Eli tää aihe käsittelee näitä Aladdin ja Jasmine videoita. Mää tiedän ainakin tälläisen jakson kuin päivä katu rottana voin vähän kertoo siitä:
Jasmine muuttuu pitkähäntäiseksi rotaksi. Hän yrittää muuttua takaisin omaan hännättömään muotoonsa. Lopussa henki taikoo, ensin Jasminelle jää rotan pää ja takapuoleen pitkä häntä, sitten hänestä tulee taas oma itsensä. Mutta lopussa kun Jasmine kävelee pois päin, näkyy, että hänelle on jäänyt muistoksi vielä rotan pitkä häntä!
Sitten tiedän tälläisen kun Jasminelle kaupataan voidetta, hän laittaa sen illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla hänelle on kasvanut käärmeen häntä, eli siis vyötäröstä alaspäin. Pikku hiljalleen Jasmine muuttuu enemmän ja enemmän käärmeen näköiseksi, kieli muuttuu käärmeen kieleksi. Lopussa Jasmine muuttuu tavalliseksi.
Tiedättekö näitä jaksoja. Itse nauroin tuolle kun Jasminella oli vielä se häntä takamuksessa:D
Aladdin ja Jasmine videot
6
666
Vastaukset
- Minä se vaan olen xD
olen vain nähnyt kyseisestä sarjasta kaksi jaksoa, ja JUURI NUO mitä olet maininnut :D
- Quantanamo
Nuo jaksot siis ovat Aladdin piirrossarjan jaksoja, joka on Disneyn tekele 90-luvun puolivälistä. Pidän tuosta sarjasta jopa enemmän kuin itse Aladdin-elokuvasta, koska sarja on paljon humoristisempi. Jope Ruonansuu Hengen ääninäyttelijänä on todella mahtava. Onnekseni omistan sarjan jaksoja nauhoitettuna jotain 30.
- Marko1997
Mistä tämän päivä katurottana voisi saada suomen kielellä? Löytyisiköhän se jostain netistä?
- Marko1997
Huhhuu! Tarkoitan siis tuota jaksoa missä prinessa Jasmine muuttuu rotaksi. Olisiko tätä jaksoa suomeksi?
- HYYYYIIIIII
Yök kauhee!!! Pelkäsin pienenä kuollakseni tuota kun Jasmine muuttui käärmeeksi :O
- Apinatyyppi
https://www.youtube.com/watch?v=fxsR6sIicEI suomenkielisiä jaksoja ottakaa yhteyttä jos teillä on muita jaksoja kuin nämä 23 jotka multa löytyy niin voin digitalisoida niitä lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777