Aladdin ja Jasmine videot

Marko1997

Eli tää aihe käsittelee näitä Aladdin ja Jasmine videoita. Mää tiedän ainakin tälläisen jakson kuin päivä katu rottana voin vähän kertoo siitä:

Jasmine muuttuu pitkähäntäiseksi rotaksi. Hän yrittää muuttua takaisin omaan hännättömään muotoonsa. Lopussa henki taikoo, ensin Jasminelle jää rotan pää ja takapuoleen pitkä häntä, sitten hänestä tulee taas oma itsensä. Mutta lopussa kun Jasmine kävelee pois päin, näkyy, että hänelle on jäänyt muistoksi vielä rotan pitkä häntä!

Sitten tiedän tälläisen kun Jasminelle kaupataan voidetta, hän laittaa sen illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla hänelle on kasvanut käärmeen häntä, eli siis vyötäröstä alaspäin. Pikku hiljalleen Jasmine muuttuu enemmän ja enemmän käärmeen näköiseksi, kieli muuttuu käärmeen kieleksi. Lopussa Jasmine muuttuu tavalliseksi.

Tiedättekö näitä jaksoja. Itse nauroin tuolle kun Jasminella oli vielä se häntä takamuksessa:D

6

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vaan olen xD

      olen vain nähnyt kyseisestä sarjasta kaksi jaksoa, ja JUURI NUO mitä olet maininnut :D

    • Quantanamo

      Nuo jaksot siis ovat Aladdin piirrossarjan jaksoja, joka on Disneyn tekele 90-luvun puolivälistä. Pidän tuosta sarjasta jopa enemmän kuin itse Aladdin-elokuvasta, koska sarja on paljon humoristisempi. Jope Ruonansuu Hengen ääninäyttelijänä on todella mahtava. Onnekseni omistan sarjan jaksoja nauhoitettuna jotain 30.

    • Marko1997

      Mistä tämän päivä katurottana voisi saada suomen kielellä? Löytyisiköhän se jostain netistä?

      • Marko1997

        Huhhuu! Tarkoitan siis tuota jaksoa missä prinessa Jasmine muuttuu rotaksi. Olisiko tätä jaksoa suomeksi?


    • HYYYYIIIIII

      Yök kauhee!!! Pelkäsin pienenä kuollakseni tuota kun Jasmine muuttui käärmeeksi :O

    • Apinatyyppi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe