA.t. Tehtävät on monipuolisia ja kaiken kaikkiaan muutenkin hyvä paketti. suosittelen lataamaan.
        Ei tosin toimi ihan vanhemmilla koneilla.

        Lataan sen tiedän siitä aika paljon siin on hyvä intro ja kuulemma ylivoimaisesti aidoin GTA, mutta silti San Andreas on hyvä koska siinä on maaseutua ja summuuta kivaa mitä nelosessa ei oo...


      • Tietämätön000
        GTA IV fani wohOo!! kirjoitti:

        Ite latasin jonku aikaa sitten ja ihan tyytyväinen olen. Voittaa juoneltaan, pelattavuudeltaan ja etenkin grafiikoiltaan kaikki aiemmat GTA.t. Tehtävät on monipuolisia ja kaiken kaikkiaan muutenkin hyvä paketti. suosittelen lataamaan.
        Ei tosin toimi ihan vanhemmilla koneilla.

        Ladannut Olen, puuttuu vain serial ja se toine koodi, mistä saisin? :)


      • Softari
        Tietämätön000 kirjoitti:

        Ladannut Olen, puuttuu vain serial ja se toine koodi, mistä saisin? :)

        lataa crak ni ei tarvii koodia se on L-A-I-T0, n_taa
        paitsi jos et tiedä että se on edellämäinittua juttui jota poliisit vartioi___________________.


      • dasdasads
        Softari kirjoitti:

        lataa crak ni ei tarvii koodia se on L-A-I-T0, n_taa
        paitsi jos et tiedä että se on edellämäinittua juttui jota poliisit vartioi___________________.

        Ei ne poliisit mitään vartio, luuletko muka, kun tuhannet suomalaiset lataavat netistä melkeinpä päivittäin laittomasti kaikenlaista, ei poliisilla ole aikaa puuttua sellaiseen. Sitäpaitsi se nyt ei ole niinkään laitonta ladata noita, vaan se jos jotkut laittavat nettiin piraattina satoja pelejä/levyjä mitä milloinkin, siihen poliisit voivat puuttua, mutta eivät latailuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2035
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe