Live Promoters Oy

kysyn vaan

Mitähän kyseisen firman myyjät myyvät? Firman kotisivu ei anna pienintäkään vihjettä minkäsortin puhelinmyyntiä firma tekee.

299

64756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoittelija

      Live Promoters on lehtimyyntiä, tuotteinaan Bonnierin julkaisut mm. Kotimikro, Tieteen kuvalehti, Historia..

      Palkkausmalli on erittäin "kryptinen", kuten lehtimyynnissä tuppaa usein olemaan. Et saa kunnon korvausta myyntimäärästäsi ja sinun on hankalaa pitää kirjaa provisiostasi. Se on seikka, joka mahdollistaa mahdollisia väärinkäytöksiä.

      Jos pidät lehtimyynnistä, niin ei siinä sitten mitään. Parin tonnin palkkaa lähes mahdoton saada hyvänkään myyjän.

      • manja23

        kryptinen palkkausmalli? jos suurinosa työntekijöistä saa siellä sen 12-15e/h keskiarvon mukaan.. Nyt en ymmärrä. Samoin tuo omista provisioista kirjaa pitäminen on vain tekosyy. Nehän laskee ala-asteen matikalla tai sitten vaan laskin avuksi ! Helposti tienaa sen 1500e/kk opiskelijana..


      • puhelinmyyjä
        manja23 kirjoitti:

        kryptinen palkkausmalli? jos suurinosa työntekijöistä saa siellä sen 12-15e/h keskiarvon mukaan.. Nyt en ymmärrä. Samoin tuo omista provisioista kirjaa pitäminen on vain tekosyy. Nehän laskee ala-asteen matikalla tai sitten vaan laskin avuksi ! Helposti tienaa sen 1500e/kk opiskelijana..

        HAHAHAHAHAHAHAHAHhAH
        taitaa olla livepromotersin johtokunta mikä täällä kirjottelee. Siel paskaläjäs tienaa 3E/tunti ja sen jälkeen ku oot viikon ollu töissä saa fudut jos ei mee vähä aikaa myynniks lehet vaikka mainostetaan aina, että takuuvarma tuntipalkka ja provisiopaskat päälle. Ihan helvetin paska mesta toi livepromoters monta kaverii ollu ja pari ekaa päivää kehunu koko mestaa sen jälkee sanonu et täys paska kusetusfirma


      • Auttakaa!

        Voiski joku kertoo että paljon oon nyt tienannu ku kolmen tunnin työpäivänä sain tehtyy 6 lehtitilausta?


      • tyhmäsuomalaine
        puhelinmyyjä kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHhAH
        taitaa olla livepromotersin johtokunta mikä täällä kirjottelee. Siel paskaläjäs tienaa 3E/tunti ja sen jälkeen ku oot viikon ollu töissä saa fudut jos ei mee vähä aikaa myynniks lehet vaikka mainostetaan aina, että takuuvarma tuntipalkka ja provisiopaskat päälle. Ihan helvetin paska mesta toi livepromoters monta kaverii ollu ja pari ekaa päivää kehunu koko mestaa sen jälkee sanonu et täys paska kusetusfirma

        Taidat olla aika paska myymään jos sulla on 3€ tunti liksa.... ei se silloin ole firmasta kiinni


      • ShitPromoter
        manja23 kirjoitti:

        kryptinen palkkausmalli? jos suurinosa työntekijöistä saa siellä sen 12-15e/h keskiarvon mukaan.. Nyt en ymmärrä. Samoin tuo omista provisioista kirjaa pitäminen on vain tekosyy. Nehän laskee ala-asteen matikalla tai sitten vaan laskin avuksi ! Helposti tienaa sen 1500e/kk opiskelijana..

        Heitäpä Live Promoters Oy:n myyntipäällikkö tai muu johtokunnan kusettaja palkkakuitit kaikista myyjienne palkkakuiteista niin lasken keskituntipalkan.

        Ettei tarvi ihan mitä tahansa tänne heitellä mikä tietysti on jokaiset telekusetusfirman tunnusmerkki. "Töissä on kivaa", "kaupungin parhaat provikat", "hyvä henki ja kivat työkaverit", "mahdollisuus jopa 8000E/kk palkkaan" ja mitä näitä kusetusfirmojen muita tunnusmerkkejä vielä löytyykään?


      • EemilJ

        Komppaan ylempää, kusetusta! Älkää menkö, tuli itselläkin tämä pettymys sitten käytyä toteamassa. Täällä kirjotetut jutut pitää iha paikkaansa paitsi juuri nuo "tienasin 2000e", "jee, töissä kivaa" jne. Luin kyllä täältä ennen kuin menin töihin sinne, olis pitäny uskoa. No, onneksi sain muita töitä. Perustelut, miksi en viihtynyt löytyy ihan tästä palstalta, jo monen muun kirjoittamana.


      • Anonyymi
        Auttakaa! kirjoitti:

        Voiski joku kertoo että paljon oon nyt tienannu ku kolmen tunnin työpäivänä sain tehtyy 6 lehtitilausta?

        Siellä on ne palkkaliiitteet ihan tulee joka päivä ja tuotteen sivulla se lukee. Jos olet ky. firmassa töissä.


      • Anonyymi
        Auttakaa! kirjoitti:

        Voiski joku kertoo että paljon oon nyt tienannu ku kolmen tunnin työpäivänä sain tehtyy 6 lehtitilausta?

        ei sieltä liksaa saa.


      • Anonyymi
        puhelinmyyjä kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHhAH
        taitaa olla livepromotersin johtokunta mikä täällä kirjottelee. Siel paskaläjäs tienaa 3E/tunti ja sen jälkeen ku oot viikon ollu töissä saa fudut jos ei mee vähä aikaa myynniks lehet vaikka mainostetaan aina, että takuuvarma tuntipalkka ja provisiopaskat päälle. Ihan helvetin paska mesta toi livepromoters monta kaverii ollu ja pari ekaa päivää kehunu koko mestaa sen jälkee sanonu et täys paska kusetusfirma

        Kannataa olla erittäin varovainen kaikkien kapitalististen, salamyhkäisten työpaikkailmottelijoiden kanssa kun työpaikkaa etsii. P
        ahimmat arselävet kiertävät jopa sanan puhelinmyynti viimeiseen asti.
        Valehtelevat viihtyisäksi työtilaksi erittäin meluisaa avotoimistoa ja kertovat mainoksessaan että työn oppii parissa kuukaudessa ja siihen saa mukamas hyvän perehdytyksen ja koulutuksen jota ei oikeasti ole, vain teams-hetki ja jos et älykännykällä voi henkilöllisyyttäsi todentaa, se menee ohi eikä se huonoa esihenkilöä haittaa.
        Väitetään että työssä voi edetä mutta avatun sivupisteenkin pomo aivan muualta kuin ko.yrityksestä alhaalta aloittanut vähäpätöinen, arvoton johdolle rikkauksien tuottaja. Kun on annetut työt pitkälle eteenpäin tehty, tavotteita nostetaan, palkkaa ei. Ja ne välityöt eivät provikkaa tuo tuottoisasti. Kiva joidenkin asiasta valittaneiden soitella ja vängätä vastahakoisille haluttomille oikein äreällä tyylillä, valmiiden sanoitusten mukaan. Kun ei johtoporras heti saa voittoa sinusta vaikka paremmin, varmasti hyvin alkaa sujumaan, yhtäkkiä, arvaamatta heittävät pihalle. Ja saa perusteluksi ihmeväitteen ja syytöksen mikä ei mitenkään voi pitää paikkaansa koska vastahakoisia asiakkaita ei ole voinut olla koska jokaisen vapaata tahtoa voi myös kunnioittaa joten menestys tai sen puute ei ole voinut olla väitetyn lainen koska edes tapaamisten peruuntumisia ei ollut kuin muutama, ehkä vähyysennätys siinä.
        Pitää vielä siinä järkytyksessä kyhätä joku teeskentely mukaville työkamuille jotta eivät hoksaisi kuinka todellisuudessa kävi.
        Kaikenlaista kusetusta saakin olla olemassa!
        Kannattaa mielenterveyttään pitää arvossaan ja kiertää kaukaa puhelinmyyntiä kiertoilmauksin tarjoavat yritykset.
        Voi yllätykseksesi tulla että salassaolopitovelvollisuuteen vedotaan ja koetetaan laittaa varsinaista liirumlaarumia valehtelemaan puhelinterrorismin kohteille ja ilkutaan että sen lauluja laulat joiden leipää syöt.
        Siihen ei normimoraalilla ja rehellisyydellä varustettu henkilö kykene. Liekö edes sallittua moinen kusetus?
        Vielä, kannattaa miettiä mitä tietojaan antaa itsestään koska ne ovat myytävinä ja niitä markkinamiehet käyttävät itseäsi vastaan kun rahojasi hamuavat. Kaikkialla paljon tietoja kerätään ja joku hyötyy niitä myymällä.


      • Anonyymi
        tyhmäsuomalaine kirjoitti:

        Taidat olla aika paska myymään jos sulla on 3€ tunti liksa.... ei se silloin ole firmasta kiinni

        Läähätyspuhelin ja voihkinta tuo lisätuloja ja mahdollisia petikumppaneita,ehkä Saa myös syyhyn


      • Anonyymi
        ShitPromoter kirjoitti:

        Heitäpä Live Promoters Oy:n myyntipäällikkö tai muu johtokunnan kusettaja palkkakuitit kaikista myyjienne palkkakuiteista niin lasken keskituntipalkan.

        Ettei tarvi ihan mitä tahansa tänne heitellä mikä tietysti on jokaiset telekusetusfirman tunnusmerkki. "Töissä on kivaa", "kaupungin parhaat provikat", "hyvä henki ja kivat työkaverit", "mahdollisuus jopa 8000E/kk palkkaan" ja mitä näitä kusetusfirmojen muita tunnusmerkkejä vielä löytyykään?

        Sama kuin pyramidi huijaus tai myy golden pesuaineita,siinä ehkä menestyi tukkumyyjä,se saa aina rahat heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läähätyspuhelin ja voihkinta tuo lisätuloja ja mahdollisia petikumppaneita,ehkä Saa myös syyhyn

        Vanhat horot väittää kotiväelle ,et taas myytiin vaik alibia sadoittain päivässä eli huijaus ylettyy koteihinki,ps .tein kyseistä työtä puhelinhuo..na


    • eräs vaan taas täältä

      VARO! Sinuna en kyllä... Ymmärrät varmaan mitä... VAAARROOOO!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Toi sutenööri haluaa hiljentää sut, ettet paljasta totuutta


    • ole omistajana tai

      jonain pomona toisen firman entinen johtaja? jotain kytköstä?

    • joopajoojoo

      puhelinmyyntiä, soittavat valmiisiin asiakasrekisteteihin ja kysyvät että tulisko taas lehteä, hyvä paikkahan toi live promoters oy on, ei ainakaan puhelinluettelosta soittele, ja muutenkin itse tykkäsin olla siellä töissä (: eipä tuolta 2000e palkkaa mitenkään varmaan saa, mutta yli tonnin pääsee helposti kuitenkin, ainakin itse pääsin

      • puhelinmyyjä

        nice uni


      • Kisupönö

        Itse ollut v.1995 puhelinmyyjänä ja alle 1000mk tuli ja kovan työn takana. Asiakas päättää ostaako vai ei,pakottaa ei saa


      • Kisupönö

        Soita mulle ja myy ,odotan soittoasi tai itseasiassa soitto tuli tänään 24.7,mut meni ohi se puhelu joten soita uudestaan ni katotaan ostanko,mut en ole varma ostanko,mut soita ni katotaan tuleeko kaupat ...


    • KKKKKKKKKKKKKKKKKKhhahha

      En suosittele. Palkkaa ne maksaa esim 5h päivästä 4h verran, koska siitä vähennetään ruokailu joka on puol tuntia, ja sitten jää 4,5h mutta se pyöristetään neljään tuntiin.
      Potkut saat heti kun myy huonosti, työsopimuksen purkamisesta ei varoiteta ja se tehdään suullisesti. Siellä huijataan, verkkosivut lupailee vaikka mitä mutta totuus on ihan toinen, asiakkaat muka jostain rekistereistä, mutta ovat silti hyvin epäkohteliaita.
      Uskon, että firma on tekee rutkasti tappiota, koska ottavat sinne niin paljon kokemattomia työntekijöitä: 6 lehteä pitäisi päivässä myydä, jotta firma ei tekisi tappiota, mutta suurin osa näistä uusista myyjistä, joita on siis varmaan 4/5 kaikista myyjistä, myyvät n. 0-5 lehteä päivässä=)

      • Entinen työntekijä

        Sain tänään viimeiden palkan, paljon alhaisempi kuin mitä ite olin laskenut tulluita työtunteja. Saas nähdä miten käy kun menen käymään. Lisäksi minut irtisanottiin 18.5. mutta työsopimuksessa lukee 16.5. En mene enää koskaan töihin yhteenkään puhelinmyyntifirmaan, kusetusta kaikki!!


      • ...

        "työsopimuksen purkamisesta ei varoiteta ja se tehdään suullisesti"

        näinhän se menee, ikävä kyllä....


      • oululaane
        ... kirjoitti:

        "työsopimuksen purkamisesta ei varoiteta ja se tehdään suullisesti"

        näinhän se menee, ikävä kyllä....

        Ite oon menossa tuonne töihin kuukaudeksi, päivässä pitäis saaha myytyä väh. 4 lehteä niin palkka on minimissään sen 6e/tunti. Palkka sit nousee myynnin mukaan, jos myy muistaakseni _NOIN_ 15 lehteä päivässä niin tuntipalkka nousee jopa 15 euroon. Kysyin palkkataulukkoa itelleni kopioksi mutta eivät antaneet, vähän epäilytti. Aion kuitenki seurata tarkkaan ansioitani, minua eivät huijaa! ;> Kuitenki ihan asialliselta pleissiltä vaikutti.


      • oululaane
        oululaane kirjoitti:

        Ite oon menossa tuonne töihin kuukaudeksi, päivässä pitäis saaha myytyä väh. 4 lehteä niin palkka on minimissään sen 6e/tunti. Palkka sit nousee myynnin mukaan, jos myy muistaakseni _NOIN_ 15 lehteä päivässä niin tuntipalkka nousee jopa 15 euroon. Kysyin palkkataulukkoa itelleni kopioksi mutta eivät antaneet, vähän epäilytti. Aion kuitenki seurata tarkkaan ansioitani, minua eivät huijaa! ;> Kuitenki ihan asialliselta pleissiltä vaikutti.

        Nuista työajoista sen verran, että kuuden tunnin työpäivä tarkoitti sielä kahesta puoli yheksään eli 6h ruokatunti? Että ihan reilulta kuulostais.


      • Todella!!!
        oululaane kirjoitti:

        Ite oon menossa tuonne töihin kuukaudeksi, päivässä pitäis saaha myytyä väh. 4 lehteä niin palkka on minimissään sen 6e/tunti. Palkka sit nousee myynnin mukaan, jos myy muistaakseni _NOIN_ 15 lehteä päivässä niin tuntipalkka nousee jopa 15 euroon. Kysyin palkkataulukkoa itelleni kopioksi mutta eivät antaneet, vähän epäilytti. Aion kuitenki seurata tarkkaan ansioitani, minua eivät huijaa! ;> Kuitenki ihan asialliselta pleissiltä vaikutti.

        Sinun pitää myydä 4 lehteä, että saat suomen minimipalkan tilillesi...

        "jos myyt noin 15 lehtee..." Älä usko tähän vaan.kysele muilta työntekiöiltä heidän tämänhetkisiä myyntejä. Unohda nämä perinteiset: tässä kuussa on ollut vähän hiljaisempaa, parhaana olen... ym.


      • oululaane
        Todella!!! kirjoitti:

        Sinun pitää myydä 4 lehteä, että saat suomen minimipalkan tilillesi...

        "jos myyt noin 15 lehtee..." Älä usko tähän vaan.kysele muilta työntekiöiltä heidän tämänhetkisiä myyntejä. Unohda nämä perinteiset: tässä kuussa on ollut vähän hiljaisempaa, parhaana olen... ym.

        Ei mulla mitään hirveitä odotuksia oo tuota paikkaa kohtaan, kohtahan sen näkee mitä siitä tulee mut en todellakaan ala sielä istumaan jos en tienaa mtn ja saatan jäähä jopa miinukselle työmatkaa tehessä :D Eivät ainakaan mistään irtisanomisajoista puhuneet joten kaitpa sieltä voi ottaa loparit jos joutuu ilmaseksi sielä "työskentelemään".


      • lkjslkj
        oululaane kirjoitti:

        Ei mulla mitään hirveitä odotuksia oo tuota paikkaa kohtaan, kohtahan sen näkee mitä siitä tulee mut en todellakaan ala sielä istumaan jos en tienaa mtn ja saatan jäähä jopa miinukselle työmatkaa tehessä :D Eivät ainakaan mistään irtisanomisajoista puhuneet joten kaitpa sieltä voi ottaa loparit jos joutuu ilmaseksi sielä "työskentelemään".

        Sen verran lohdutan jo nyt, että jos todellakaan et saa mitään myytyä, niin tuskin olet niiiin mahtava persoona, että pakottavat sinun jatkavan siitä huolimatta että teet yritykselle tappiota :)

        Älä siis todellakaan ala istumaan siellä jos teet itse miinusta...silloin olet myös sille firmalle miinusmerkkinen työntekijä! Se firma tienaa sinun tekemistä tilauksista, eikä istumisestasi :)
        Jos et myy mitään, niin myöskään asiakkaat eivät saa sinusta mitään hyötyä...kukaan ei hyödy sinusta.

        "Ei mulla mitään hirveitä odotuksia oo tuota paikkaa kohtaan, kohtahan sen näkee mitä siitä tulee"

        Herätys! Homma ei toimi niin, että sinulla olisi odotuksia tuota firmaa kohtaan:)
        Ei se niin mene, että sinä myyjänä olet "väline" firman ja asiakkaan välissä ja jos homma ei toimi, niin firmassa oli vika!
        Se menee, niin että sinuun ne odotukset kohdistuu! Ne firman tarjoamat tuotteet, asiakkaat, koko toimintaidea ovat sinun välineitäsi ja työkalujasi. Se miten niitä onnistut käyttämään, ratkaisee sen toimiiko homma vai ei!

        Teitkö selväksi haastattelijalle, että sinä olet etsimässä sopivaa yritystä hyödyntämään valtavaa taitoasi ja potentiaaliasi. Haastattelija oli varmaan etsimässä hyvää työntekijää hyödyntämään yrityksensä valtavia mahdollisuuksia:)


      • petsku1234
        lkjslkj kirjoitti:

        Sen verran lohdutan jo nyt, että jos todellakaan et saa mitään myytyä, niin tuskin olet niiiin mahtava persoona, että pakottavat sinun jatkavan siitä huolimatta että teet yritykselle tappiota :)

        Älä siis todellakaan ala istumaan siellä jos teet itse miinusta...silloin olet myös sille firmalle miinusmerkkinen työntekijä! Se firma tienaa sinun tekemistä tilauksista, eikä istumisestasi :)
        Jos et myy mitään, niin myöskään asiakkaat eivät saa sinusta mitään hyötyä...kukaan ei hyödy sinusta.

        "Ei mulla mitään hirveitä odotuksia oo tuota paikkaa kohtaan, kohtahan sen näkee mitä siitä tulee"

        Herätys! Homma ei toimi niin, että sinulla olisi odotuksia tuota firmaa kohtaan:)
        Ei se niin mene, että sinä myyjänä olet "väline" firman ja asiakkaan välissä ja jos homma ei toimi, niin firmassa oli vika!
        Se menee, niin että sinuun ne odotukset kohdistuu! Ne firman tarjoamat tuotteet, asiakkaat, koko toimintaidea ovat sinun välineitäsi ja työkalujasi. Se miten niitä onnistut käyttämään, ratkaisee sen toimiiko homma vai ei!

        Teitkö selväksi haastattelijalle, että sinä olet etsimässä sopivaa yritystä hyödyntämään valtavaa taitoasi ja potentiaaliasi. Haastattelija oli varmaan etsimässä hyvää työntekijää hyödyntämään yrityksensä valtavia mahdollisuuksia:)

        Itse olin kyseisessä puljussa töissä ja tykkäsin. Kovalla myynnillä yli kymmenen tilausta päivässä pääsee helposti lähemmäs 20 euron tuntipalkkaa. Kuulinpahan vaan että Valitut Palat menossa konkurssiin vuoden vaihteen jälkeen. Olkaapa ettei jää palkka saamatta.

        Kyllähän tuo ihan perus puhelinmyyntiä on ei siinä mitään. Huomasin vaan että soittolistat tuolta loppuivat nopeasti kesken ja siinä sitä olikin kiva soitella listoja joihin oli soitettu jo viisi kertaa aikaisemmin. Henkilökunta oli mukavaa porukkaa ja esimiehet motivoivat. Palkinnotkin olivat tuolla oikeasti hyviä. Ainut negatiivinen asia oli mielestäni se kuinka kepuli pelillä jättivät lomarahat maksamatta ja kannattaa tosiaan tarkastaa niitä myyntejä jos paljon tulee ettei vedä välistä ;)


      • Sampur
        petsku1234 kirjoitti:

        Itse olin kyseisessä puljussa töissä ja tykkäsin. Kovalla myynnillä yli kymmenen tilausta päivässä pääsee helposti lähemmäs 20 euron tuntipalkkaa. Kuulinpahan vaan että Valitut Palat menossa konkurssiin vuoden vaihteen jälkeen. Olkaapa ettei jää palkka saamatta.

        Kyllähän tuo ihan perus puhelinmyyntiä on ei siinä mitään. Huomasin vaan että soittolistat tuolta loppuivat nopeasti kesken ja siinä sitä olikin kiva soitella listoja joihin oli soitettu jo viisi kertaa aikaisemmin. Henkilökunta oli mukavaa porukkaa ja esimiehet motivoivat. Palkinnotkin olivat tuolla oikeasti hyviä. Ainut negatiivinen asia oli mielestäni se kuinka kepuli pelillä jättivät lomarahat maksamatta ja kannattaa tosiaan tarkastaa niitä myyntejä jos paljon tulee ettei vedä välistä ;)

        Olet oikeassa petsku1234, henkilökunta ja työkaverit olivat tosiaan mukavia. Siinä on yksi asia, jonka takia viihdyin työssäni. Mutta palkanmaksussa oli kyllä selkeästi jotain hämärää.

        Sen kyllä sanon, etten yhteenkään myyntineuvottelijan työhön enää mene, jäi sen verran paha maku suuhun niin palkanmaksusta kuin siitä ettei työsopimusta noudatettu.

        Suosittelen kaikille, jotka ovat ihan missä tahansa palvelualan hommissa töissä, niin liittykää PAMiin. PAMissa maksullisena jäsenenä saatte oikeutta itsellenne, jos tietyt asiat eivät mene niin kuin on luvattu. Eikä liitolle tarvitse maksaa hirveitä summia, pienellä palkalla se voi olla vain 10 senttiä kuukaudessa.


      • vielä joskus uudestaan...
        Sampur kirjoitti:

        Olet oikeassa petsku1234, henkilökunta ja työkaverit olivat tosiaan mukavia. Siinä on yksi asia, jonka takia viihdyin työssäni. Mutta palkanmaksussa oli kyllä selkeästi jotain hämärää.

        Sen kyllä sanon, etten yhteenkään myyntineuvottelijan työhön enää mene, jäi sen verran paha maku suuhun niin palkanmaksusta kuin siitä ettei työsopimusta noudatettu.

        Suosittelen kaikille, jotka ovat ihan missä tahansa palvelualan hommissa töissä, niin liittykää PAMiin. PAMissa maksullisena jäsenenä saatte oikeutta itsellenne, jos tietyt asiat eivät mene niin kuin on luvattu. Eikä liitolle tarvitse maksaa hirveitä summia, pienellä palkalla se voi olla vain 10 senttiä kuukaudessa.

        On kyllä pakko sanoa, et ite tein siellä kyllä lähemmäs 30 tilausta per päivä, enkä missään oo tienannu niin hyvin ku siellä. Koskaan ei ole ollut minkään palkan suhteen ongelmia! Olen myös huoamnnut, et ne jotka vaan ei osaa tehdä sellasta työtä missä suorituksen taso ja tulos näkyy heti niin on tosi katkeria aina koska tässähän tilanteessa on helppo syyttää; ketäs muuta kun yritystä! Ihan loistava paikka.... Harmi kun piti muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskeluiden takia! Loistava tiimi henki!


      • NOHALOO
        vielä joskus uudestaan... kirjoitti:

        On kyllä pakko sanoa, et ite tein siellä kyllä lähemmäs 30 tilausta per päivä, enkä missään oo tienannu niin hyvin ku siellä. Koskaan ei ole ollut minkään palkan suhteen ongelmia! Olen myös huoamnnut, et ne jotka vaan ei osaa tehdä sellasta työtä missä suorituksen taso ja tulos näkyy heti niin on tosi katkeria aina koska tässähän tilanteessa on helppo syyttää; ketäs muuta kun yritystä! Ihan loistava paikka.... Harmi kun piti muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskeluiden takia! Loistava tiimi henki!

        vielä joskus uudestaan...

        tämä herra ei varmaankaan ole livepromootterissa töissä? paskaa paskaa, siellä sataa vaa paskaa


      • reppanat

        Mieti vähän miten surkeen kuvan itestäs annat kun tollasta kirjottelet..... "eri palkkataulokko siellä ja toinen täällä".... Just joo... Sä et vaan osaa myydä! HEH!


      • MyyntiMasa
        reppanat kirjoitti:

        Mieti vähän miten surkeen kuvan itestäs annat kun tollasta kirjottelet..... "eri palkkataulokko siellä ja toinen täällä".... Just joo... Sä et vaan osaa myydä! HEH!

        Kävin tossa työhaastattelussa joku päivä ja siellä oli joku semmonen about 85 kg nainen kertomassa paikasta. Yritin tiedustella palkoista ja tarkemmin myytävistä tuotteista, mutta tuntui olevan hirveän salaileva asioiden suhteen, joten jätin menemättä. Myöhemmin kuulin eräältä kaveriltani, että palkoissa kusetettiin useita 16-v työtekijöitä, jotka eivät osaa puolustaa oikeuksiaan.


      • katotaa
        MyyntiMasa kirjoitti:

        Kävin tossa työhaastattelussa joku päivä ja siellä oli joku semmonen about 85 kg nainen kertomassa paikasta. Yritin tiedustella palkoista ja tarkemmin myytävistä tuotteista, mutta tuntui olevan hirveän salaileva asioiden suhteen, joten jätin menemättä. Myöhemmin kuulin eräältä kaveriltani, että palkoissa kusetettiin useita 16-v työtekijöitä, jotka eivät osaa puolustaa oikeuksiaan.

        kävin kans siel joku aika sit... vaikutti ihan ok paikalta ja mut haastatteli sellanen tosi kivan näkönen muija. Selvitti hommat kyl ihan täysin.. alotan siel nyt vuoden alussa ni katotaan asiaa sit.


      • mä-<-
        katotaa kirjoitti:

        kävin kans siel joku aika sit... vaikutti ihan ok paikalta ja mut haastatteli sellanen tosi kivan näkönen muija. Selvitti hommat kyl ihan täysin.. alotan siel nyt vuoden alussa ni katotaan asiaa sit.

        enkä palaa enään ikinä, myin kuitenkin hyvin viimeiseT kuukaudet. 6 tunnissa 10-15 lehteä melkeinpä joka päivä.

        Mutta vaikutti jotenkin niin lipevältä touhulta ja paljon oli kusetus puheita ilmassa. Varsinkin juuri nuorimpien kohalla.

        Toimii hyvin osa aikaisesti mutta ei vakkariduunina


      • Annikaaaaaaaaa
        mä-<- kirjoitti:

        enkä palaa enään ikinä, myin kuitenkin hyvin viimeiseT kuukaudet. 6 tunnissa 10-15 lehteä melkeinpä joka päivä.

        Mutta vaikutti jotenkin niin lipevältä touhulta ja paljon oli kusetus puheita ilmassa. Varsinkin juuri nuorimpien kohalla.

        Toimii hyvin osa aikaisesti mutta ei vakkariduunina

        Ihan kivan olonen ympäristö.. MUTTA

        - "Soittokopit" olivat yhdessä isohkossa huoneessa, vierivieressä. Menin helposti sekaisin myyntipuheessani, kun vieresä istuvien omat myyntihöpötykset kuului niin selkeästi. Puhelin pöydällä, luurit vain korville. Eikä luureissa ollut minkäänlaista taustamelun häivyttävää.. kauhean epämukavan tuntuisetkin. Koko ajan pelotti että putoavat päältä. :/

        - "Mukavat työkaverit": töihin näytti hakeneen pääasiassa kaveriporukoita. Tietysti he viihtyivät porukassa hyvin, mutta ketään tuntemattomana oloni oli aika ulkopuolinen tauoilla, joita oli kyllä sopivin väliajoin, melkein jopa useinkin, mutta pituuksiltaan ne oli aika pitkiä: tauot 10min ruokatunti 30min. Näitä ei ilmeisesti edes laskettu sitten työtunneiksikaan. Johtavat tyypit vaikuttivat ihan mukavilta, aluksi. Vaatimustaso nousi nopeasti tosi korkealle. Niskassa hönkivät kuuntelemassa soittoja, ja lähestulkoon saa haukut mikäli ei saanut myytyä lehteä. AINA oli vika myyjässä. Ei auta, vaikka asiakas löisi luurin korvaan heti nimensä ja asiansa esitettyään. Myyjän vika kun ei lehti mennyt kaupaksi.

        - PALKAN KANSSA OLKAA TARKKOJA. Itseltäni jäi "peruspalkka" saamatta kokonaan kun en ensimmäisenä päivänä (3 h, osa-aikainen) saanut myytyä yhtä lehteä enempää.. Kuulemma ei riitä peruspalkan lunastamiseen yksi lehti. Miten jos työskenteleekin 6 tuntia myymällä ko. aikana yhden tai kaksi lehteä? 6 tuntia ilmaiseksi? Kyllä - Live promotersilla.

        - Tein pääasiassa iltatyötä, ja vaikka kuvittelisikin tuolla työn olevan "helppoa" -> senkus myyt vain!! Niin sitä se ei mulle ainakaan ollut. :/ Olen taitava myyjä kassalla, paljon kehuja saanut asiakkailta. Mutta puhelinmyynti on aivan toinen juttu. 99% soitoista koostuu luurin lyömisistä korvaan, vastaamattomista soitoista, kenties jopa haukuista, ja ennen kaikkea epäonnistumisista. Silti ei kannata antaa sen nujertaa itsetuntoaan. :) Pitää vain pysyä vahvana ja ajatella "tämä on vain työtä, ei mitään henkilökohtaista.." Silti puhelinmyynti on raakaa, se uuvuttaa (siinä kuitenkin puhutaan lähes koko ajan teennäisen iloisella äänellä). Itse uuvuin niin totaalisesti että otin loparit (lukiossa aamu alkaa 8:lta ja työpäivä päättyy 20:30). Mutta kuuluiko palkkaa? Ei. Onneksi ei ollut kyse siinä vaiheessa enää kuin parista tunnista.. Itse en enää koskaan mene sinne töihin.

        - Te, keille puhelinmyynti on "se oma juttu", niin antaa palaa vaan!! :) Mutta jos vähänkin epäilyttää niin suosittelen etsimään töitä muualta..


      • Nykyinen myyjä
        Annikaaaaaaaaa kirjoitti:

        Ihan kivan olonen ympäristö.. MUTTA

        - "Soittokopit" olivat yhdessä isohkossa huoneessa, vierivieressä. Menin helposti sekaisin myyntipuheessani, kun vieresä istuvien omat myyntihöpötykset kuului niin selkeästi. Puhelin pöydällä, luurit vain korville. Eikä luureissa ollut minkäänlaista taustamelun häivyttävää.. kauhean epämukavan tuntuisetkin. Koko ajan pelotti että putoavat päältä. :/

        - "Mukavat työkaverit": töihin näytti hakeneen pääasiassa kaveriporukoita. Tietysti he viihtyivät porukassa hyvin, mutta ketään tuntemattomana oloni oli aika ulkopuolinen tauoilla, joita oli kyllä sopivin väliajoin, melkein jopa useinkin, mutta pituuksiltaan ne oli aika pitkiä: tauot 10min ruokatunti 30min. Näitä ei ilmeisesti edes laskettu sitten työtunneiksikaan. Johtavat tyypit vaikuttivat ihan mukavilta, aluksi. Vaatimustaso nousi nopeasti tosi korkealle. Niskassa hönkivät kuuntelemassa soittoja, ja lähestulkoon saa haukut mikäli ei saanut myytyä lehteä. AINA oli vika myyjässä. Ei auta, vaikka asiakas löisi luurin korvaan heti nimensä ja asiansa esitettyään. Myyjän vika kun ei lehti mennyt kaupaksi.

        - PALKAN KANSSA OLKAA TARKKOJA. Itseltäni jäi "peruspalkka" saamatta kokonaan kun en ensimmäisenä päivänä (3 h, osa-aikainen) saanut myytyä yhtä lehteä enempää.. Kuulemma ei riitä peruspalkan lunastamiseen yksi lehti. Miten jos työskenteleekin 6 tuntia myymällä ko. aikana yhden tai kaksi lehteä? 6 tuntia ilmaiseksi? Kyllä - Live promotersilla.

        - Tein pääasiassa iltatyötä, ja vaikka kuvittelisikin tuolla työn olevan "helppoa" -> senkus myyt vain!! Niin sitä se ei mulle ainakaan ollut. :/ Olen taitava myyjä kassalla, paljon kehuja saanut asiakkailta. Mutta puhelinmyynti on aivan toinen juttu. 99% soitoista koostuu luurin lyömisistä korvaan, vastaamattomista soitoista, kenties jopa haukuista, ja ennen kaikkea epäonnistumisista. Silti ei kannata antaa sen nujertaa itsetuntoaan. :) Pitää vain pysyä vahvana ja ajatella "tämä on vain työtä, ei mitään henkilökohtaista.." Silti puhelinmyynti on raakaa, se uuvuttaa (siinä kuitenkin puhutaan lähes koko ajan teennäisen iloisella äänellä). Itse uuvuin niin totaalisesti että otin loparit (lukiossa aamu alkaa 8:lta ja työpäivä päättyy 20:30). Mutta kuuluiko palkkaa? Ei. Onneksi ei ollut kyse siinä vaiheessa enää kuin parista tunnista.. Itse en enää koskaan mene sinne töihin.

        - Te, keille puhelinmyynti on "se oma juttu", niin antaa palaa vaan!! :) Mutta jos vähänkin epäilyttää niin suosittelen etsimään töitä muualta..

        Itse olen ollut nyt kyseisessä yrityksessä jo yli vuoden töissä, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia, päinvastoin! Esimiehet ovat mielestäni todella kannustavia ja ilmapiiri on todella hyvä. Olen huomannut, että myyntialalla aina ne valittavat jotka eivät menesty työssään. Aina on helppoa syyttää yritystä, tuotteita tai työtä, vaikka vika olisi myyjässä. Palkkausten kanssa pitää toki olla todella tarkka, mutta selvittäkää hyvät ihmiset mikäli teillä on jotain ongelmia. Ei noin iso yritys voi tahallaan ketään huijata!En voi mitenkään yhdistää noita yllä olevia ikäviä kommentteja kyseiseen firmaan , sillä itse todella viihdyn kyseisessä paikassa... Ja tiedän työkavereiden ajattelevan samoin!


      • workingfirl
        Nykyinen myyjä kirjoitti:

        Itse olen ollut nyt kyseisessä yrityksessä jo yli vuoden töissä, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia, päinvastoin! Esimiehet ovat mielestäni todella kannustavia ja ilmapiiri on todella hyvä. Olen huomannut, että myyntialalla aina ne valittavat jotka eivät menesty työssään. Aina on helppoa syyttää yritystä, tuotteita tai työtä, vaikka vika olisi myyjässä. Palkkausten kanssa pitää toki olla todella tarkka, mutta selvittäkää hyvät ihmiset mikäli teillä on jotain ongelmia. Ei noin iso yritys voi tahallaan ketään huijata!En voi mitenkään yhdistää noita yllä olevia ikäviä kommentteja kyseiseen firmaan , sillä itse todella viihdyn kyseisessä paikassa... Ja tiedän työkavereiden ajattelevan samoin!

        Hahhah nyt taisi kyllä olla taas joku sieltä johtajan pallilta vastailemassa. Olen ollut monesti eri puhelinmyyntifirmoissa töissä ja juuri tämä kyseinen firma on ollut kaikista huonoin. Huonot tilat, tuli sellainen olo kuin oltais vain koneita eikä arvostettavia työntekijöitä. Ja tänne paikkaanhan pääsee juuri kuka vain töihin. Pomot eivät olleet ammattimaisia. ja tämä valitus ei johdu siitä ettenkö olisi hyvä myyjä-päinvastoin. Ärsyttää kun työpanos menee hukkaan kun ei huolehdita työtiloista, koulutuksesta eikä edes palkoista.


      • :)
        workingfirl kirjoitti:

        Hahhah nyt taisi kyllä olla taas joku sieltä johtajan pallilta vastailemassa. Olen ollut monesti eri puhelinmyyntifirmoissa töissä ja juuri tämä kyseinen firma on ollut kaikista huonoin. Huonot tilat, tuli sellainen olo kuin oltais vain koneita eikä arvostettavia työntekijöitä. Ja tänne paikkaanhan pääsee juuri kuka vain töihin. Pomot eivät olleet ammattimaisia. ja tämä valitus ei johdu siitä ettenkö olisi hyvä myyjä-päinvastoin. Ärsyttää kun työpanos menee hukkaan kun ei huolehdita työtiloista, koulutuksesta eikä edes palkoista.

        olin tuol paikassa viime kesänä töissä ja hetken myös osa-aikaisena... Oon nyt hakenu tänä kesänä samaan paikkaan uudestaan. Eli ei siellä nyt niin huonosti asiat ole... Puhelinmyyjän homma on tosi rankkaa toisinaan mut raha on se mikä ratkasee tässä tilanteessa. Eli siinä työssä voi myös tienata hyvin


      • työtön tyttönen
        :) kirjoitti:

        olin tuol paikassa viime kesänä töissä ja hetken myös osa-aikaisena... Oon nyt hakenu tänä kesänä samaan paikkaan uudestaan. Eli ei siellä nyt niin huonosti asiat ole... Puhelinmyyjän homma on tosi rankkaa toisinaan mut raha on se mikä ratkasee tässä tilanteessa. Eli siinä työssä voi myös tienata hyvin

        Onko firmalla nettisivuja? Mitä siellä myydään?


      • ?
        Nykyinen myyjä kirjoitti:

        Itse olen ollut nyt kyseisessä yrityksessä jo yli vuoden töissä, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia, päinvastoin! Esimiehet ovat mielestäni todella kannustavia ja ilmapiiri on todella hyvä. Olen huomannut, että myyntialalla aina ne valittavat jotka eivät menesty työssään. Aina on helppoa syyttää yritystä, tuotteita tai työtä, vaikka vika olisi myyjässä. Palkkausten kanssa pitää toki olla todella tarkka, mutta selvittäkää hyvät ihmiset mikäli teillä on jotain ongelmia. Ei noin iso yritys voi tahallaan ketään huijata!En voi mitenkään yhdistää noita yllä olevia ikäviä kommentteja kyseiseen firmaan , sillä itse todella viihdyn kyseisessä paikassa... Ja tiedän työkavereiden ajattelevan samoin!

        ...kiinnostaisi tietää mitä tuo luvattu peruspalkka on? Jos siis päättää pitää kiinni oikeuksistaan ja kerätä joka sentin kasaan? :)


      • oppia ikä kaikki
        ? kirjoitti:

        ...kiinnostaisi tietää mitä tuo luvattu peruspalkka on? Jos siis päättää pitää kiinni oikeuksistaan ja kerätä joka sentin kasaan? :)

        Lapsukaiset, joilla ei tunnu kovasti olevan kokemusta työnantajista, yrittäkääpä nyt miettiä omaa asennettanne työhön!
        Töihin mennään tekemään töitä, eikä siinä ole sen ihmeellisempää.
        Jos asenne on jotain muuta, niin varmaan kannattaa hankkia sitä koulutusta hieman lisää,jotta ymmärtää yhteiskunnallisia asioita.
        Tsemppiä lapsukaiset!
        Terveisin: en ole yrityksen palveluksessa


      • kiva liksa
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Lapsukaiset, joilla ei tunnu kovasti olevan kokemusta työnantajista, yrittäkääpä nyt miettiä omaa asennettanne työhön!
        Töihin mennään tekemään töitä, eikä siinä ole sen ihmeellisempää.
        Jos asenne on jotain muuta, niin varmaan kannattaa hankkia sitä koulutusta hieman lisää,jotta ymmärtää yhteiskunnallisia asioita.
        Tsemppiä lapsukaiset!
        Terveisin: en ole yrityksen palveluksessa

        mun mutsi suorastaan tyrkytti mut hakemaan just tähän firmaan kesäduuniin. alotin jo pienillä tunneilla ja jatkan muuten. tähän asti ainaski kaikki on menny niin ku ovat luvanneet.


      • ...
        kiva liksa kirjoitti:

        mun mutsi suorastaan tyrkytti mut hakemaan just tähän firmaan kesäduuniin. alotin jo pienillä tunneilla ja jatkan muuten. tähän asti ainaski kaikki on menny niin ku ovat luvanneet.

        Joo olen itse ollut myös viime kesänä töissä ja tänä kesänä uudestaan... Tarkoituksena on jatkaa vielä sitten syksylläkin vakituisena.itellä on niin monesta duunista kokemusta, että en voi tästä firmasta sanoa kyllä mitään pahaa. monissa paikoissa pomot on ihan kamalia eikä arvosta alaisiaan yhtään, tossa yrityksessä asiat on ihan toisin!!!!! Ite sanon kans että kyllä työkokemus kertoo yrityksen tason muihin verrattuna ja voin sanoa että erittäin hyvä! kaikista tietenkään ei ole tälle alalle ;)


      • ?
        ... kirjoitti:

        Joo olen itse ollut myös viime kesänä töissä ja tänä kesänä uudestaan... Tarkoituksena on jatkaa vielä sitten syksylläkin vakituisena.itellä on niin monesta duunista kokemusta, että en voi tästä firmasta sanoa kyllä mitään pahaa. monissa paikoissa pomot on ihan kamalia eikä arvosta alaisiaan yhtään, tossa yrityksessä asiat on ihan toisin!!!!! Ite sanon kans että kyllä työkokemus kertoo yrityksen tason muihin verrattuna ja voin sanoa että erittäin hyvä! kaikista tietenkään ei ole tälle alalle ;)

        MISTÄ TÄSTÄ YRITYKSESTÄ SAA LISÄÄ TIETOJA... VAIKUTTAA NIMITTÄIN AIKA MIELENKIINTOISELTA? :)


      • kansallisteatteria?
        ? kirjoitti:

        MISTÄ TÄSTÄ YRITYKSESTÄ SAA LISÄÄ TIETOJA... VAIKUTTAA NIMITTÄIN AIKA MIELENKIINTOISELTA? :)

        Otsikko toistettuna: moni kakku päältä kaunis, varokaa............


      • tytönen
        kansallisteatteria? kirjoitti:

        Otsikko toistettuna: moni kakku päältä kaunis, varokaa............

        Mukava paikkahan tuo oli... Olen ollut parissa puhelinmyynti paikassa töisä ennen tätä ja kyllä tämä oli ehdottomasti paras. Ainakin tosi hyvin menee tuotteet kaupaks ja tuntuu et kaikilla muillakin myyjillä homma toimii. Kisapalkinnot ainaki on tosi hyvii....


      • niinimak
        tytönen kirjoitti:

        Mukava paikkahan tuo oli... Olen ollut parissa puhelinmyynti paikassa töisä ennen tätä ja kyllä tämä oli ehdottomasti paras. Ainakin tosi hyvin menee tuotteet kaupaks ja tuntuu et kaikilla muillakin myyjillä homma toimii. Kisapalkinnot ainaki on tosi hyvii....

        se on myynnistä kiinni ite olen työskennellyt muutamassakin eri puhelinmyytin firmassa ja yhdessä puolivuotta myyntipäällikkönä jouduin hommat lopettamaan kun vaihdoin paikkakuntaa, nyt menossa haastikseen livelle.

        Se on itestään ja asenteesta kiinni miten tuota hommaa jaksaa ja palkankin saa ku pitää puolensa jos homma kusee niin sopparikädessä käräjille.

        Ja koeajan puitteissa ei tarvitse varoituksia antaa jos meinaa fudut tulla ja kaiken saa kirjallisena jos haluaa.

        Mutta avoimin mielin meinasin paikkaa hakea ja katsella mitä tulee.. kokeilematta ei voi tietää.. Voisivat kaikki tälläkin palstalla kokeilla kyseistä duunia ennen kuin alkavat haukkumaan.

        Kaikki duuni on paskaa jos ei ole asenteella mukana


      • salessmann
        niinimak kirjoitti:

        se on myynnistä kiinni ite olen työskennellyt muutamassakin eri puhelinmyytin firmassa ja yhdessä puolivuotta myyntipäällikkönä jouduin hommat lopettamaan kun vaihdoin paikkakuntaa, nyt menossa haastikseen livelle.

        Se on itestään ja asenteesta kiinni miten tuota hommaa jaksaa ja palkankin saa ku pitää puolensa jos homma kusee niin sopparikädessä käräjille.

        Ja koeajan puitteissa ei tarvitse varoituksia antaa jos meinaa fudut tulla ja kaiken saa kirjallisena jos haluaa.

        Mutta avoimin mielin meinasin paikkaa hakea ja katsella mitä tulee.. kokeilematta ei voi tietää.. Voisivat kaikki tälläkin palstalla kokeilla kyseistä duunia ennen kuin alkavat haukkumaan.

        Kaikki duuni on paskaa jos ei ole asenteella mukana

        "Kaikki duuni on paskaa jos ei ole asenteella mukana" - kuten kirjoitit ja sen vielä lisään, että jos kauppa ei omalla kohdalla käy, mikä on tämän alan perusehto työpaikasta riippumatta, niin on ihan turha purnata.


      • kesäääää
        salessmann kirjoitti:

        "Kaikki duuni on paskaa jos ei ole asenteella mukana" - kuten kirjoitit ja sen vielä lisään, että jos kauppa ei omalla kohdalla käy, mikä on tämän alan perusehto työpaikasta riippumatta, niin on ihan turha purnata.

        Kävin joskus keväällä täällä kattomassa kun hain yritykseen, et mitä ihmiset oli kyseisestä firmasta mieltä... Pääsin sitten yritykseen kesätöihin ja nyt voi kyllä sanoa että hyvä valinta oli... Mun mielestä kanssa tuo kannustava ilmapiiri ja mukava meno on parhaita puolia sen lisäks että lehtiä saa myytyä. Eipä oo ollu palkassakaan mitään ongelmaa. Ihmettelen kyllä jos siellä pomot yrittäis tahallaan huijata ketään.


      • Maikk92
        kesäääää kirjoitti:

        Kävin joskus keväällä täällä kattomassa kun hain yritykseen, et mitä ihmiset oli kyseisestä firmasta mieltä... Pääsin sitten yritykseen kesätöihin ja nyt voi kyllä sanoa että hyvä valinta oli... Mun mielestä kanssa tuo kannustava ilmapiiri ja mukava meno on parhaita puolia sen lisäks että lehtiä saa myytyä. Eipä oo ollu palkassakaan mitään ongelmaa. Ihmettelen kyllä jos siellä pomot yrittäis tahallaan huijata ketään.

        mis niien toimisto on ?


      • helsinggissÄ
        Maikk92 kirjoitti:

        mis niien toimisto on ?

        helsingissä


      • mää vaan
        helsinggissÄ kirjoitti:

        helsingissä

        Menin takaisin tuonne Livelle, sen jälkeen kun olin kokeillut muita vastaavaia puhelinmyyntiyrityksiä. Kaikista paras liksa ja työilmapiiri. oon samalla linjalla siitä että puhelinmyynti voi pahimillaan olla ihan kamalaa, mutta parhaimmilaan se on mielettömä kiva työ.


      • EX live p myyjä
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Lapsukaiset, joilla ei tunnu kovasti olevan kokemusta työnantajista, yrittäkääpä nyt miettiä omaa asennettanne työhön!
        Töihin mennään tekemään töitä, eikä siinä ole sen ihmeellisempää.
        Jos asenne on jotain muuta, niin varmaan kannattaa hankkia sitä koulutusta hieman lisää,jotta ymmärtää yhteiskunnallisia asioita.
        Tsemppiä lapsukaiset!
        Terveisin: en ole yrityksen palveluksessa

        Voi että kuule kun ei ole merkitystä vaikka paahdat 12h työ päiviä jos ei kukaan vastaa puhelimeen tai ole muuten vaan kiinostuneita "tarjouksista". Ja koulutusta sai jopa mahtavat puolitoista tuntia.


      • stnaaaaaa
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Lapsukaiset, joilla ei tunnu kovasti olevan kokemusta työnantajista, yrittäkääpä nyt miettiä omaa asennettanne työhön!
        Töihin mennään tekemään töitä, eikä siinä ole sen ihmeellisempää.
        Jos asenne on jotain muuta, niin varmaan kannattaa hankkia sitä koulutusta hieman lisää,jotta ymmärtää yhteiskunnallisia asioita.
        Tsemppiä lapsukaiset!
        Terveisin: en ole yrityksen palveluksessa

        No mitä helvettiä sä sit urputat siellä jos et oo koskaan tuolla edes ollut töissä. Voidaan ottaa kisa että kumpi kestää kauemmin siellä, sinä vai minä. Sä putoot heti ekal timmalla. Mene ite kokeilemaan ja tuu sitte selittää noita juttujas. Hyvä on puhua kun ei tiiä.


      • stnaaaaaaaaaaaa
        ... kirjoitti:

        Joo olen itse ollut myös viime kesänä töissä ja tänä kesänä uudestaan... Tarkoituksena on jatkaa vielä sitten syksylläkin vakituisena.itellä on niin monesta duunista kokemusta, että en voi tästä firmasta sanoa kyllä mitään pahaa. monissa paikoissa pomot on ihan kamalia eikä arvosta alaisiaan yhtään, tossa yrityksessä asiat on ihan toisin!!!!! Ite sanon kans että kyllä työkokemus kertoo yrityksen tason muihin verrattuna ja voin sanoa että erittäin hyvä! kaikista tietenkään ei ole tälle alalle ;)

        Siis voi jumalauta..... EI NE SUA ARVOSTA! ne esittää vttu ilosta sulle että sun mieli pysyy positiivisena jotta saisit tehtyä mahollisimman monta helvetin kauppaa että ne saa rahaa! etköhän ittekki pari hymyy väläyttäs jos saisit siitä kaks tonnii kuukaudessa? siis miten näin tyhmiä ihmisiä päästetään koneen ääreen... Ja onko toi paikka sun mielestä oikeesti HYVÄn tasonen? SIIS VOI VITTU SIELLÄ ON PAPERILAPPUSET joiden numeroihin sit soitellaan ja joku helvetin viivotin ja voi ei siis ei.... Ja ne kopit on niin järkyttävän näköset, minkätakia niitä ei verhoiltu uudestaan, vaihdettu, tms? eikö oo varaa? pistää miettimää...HERÄTKÄÄ NYT JO HELVETTI


      • 24543
        vielä joskus uudestaan... kirjoitti:

        On kyllä pakko sanoa, et ite tein siellä kyllä lähemmäs 30 tilausta per päivä, enkä missään oo tienannu niin hyvin ku siellä. Koskaan ei ole ollut minkään palkan suhteen ongelmia! Olen myös huoamnnut, et ne jotka vaan ei osaa tehdä sellasta työtä missä suorituksen taso ja tulos näkyy heti niin on tosi katkeria aina koska tässähän tilanteessa on helppo syyttää; ketäs muuta kun yritystä! Ihan loistava paikka.... Harmi kun piti muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskeluiden takia! Loistava tiimi henki!

        Onkohan tämä henkilö ton live promotersin joku työntekijä yrittää luoda firmalle valheellista positiivisyyttä ja muitakin henkilöitä vähän arveluttaa?


      • erkka91

        miten voit yleistää, että KAIKKI puhelinmyyntifirmat ovat kusetusta? :DDD naurettavaa!?


      • O`lee
        erkka91 kirjoitti:

        miten voit yleistää, että KAIKKI puhelinmyyntifirmat ovat kusetusta? :DDD naurettavaa!?

        Saat helpostii myytyy
        Tyhmä ei saa :D


      • urpojenlajinykyään
        EX live p myyjä kirjoitti:

        Voi että kuule kun ei ole merkitystä vaikka paahdat 12h työ päiviä jos ei kukaan vastaa puhelimeen tai ole muuten vaan kiinostuneita "tarjouksista". Ja koulutusta sai jopa mahtavat puolitoista tuntia.

        SINUN TEHTÄVÄ MYYJÄNÄ ON SAADA NE IHMISET KIINNOSTUMAAN TARJOUKSISTA! KUIN KUUTAMOLLA VOI JOKU OLLA!!!!!


      • hgfhg
        Nykyinen myyjä kirjoitti:

        Itse olen ollut nyt kyseisessä yrityksessä jo yli vuoden töissä, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia, päinvastoin! Esimiehet ovat mielestäni todella kannustavia ja ilmapiiri on todella hyvä. Olen huomannut, että myyntialalla aina ne valittavat jotka eivät menesty työssään. Aina on helppoa syyttää yritystä, tuotteita tai työtä, vaikka vika olisi myyjässä. Palkkausten kanssa pitää toki olla todella tarkka, mutta selvittäkää hyvät ihmiset mikäli teillä on jotain ongelmia. Ei noin iso yritys voi tahallaan ketään huijata!En voi mitenkään yhdistää noita yllä olevia ikäviä kommentteja kyseiseen firmaan , sillä itse todella viihdyn kyseisessä paikassa... Ja tiedän työkavereiden ajattelevan samoin!

        lipeviä on nämä ns.johtoporras ja kyllä kehuja tulee jos myy noin.20kpl päivä, tommosille työn tekijöille annetaan uudet soittisitat plus muut herkut.. olen nykynen työn tekijä ja haiustan paikassa pielkkää paskaa, eli työn tekijöiden keskuudesta valitaan ne ns.
        parhaat myyjät ja niitä paapotaan jne.. tekopitrteitä pellejä noi miksu, mariksa, kaisu.. nimet muokattu. ja raha ahneita.


      • töihin siitä äkkiä
        hgfhg kirjoitti:

        lipeviä on nämä ns.johtoporras ja kyllä kehuja tulee jos myy noin.20kpl päivä, tommosille työn tekijöille annetaan uudet soittisitat plus muut herkut.. olen nykynen työn tekijä ja haiustan paikassa pielkkää paskaa, eli työn tekijöiden keskuudesta valitaan ne ns.
        parhaat myyjät ja niitä paapotaan jne.. tekopitrteitä pellejä noi miksu, mariksa, kaisu.. nimet muokattu. ja raha ahneita.

        joka ikisessä paikassa parhaat myyjät saa parhaat listat. sehän on selvä. näin varmistetaan parhaat mahdolliset tulokset ja sitä kautta jatkossakin hyviä listoja. ei kustantajatkaan anna huonoille yrityksille hyviä materiaalejaan. tämä myös saa työntekijät motivoitua, koska mitä parampaa tulosta teet sitä parempaa aineistoa saat. mitä parempaa ainestoa saat sitä paremmaksi tuloksesi nousee. ja tottakai palkka siinä mukana. tee kauppaa, äläkä kitise täällä. ties vaikka saisit tulosta aikaan ja pääsisit siihen ryhmään, jolle parhaat listat jaetaan. kateus ei johda mihinkään. määrätietoinen tekeminen mihin vaan.


      • timo autiainen
        hgfhg kirjoitti:

        lipeviä on nämä ns.johtoporras ja kyllä kehuja tulee jos myy noin.20kpl päivä, tommosille työn tekijöille annetaan uudet soittisitat plus muut herkut.. olen nykynen työn tekijä ja haiustan paikassa pielkkää paskaa, eli työn tekijöiden keskuudesta valitaan ne ns.
        parhaat myyjät ja niitä paapotaan jne.. tekopitrteitä pellejä noi miksu, mariksa, kaisu.. nimet muokattu. ja raha ahneita.

        Valitaan ns parhaat myyjät? Olisko tulosten ja asenteen kans tekemistä. Jos sulla taas on naama kuin norsunvittu ja/tai kauppa ei käy niin miksi sinua pitäisi kohdella yhtä hyvin kuin huonompia. Se että joillakin on paremmat edut johtuu siitä että niistä tyypeistä halutaan pitää kiinni. Ja asenne on valinta.

        Kummalle sinä antaisit parhaat soittolistat? Sille joka tekee eniten kauppaa niihin vai sille kenen "vuoro" on. Jos jälkimmäisille niin ei ehkä kannata ikinä perustaa omaa bisnestä kun et siitä tajua mitään. Raha ratkaisee. Varmasti ovat aiemmilla näytöillä ne paremmat matskut ansainneet

        Ja tiedänkö Liven tilanteen? En. Mutta 4 firmassa olen 9 vuoden aikana ollut ja joka paikassa on kolmen laisia myyjiä. Eka ryhmä luovuttaa heti, toiset selittelee urputtaa ja kolmannet on tuloksentekijöitä. Jos kuuluisit viimeiseen ryhmään niin työpaikka olisi sinusta maailman paras. Mikä tahansa myyntifirma on


      • jeps hurraa
        Entinen työntekijä kirjoitti:

        Sain tänään viimeiden palkan, paljon alhaisempi kuin mitä ite olin laskenut tulluita työtunteja. Saas nähdä miten käy kun menen käymään. Lisäksi minut irtisanottiin 18.5. mutta työsopimuksessa lukee 16.5. En mene enää koskaan töihin yhteenkään puhelinmyyntifirmaan, kusetusta kaikki!!

        palikka firma on. pitää myydä kaiken näkösiä lehtipaketteja jossa lahjat on ihan pas..ja. moni asiakas sano ettei saanut edes tilaus lahjoja ikinä perille, kiva myydä semmosi paketteja! lahjat muka aitoo nahkaa jne.. ja paskat.


      • moro :
        mä-<- kirjoitti:

        enkä palaa enään ikinä, myin kuitenkin hyvin viimeiseT kuukaudet. 6 tunnissa 10-15 lehteä melkeinpä joka päivä.

        Mutta vaikutti jotenkin niin lipevältä touhulta ja paljon oli kusetus puheita ilmassa. Varsinkin juuri nuorimpien kohalla.

        Toimii hyvin osa aikaisesti mutta ei vakkariduunina

        Oon 15v ja menos työhaastatteluu kesätyöks. Kannattaaks mennä ja voiks kertoo jotai vinkkei sitä varte ku meen sinne. Et ne ei kuseta mua palkois ja jtn semmost?


      • Piski54
        O`lee kirjoitti:

        Saat helpostii myytyy
        Tyhmä ei saa :D

        No myy mulle, ni katotaan ostanko


      • Piski54
        reppanat kirjoitti:

        Mieti vähän miten surkeen kuvan itestäs annat kun tollasta kirjottelet..... "eri palkkataulokko siellä ja toinen täällä".... Just joo... Sä et vaan osaa myydä! HEH!

        Joopa joo, vaikka osais myydä ,asiakas päättää ostaako vai ei ja pakottaa ei saa ...


      • O`lee1
        Piski54 kirjoitti:

        No myy mulle, ni katotaan ostanko

        Mihin numeroon soitetaan...?


      • kiertelevät222
        katotaa kirjoitti:

        kävin kans siel joku aika sit... vaikutti ihan ok paikalta ja mut haastatteli sellanen tosi kivan näkönen muija. Selvitti hommat kyl ihan täysin.. alotan siel nyt vuoden alussa ni katotaan asiaa sit.

        tuntipalkka ei pidä paikkaansa!


      • Anonyymi
        stnaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Siis voi jumalauta..... EI NE SUA ARVOSTA! ne esittää vttu ilosta sulle että sun mieli pysyy positiivisena jotta saisit tehtyä mahollisimman monta helvetin kauppaa että ne saa rahaa! etköhän ittekki pari hymyy väläyttäs jos saisit siitä kaks tonnii kuukaudessa? siis miten näin tyhmiä ihmisiä päästetään koneen ääreen... Ja onko toi paikka sun mielestä oikeesti HYVÄn tasonen? SIIS VOI VITTU SIELLÄ ON PAPERILAPPUSET joiden numeroihin sit soitellaan ja joku helvetin viivotin ja voi ei siis ei.... Ja ne kopit on niin järkyttävän näköset, minkätakia niitä ei verhoiltu uudestaan, vaihdettu, tms? eikö oo varaa? pistää miettimää...HERÄTKÄÄ NYT JO HELVETTI

        Onko minkälainen paikka? Palkka?


      • Anonyymi
        katotaa kirjoitti:

        kävin kans siel joku aika sit... vaikutti ihan ok paikalta ja mut haastatteli sellanen tosi kivan näkönen muija. Selvitti hommat kyl ihan täysin.. alotan siel nyt vuoden alussa ni katotaan asiaa sit.

        Siellä on kyllä joskus ollut sellainen miehen kokoinen nainen joka luuli olevansa niin kaunis.


      • Anonyymi
        vielä joskus uudestaan... kirjoitti:

        On kyllä pakko sanoa, et ite tein siellä kyllä lähemmäs 30 tilausta per päivä, enkä missään oo tienannu niin hyvin ku siellä. Koskaan ei ole ollut minkään palkan suhteen ongelmia! Olen myös huoamnnut, et ne jotka vaan ei osaa tehdä sellasta työtä missä suorituksen taso ja tulos näkyy heti niin on tosi katkeria aina koska tässähän tilanteessa on helppo syyttää; ketäs muuta kun yritystä! Ihan loistava paikka.... Harmi kun piti muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskeluiden takia! Loistava tiimi henki!

        En usko.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Joo olen itse ollut myös viime kesänä töissä ja tänä kesänä uudestaan... Tarkoituksena on jatkaa vielä sitten syksylläkin vakituisena.itellä on niin monesta duunista kokemusta, että en voi tästä firmasta sanoa kyllä mitään pahaa. monissa paikoissa pomot on ihan kamalia eikä arvosta alaisiaan yhtään, tossa yrityksessä asiat on ihan toisin!!!!! Ite sanon kans että kyllä työkokemus kertoo yrityksen tason muihin verrattuna ja voin sanoa että erittäin hyvä! kaikista tietenkään ei ole tälle alalle ;)

        Siinä taas myyntipuhetta.


      • Anonyymi
        vielä joskus uudestaan... kirjoitti:

        On kyllä pakko sanoa, et ite tein siellä kyllä lähemmäs 30 tilausta per päivä, enkä missään oo tienannu niin hyvin ku siellä. Koskaan ei ole ollut minkään palkan suhteen ongelmia! Olen myös huoamnnut, et ne jotka vaan ei osaa tehdä sellasta työtä missä suorituksen taso ja tulos näkyy heti niin on tosi katkeria aina koska tässähän tilanteessa on helppo syyttää; ketäs muuta kun yritystä! Ihan loistava paikka.... Harmi kun piti muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskeluiden takia! Loistava tiimi henki!

        Eikö suu täyty paskan puhumisesta ! 30kpl lehtiä päivässä , miten julkeat noin valehdella ?


    • 34232sesdsd

      Ihan kiva mesta. Suosittelen!

      • fjbs<hnjöfdbhn<jdfbh

        Ihan amatööritouhua. Parikymppisen pomon johtamistyyli on suoraan jostain 50-luvulta, eli ei mitään esimiestaitoja. Siellä ei montaa kuukautta viihdy edes ne joilla myynti kulkee. Varmaan suurempi vaihtuvuus työntekiöissä ku Mäkkärissä.


      • gxfhghfghfg
        fjbs<hnjöfdbhn<jdfbh kirjoitti:

        Ihan amatööritouhua. Parikymppisen pomon johtamistyyli on suoraan jostain 50-luvulta, eli ei mitään esimiestaitoja. Siellä ei montaa kuukautta viihdy edes ne joilla myynti kulkee. Varmaan suurempi vaihtuvuus työntekiöissä ku Mäkkärissä.

        Mä tiedän et se jätkä on ollu yhessä toises samanlaisessa firmassa töissä joskus 90 luvulla, et tuskin se ihan 20 on! :D
        Mun mielestä siellä tehdään asioita paljon nykyaikaisemmin kun muualla.. En olis muuten kyllä suositellu mun ystävää sinne, jos paikka ei olis hyvä!


      • T
        fjbs<hnjöfdbhn<jdfbh kirjoitti:

        Ihan amatööritouhua. Parikymppisen pomon johtamistyyli on suoraan jostain 50-luvulta, eli ei mitään esimiestaitoja. Siellä ei montaa kuukautta viihdy edes ne joilla myynti kulkee. Varmaan suurempi vaihtuvuus työntekiöissä ku Mäkkärissä.

        Ihmettelen mitä ihmiset käyvät täällä rutisemassa työpaikoistaan. Jokaisesta yrityksestä näköjään löytyy jotain tosi rakentavaa..... Ajatella, että töissä pitää rahan eteen tehdä hieman duuniakin....

        Hei, ei niin täydellistä työtä olekkaan ettei siitä jotain negatiivista löydä! En edes usko että kaikki ovat oikeasti kyseisen työpaikan oikeita työntekijöitä, kuulostaa enemmän nuorten höpinöiltä, sillä tuskin järkevät aikuiset edes tuollaista kirjoittaa. Palkat on ainakin tullu ajoissa ja oikein, sairauskorvaukset tullu ja työtilat ovat ihan siistit... Ei mulla ainakaan mitään valittamista ole. Sen puoleen ei se puhelinmyyjän duuni aina herkuinta ole, mutta on huonompaakin tehty!


      • ?
        T kirjoitti:

        Ihmettelen mitä ihmiset käyvät täällä rutisemassa työpaikoistaan. Jokaisesta yrityksestä näköjään löytyy jotain tosi rakentavaa..... Ajatella, että töissä pitää rahan eteen tehdä hieman duuniakin....

        Hei, ei niin täydellistä työtä olekkaan ettei siitä jotain negatiivista löydä! En edes usko että kaikki ovat oikeasti kyseisen työpaikan oikeita työntekijöitä, kuulostaa enemmän nuorten höpinöiltä, sillä tuskin järkevät aikuiset edes tuollaista kirjoittaa. Palkat on ainakin tullu ajoissa ja oikein, sairauskorvaukset tullu ja työtilat ovat ihan siistit... Ei mulla ainakaan mitään valittamista ole. Sen puoleen ei se puhelinmyyjän duuni aina herkuinta ole, mutta on huonompaakin tehty!

        Siis tämä ei olekkan se mikä Rovaniemellä oli... Sielä oli nimittäin saman niminen yritys....


      • you are clowns
        T kirjoitti:

        Ihmettelen mitä ihmiset käyvät täällä rutisemassa työpaikoistaan. Jokaisesta yrityksestä näköjään löytyy jotain tosi rakentavaa..... Ajatella, että töissä pitää rahan eteen tehdä hieman duuniakin....

        Hei, ei niin täydellistä työtä olekkaan ettei siitä jotain negatiivista löydä! En edes usko että kaikki ovat oikeasti kyseisen työpaikan oikeita työntekijöitä, kuulostaa enemmän nuorten höpinöiltä, sillä tuskin järkevät aikuiset edes tuollaista kirjoittaa. Palkat on ainakin tullu ajoissa ja oikein, sairauskorvaukset tullu ja työtilat ovat ihan siistit... Ei mulla ainakaan mitään valittamista ole. Sen puoleen ei se puhelinmyyjän duuni aina herkuinta ole, mutta on huonompaakin tehty!

        Tuntuu aika selvältä ett toimisto Liveltä itte vastaa näihin viesteihin.............
        Järkyttää ett tyttöparka on vetävinään myyntiä....
        Mene kouluun takas kasvamaan!Thanks
        Älkää enää huijatko nuoria kovalla musalla


      • ei ikuna enää
        you are clowns kirjoitti:

        Tuntuu aika selvältä ett toimisto Liveltä itte vastaa näihin viesteihin.............
        Järkyttää ett tyttöparka on vetävinään myyntiä....
        Mene kouluun takas kasvamaan!Thanks
        Älkää enää huijatko nuoria kovalla musalla

        moicca! olen täysin samaa mieltä äsköisen kanssa.
        järkky firma hirveen kovaa soittaa musaa duunin aikana.miksi???????????????
        älytöntä teeskentelyä heti aamun aloituksessa,mix????????


      • spurdosprööö
        you are clowns kirjoitti:

        Tuntuu aika selvältä ett toimisto Liveltä itte vastaa näihin viesteihin.............
        Järkyttää ett tyttöparka on vetävinään myyntiä....
        Mene kouluun takas kasvamaan!Thanks
        Älkää enää huijatko nuoria kovalla musalla

        koko touhu iha päätöntä muutenkin...


      • djfksjd
        T kirjoitti:

        Ihmettelen mitä ihmiset käyvät täällä rutisemassa työpaikoistaan. Jokaisesta yrityksestä näköjään löytyy jotain tosi rakentavaa..... Ajatella, että töissä pitää rahan eteen tehdä hieman duuniakin....

        Hei, ei niin täydellistä työtä olekkaan ettei siitä jotain negatiivista löydä! En edes usko että kaikki ovat oikeasti kyseisen työpaikan oikeita työntekijöitä, kuulostaa enemmän nuorten höpinöiltä, sillä tuskin järkevät aikuiset edes tuollaista kirjoittaa. Palkat on ainakin tullu ajoissa ja oikein, sairauskorvaukset tullu ja työtilat ovat ihan siistit... Ei mulla ainakaan mitään valittamista ole. Sen puoleen ei se puhelinmyyjän duuni aina herkuinta ole, mutta on huonompaakin tehty!

        Tää henkilö on niin live promotersin työntekijä...


      • jokuu
        fjbs<hnjöfdbhn<jdfbh kirjoitti:

        Ihan amatööritouhua. Parikymppisen pomon johtamistyyli on suoraan jostain 50-luvulta, eli ei mitään esimiestaitoja. Siellä ei montaa kuukautta viihdy edes ne joilla myynti kulkee. Varmaan suurempi vaihtuvuus työntekiöissä ku Mäkkärissä.

        totta...! koko ajan täältä tulee ja lähtee työntekijöitä!


      • Anonyymi
        fjbs<hnjöfdbhn<jdfbh kirjoitti:

        Ihan amatööritouhua. Parikymppisen pomon johtamistyyli on suoraan jostain 50-luvulta, eli ei mitään esimiestaitoja. Siellä ei montaa kuukautta viihdy edes ne joilla myynti kulkee. Varmaan suurempi vaihtuvuus työntekiöissä ku Mäkkärissä.

        No luuletko että tolla alalla on jotain insinöörejä töissä? Eiköhän siellä ole töissä ihmiset joilla ei ole mitään koulutusta.


    • >:DLAL

      joo muaki kusetettiin palkassa

    • jebulis

      mä sain 10e/h provikat

    • öhnäpöhnä

      Olen ollut jokunen aika sitten kyseisessä firmassa töissä ja voi sanoa, että hyvä mieli jäi, vaikka jouduinkin lähtemään :) Palkka riippuu siitä mitä myy eli jos myy niitä omega 3 krilliöljy kapseleita(en tiedä markkinoivatko niitä vielä) TAKUUtunti palkka on 10 euroa/tunti ja jos myy hyvin niin nousee. Lehti myyjillä on ns. myynti indeksi eli myyntien maara jaettuna tunneilla. Jos pääsee yli 0.6 pääsee perus tunti palkalle eli 6 eura/tunti ja kun myy lisää, tunti palkka nousee. Vaikka tohon 0.6 ei pääsisikään, niin jokaisesta myydystä lehdestä tulee 7 euroa provikkaa. Kuulostaa ehkä mutkikkaalta, mutta sen oppii. Itse pääsin helposti 15 euron tuntipalkkaan melkein joka päivä :)

    • toivreb

      Mulla oli ihan hyviä kokemuksia Live Promotersilta, jopa maksoivat liikaakin palkkaa! Toisaalta eihän se haittaa ;) Tosi kannustavat esimiehet ja paljon kilpailuja mitkä kannusti myymään!
      Ja tossa yhessä vaiheessa luin että laskee palkat esim niin. että 4.5h lasketaan neljäksi tunniksi. VÄÄRIN! Tuntipalkka kerrotaan 4,5 silloin.
      Miinuksena oli tosiaan pieni työtila, mutta ei se minua paljon haitannut. Myyntiä tuli päivässä ainakin 5, joten ihan hyvät rahat viikossa sain (n.100e) ja ole edes kärkipäässä!

      • dasdasaa

        Vau, Normaalityössä oleva tienaa melkein samanverran päivässä.


    • huijattu

      Mulla ei oo firmasta mitäään hyvää kokemusta ja sanon vaan että ei kannata mennä! Joka kk sain liian vähän palkkaa ja tänään ois pitäny olla palkkapäivä mut eipä oo tullu palkkaa ollenkaan? Tietysti ku soitin sinne nii pahoitteli tosi paljon ja "harmi että sun kohdalla on käynyt näin paljon virheitä" ... on se jännä että joka palkkapäivä se virhe osui mun kohdalle? ja miten voi edes olla mahdollista että UNHOTUU maksaa palkka? Missään muussa puhelinmyynti firmassa näin ei ole käynyt ja olen todella tyytyväinen että lopetin live promoterssilla niin ei tarvitse joka kk 5pv kuluttaa koko päivää palkkojen selvittelyihin että missä ne viipyy.

    • uolevisorsa

      entisiä pexiläisiä täynnä koko johta, mitä muuta voit oottaa...

    • kat4

      Voiskohan joku kertoa, pystyykö itte vaikuttamaan myytäviin tuotteisiin? niinkuin itse haluisin kokeilla sitä omega 3 juttua, mutta enpäs tiedä uskaltaako sitä kysyä...

    • huuuuhhhhhhuuuh

      Mulle yritettiin tänään soittaa sieltä (siis yrittivät myydä jotai),en kerinny vastaan,numerotiedustelusta kysäsin numeron omistajan ja KAS,jostain koukkasin tänne lukemaan näitä..en muuten tasan osta tai siis tilaa sieltä mitään jos paikka on työntekijöille tollanen...pitäkööt tavaransa...

    • ex

      Hirveä paikka!
      Ensinnäkin ne työtilat... Eli jos viihtyisään paikkaan haluat niin älä mene! Yhteen tilaan ahdettu kaikki pieniin koppeihin aivan liian ahtaasti. Osa kopeista on järkyttävän pieniä. Kaikki soittajat siis ahdetaan yhteen samaan tilaan liian ahtaasti jolloin meteli on aikamoinen kun about 30 ihmistä puhuu tiheään ahdettuna yhtä aikaa. Ja siihen päälle vielä pitää jostain käsittämättömästä syystä huudattaa taustamusiikkia. Ja kun viereiseen koppiin sattuu vielä erittäin kovalla ja kamalalla äänellä puhuva myyjä ja kuuntelet tätä koko sekasotkua monta tuntia niin ei sitä hyväkään myyjä kauaa jaksa.
      Sitten toinen äärimmäisen ärsyttävä juttu on se pomojen jatkuva "niskaan huohottaminen". Ne kuljeskelevat siellä jatkuvasti selkien takana edes takas ja käyvät vähän väliä tiedustelemassa et montako kauppaa. Niin typerää ja häiritsevää kun päivän päätteeksi kuitenkin täytetään soittoraportti josta se asia näkyy.
      Ja sitten ne tauot. Ainakin aikuisesta ihmisestä tuntuu kummalliselta että tauon alkaessa joku pomoista käy asiasta erikseen kuuluttamassa ja näin on asian laita myös tauon loppuessa. Miksi ei voi, kuten useimmissa työpaikoissa, vain ilmoittaa töihin tullessa milloin on taukoajat ja antaa ihmisten itse huolehtia asiasta?! Eiköhän siellä jokainen osaa ihan itse katsoa kelloa.
      Se että työntekijää halutaan kannustaa on toki hyvä asia mutta liika on liikaa tässäkin asiassa. On lähinnä rasittavaa kun joka kaupasta kehutaan yhtä imelästi kuin istumaan oppinutta koiranpentua. Kilpailu silloin tällöin on kyllä piristävää mutta se että siellä on melkein jatkuvasti joku kilpailu käynnissä on lähinnä tuskastuttavaa.
      Mielestäni on myös erittäin arveluttavaa että paikassa missä työskentelee myös alaikäisiä, arvotaan perjantaipullo. Alaikäisille on toki oma vaihtoehto mutta huonoa esimerkkiä silti.

      • Santra P

        Ja kaikkien näiden lisäksi on vielä kaltaisiasi työntekijöitä joille ei mikään kelpaa ja pilaavat muidenki fiiliksen olemalla naama nurinpäin.


    • ex

      No en nyt sanois et ei mikään kelpaa. HYVÄ työpaikka toki kelpaa ja sellaisen luojan kiitos sainkin! Huvittaa ja säälittää sinun kaltaisesi joille taas kelpaa mikä tahansa mut pakkohan se on jos ei muuta saa.

    • harkinnassa

      siis kannattaako tonne oikeesti mennä vai ei ja saako siel niinku päättää et jos haluis myydä niit omega 3??

      • amismika

        niitä omegoit ei enää myyä siel!


      • harkinnon päättänyt
        amismika kirjoitti:

        niitä omegoit ei enää myyä siel!

        ok


      • Don't know what to do

        Haastattelu tonne 6.3... Vähä mietityttää olika sittenkään hyvä idea mut mitä sille voi ku on rahan puutost ja joistain sitä pitäis saada!
        Lähetin hakemuksen aamulla ja jo saman päivän tuli vastaus..:o eli ne tosiaa palkkaa sinne aika useinki työntekijöitä??
        Ja miten siihe työhaastatteluu tulis valmistautuu.. Onks kokemuksia?


    • Just joo...

      Itsekin oon ollut tuolla kyseisessä mestassa töissä.. Sijainti on ihan hyvä, kun on ihan keskustassa, mutta tosiaan palkkaus on tosi naurettavaa.

      Oon ollut jonkun aikaa jo töissä ja oon saanut muutamat lehdet myytyä 3-5h pituisten työpäivien aikana, niin että tuntipalkka on vaihdellut 6 ja 10 euron välillä. Mutta mitään vakituista tuntipalkkaahan tuolla ei ole, eli jos et oikeasti myy päivän aikana mitään, sulle ei makseta mitään.

      Kerran olin 5h pituisen päivän ja sain yhden lehden myytyä. Sain 7euroa eli tuntipalkka oli alle 2euroa. Ja tosiaan, olin koko edellisen viikon myynyt samaa lehteä samalla taktiikalla suhteellisen hyvin, joten on aika paljon tuuristakin kiinni paljonko myyt. Ei sitä kauheesti jaksais 5h esittää tekopirteetä ja kiinnostavaa jos tuntipalkka ei ole edes kahtaa euroa

      • tyytyväinen

        Joo kävin siellä ite noin vuos sitte duunis, ja pidin sijainnista ja tilat oli mukavat eikä se musa mitään haitannu en kyllä ymmärrä miks sen pitää olla päällä ja olin todella hyvä myymään ja voin antaa teille vinkkejä: puhukaa selvästi, ku ootte hetken sitä ohje lappua lukenu ni alkakaa muokkaa sitä omin sanoin, kehukaa tuotetta, puhukaa innolla ja hyvän tuulisella äänellä ja mainitkaa lehden mukana tuleva lahja selkeesti. jos lehtesi on joku todella huobosti menee kaupaksi ni menkää ystävällisesti ilmoittamaan asia ei ole teissä aina vika, vika voi olla myös lehdessä ja en ala itse palkkaa moittimaan maksoi ainukun piti ja laskelmieni mukaan tarpeeksi ja jos ei maksa tarpeeksi tai ajoissa älkää istuko peukku suussa ja miettikö mitä pitäisi tehä vaan tehkää asiasta sen verran iso haloo, että maksavat palkan.


    • Ireneeee

      Itse olin viisitoista vuotiaana, eli siis viime kesänä Live Promoterssilla töissä. Eihän puhelinmyyjän arki niin juhlaa ole, mutta ei mulla ole valittamista pomoista tai tiloista.

      Haastattelussa näytetään palkkalista, ja jo siinä näkee, ettei yhden lehden myyminen illassa auta. Sinne ei oteta ihmisiä, keiden tarkoitus on saada palkka kasaan höntsäämällä. Ei minnekkään muuallekkaan.

      Hyvät nuoret, olkaa jumalauta kiitollisia että Helsingissä on edes yksi firma, joka meidät ottaa avosylin töihin. Jos palkkauksessa valitettavaa sen saatua, olkaa hyvät ja menkää pomojen juttusille ja asia on korjattavissa.

      Ja kannattaako mennä? Kyllä. Itse en myynyt lehtiä siellä, vaan pääsin myymään omega3 tuotteita, 10e/h liksalla. Ei paha, ei paha.

    • T

      En tajuu miks täällä niin moni väittää että homma on kusetusta. En minä ainakaan olis töissä paikassa missä en tienasi tai missä palkat maksetaan väärin. Olen sellasessakin puhelinfirmassa ollu, mut huom. En ole siis enää. Mun palkka on ainakin tullu ihan oikein ja kyllä niitä lehtiäkin saa helposti myytyy jos vähän ees yrittää.

    • eienääpuhelinmyyntiä

      Olin kyseisessä puljussa hetken töissä... Ja varoituksen sana. Tuossa paikassa pärjää jos jaksaa puhua hemme*in pitkiä myyntipuheita, puhua asiakkaan päälle (siis pakottaa asiakkaan ostamaan tuotetta), kestää sitä kun pomot kiertelee selän takana ja heidän tekopirteää kannustusta.
      Iltaisin, uusi soittolista ja jonkin verran kokemusta niin silloin pääsee ihan kivoihin tuloksiin. Mutta oottakaas vaan jos vanha soittolista ja koitat soittaa heille uudelleen 1/30 ostaa.

      Itselleni tuo homma ei sopinut. En halua ketään pakottaa ostamaan mitään valehtemalla ja huijaamalla. Kuten asiakkaat kyselevät minkälainen on tilaajalahja ja sinulla on vain paperissa teksi ja mustavalkoinen kuva lahjasta. Mitä siitä oikeasti voi sanoa?

      Palkaus sujui ongelmitta, oli sitä mitä olin laskenutkin ja itseasiassa se ylitti odotukseni. Olin odottanut ihan säälittävää pikkupalkkaa, mutta sain ihan kivasti rahaa.. jos niin voi sanoa... Varjopuolena sairastuin henkisesti ja olen ollut lähes kaksi kuukautta työkyvytön. Puljussa olin vain kaksi viikkoa.

    • työkyvytön....

      Olet kaksi kuukautta henkisesti työkyvytön ja se on firman vika?

    • eienääpuhelinmyyntiä

      En sanut niin tai ainakaan tarkoittanut niin.
      Tuo homma oli vain niin väärä minulle, oma mokani kuin ikinä menin tuohon firmaan toihin. Tahdon vaan sanoa varoituksen sanan muille jotka haaveilee helppoa rahaa kuten minä silloin ennen. Kaikki palkka rahat ja vähän yli meni lääkärimaksuihin ja lääkkeisiin..
      Kaikille tuo puhelinmyynti ei vain yksinkertaisesti sovi.

      • Mieti ihan oikeesti

        Kannattaa käydä kouluja,ettei joudu LivePromotorsiin duuniin.
        Puhelinmyyntifirmat ovat enemmän tai vähemmän samanlaisia,watch out! Pitää myös hommata itselleen niin paljon yleissivistystä, että ymmärtää palkkauksista ym yhteiskunnallisista työhön liittyvistä asioista sekä tietenkin ammattiyhdistysasioista. Miten ovat viimeksi mainitut puhelinmyyntifirmoissa??


    • Game of Thrones

      Puhelinmyyntifirmoissa pärjää vain henkisesti vahvat ja fiksut työmyyrät jotka ymmärtää että yhteiskunnan ja ammattiliittojen ja TESsin tarjoama tuki ja turva on vain näennäistä. "Käytännössä kansalainen joutuu aina itse ottamaan vastuun tulevaisuudestaan ja työllistymisestään."

      Koulutusta ja yleissivistystä tarvitaan siihen että tajuu, että jos jaksaa ja kykenee käymään läpi prosessin jonka lopussa saa tittelin Puhelinmyyjä, on niin kelvollinen kansalainen että pärjää elämässä ja useimmilla ammattialoilla niin hyvin että voi valita sen työn mikä oikeasti kiinnostaa.

    • Tyytyväinen

      No ite olin tuol Live Promoterssil 3 kk töis 2-3 krt viikossa eli tein joku 10-15h ja sain vähä päälle 1500, et ite ysiluokkalaisen oon tosi tyytyväinen. Duuni oli kivaa työnantaja kannustava ja tutustuin siel ihaniin ihmisiin joiden kaa oon edelleen läheinen vaik lopetinki duunin.
      En tajuu miks kaikki haukkuu puhelinmyyntifirmoi, ne jotka haukkuu o vaa paskoi myyjii
      Suosittelen ehdottomasti opiskelijana mennä puhelinmyyntiin, semi hyvä palkka eikä vaadi paljoo urakkaa :)

    • alamenesinne

      En suosittele missään nimessä. Vittumaista selkäänpuukotusta. Aiheuttaa vitunmoisen stressin työpäivinä (ei tiiä tuleeko ollenkaan myytyä mitään). Proviikkapalkka käy nii hermoille. Tällä kokemuksella en ikinä mee puhelinmyyntiin enkä ainakaa tonne. Espan alue jo raivostuttaa muistellessani hetkiä Live Promotersin seurassa!

      • naurettavaa!

        Vittumaista selkäänpuukotusta? :D Hohoh, taidat vaan olla huono myyjä, siitä johtuu katkeruus. Eihän se puhelinmyynti tietenkään kaikille sovi. Ja provikkapalkalla kun mennään, on luonnollista, että stressaa myynnistä. Tuskin mikään telemarkkinointifirma antaa palkkaa siitä, ettei myy mitään. Hyvänä puhelinmyyjänä pitää olla teräspallinen ja omata hyvä stressinsietokyky.


    • Ohitettu on.

      kuka tyhmä menee tekee töitä alle 2€ tuntipalkalla jos ei saa vittu myytyä mitään jos kukaan ei vittu osta mitään!

      • atzo

        No kun myyjän tehtävä on saada ne asiakkaat ostamaan. Jos ei osaa tai viitti suostutella niin ei oo vittu mitään palkkaa myyntihommissa ansainnutkaan. Se 2 eguukin on silloin liikaa palkkaa!


    • LUE

      Jumalauta no on kaikki samanlaisia työpaikkoja ite olin kuukauden mediapexillä ja palkkaa tuli n 400€ ja tosiaan tein 7h päiviä ja kahtena lauantaina joten perseestä on menkää valtiolle duunii nii ai tarvi itkeä 2 euron tuntipalkasta kuten minä!!!!

    • Omistajat vaa kehuu!

      Itse en ole tuolla ollut töisaä enkä ole menossa.myyn päivittäistavarapuolella tuotteita ihan oikeissa myyntitöissä jossa pohja 3200e ja provisiot kuussa vajaa 3 tonnia sekä vapaa autoetu n800e verotusarvo. Eli uusi auto mihin kuuluu rajttomat polttoaineet, autonpesut ja autotarvikkeet toki kohtuus kaikessa. Lounassetelit, iphone ja tietokone käytössä firmalta ja sen lisäksi saa tarvittaessa käyttää firman luottokorttia niin että ne mun omat menot vähennetään sitten joka kuu mun palkasta mikäli niitä tulee. tämä helpottaa joskus niin ei tarvii pyytää ennakkoa jos rahat vähissä loppukuusta. Tuli vaan mielee että tässä keskustelussa selkeästi omistajat ja muu johto kovasti vain kehuu tota paikkaa ilman mitään ongelmia:)) naurettavaa touhua. Sitten nää jotka haukkuvat ja arvostelevat niin ovat selkeästi olleet tuolla töissä ja perustavat juttunsa kokemuksiin. On tainnu tulla johtajille hätä kirjotella tähän ketjuun hyviä juttuja firmasta ettei koko homma kaadu epäluotettavaan maineeseen. Nyt kun näitä lukee niin ei taida toi maine tosiaa kauheen hyvä olla.

      • Äskenen

        Edelliseen vielä niin myyntini euromääräsesti on 20-30 t kuussa


      • Veedalooma
        Äskenen kirjoitti:

        Edelliseen vielä niin myyntini euromääräsesti on 20-30 t kuussa

        Tosiasia puhelinmyynnistä on se että siellä ei voi tienata hyvin, ja se vitutus on jotain uskomatonta joka päivä kun kaikki lyö luurin korvaan.


      • keepsmiling1
        Veedalooma kirjoitti:

        Tosiasia puhelinmyynnistä on se että siellä ei voi tienata hyvin, ja se vitutus on jotain uskomatonta joka päivä kun kaikki lyö luurin korvaan.

        siinä tapauksessa korjaappa äänensävysi...se ratkaisee.


    • nohuhhuhmikäjuntti

      Päivittäistavarapuolella 3200e pohja ?? Pyysikö joka palkkatietojas? Miten ees eksyit tälle sivulle kysyn minä:D

    • Sama kaveri ku tos ä

      En siis ole päivittäistavarakaupassa töissä vaan myyn sinne erästä tunnettua tuotemerkkiä. Olen tulosvastuussa oman myyntini lisäksi monesta muusta asiasta jotka liittyy esim uusien tuotteiden pääsyyn valikoimiin. Olen tehnyt töitä vajaa 10v tässä nykyisessä paikassa. Mutta tosiasia on että kun en itse ole yrittäjä niin ansiotulot sais kasvaa aika paljon jotta jäis merkittävästi enemmän käteen kiitos suomen verotuksen. Mihinhän valtio näitä verofyrkkia tunkee,?,? Pakolaisillekko maksetaan nahkatakit? Häh:))

      • x

        Kukahan tämän nimimerkin D takana onkaan?
        Kysykääpä joskus TES-sopimuksesta kyseiseltä firmalta. Ottakaan selvää mitä työehtosopimus tarkoittaa ja miksi Livepromoters ei siihen suostu.
        Olen eräs heidän asiakkaistaan eli tuo,jolle soittelette. Järkyttävintä on se hirvittävä meteli,joka taustalta kuuluu ja toisekseen mielettömän idioottimainen teksti,jota luette jostain paperista! Huh huh!
        Tiesittekö arvoisat puhelinmyyjät, että soittolistat eivät ole teille tasa-arvoisia,vaan siellä joku ns esimiehistänne valitsee ne kylmästi sen mukaan miten olette kauppoja saanut. Miettikääpä sitä!


      • nymyhy
        x kirjoitti:

        Kukahan tämän nimimerkin D takana onkaan?
        Kysykääpä joskus TES-sopimuksesta kyseiseltä firmalta. Ottakaan selvää mitä työehtosopimus tarkoittaa ja miksi Livepromoters ei siihen suostu.
        Olen eräs heidän asiakkaistaan eli tuo,jolle soittelette. Järkyttävintä on se hirvittävä meteli,joka taustalta kuuluu ja toisekseen mielettömän idioottimainen teksti,jota luette jostain paperista! Huh huh!
        Tiesittekö arvoisat puhelinmyyjät, että soittolistat eivät ole teille tasa-arvoisia,vaan siellä joku ns esimiehistänne valitsee ne kylmästi sen mukaan miten olette kauppoja saanut. Miettikääpä sitä!

        "Tiesittekö arvoisat puhelinmyyjät, että soittolistat eivät ole teille tasa-arvoisia,vaan siellä joku ns esimiehistänne valitsee ne kylmästi sen mukaan miten olette kauppoja saanut."

        Juuri tämä kommentti kuvastaa parhaiten sinun ja monen muun idiootin ajatusmaailmaa. Ette tajua mitään. Tottakai paremmat materiaalit jaetaan niille jotka tekee niihin parhaiten myyntiä ja näyttää pystyvänsä hyödyntämään sen. Niin lehtikustantajatkin jakaa materiaalin toimistojen kesken.

        Mietipä hetki, jos olet yrittäjänä ja sinulla on joukko myyntihenkilöitä. Annatko tärkeimmät caset niille myyjille joka hoitaa ne varmimmin himaan vai sille kenen vuoro nyt sattuu olemaan. Tai ehkä arpomalla. Kaikki hyvä ANSAITAAN. Siis ne hyvät myyjätkin joille näitä jaetaan on ensin huonommalla materiaalilla näyttäneet mihin pystyy.

        Ajatteleminen on terveellistä. Se on monelle laiskajaakolle vieras laji. Kannattaa silti kokeilla joskus


    • justjustjustju123

      Miks ihmeessä tää keskustelu vaa jatkuu ja jatkuu ? Jos ette oo edes yrityksessä töissä. Sinä hyvä asiakas jolle soitellaan mitäs sua kiinnostaa miten soittomateriaalit jaellaa.. Meistä moni opiskelijoista tietää sen et palkkaa tulee ja sen verran tarpeeks ettette uskoiskaan. 10 euron palkka jossai vaateliikkeessä tai kahvilassa on HUONO. Parempi tehä vähän haasteellisempaa duunia 20e tuntipalkalla vaikka se onki monien mielestä aliarvostettua työtä. Raha ratkasee ja eniten se et saa ite valita omat työajat ku on opiskelutki. Jos ei joku tuote mee kaupaks keskustele asiasta esimiehesi kanssa varmasti vaihtaa tuotteesi. Se että sinä teet rahaa on myös tulosta yritykselle!!!!! Jos ei joku tuote mee kaupaks saatte varmasti apua. Jos et vaan osaa se on sinun vikasi että saat pienempää palkkaa,koska silloin et myöskään enempää ansaitse.Eihän muuallakaan istumisesta makseta! Ei tartte olla mikää ydinfyysikkö et saa 20 euron tuntipalkkaa tossa firmassa. Kaikki on itsestä ja omasta asenteesta kiinni. Toki myös siitä oletko hyvä myyjä vaan onneton joka et vain OSAA. Ja vielä tuohon soittomateriaali jakeluun sen verran että kuten yllä olevassa tekstissä mainitaan niin tottakai materiaalia annetaan osittain sen mukaan miten myyt. Ainutlaatuista kampanjaa jonka tiedetään menevän hyvin annetaa sellasille jotka osaa. Muutenhan soittomateriaali menis hukkaa jos joku idjootti joka ei osaa soittelee.Jos kuitenkin itse osotat kiinnostusta tuotteen myymiseen aika varmasti myös antavat materiaalia sinulle. Sitten ei muuta kun näytät että osaat! Ikävää että yrityksellä on tällänen maine näiden keskusteluiden perusteella, koska asiat eivät todellakaa ole näin huonosti mitä täällä annetaan ymmärtää. Harvalla on RAJATON mahdollisuus kerryttää itselleen palkkaa. Sitäpaitsi jos osaat myyjä puhelimitse olet loistava myyjä ja asiakaspalvelija muutenkin koska vaikeinta on pitää asiakas puhelimen päässä. P.S IHAN HYVIN TIEDETÄÄN MITÄ TARKOITTAA TES SOPIMUS.

    • x

      Hienoa,että tiedätte TES-sopimuksen merkityksen. Se nimittäin pitäisi kannustaa teitä kouluttautumaan enemmän,jotta ette joudu näihin puhelinmyyntifirmoihin.
      Muuten, ydinfyysikko ansaitsee "hieman" enemmän kuin 20e/h.
      Tarkistappa lapsukainen asenteesi ja mieti hieman asioita!
      Silti, mahdatko aikuisten oikeasti tietää TES-sopimuksesta vai oletko aikuisten oikeasti itse duunissa puhelinmyyjänä?

    • x

      Vielä viimeinen kommentti tuon justjustjuun kirjoittamaan; ensinnäkin, paistaa pahasti läpi,että olet hommissa kyseisessä firmassa ja TES-sopimukseen liittyen,et todellakaan tunnu tajuavan asiasta yhtään mitään!!
      Nämä viestit on tarkoitettu niille nuorille, jotka toivon mukaan ottavat selvää kyseisestä TES-sopimuksesta ja työnantajan velvollisuuksista. Näin ollen ei koskaan kannata allekirjoittaa sopimusta,jossa ei ole mainintaa TES-sopimuksen noudattamisesta.
      Nuoret vailla työtä: ennen kuin allekirjoitatte, ottakaa selvää asioista!

      Olkaa tiukkoina työnhakijat!

    • soitto1

      Puhelinmyyntifirma soittaa, vaikka numeroni on SUORAMARKKINOINTIKIELLOSSA.
      Seuraavan puhelun jälkeen teen ilmoituksen ja käsitykseni mukaan, siitä koituu soittajalle jotain!!!

      • 9+15

        Kyllä nyt pelottaa. Siitä ei käytännössä seuraa yhtään mitään. Tänään 3 urpoa vetosi suoramarkkinointikieltoon vaikka oli kännykkä firman nimissä. Ihan kuin yritykset voisi ostaa markkinointikiellon. Hah! Toivottavasti eivät ole mistään kiellosta maksaneet koska silloin on kiellon tarjoaja kusettanut enemmän kuin yksikään puhelinmyyjä ikinä!


    • Neropatti007

      Live Promoters työpaikkana(olin siellä yli 1v töissä opiskelun ohella):

      Plussat:

      Jos osaa ja jaksaa myydä niin voi saada 12-16€(jopa yli 20€/h) tuntipalkan helpostikkin, tosin tää riippuu osin myytävästä tuotteesta ja sen soittolista-tyypistä. Joissain tuotteissa möin huonompina päivinä 10kpl kun taas toisissa sai tsempata että sai 6-7kpl vuorossa. Ja jos myyjällä menee vähä aikaa huonosti myynnissä ni saa vaihtaa sitten tuotetta ja kattoo että meniskö sitten paremmin.
      Joustava työpaikka jossa saa helposti ottaa sekä aamu että iltavuoroja mielensä mukaan, erinomainen jos haluaa tienata köyhänä opiskelijana rahaa osa-työnä, esim 20h viikos.
      ''ihan'' ''kannustava'' ja ''positiivinen'' ilmapiiri jossa ''huomioidaan'' kaikki työntekijät, tämä saattaa mennä liiallisuuksiinkin.
      Oli siellä kanssa tosi mukavia työkavereita sen verran kun mitä ehti tutustua heihin:)

      Miinukset:

      -Kesäisin varsinkin liikaa työntekijöitä ja ahdas, epämukava ilmapiiri silloin. Varsinki jos on vähän vanhempi työntekijä niin voi mahdollisesti vituttaa se teinien määrä työpaikassa.
      -Esimiehet ovat mielestäni vähän liian ylikannustavia ja tekopirteitä niinkuin jotkut täällä ovatkin maininneet. Se on lähinnä ärsyttävää ja stressaavaa kun kyttäävät ja kannustavat AIVAN LIIKAA. Moni kypsyy sen takia tohon suhteellisen nopeasti tohon työhön vaikka olisikin positiivinen ja iloinen persoona. Semmonen kyttääminen esimiesten tekopirteä ''nuorekas'' meininki aiheuttaa lähinnä stressiä myyjille kun parantaa heidän myyntityöskentelyään, hyvin väsyttävää työtä vaikka tekisikin vain joku 20h viikossa.
      -palkka tulee kaksi kertaa kuussa( ns. pohjapalkka maksetaan kuun alussa ja sit se provikka-osuus lomapalkkoineen pari viikkoa myöhemmin). Semmone puolittaminen on vähän ärsyttävää varsinkin jos työntekijällä on suuria laskuja maksattavana.

      Uskon että live promoters on niitä parempia telemarkkinointifirmoja. Ei ollut itselläni koskaan ongelmia esim palkansaannissa, aina tuli ajallaan palkat ja sain kanssa sairauspäivärahan kun vein heille saikkutodistuksen. Mutta en kyllä ihmettele että työntekijät vaihtuu tiheään tahtiin siellä..sen verranMI limaista meininkiä;p Ka..

      • silmätonsielunpeili

        Musta taas ne pmot on harvinaisen aitoa ja iloista porukkaa :(


    • mmaake1

      Onko 14. vuotiaan mahdollista päästä tänne töihin, kaveri suositteli.

    • ärsyttäääääääää

      Just soittivat kyseisestä firmasta, en koskaan vastaa näihin outoihin numeroihin (enirosta katsoin numeron tiedot). Ketuttaa nämä firmat joista soitellaann huolimatta markkinointikiellosta. Huom. ei ole firman puhelin johon soitellaan, vaan eläkkeellä olevan oma puhelin.

    • Mies Afrikasa

      Ma aina vasta puelimuuja,samala runka iso musta muna ja huohota

    • ärsyttää100

      Hulliua nuo tuolta soittelevat!! Varmaan jossain aineissa,koska hälyttäävät niin pitkään enenkuin puhelin ite katkasee puhelun....hälyttivät yli kolme minuuttia yhteen pötköön,katoin kellosta ja en vastannut.

    • aa tuuti lullaa

      En vastaa iltaisin vieraisiin numeroihin, tarkistin Fonectasta, kenelle numero kuuluu. Samasta paikasta on ennenkin soiteltu, joten nimi oli tuttu. Jostain firmasta on joskus soiteltu klo 20.45 Viini-lehden kanssa ja helvetin ärsyttävää että tuohon aikaan enää soitellaan. Ihmettelin sitä myyjälle, nuori tytsy että "meillä on työaika klo 21 asti". Ihan kiva, jos oot siis töissä mutta mua ei lehtien tilaaminen kiinnosta kun olen pyjamassa nyppimässä kulmakarvojani.

      • miiiirkaaa

        No voi halavattu et sulla on vaikee elämä. Jollekin voi klo 19 olla myöhä jos menee aamulla neljäksi töihin. Mutta mistä hitosta puhelinmyyjä sen nimen ja numeron perusteella tietää. Mieti nyt itsekin jos osaa ajattelun taitoa. Onneksi olkoon sun elämästä. Oikeita murheita ei varmaan ole jos tommosesta pitää avautua. Varmaan haluaisit 80 000 Suomen puhelinmyyjänkin olevan veronmaksajien elätettävänä kun noin vihamielisesti suhtaudut? Vaikka ethän sää niitä elätä koska tolla asenteella on ihme jos sua on mihinkään töihin otettu!


    • nimimerkkierkki2

      Ihan varmasti paras lehtimyyntipaikka. Ei se paikasta huonoa tee jos ei tyhjästä maksa. Monessa talossa olleena Helsingissä voin tätä suositella. Best Promotionsia kannattaa välttää koska ainoa periaate heillä on tasainen kusetus kaikkia kohtaan

      • BP:n ex myyjä

        BP:lla olin itsekin muutama vuosi sitten ja olihan kokemus... provikkataulukoita muutettiin useita kertoja viikossa jne. Ei siinä, vaikka provikka huononikin viikko viikolta, niin siitä huolimatta sain ihan sievosen tilin, nettona jotain 2500€/kk, bruttoa en muista. Myytiin sähkösoppareita.


    • En vastaa!!!

      Tälle yhtiölle haluaisin tiedoksi, että kunnioittaisivat suoramarkkinointimyynti kieltoja. Minulla on maksettu sellainen viideksi vuodeksi. Silti sieltä soitellaan päivittäin. Olen tarkistanut numeron.Tästä alkaen alankin hetkeksi huohottamaan, mutta sanaakaan en sano. Saavatpahan maksaa laskunsa. Sääli, että monta nuorta ihmistä vedätetään töihin joutavanpäiväiseen mummojen huijaus työhön!

      • Irmeli69

        Ei ole olemassa mitään maksullista kiletoa, jota pitäisi noudatta senkin torvi. Kyllä sinua ovat nyt huijanneet ihan muut tahot kuin kunnialliset telemarkkinoijat. Sanonpa sinulle vain että soitellaan ja huohotellaan! Tehdään muutama kauppa samalla!


    • Retkutukselle rajat!

      Sydämestäni toivoisin lakia, joka kieltäisi puhelinmyynnin. Soittajat voisivat miettiä millaisissa tilanteissa ihmiset saattavat kotonaan olla. Tiedän ihan vaaratilanteita näiden turhien soittojen vuoksi. Eikä nuo suoramarkkinointikiellot näköjään tavoita kaikkia.Tällä viikolla on minullekin tullut noin kymmenen soittoa joko tuntemattomasta numerosta tai tästä täällä kyseessä olevasta firmasta. Numero kyllä muistuttaa aina toistaan paria poikkeusta vailla. Tämä on kikka jolla yritetään ihmiset saada vastaamaan, kun ei numeroa tunnisteta. Moraalitontahan tuo toiminta on hyöty saavutetaan ajattelukyvyttömien ihmisten retkutuksella. esim. lehden voi kyllä tilata "kätevästi", mutta peruuttaminen ei sitten onnistukkaan puhelimitse. Olen kyllä saanut hyvän neuvon eräältä tilaajalta. Hän ei jaksa kinata soittajien kanssa ja lehti alkaa tulemaan. Laskuahan ei ole pakko maksaa ellei ole tehnyt kirjallista sopimusta allekirjoituksineen. Nouskaa ihmiset kapinaan!!!

      • nimierkki21

        No kerropa niistä vaaratilanteista hieman


      • name-erkki

        Vai että vaaratilanteita oikein? Joo, sellainen ihminen on ajattelukyvytön joka vastaa puhelimeen vaikka se aiheuttaisi vaaratilanteen. Kaikki ihmiset eivät ole noin ajattelukyvyttömiä vaikka sinun tuttavasi olisivatkin

        Ja voisitko laittaa linkin siihen pykälään jonka mukaan ei tarvitse laskua maksaa jos ei ole allekirjoitettua sopimusta? Missähän rinnakkaistodellisuudessa elät? Kuluttajasuojalaki on niin yksinkertainen että jopa sinä sen varmaan ymmärrät. Etämyynnissä on 14 vrk:n palautusoikeus/peruutusoikeus siitä kun saat vahvistuksen. Jos et peru, tilaus astuu voimaan. Vaikeaa on tajuta, ymmärrän.


    • dd2dd

      Kyllä suullinen sopimus riittää. Lisäksi puheluita voidaan nauhoittaa. Ei puhelinmyyjälle ole pakko olla mieliksi. Luurin voipi sulkea ihan itse milloin vaan.

    • Realiteettia

      Joo olisi kyllä kivaa kuulla kehuja niiltä jotka myyvät keskimäärin sen 1 lehden päivässä.

      Totta helvetissä monet firmat kehuvat työntekijöitä jotka myyvät hyvin ja antavat firmasta positiivisen kuvan heille.

      No sitten asiaan.

      Älkää valittako ettei rahaa näy ja kuulu jos teillä on myynti huono, olit sitten puhelinmyyjänä, asunto välittäjänä, automyyjänä, kioskimyyjänä tai torimyyjänä palkka ei juokse jos ei tulosta esiinny samoin myös työpaikan menettämisen mahdollisuus kasvaa.

      Jos kuvittelet voivasi tienaavan puhelinmyynti hommissa pelkästään istumalla niin erehdyt pahasti, myynti työ on tälläista ja puhelinmyynti Suomessa näyttää sen raa'an puolen koska puhelinmyynnillä on asiakkaan kusettajan maine

    • jokurotihei

      En tiedä miten erehdyin kyseisestä paikasta kesätöitä hakemaan, mutta toistaiseksi olisi siis Live Promotersilta kesätyöpaikka takataskussa.

      Alkaa kyllä vaikuttaa siltä, että jätän koko homman suosiolla väliin. Eikös sen pitäisi sillä onnistua, että kilauttaa vaan sinne ja sanoo, ettei mokomaan paikkaan aiokaan mennä? Irtisanomisajan piti olla kai vuorokausi.

      Itseäni nimittäin ottaa jo tässä vaiheessa pannuun pari seikkaa:

      1. Hain kesätyötä joulun tienoilla, ja silloin Live Promotersin jättämässä ilmoituksessa oli hakuaikaa jäljellä jokunen päivä. Mitä olen tässä kevään mittaan seuraillut, niin sitä hakuajan loppumista aina vaan siirrellään vähäsen eteenpäin. Miksiköhän näin...

      2. Kun sinne "haastatteluun" sitten selviydyin, oli puljussa meneillään joku palaveri, ja sen jälkeen kahvitauko. Sain siis siinä istuskella hämmentyneenä työntekijöiden kahvitellessa kaiken kaikkiaan sellaset 45 minuuttia sovitun haastattelun alkamisajan jälkeen, ennen kuin haastattelija suvaitsi saapua paikalle. Mitenköhän olisi suu laitettu, jos meikäläinen olisi ollut saman verran myöhässä...?

    • irubis

      kuka kumma on tää irubis ku kaikki seinät täynnä hänen signeerauksia... asiasta kukkaruukkuun.... miettinyt useaan otteeseen. ja hauska lukea välillä niitä juttuja mitä niissä kopeissa on ku menee huonosti.

      • Joopajoooooo0

        Kuka näitä keskusteluja jaksaamspämmätä? Oikeesti, menkää töihin.


    • okok2

      Live Promoters soittanut kaksi kertaa tänään illalla, kahdella eri numerolla, ärsyttää puhelinmyyjät mitkä soittelee illalla.

      • Abcd1234efgh

        Mulle soitettu 5 kertaa live promotersista kahden päivän sisällä, lisään numeroita estolistalle sitä mukaan kun kertyy.


      • Soitan vielä...
        Abcd1234efgh kirjoitti:

        Mulle soitettu 5 kertaa live promotersista kahden päivän sisällä, lisään numeroita estolistalle sitä mukaan kun kertyy.

        ...kuudennenkin kerran sinulle. Soitan eri numerosta, koska liittymiä toimistossa kyllä piisaa. Ehkä vastaat joku päivä ja tilaat mukavan lehden. Kuulemiin! :)


    • -97

      Heips kaikille :)


      Itse työskentelin toukokuussa kyseisessä yrityksessä koulupäivien jälkeen muutaman tunnin (yhteensä 29.5h) ja tienasin n. 250€ :) Myin juuri ja juuri sen verran, että sain minimipalkan, eli 6€/h. Kerran istuin siellä kuusi tuntia ja myin huikeasti yhden ainokaisen paketin. Luurit lyötiin korvaan eikä ketään oikein kiinnostanut minkään puhelinmyyjän hehkutukset. Väitin pomolleni, että kyllä tämä työ ON tuurista kiinni. Olin sinä 4h työvuoron aikana myynyt vain yhden paketin, eikä vuoroa ollut enää, kuin puolituntia jäljellä. Osittain hänen aivan mielettömän tsemppipuheensa ansiosta sain itseni aidon iloiseksi ja jälleen motivoituneeksi. Sen viimeisen puolituntisen aikana myin 3 lehtipakettia. Silti olin vuoron jälkeen sitä mieltä, että kyllä se oli vain hyvää tuuria
      Nyt olen ollut heillä kesätöissä parisen viikkoa ja olen todennut, että tämä työ EI ole tuurilaji. Päivittäin myyn ihmisille lehtiä, jotka sanovat tilaavansa vain sen takia, että olin kuulema niin ihana. (aws) Huikeimpana saavutuksena pidän saamaani tilausta, jonka tilanneella naisella ei ollut minkään näköistä kiinnostusta kyseisen lehden aihealueeseen, tilaajalahjasta hän ei pitänyt alkuunkaan ja kaiken huipuksi, naisella oli suoramarkkinointikielto. Kiellosta hän tosin vasta ilmoitti, kun oli jo sanonnut haluavansa tilata. Tuuripeliä tämä on vain siinäkohtaa jos sinulle ei vastata puhelimeen. Tarpeeksi aito ja reipas ääni saa puhua myyntipuheensa loppuun. Kun huomaan olevani väsynyt ja nälkäinen, puhe ei ole samanlaista vaikka se siltä tuntuisikin. Silloin minullekin lyödään luuri korvaan. Mitä enemmän myyntipuhetta puhuu, sitä varmemmaksi ja omaan puherytmiin sopivaksi sen saa! Ei siis kannata lannistua, jos heti ei suju. LP:lla porukka ihan oikeasti saa 7.5h vuoroissa keskimäärin 12-14 tilausta. Itse kuulun myös tuohon ryhmään, vaikka vasta aloittelija olenkin. Jos vähänkin epäilyttää jaksatko tehdä samaa asiaa innolla uudestaan ja uudestaan, lannistutko helposti, oletko kyvykäs asiakaspalvelija tai liian ujo mieti kaksi kertaa ennen, kuin pistät hakemuksen. Niin tyhmältä, kuin se kuulostaakin mutta jos tätä tekee rakkaudella eikä stressaa rahasta niin homma toimii!! Myyjän kuuluu saada asiakas iloiseksi omalla äänellään, ei toistepäin. Jos näin tapahtuu, tarvitsee harvoin ruveta taivuttelemaan sen kummemmin. Itse en ole tuputtaja! Palkka on ainakin tähän asti tullut niinkuin laskinkin eikä minulla ole yrityksestä omalta kokemukseltani mitään huonoa sanottavaa =) Alussa se takuutuntipalkan puuttuminen kieltämättä kauhistutti, mutta olen luonteeltani tyttö, joka ei halua ns "ilmaista rahaa" tekemättömästä työstä. Tyhmäähän se olisi maksaa teinityövoimalle palkkaa Instagramin selailusta......

      Toivottavasti tästä oli edes jollekin apua!!

    • huippumyyjä

      non noh ja se on tyhmää mennä firmaan joka ei noudata TES:ä

    • laskupää

      250 jaettuna 29,5 ei ole 6, vaan vähän vajaa 8,5...

      • -97

        Jep, mutta se millä tuo n. 8 tuli, tuli siitä kun pistivät provisiot ja lomakorvaukset :)


    • joo831

      Itsekkin sain kyseisestä firmasta soiton,vastasin,mutta myyjä itse laittoi luurin kiinni. Itse meinasin hakea kyseiseen paikkaan kun rupes kiinostamaan,mutta löysin sitten tämän keskustelun joten enmpä taida.

      • sinisetsilmät

        ja tämä yksittäinen mätä omena sai sinut ajattelemaan, että yrityksessä täytyy olla kaikki pielessä?


    • MKE2

      Olen itse työskennellyt aikakauslehtien puhelinmyyjänä yht. 5 vuoden ajan kahdessa eri firmassa eli kokemusta löytyy. Itse olen sitä mieltä, että parhaimmaksi myyjäksi sopii sellainen henkilö, jolla on elämänkokemusta, joka sitten huokuu varmuutena myydessä tuotteita. Minulle on soittanut tämän kesän aikana todella moni nuori myyjä ja olen saanut todeta, että ainutkaan heistä ei ole alallaan, epäselvää puhetta, suoraa paperista lukua ja asiakkaan kanssa pitää pystyä puhumaan muustakin kuin lehdistä ja itse en koskaan aloita myyntipuhettani ennenkuin olen varmistanut onko asiakkaalla sopiva hetki jutella.
      Pitää myös osata kartoittaa millaisia lehtiä asiakas tykkää lukea eikä vain tyrkyttää yhtä samaa lehteä. Itse myyn n. 80 erilaista lehteä ja se on työni rikkaus. Olen oikeasti ylpeä siitä mitä saan tarjota. En ole huippumyyjä mutta tulen toimeen. Suosin pieniä firmoja sillä siellä toimii palkanmaksu yms.
      Se on ikävä totuus mutta harvasta nuoresta on myyjäksi juuri sen takia, että elämänkokemus puuttuu ja sinun pitää hyvänä myyjänä omata sitä, että pystyt ymmärtämään erilaisia asiakkaita ja muodostamaan rakentavia keskusteluja heidän kanssaan.
      Itse en osta myyjältä, joka esittää vain tarjouksen ja se on siinä. Ihmisestä pitää huokua lämpöä, varmuutta ja iloisuutta sekä hyvä puhelinääni ei ole todellakaan pahitteeksi.
      Koen tämän työn kutsumustyönä, siitä ei tule mitään jos Sinä et siihen sovi.

      • töihin

        haluatko paljastaa mitkä nämä kaksi firmaa olivat?


      • terppujii
        töihin kirjoitti:

        haluatko paljastaa mitkä nämä kaksi firmaa olivat?

        Ymmärrän että kiinnostaa mutta mitään väliä sillä ei oman menestymisesi kannalta ole. Kyse on ajattelusta: onko tämä asia omista tekemisistäni ja kehittymisestä vai ulkopuolisista tekijöistä (firma, tuote jne) kiinni. Jos ajattelee ensimmäisellä, mikään firma (jossa palkkiomalli on selkeä) ei ole huono. Jälkimmäiseen asiaan keskittyville ei sitä oikeaa firmaa löydy sitten niin millään.


    • MKE2

      Pasastar ja JMGroove. Varo puusteria!

    • Paska paikka

      Olin livellä ja sain 170€ palkkaa neljältä viikolta ja sitten olin fennopointissa ja olin siellä pari viikkoa ja sain 590€ palkkaa

      • gero3

        Ehkä huima nousujohteinen palkkakehityksesi johtuu vahvasta sitoutumisesta työhön ja työnantajiin


      • Anonyymi

        Sama meininki mulla. Olin 5 päivää KF-myynnillä, palkka 16 euroa, 10 päivää JPW Eventsillä, 35 euroa palkka. 400 euroa tuli aikoinaan Finnactalta ja olin siellä kuukauden päivät. Huono maku jäi Livestäkin. Ei vissiin kannata hakea Livelle jos palkkaus on tota luokkaa. Ja olin ihan hyvä myyjä.


    • ärtynyt opiskelija

      hauska juttu sinällään koska itse olen live promoterssilla töissä ollut kuukauden ja sain 116e olen ollut töissä 3 kertaa viikossa 3h yhteensä 35h töissä plus yksi lauantai. olen myynyt noin 2-3 keskimäärin ja tuntipalkka taulukon mukaan on se 6-7e ja on ollut niitä 1 päiviä jolloin korvaus koko 3h on 7e. laskin huvikseni että 116:36=0,31 eli siinä on minun tunti palkka! vihaksi kyllä pistää opiskelijan jolla muutenkin on tulot vähissä ja menot nousussa ja rahaa pitäisi kehitellä!

      • MITÄ LASKIT!?

        On hienosti laskettu... 36 tuntia ja palkka 116€, ei ole 0,31€/h vaan 3,22€/h. Otahan laskin uudestaan käteen.

        Paska palkka tuo on edelleen, eikä kenenkään kannata tuolla töitä tehdä, mutta et itekkään taida olla terävin kynä penaalissa.


    • ei firman syy

      olisit myynyt enemmän. 6-7 kpl on ok 3 tuntiin. 2-3 on ihan surka joten ihmettelen kuinka sua ei oo potkittu pihalle vielä.

    • palkka?

      Heidän youtubekanavallaan on poistettu mahdollisuus kommentointiin...hmm..miksiköhän?

    • haisuli4

      Live ON paska mesta älkää menkö sinne sielä on tyrannosauruksia

      • positiivinen myyjä

        ite tein livellä reilun kuukauden töitä. yhteensä työpäiviä taisi tulla 14 ja ja 4h tein kerrallaan. tossa 14 päivässä tienasin 817e eli nopeella lasku toimituksella (817 : 56) n.14, 5e/tunti.
        eli tosiaan, palkan maksussa en ainakaa huomannu mitään moitittavaa ja kyllä muutenkin ilmapiiri oli ihan kiva. työhön lähin ihan ilman kokemusta mutta ehkä mä sit olin luontainen puhelinmyyjä ku heti alkuun osasin :) töissä en kuitenkaan ollut kauempaa kun asuin sen verran kaukana että matkoihin meni liian kauan aikaa. eli sen vaan halusin sanoa että ainakin mulle jäi positiiviset kokemukset firmasta


      • Anonyymi
        positiivinen myyjä kirjoitti:

        ite tein livellä reilun kuukauden töitä. yhteensä työpäiviä taisi tulla 14 ja ja 4h tein kerrallaan. tossa 14 päivässä tienasin 817e eli nopeella lasku toimituksella (817 : 56) n.14, 5e/tunti.
        eli tosiaan, palkan maksussa en ainakaa huomannu mitään moitittavaa ja kyllä muutenkin ilmapiiri oli ihan kiva. työhön lähin ihan ilman kokemusta mutta ehkä mä sit olin luontainen puhelinmyyjä ku heti alkuun osasin :) töissä en kuitenkaan ollut kauempaa kun asuin sen verran kaukana että matkoihin meni liian kauan aikaa. eli sen vaan halusin sanoa että ainakin mulle jäi positiiviset kokemukset firmasta

        Niin kyllä mun mielestä ihmisten pitäs ymmärtää tää. Keskituntipalkka on keskituntipalkka. Turha inistä 😂 Jokaisella on tiedossa mihin ryhtyy. Jos se työ ei suju, etsi toinen työ.


    • ei mulla muuta

      Sain eilen puhelun tästä firmasta. Ainoa asia joka soittajaa kiinnosti oli se että onko oikea henkilö puhelimessa. Siihen se sitten jäikin sillä sen jälkeen alkoi soittajalla n. 2 minuuttia kestävä yksinpuhelu, asiaa en muista mitä kaikkea se siinä sanoi, koska kuten sanoin soittaja ei antanut suun vuoroa minulle. Näinkö tässä talossa koulutetaan myyjät? Aivan perusjuttua että kerrotaan pari asiaa kerrallaan ja sen jälkeen kuunnellaan asiakkaan reaktiota. Ennenkaikkea heti kärkeen olisi järkevää olla kiinnostunut asiakkaasta muutenkin kun sillä nimellä. Enkä aivan huuhtaata puhu
      9,5 vuoden puhelinmyyntikokemuksella. Suututtaa vain todella paljon talot jossa opetetaan myyjiä vetämään paperista papukaijanlailla, aina ei se suupaltti ole se paras myyjä.

    • marlus

      Onneksi on Fonecta Caller app, sillä kun saa nämä puhelinmyyjät blokattua tehokkaasti.

    • TÄH? Haloo!

      Siellä Livepromoterin kotisivulla on Youtubelinkki jossa joku nainen kävelee ja ilmeisesti puhuu jotain. Mitä se mahtaa puhua? Vaikka volat on täysillä, ei selvää saa. Ei kyllä anna kovin ammattiataitoista kuvaa kyseisestä firmasta.

    • jajajajajajajajajajajaj

      Firma näkyy yhä olevan hengissä, soitteleepi aktiivisesti.

    • Eipä_mulla_muuta

      Olin itse kyseisessä firmassa töissä ja en voi mitenkään suositella tuota paikkaa kenellekään.

      - Ensinnäkin palkkausmalli oli todella hämärä. Totta on se, että saat palkkalistan itsellesi josta näkee kuinka paljon tienaat kun myyt "näin ja näin paljon". Ainoa mitä ei kerrota on se, että melkein joka lehdellä on eri palkkaustaulukot. Eli saamasi lista ei todellakaan päde kaikkiin tuotteisiin. Kyselin monta kertaa useana eri päivänä muiden lehtien palkkalistoja, mutta en niitä ikinä saanut. "Ainiin kun unohdin! Voi että! Tuon sen ihan kohta" jne jne. joka päivä. Oli siis mahdoton pitää kirjaa siitä mitä oikeasti tienaat.

      -Työtilat oli todella epämiellyttävät. Kaikki työntekijät on ahdettu pieniin koppeihin, joissa mustat seinät noin 20cm päässä nenästäsi mihin ikinä katsoitkin. Purkkapoppi soi taustalla todella kovaa ja päivästä toiseen ne samat biisit.

      -Irtisanomisaikaa ei ole, mikäli irtisanoudut ensimmäisten 2-4kk aikana (en muista tarkkaa kk määrää). Näin ollen kuvittelin, että kun irtisanoudun niin pääsen lähtemään, kuten sopimuksessa lukikin. Ilmoitin asiasta kohteliaasti asiallisesti, mutta sain kuitenkin osakseni inhottavan katseen ja syyllistävällä äänensävyllä tyttö ilmoitti, että "kai sä ymmärrät, että hyviin käytöstapoihin kuuluu tehdä töitä sen irtisanomisajan verran, vaikkei sitä olisikaan?". Jäin sitten vielä viikoksi töihin kun tyttö oli niin painostava, mutta jäi todella pakotettu fiilis viimeisen viikkoni ajaksi.

      -Yksi esimiehistä oli todella mukava, mutta noin muuten yleinen tekopirteä kannustus esim. "Jeee jeee kilautapa skumppakelloa ja anna mulle voitontanssi!! Tosi siistii!!" iskee ehkä ennemmin johonkin viisivuotiaaseen. Myös puheluiden kuuntelu yms. ja esimiesten partiointi selän takana oli hieman häiritsevää.

    • laillisuus

      Älkää nuoret menkö halpaan! Myyvät mm.lehtiä (joiden menekki on laskenut tosi hurjasti, katsokaa tilastoja). Eivät anna kunnollista työsopimusta eli eivät noudata työehtosopimusta! Olet siis heikoilla!! Onko tilanteesi niin paha, että joudut menemään puhelinmyyjäksi, jossa sinulla ei ole minkäänlaisia työehtolailliisia oikeuksia ? Mieti hyvä ihminen kahdesti!

    • EIenääIKINÄpuhmyyntiä

      Vai puhelinmyyntiä...joo no sillähän tienaa ihan miljoonia vuodessa ja vastaanotto on ammattimaista sekä paika päällä että luurin toisessa päässä. Parkkipirkkojakin arvostetaan enemmän!

    • kunniakonsoli

      Säännöllisen epäsäännöllisesti soittavat kerjuupuheluitaan!
      Menkööt kadulle kerjäämään!
      Niin tekevät muutkin kerjäläiset.

    • Mopomies2

      Kyseessä on netissä pyörivä "muka kilpailu" NORDIC WINNERS, jossa otetaan ensin henkilötiedot, joita väärinkäytetään puhelinmyyntiin ilman "kilpailuun" vastanneen lupaa. Monet katkaisevat kilpailun kesken, huomattuaan kyseessä olevan huijauksen. Siitä huolimatta puhelinmyyjät soittelevat. Niitä luvattuja palkintojakaan on tuskin olemassa. Voittajista kerrotaan pelkkä etunimi. Huijarit myöskin käyttävät nuoria hyväkseen puhelinmyyjinä orjapalkalla. Ei tarvitse ihmetellä, miksi asiakkaat ovat vihaisia ja epäkohteliaita. Kukaan rehellinen ihminen ei arvosta tuollaisia huijareita.

    • kokenutkonkari

      Tää paikka oli joskus 5vuotta sitten hyvä. Nyt ei enää, myyvät samoja aikakausilehtiä kuin sata muuta puhelimyyntifirmaa, ketään ei kiinnosta enää!

    • EpätoivoisiaMyyjiä

      Maksetaanko Live Promoters Oy.ssa myyjille palkka soitettujen puheluiden määrän mukaisesti? Ko firmasta tullut jo toinen soitto viikon aikana. Puhelin soi jokaisella kerralla vain lyhyen aikaa ja vaikka vastaan välittömästi, puhelu on jo katkennut. Puhelut tulee eri numeroista 0400 xxxxxx .- Aina sama firma?

    • hyvapaikka

      Luotettava paikka

    • vtunvtunvttu

      Veetunaikaiset päskiäiset!
      Syävät kalliilla hankkimaani vapaa-aikaa häiriköimällä köllötystäni puhelinterrorismilla.
      Palakoot vetin tulessa liverohmuttorit, prkl.

    • asdfasdfagtytt

      onneton paikka. ei pääse kunnon palkoille

      • kkvjljniifn

        paikka täynnä onnettomia puhelin häiriköitä


    • Skeptinen

      Aikakauslehtiä he myyvät ja nykyisin myös Sukkia. Pitää olla ainakin 7tilausta
      päivässä, että pääsee 6 tuntipalkan tasolle. Aika huonoa tämä on. Hirveä on siellä
      meteli kun nuoria soittelee ainakin 60 ihmistä vuorossa kesäisin.

    • Kysyjä

      Tuleeko palkka kahdessa osassa?

    • Keijo68

      Onnettomia pellejä ketkä piinaa 24/7. Vitun häirikköjä kaikki! !!!!!!!!!

    • Surkeaaonnetonta

      Surkea pulju. Sadat entiset työntekijät kertovat omasta kokemuksestaan. Asiasta ei ole mitään epäselvyyttä!!

      • Anonyymi

        Ota huomioon että myyntiin hakee monia tuhansia koko ajan. Erilaisia myyntifirmoja on. Yhdelle oli jonossa kuulemma 50 ja kahta haettiin. Sit aina toinen niistä melkeinpä lähtee. Ja sit taas jatkuu 😂


    • Anonyymi

      Olen tällä hetkellä töissä tuossa yrityksessä ja voin kyllä sanoa, että tämä
      Live Promoters on kyllä yksi parhaimmista yrityksistä jossa saa ihan oikeasti
      vähän rahaakin! Olen yksi heidän parhaimmista myyjistä ja olen ollut siellä
      töissä noin yhteensä nelisen vuotta. Jos vähänkin myyntipuheen menee rauhallisesti
      läpi niin saa kyllä kauppojakin. Teen 6 tunnin päiviä ja saan tilauksia päivittäin noin vähintään 7 kpl:tta ja se on 7euroa tunnissa. Sitä ennen tilausmäärä on
      1-5kpl maksetaan 5.50 euroa kappaleelta. Täällä saa olla ilman erottamisuhkaa
      mutta muissa paikoissa saa kyllä lähteä jos ei saa tilauksia lehdistä. Suosittelen
      tätä paikkaa kotona asuville nuorille ekaksi työpaikaksi! Jukka Liveltä

      • Anonyymi

        Taidat asua pälkäneellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat asua pälkäneellä

        Puhelinmyyntiyritykset ovat koronaepidemian takia tarkkailussa.

        Työntekijä! Jos sinua vaaditaan menemään töihin pyydä perustelu miksi etätyö ei ole mahdollista? Soitot hoidetaan puhelinmyyntiyrityksen tietokoneella ja liittymällä. Voit ottaa kuittausta vastaan työkoneen kotiisi ja suorittaa työsi kotoa käsin. Mikäli työnantaja ei suostu järjestelyyn pyydä kirjallinen perustelu. Perustelun saaminen on sinun lakisääteinen oikeus ja työnantajan on pakko se sinulle antaa, jos sitä pyydät. Mikäli työnantaja uhkaa potkuilla on uhkaus laiton. Jos pyytäessäsi kirjallista perustetta tulee potkut, haasta työnantaja oikeuteen. Voit saada lain mukaan kahden vuoden palkan korvauksena. Oikeuskäsittely on ilmainen, otat vain oikeusaputoimistoon yhteyttä.

        Jos kuitenkin päätät työskennellä työpaikalla:
        -Onko työpisteitä yli 5? Jos on ja työnantajalla on rekrytointi-ilmoituksessa vuorotyö, rikkoo työnantaja poikkeuslain kokoontumissuositusta. Viisi työpistettä työllistää kymmenen henkilöä eri vuoroissa.

        -Onko sinulla henkilökohtaiset kuulokkeet? Ei tarvitse olla lääkäri ymmärtääkseen, että edellisen työvuoron tekijällä on irronnut puhuessaan pisaroita suusta kuulokkeisiin ja tartuntariski on välitön eikä ainoastaan suuri vaan äärimmäisen todennäköinen

        -Onko työpaikkasi puhdas? Katso tasot;Onko tahroja, pölyä, tai likaa? Onko WC siisti (kurkkaa pöntön kannen alle)

        Jos työpaikka ei ole puhdas eikä hoida hygieniaa kunnolla: Ilmoita asiasta paikkakuntasi työsuojeluvaltuutetulle välittömästi!

        Muista että sinulle kuuluu korvaukset työnantajan virheistä. Saat rahaa, jos työnantaja ei ole hoitanut tehtäviään kunnolla!


      • Anonyymi

        Kiva lukea joskus hyviäkin. Minusta suurin osa huonoista kokemuksesta on nuoria joilla vielä vähän elämänkokemusta tai muuten työhön sopimattomilta. Tottakai se herättää närää jos se ei suju. Minusta vaan on jotenkin huvittavaa, että jollakin on tosi kivaa ja jollakin aivan tosi kurjaa. Eli kokeile itse niin selviää taktiikka?


    • Anonyymi

      Olin viime syksynä kyseisessä firmassa töissä. En suosittele! Vastaani tuli mainos olikohan instagramissa jossa lupasivat varman tuntipalkan ja bonukset päälle, joten hain sinne koska en halunnut paikkaan jossa ei anneta tuntien perusteella palkkaa. Haastattelussa sanoivat ettei heillä ole tuntipalkkaa. Rahaa saa vain jos saa myytyä.
      Heidän niin sanottu koulutus oli surkea jossa selitettiin vain nopeasti miten homma toimii ja sit pitikin mennä jo myymään.
      Pomo läähätti niskassa kiinni ja tunsin oloni vaivaantuneeksi... Olis ollu kiva jos kuulokkeet poistais kaiken muun taustamelun niin vois keskittyä.

    • Anonyymi

      Paikka ei sovi rehelliselle joka haluaa työstään tulosta ja tulla sillä toimeen

      • Anonyymi

        Siis tää vituttaa. Ite kyllä varmasti olisin hyvä myyjä mutta haluan ennemmin palvella vaikka asiakkaita puhelimessa kun soitella ja tyrkyttää jonkin kikan/valheen ohella jotain tuotetta tai palvelua.
        Mulle on pari kertaa vuoden parin sisällä mitä ehdin myydä yhteensä tullu niin hirveitä asiakkaita että en oo jääny sanattomaksi vaan sanonut että sori MINÄ TEEN VAIN TYÖNI JA SANON MITÄ TÄMÄ MAKSAA. Olen ihminen ja teen työni. Saatana kuinka monta kertaa tekis mieli niille päänaukojille sanoa että ole mätäkulli hiljaa 😅😅
        Ne purkaa vihansa siihen myyjään. Soittaisi vaikka sinne ylemmälle portaalle ja ulisis sinne.


    • Anonyymi

      Itellä 12e tuntipalkka provikka ja takuu joten saan vähän alta 2000e esim viime kuussa 1994e ei sieltä rahaa saakkaa jossei osaa myydä

      • Anonyymi

        Olin mäkin ihan hyvä myyjä, mutta palkkaa ei maksettu, ja tein työtä käskettyä. Bussilipun maksamiseen meni enemmän rahaa kuin siihen, että olisin saanut asianmukaista palkkaa. En tosin ollut Livellä, mutta muussa firmassa. Toivottavasti kuitenin pitää paikkansa tuo 2000. Se nimittäin on jo hyvä palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin mäkin ihan hyvä myyjä, mutta palkkaa ei maksettu, ja tein työtä käskettyä. Bussilipun maksamiseen meni enemmän rahaa kuin siihen, että olisin saanut asianmukaista palkkaa. En tosin ollut Livellä, mutta muussa firmassa. Toivottavasti kuitenin pitää paikkansa tuo 2000. Se nimittäin on jo hyvä palkka.

        Ihan paska paikka jossa kusetetaan nuoria. Koulutuksessa puhuttiin tuntipalkasta provisiopalkasta ja työsopimuksessa luki peruskorvauksesta. Olin 50 tuntia töissä ja sain vittu 12€. Mun mielestä ei se vittu mikään peruskorvaus ole jos saa 24 senttiä tunnilta. En suosittele kellekkään, hankkikaa kunnon työ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paska paikka jossa kusetetaan nuoria. Koulutuksessa puhuttiin tuntipalkasta provisiopalkasta ja työsopimuksessa luki peruskorvauksesta. Olin 50 tuntia töissä ja sain vittu 12€. Mun mielestä ei se vittu mikään peruskorvaus ole jos saa 24 senttiä tunnilta. En suosittele kellekkään, hankkikaa kunnon työ!

        Olet ihan oikeassa tämän palkkauksen suhteen. Ihan paskapalkat on
        siellä ei mitään TES sopimuksia vain paska TYÖSOPIMUS. Harmi vain
        kun joudun olemaan siellä vielä tämän vuoden kun jään sen jälkeen
        tosi mielelläni eläkkeelle. Älkää nuoret menkö tähän firmaan töihin
        vain muutaman leikkisatasen tähden. Anomyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paska paikka jossa kusetetaan nuoria. Koulutuksessa puhuttiin tuntipalkasta provisiopalkasta ja työsopimuksessa luki peruskorvauksesta. Olin 50 tuntia töissä ja sain vittu 12€. Mun mielestä ei se vittu mikään peruskorvaus ole jos saa 24 senttiä tunnilta. En suosittele kellekkään, hankkikaa kunnon työ!

        ☹️ hyhhy


      • Anonyymi

        Kelpaisi. Miks hyvät myyjät ei kouluta sit näitä uusia 🤔 Usein ne kouluttaa jotka hyvin vähä itse enää myy. Tosin osaa ne sillä samalla taktiikalla varmaan sepustaa mitä ne on joskus myyntiin käyttänyt. Sitähän se on. Työntekijälle myydään ensin hyvältä tuntuva tarjous, se tekee asiakkaille samaa ja sitten se totuus tulee esiin. Tadaa. 50/50 varmaan tykkää.


    • Anonyymi

      Meinasin hakee ku voi tehä kotoa mut en ehkä sittenkään hae.

    • Anonyymi

      Minulla on tänään kuolutus ja alkaa hommat. Saa nähdä miten lähtee käyntiin, pois voin lähteä heti jos ei tule mitään.

      • Anonyymi

        Hei haluaisin kuulla, miten sulla lähtee käyntiin 😊 Soittelin heille juuri eilen ja harkitsen myynnin kokeilemista oman viikkotyön ohella. Kerrothan myöhemmin tänne, miten on sujunut, olisi ihana kuulla 😊


      • Anonyymi

        Noh miten meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh miten meni?

        Haluun kuulla kans itel huomen koulutus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun kuulla kans itel huomen koulutus

        Kertokaa kokemuksia tänne 😊 Kiva ois lukea joskus hyviäkin.


    • Anonyymi

      Minä olin töissä livellä 2018 loppuvuodesta 2020 kevääseen, noin 1,5 vuotta . Alku sujui todella hyvin, myin kalliimpia lehtiä koulun jälkeen 4 tunnin työpäivilläni yli 20 kpl/pv. Kaikki lehdet menee siellä oman palkkataulukon mukaan. Palatakseni tuohon 20 tilausta päivässä, Liven pisteindeksin mukaan tienasin 90-100€/pv. Mutta sehän meni oikeasti niin, että peruskorvaus on sen 6€/h KUN PÄÄSET INDEKSIIN. No pääsin onneksi joka päivä indeksiin, eli mulle maksettiin sen kuukauden peruskorvaus 6€/h x päivät ja loput rahat sain vasta kuun lopussa provision muodossa. No, tämä ok kunnes 2019 tuli postilakko marraskuussa ja kukaan ei halunnut lehtiä. Saatoin myydä ehkä 3 lehteä koko päivänä. Palkkataulukosta riippuen mitä lehteä nyt myinkään, niin saatoin tienata ehkä 10€/PÄIVÄ eli en saanut tuntipalkkaa vaan tämä kymppi on pelkkä provisio. Ilmapiiri oli ok, muutama hyvä työntekijä, eräs konkari-nainen, eläkeikäinen mies, joku venefani teki kovaa tulosta sekä huivipäiven hiljainen nainen mielestäni myi hyvin. Mutta esimiehet! No 2 ehti lähteä minun aikanani, tilalle tuli erittäin asiallinen tiiminvetäjä ja naistennaurattaja-kundi. Jatkuvasti naisten kimpussa, hieromassa hartioita yms. Itse en miehenä noin tekisi kollegalle eikä naiset ehkä uskaltaneet sanoa mitään. Esimies (vähän tyrkky) olevinaan niin iloinen, jeejee ihanaa beibi tuuppas kilauttaa kauppakelloa mikä oli ärsyttävää. Mutta hänellä oli aina jotain valitettavaa, puhu hitaammin, sittenkin nopeammin, hehkuta lahjoja enemmän, sitä ja tätä.. Mutta onneksi sain helmikuussa just ennen koronaa muuta työtä! Toivottavasti tästä on jollekin apua, eli jos haluat tienata niin live ei ole oikea paikka. Kannattaa hakea muualle, jossa on eden takuu tai jonkinnäköinen pohjapalkka, näitä kyllä löytyy.

      • Anonyymi

        Sori nauran 😅😅 Mut hauskasti selitit. Repesin enimmäkseen tolle beibi jutulle. Apua 🦙Jäätävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori nauran 😅😅 Mut hauskasti selitit. Repesin enimmäkseen tolle beibi jutulle. Apua 🦙Jäätävää.

        Muaki nauratti mut tottahan se on! 😅 Musta se nainen oli ärsyttävä ku se kierteli koko ajan selän takana viheltämässä tai laulamassa ja kävi joidenki luona puhumas omista asioista ja meille muille ei muuta ku aina ennen taukoo HUUSI et lähetääs mussukat pitää 10 min tauko. Ja se kundi kenestä puhuit niin NIINPÄ! Se oli tiettyjen naisten luona koko ajan ja kuulin kun se sano yhelle naiselle et mikä milffi ja toiselle naiselle sano jtn että damn sä oot hyvännäkönen,siis mua ois alkanu ahistaa jos joku mun pomo tulis sanoo mulle noin. Mut oon alaikänen nii ehkä siks se jätti mut rauhaan 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muaki nauratti mut tottahan se on! 😅 Musta se nainen oli ärsyttävä ku se kierteli koko ajan selän takana viheltämässä tai laulamassa ja kävi joidenki luona puhumas omista asioista ja meille muille ei muuta ku aina ennen taukoo HUUSI et lähetääs mussukat pitää 10 min tauko. Ja se kundi kenestä puhuit niin NIINPÄ! Se oli tiettyjen naisten luona koko ajan ja kuulin kun se sano yhelle naiselle et mikä milffi ja toiselle naiselle sano jtn että damn sä oot hyvännäkönen,siis mua ois alkanu ahistaa jos joku mun pomo tulis sanoo mulle noin. Mut oon alaikänen nii ehkä siks se jätti mut rauhaan 😜

        Mitää. Ihan sairasta hyi hitto 😫 Toi on seksuaalista ahdistelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muaki nauratti mut tottahan se on! 😅 Musta se nainen oli ärsyttävä ku se kierteli koko ajan selän takana viheltämässä tai laulamassa ja kävi joidenki luona puhumas omista asioista ja meille muille ei muuta ku aina ennen taukoo HUUSI et lähetääs mussukat pitää 10 min tauko. Ja se kundi kenestä puhuit niin NIINPÄ! Se oli tiettyjen naisten luona koko ajan ja kuulin kun se sano yhelle naiselle et mikä milffi ja toiselle naiselle sano jtn että damn sä oot hyvännäkönen,siis mua ois alkanu ahistaa jos joku mun pomo tulis sanoo mulle noin. Mut oon alaikänen nii ehkä siks se jätti mut rauhaan 😜

        Hyi kuka sanoo toisille noin??? Kuka se nainen on joka huutaa mussukka? Onko esimiehet mitenkään koulutettuja? Mielestäni kumpikin käyttäytyy todella epäasiallisesti. Ensinnäkin seksuaaliset heitot, flirtit tai muasukan yms huutelut eivät kuulu mielestäni mihinkään työpaikalle 🤮 mielestäni tuollaisesta pitäisi antaa huomautus. Yök. Herkempi työntekijä ei uskalla sanoa mitään jos ahdistuu 🙁


    • Anonyymi

      Alan parhaille palkoille pääsee kun vaan saa myytyä.
      Kokemuksesta vois sanoa että alalla on jos jonkimoista toimijaa ja tiedän että tämä firma ei huijjaa työntekijöitään.

      • Anonyymi

        Näin se vaan menee. Monenlaisia toimijoita ja monenlaisia tekijöitä 🤷


    • Anonyymi

      ite oon nyt tällä hetkellä ollu pari viikkoo töissä ja ollu aktiivisena sen 25h ja toisaan saanu yhteensä koko aikana myytyä 10 kappaletta erinlaisia lehtiä..lueskelin näitä juttuja tästä live promoterssista .. minunsta tuntuu että koko paska on kusetus koska työsopimus ei ole ns oikea ja poha palkkaa ei ole. Olen näiden työpävien aikana soittanut yhden ja saman ihmisen jonkin 20 kertaa jo läpi ja aina sama vastaus ei kiinnosta edelleenkäään ?!?! mikä homma? Ja tosiaan vain myyvät lehtiä paskoilla lahjoilla joista kusetetaan et ois muka huippu kalliita???

      • Anonyymi

        VITTU TÄMÄ!


      • Anonyymi

        Hyi hitto.


      • Anonyymi

        Siis onko pohjapalkkaa ollenkaan? Kyllä ainakin firma on tahkonnut ihan hyvin liikevaihtoa, eli kyllä siellä jotain myyntiä varmasti myyjien puolella tapahtuu.?


    • Anonyymi

      Vituttaa myös se et ne pari hyvää myyjää saa heti uude kamppiksen jos niil menee tyylii 1 tunti ilman myyntii ja sit me muut joudutaa roikkuu samas kamppikses koko päivä ja listal on tyylii 5 kertaa jo soitettu samalle henkilölle ni kiva soittaa koko aja samoja ketkä ei vastaa. Sul menee työaikaa hukkaa etkä saa tilauksii ja pomot sanoo et ei me aleta vaihtaa ku täst listalt tienaa enite ja täs on paras myynti. Iha paskapuhetta ja sehä näkyy palkas!!!!

    • Anonyymi

      Olen työskennellyt täällä osa-aikaisena, ja kyllä voin suositella paikkaa kaikille keitä vain puhelinmyynti kiinnostaa. Esimiehiltä voi aina kysyä neuvoa ja heiltä apua ja vinkkejä saa tarvittaessa. Jos loukkaannut kovin helposti ja et kestä, jos ei aina myynti suju, niin tämä ei ole todennäköisesti sinun paikkasi. Palkat maksetaan oikein ja niin kuin on luvattu. Esimiehet ovat mukavia. Suosittelen kokeilemaan!

      • Anonyymi

        Entä jos ei saa myytyä jostain syystä yhden yhtä lehteä niin miten palkkaus menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei saa myytyä jostain syystä yhden yhtä lehteä niin miten palkkaus menee?

        Ei saa mittää.


    • Anonyymi

      "Tarjoamme reilun perustuntipalkan, sekä tämän lisänä bonukset päälle. "

      paljon reilutuntipalkka on

      • Anonyymi

        Reilu tuntipalkka on TES:in (työehtosopimus) mukainen minimikorvaus. Tarkoittaa siis sitä, että jokaisesta tehdystä tunnista maksetaan korvaus vaikka ei saisi yhtään lehteä myydyksi. Oleellista on, että työntekijä tekee sen työn joka on kuvattu työsopimuksessa. Soittolistan läpisoittaminen ja koulutuksessa opetetun myyntipuheen toistaminen on työtä josta pitää saada korvaus. Mikäli työstä saatava korvaus eli palkka on kokonaan riippuvainen toteutuneesta myynnistä niin kyse on käytännössä yrittäjänä toimimisesta. Yrittäjällä on aina riski, että liiketoiminta ei tuota voittoa. Työntekijä on yritykseen palkattu henkilö joka tekee hänelle osoitettuja tehtäviä ja niiden suorittamisesta maksetaan palkka. Yrittäjän riskiä toteutumattomasta myynnistä ei voi siirtää työntekijälle vaan jokaisesta tehdystä työtunnista pitää saada korvaus. Yrittäjän vastuulla on huolehtia palkattujen työntekijöiden osaamisesta esim. kouluttamalla heitä. Mikäli työntekijä ei tee työsopimuksessa kuvattua työtä tai ei muuten ole sovelias tehtävään on työnantajalla oikeus päättää työsopimus vaikkapa 4kk koeajan kuluessa. Sama oikeus on luonnollisesti myös työntekijällä jos hän syystä tai toisesta haluaa vaihtaa työnantajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu tuntipalkka on TES:in (työehtosopimus) mukainen minimikorvaus. Tarkoittaa siis sitä, että jokaisesta tehdystä tunnista maksetaan korvaus vaikka ei saisi yhtään lehteä myydyksi. Oleellista on, että työntekijä tekee sen työn joka on kuvattu työsopimuksessa. Soittolistan läpisoittaminen ja koulutuksessa opetetun myyntipuheen toistaminen on työtä josta pitää saada korvaus. Mikäli työstä saatava korvaus eli palkka on kokonaan riippuvainen toteutuneesta myynnistä niin kyse on käytännössä yrittäjänä toimimisesta. Yrittäjällä on aina riski, että liiketoiminta ei tuota voittoa. Työntekijä on yritykseen palkattu henkilö joka tekee hänelle osoitettuja tehtäviä ja niiden suorittamisesta maksetaan palkka. Yrittäjän riskiä toteutumattomasta myynnistä ei voi siirtää työntekijälle vaan jokaisesta tehdystä työtunnista pitää saada korvaus. Yrittäjän vastuulla on huolehtia palkattujen työntekijöiden osaamisesta esim. kouluttamalla heitä. Mikäli työntekijä ei tee työsopimuksessa kuvattua työtä tai ei muuten ole sovelias tehtävään on työnantajalla oikeus päättää työsopimus vaikkapa 4kk koeajan kuluessa. Sama oikeus on luonnollisesti myös työntekijällä jos hän syystä tai toisesta haluaa vaihtaa työnantajaa.

        reilu tuntipalkka 0€ tunti jos et myy lehtiä. esimerkiks on huono myyntipäivä teet vaikka 5tunnin aikana 3 tilausta huonon palkkaliitteen tuotteesta saat 13,50. eli vähä yli 2€ tunnille


    • Anonyymi

      Eilisillalle oli sovittu haastattelu. Mun lisäksi siellä oli joku toinen henkilö joka kertoi tulevansa työhaastatteluun ( Hän luuli että olen haastattelija ja oltiin molemmat ihan pihalla). Lopuksi lähdettiin molemmat pois ,,ryhmäpuhelusta", koska se itse haastattelija ei tullut ees paikan päälle eikä ilmoittanut mitään. Ja ne kehtasi laittaa vielä mulle viestiä, ettei ne tavoittanut mua eilen, vaikka minä ja se toinen henkilö oltiin ne ketkä haastattelijaa odotteli.

    • Anonyymi

      en tiiä mutta hirvee meteli toimistolla ja porukka ihan liian pienissä tilois

    • Anonyymi

      vain omistajat tienaa satoja tuhansia

    • Anonyymi

      Olin myös juuri haastattelussa etänä. Oli helpoin haastattelu ikinä, kun kukaan ei vaivautunut paikalle. Kertoo yrityksen toiminnasta paljon, kun ensin soitetaan hakemuksen perään ja pyydetään haastatteluun, mutta ei vaivauduta tulemaan paikalle. Kiertäkää kaukaa ja etsikää jotain kunnollista työtä, tässä tuhlaatte vain aikaanne.

    • Anonyymi

      kaikki pääsee töihin myymään lehteä vaikka ei osaisi puhua suomee palkkaaa ei jää mitää

      • Anonyymi

        Eli sä et osaa puhua suomea, mutta kirjoittaa osaat?


      • Anonyymi

        Miten luulet että lehtiä myydään jos suomea ei osaa puhua? Suomalaisia lehtiä vielä!
        Saako palkkaa vaikka ei saisi heti ekoina tunteina myytyä?


    • Anonyymi

      Soittavat ,antava soida vain hetken.Panin estoon tämän puh.

    • Anonyymi

      Silkkaa kuraa, firma valehtelee mahdollisuudella tienata rajattomasti vaikka ne resurssit/asiakkaat joilla voi tienata ovat rajalliset ja koko ajan pienenemään päin. Käänteisesti tämä tarkoittaa sitä ettei firma ole velvollinen maksamaan työntekijälleen penniäkään jos tämä ei saa päivässä myytyä firman asettaman höpötaulukon mukaista määrää tilauksia. Ei ne tosin noudata työehtosopimusta muutenkaan.

      Lafkan puheenjohtaja toki surffaa silti Hawai'lla mielellään, mielutiten työntekijöidensä rahoilla.

      • Anonyymi

        Helkkarin hienosti sä tiedät nää asiat. "puheenjohtaja", hahhah. Oon kyseisessä firmassa ollut nyt pidemmän aikaa töissä ja ei voi kuin nauraa näille kommenteille. Se että jos sulta ei suju myynti etkä tienaa, ei tarkota että et voisi tienata.

        Ps. Se on toimitusjohtaja, olettaen että tätä sanaa hait. Ja se on kyllä joka päivä tsemppaamassa siellä työntekijöitä, ihan kuten lähiesimiehetkin. Että surffaappa sinä nyt vaikka takasin
        sinne aavikolle sen hiekkapyllys kans.


      • Anonyymi

        Kyllähän se tietysti pistää miehen matalaksi, jos ei vaan osaa.
        Jos osaa myydä lehtiä, niin kyllä tienaa ja vieläpä hyvin. Kuukauden tienestin saa helposti nousemaan 2000€ / kk, jos vaan tekee duunia ja osaa myydä. En ymmärrä yhtään näitä kommentteja myöskään minä, sillä on yks parhaista työpaikoista ikinä. Etänä saa istua vaikka nakkena ja myydä itse haluamillaan tuntimäärillä lehtiä.
        Ei voi paljon helpommin rahaansa tienata.

        On mullakin niitä huonoja päiviä, mutta ne kyllä kompensoituu ja tasoittuu niillä paremmilla päivillä. Ja ne parhaat on sit tosi hyviä. Ei valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkarin hienosti sä tiedät nää asiat. "puheenjohtaja", hahhah. Oon kyseisessä firmassa ollut nyt pidemmän aikaa töissä ja ei voi kuin nauraa näille kommenteille. Se että jos sulta ei suju myynti etkä tienaa, ei tarkota että et voisi tienata.

        Ps. Se on toimitusjohtaja, olettaen että tätä sanaa hait. Ja se on kyllä joka päivä tsemppaamassa siellä työntekijöitä, ihan kuten lähiesimiehetkin. Että surffaappa sinä nyt vaikka takasin
        sinne aavikolle sen hiekkapyllys kans.

        Totta !! Jos ei osaa niin se lannistaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se tietysti pistää miehen matalaksi, jos ei vaan osaa.
        Jos osaa myydä lehtiä, niin kyllä tienaa ja vieläpä hyvin. Kuukauden tienestin saa helposti nousemaan 2000€ / kk, jos vaan tekee duunia ja osaa myydä. En ymmärrä yhtään näitä kommentteja myöskään minä, sillä on yks parhaista työpaikoista ikinä. Etänä saa istua vaikka nakkena ja myydä itse haluamillaan tuntimäärillä lehtiä.
        Ei voi paljon helpommin rahaansa tienata.

        On mullakin niitä huonoja päiviä, mutta ne kyllä kompensoituu ja tasoittuu niillä paremmilla päivillä. Ja ne parhaat on sit tosi hyviä. Ei valittamista.

        Jos tekee kovasti töitä saa 2000 euroa! Saa kyllä tehdä niin kovasti, että monessa muussa hommassa olisi jo miljonääri. Vaihda hommaa ja yllätyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkarin hienosti sä tiedät nää asiat. "puheenjohtaja", hahhah. Oon kyseisessä firmassa ollut nyt pidemmän aikaa töissä ja ei voi kuin nauraa näille kommenteille. Se että jos sulta ei suju myynti etkä tienaa, ei tarkota että et voisi tienata.

        Ps. Se on toimitusjohtaja, olettaen että tätä sanaa hait. Ja se on kyllä joka päivä tsemppaamassa siellä työntekijöitä, ihan kuten lähiesimiehetkin. Että surffaappa sinä nyt vaikka takasin
        sinne aavikolle sen hiekkapyllys kans.

        En silti usko että tienaat elantosi tai kuten normaalista työstä. Lehtimyyntiä tekee vaan ihmiset jotka eivät pääse muualle töihin tai ei ole opiskellut mitään.

        Opiskelijana menen mielummin kaupan kassalle ja siitä tienaan oikeasti rahaa kun tuolla palkalla teen mitään. Eipä nuo opiskelukaverit ole paikkaa kehunut... Surkea palkka ja eikä mitään etuja ja pitkiä päiviä, jos olet asioissa eri mieltä tai jostain syystä vaikka teen mitä et aina saa myyntiä niin ei tule palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helkkarin hienosti sä tiedät nää asiat. "puheenjohtaja", hahhah. Oon kyseisessä firmassa ollut nyt pidemmän aikaa töissä ja ei voi kuin nauraa näille kommenteille. Se että jos sulta ei suju myynti etkä tienaa, ei tarkota että et voisi tienata.

        Ps. Se on toimitusjohtaja, olettaen että tätä sanaa hait. Ja se on kyllä joka päivä tsemppaamassa siellä työntekijöitä, ihan kuten lähiesimiehetkin. Että surffaappa sinä nyt vaikka takasin
        sinne aavikolle sen hiekkapyllys kans.

        Kyllä ne firman omistajat kyllä laittaa rahaa haisee samaan aikaan kun työntekijät yrittää saada voita leivän päälle.


    • Anonyymi

      En kyllä suosittele kenellekään nuorelle menoa töihin. Puhelinmyyjät ovat kumminkin aika inhottuja ja vaikka on tekemarkkina estot, soittavat silti. Menkää töihin missä te oikeasti saatte joka tunnilta sen takuupalkan, koska lehden myynti on muutenkin alkanut menee digitaaliseksi. Todella harva tekee uraa lehden myyjänä ja on helvetin menestykäs...en tiedä yhtään sellaista. Helsingin kaupungin yms. Koko lehti ala on kuoleva ala.
      Hauskaa lukea näitä kun näistä kirjoituksista näkee milloin on kyseisen firman työntekijät vauhdissa ja milloin ei. Firman omistajat nettoavat hyvät rahat kun nuoriso hikihatussa koittavat käyttää kesälomastaan aikaa myymiseen ja jos et saa myytyä et sä kyllä palkkaa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Suomenkielen puolella palkka on aivan perseestä ja se että saatko myyntejä riippu 90% minkälainen soittolista siellä on menossa eikä niinkään omaan myyntitaitoon. Ruotsinkielisillä muuten sama, mutta hyvä puoli että vaikka ei myyntejä tule niin saa vähintään se 8E/h. Opiskelijalle ei huonompi paikka, kunhan on ruotsinkielinen. Etenkin kun nyt voi tehä työt etänä.
      Väitteisiin työtuntien vähentämisestä en osaa vastata. Pari kertaa on itse laskenut enemmän tunteja kuin on palkkaa saanut, mutta leaddeskistähän voi katsoa koko kuun työtunnit. (LeadDesk on siis se sovellus jota käytetään soittojen tekoon).

    • Anonyymi

      onks vielki sillee et ei saa ees eurookaan jos ei myy yhtäkään vuoron aikana💀

    • Anonyymi

      Mieitin että kannattaisko hakee töihin, oon opiskelija ja kaipaisin vähän käsirahaa. Olisiko hyvä paikka hakea ja saako palkkaa vaikka ei myisi hyvin?

      • Anonyymi

        No ite tehny pari pv vasta ja kelasin kyl lähtee kosk no oon periaattes tehny joka pv 0€ koska tekniikka ei oo toiminu mul nii vähä vituttaa ku ei saa rahaa💀


    • Anonyymi

      Ihan paska ei kannata

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä sontaluukku on auki. Ei mitään hyvää kerrottavaa

      • Anonyymi

        Haluaisitko kertoa mitä? Itse mietin että haen koulun ohelle, mutta mua järkytti lukea tuolta minkälaisia esihenkilöitä siellä on ainakin ollut joskus töissä ja et ei ole ollenkaan pohjapalkkaa


    • Anonyymi

      En suosittele paikkaa, saa heti potkut jos myynnit ei mene hyvin. Varsinkin korona aikana myynti menee tosi huonosti. Hyvä jos saa edes yhden myytyä 6h aikana. eli tienaa 10 euroa 6 tunnin aikana.

      • Anonyymi

        Olen kuullut kans todella huonoa koko firmasta, silti näyttää tahkoavan rahaa liikevaihdosta päätellen. Kuulin kans yhdeltä tutulta, että jos et myy saat heti kenkää ja kukaan ei halua korona aikana ostaa mitään lehtiä ja sai kuulla vaan huutoa asiakkailta et miksi koko puhelinmyyntiä ei voisi lopettaa. Oli myös sanottu et on laitettu puhelinmyyntiä estot ja silti kuulema soitetaan... Eli ehkä kannattaa mennä oikeisiin töihin


    • Anonyymi

      2022 ja firma on ihan pyramidihuijausta mitä palkkoihin tulee. :D Saat pelkkä provisiota eli pikku korvauksen niistä tilauksista jotka jengi oikeasti maksaa eikä tee vaan sitä, että ottaa ne tilaajalahjat ja peruu laskun. :D Eli suurin osa ei saa kuin jotain nappikaupparahaa vaikka istuisi päivät päästään luurit korvilla. :D

      Mainostavat kauheasti tuota kuukausibonusta eli jos puhut X tuntia niin saat sata euroa jne. Tosiasiassa se työajanseurantasofta on aika nätisti suunniteltu kadottamaan sulta työtunteja. Työtunnit alkaa ja päättyy aina tasalta: eli jos aloitat minuutin yli tai minuutin vaille, softa päättelee että tasan kahden sijaan tulitkin töihin puoli kahdelta ja koska siltä laskelmaan näin taiotulta puolituntiselta ei löydy puheluita, se on järjestelmän mukaan ns. passiivista aikaa joka vähennetään sun työtuntien määrästä.

      Työntekijä ei voi tarkistaa omaa tuntikertymäänsä tuosta LeadDesk -softasta. Voit toki kysyä työnantajalta, mutta viikkoja kyseltyäsi saat edelleen "sen pitäis olla sulla huomenna", "me voidaan toki kysyä se palkanlaskennasta" jne. väistelyä, eli tietoisesti yrittävät kusettaa kotiinpäin ettei niitä bonuksia tarvitsisi maksaa.

      Syö motivaation aika äkkiä. Myykööt itse Kodin Kuvalehtensä. :D

      • Anonyymi

        Jos on huijausfirma miksi se on ollut noin pitkään pystyssä? Luulisi että laki olisi jo mennyt väliin. Ok. Johtajat ovat tahkoneet hyvin rahaa.


    • Anonyymi

      Hei!
      Live Promoters on tosiaan huijaus !! en suosittele . Mainostaa kovasti tuntipalkkaa jota se ei ooo

    • Anonyymi

      Vessat haisee ja liikaa nekkejä duunissa

    • Anonyymi

      En suosittele menemään töihin. Enemmän tekee töitä mistä tienaa. Koronan ja Ukrainan tilanteen takia kukaan ei osta yhtään mitään ja siihen ei paljon auta "kivat" esimiehet jos ei saa rahaa vaikka kuinka tahkoat.

    • Anonyymi

      En pysty tekemään kyseisessä firmassa töitä. Heillä ei ole pohjapalkkaa ja saa aika paljon myydä että saa edes jotain rahaa. Hain kauppaan töihin

      • Anonyymi

        Et olekaan selkeästi myyjä. Olet asiakaspalvelija luonteeltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et olekaan selkeästi myyjä. Olet asiakaspalvelija luonteeltasi.

        Tai sitten haluan rahaa jokaisesta tehdystä työstä enkä olla orjapalkalla. Ilman pohjapalkkaa. Sano yksi ihminen joka on rikas lehdenmyyjä :D taidat olla firmassa töissä ja meni ihonalle.


    • Anonyymi

      Tässä hetken olen ollut tuolla töissä ja en taida enää jatkaa. Syyt ovat

      A) Aivan super huono palkka/ palkkaus
      B) Liksa tulee kahdessa osassa (ei myöskään mitään Huom. Mitään etuja työpaikan puolelta (terveydenhuolto, liikunta yms etuja)
      C) Tuonne pääsee aivan kaikki töihin kunhan hakee
      D) Koulutukset tehdään etänä monelle kerralla, ei siis mitään yksilöllisiä koulutuksia.
      E) Esimiehet ovat tekopirteitä ja teennäisiä, silloin kun teet kauppaa olet aivan paras muuten hiillostavat.
      F) Koronasta ja tämän hetken maailman tilanne Venäjällä on tehnyt tilanteen kun ihmiset eivät tosiaan halua tilata lehtiä kun on tärkeimpiä asioita laittaa rahaa.

      Ehkä sekin on pistänyt silmään kun hain niin tuonne töihin, että nettisivuista,faceen instagramiin ja youtubeen mitään ei uudisteta. Kuinka vaikeaa on poistaa ja laittaa uutta, että uudet työntekijät saavat oikean kuvan firmasta. En siis livenä ole koskaan paikan päällä käynyt, koska tätä työtä pystyy tekee kotoa käsin.

      Jokainen tekee mitä tahtoo, joku voi tykätä kyseisestä työstä osa taas ei. Minulla onneksi syksyllä jatkuu opinnot niin keskityn niihin.

    • Anonyymi

      Aivan surkea palkkaus työhön nähden. En suosittele.

      • Anonyymi

        Mä hain tonne kesäksi töihin, mutta sainkin aloittaa työt jo kevällä .
        Päätin nyt jatkaa vielä syksyllä koulun ohella koska vuorot saa päättää oman aikataulun mukaan.
        Alussa en myynyt mitenkään kovin hyvin mutta sen jälkeen kun olin saanut vähän harjotusta niin myynnitkin parani.
        Mun mielestä esimiehet on kannustavia ja sillon kun onnistuu niin palkkakin on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä hain tonne kesäksi töihin, mutta sainkin aloittaa työt jo kevällä .
        Päätin nyt jatkaa vielä syksyllä koulun ohella koska vuorot saa päättää oman aikataulun mukaan.
        Alussa en myynyt mitenkään kovin hyvin mutta sen jälkeen kun olin saanut vähän harjotusta niin myynnitkin parani.
        Mun mielestä esimiehet on kannustavia ja sillon kun onnistuu niin palkkakin on hyvä.

        Moro, siellä on paikkoja aina auki joten en olisi liian otettu. Onko pohjapalkka hyvä? Viimeks kun tarkistin, sitä ei ollut ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä hain tonne kesäksi töihin, mutta sainkin aloittaa työt jo kevällä .
        Päätin nyt jatkaa vielä syksyllä koulun ohella koska vuorot saa päättää oman aikataulun mukaan.
        Alussa en myynyt mitenkään kovin hyvin mutta sen jälkeen kun olin saanut vähän harjotusta niin myynnitkin parani.
        Mun mielestä esimiehet on kannustavia ja sillon kun onnistuu niin palkkakin on hyvä.

        Sinne otetaan kaikki töihin. Pohjapalkka milloin on ollut? Kuule ei se auta vaikka olisi kuinka kannustavat esimiehet jos ei palkkaus ole kohdillaan. Huonoina päivinä kun ei saa myytyä niin tasan 0e saat rahaa. Ei. Hirveesti innosta.


    • Anonyymi

      Uskoisin että kaikesta huolimatta live on yksi alan parhaita yrityksiä. Niillä tulee ainakin palkat oikein ja ajallaan. Eikä ole ainakaan mua haitannut että ei ole pohjapalkkaa koska kyllä huonoinakin pävinä saa ainakin jotain myytyä.

      • Anonyymi

        Alansa parhaita? Oletko tosissasi? Ei ole pohjapalkkaa ja vaikka saat myytyä niin ei palkat paljoa päätä pyöritä. Miksi luulet, että yrityksessä on niin kova vaihtuvuus? Juuri siksi, että ihmiset voivat tehdä vaikka etänä muita töitä jossa on aina pohjapalkka plus myynneistä saatava raha.
        Voin opiskelijana sanoa, että vaikka teit kuinka töitä niin ei se palkka kyllä minua elattänyt kun tein osarina töitä. Ei jatkoon, siksi uudet työt opiskelun ohella.


    • Anonyymi

      Ei mitään hyvää sanottavaa firmasta, jatkan muualla ja eiköhän tuo firma ole vuoden vaihteeseen mennessä menneen talven lumia kun ei kukaan tilaa lehtiä. Ei jatkoon...

    • Anonyymi

      paska Firma se on kehuja saa tiliä ei saa

    • Anonyymi

      ei sieltä liksaa saa!!!

    • Anonyymi

      Tekopirteitä esimiehiä. Leikkivät nuoria vaikka kaikilla varmasti kolkuttaa 45vuoden paremmalla puolella iät. Ei se auta jos on kannustavia jos ei tule palkkaa ja silloin kun ei oo myyntiä ei kyllä ole kehujakaan vaikka yrittää.

    • Anonyymi

      En todellakaan suosittele kenellekkään. Kaikki palkat päin peetä ! Entisenä palkanlaskijana en ymmärrä miten voidaankin joka palkka laskea väärin. Millon on liikaa ja millon liian vähän (kusettavat tunteja ihan huolella, saa olla todella tarkkana). Palkkajärjestelmä on tehty vaikeaksi seurata, en yhtään ihmettele etteivät nuoremmat ymmärrä mistä palkka koostuu ja mitä heille kuuluisi maksaa. Pomot kyllä puhuvat oikein kannustavasti ja varmasti saavat nuorempien päät aivan pyörälle kaikilla hienoilla puheillaan. Valitkaa mielummin joku rehellinen firma, ei tätä ! Ihmettelen kyllä kyseisen lafkan toimintaa..

    • Anonyymi

      Kyseisen firman henkilökuntaa ei saa kunnolla kiinni. Palkoissa aina ongelmia ja itse en tykkää kuinka lipeviä esimies asemassa ova.
      Pitäisi olla asiallinen ja hoitaa yhden työtekijän asiat kerrallaan eikä miljoonan työntekijän. Jatkan opintoja ja teen jatkossa kaupassa töitä osa-aikaisena niin jää sentään jotain rahaa säästöön, koska tosiaan nyt ei jäänyt mitään kun olen livellä.

    • Anonyymi

      Olen käsittänyt et aika tosi nuori tämä firman omistaja ainakin kuvista päätellen eli ei ole pakosti koulutusta tai kokemusta työelämästä? Ihmetyttää myös et mainostavat toimistoa ja et ovat ydinkeskustassa yms. Miksi eivät panosta firman nettisivuihin ja poista vanhoja tietoja, kuvia ja videoita, aika harhaanjohtavia. Tsemppaamista olisi.
      Itse mietin että hakisin töihin mutta nyt kun luen näitä kommentteja niin taidan hakea muualle, onneksi on työkokemusta jo pidemmältä ajalta.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan jatkoon. Palkanlaskussa sekoilua. Yksi työntekijä hoitaa monesti kaikki ja monesti yksin töissä? Sähköpostit yms kaikki aina yksi hoitaa. Missä ovat muut pomot kokoajan? Lomalla? Ei voi olettaa et toimii.
      No tämäkin on nyt sit kokeiltu, ei tuu ikävä

    • Anonyymi

      Aivan sukka paikka. Ei pohjapalkkaa ja vaik tulee myyntii niin silti surkea palkka ja aina palkkaa saa korjailla. Kyllä kunnon myyntimies alkaa tekee muita töitä kun lehtimyyntiä. Pitäkää puljunne.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää että kaksi viikkoa saa olla harkinta aikaa lehden tilauksessa että voi sen vahvistusviestin tehdä sitten kun on asian päättänyt et haluaako tilata. Mummoni perään soitettiin kun ei ollut heti tätä vahvistusta tehnyt? Ketä tämä uusi laki suojelee? Ei ainakaan vanhuksia!

    • Anonyymi

      Miksi tämmöisiä 90-luvun ripe firmoja on enää ees olemassa. Puhelinmyynti on niin out oleva ala. Toivoisin et tulisi Omnibus direktiivi kokonaan käyttöön niin loppuu näiltä ihmisiltä kokonaan puhelinmyynti soitot.
      Käy myös työntekijöitä sääliksi, kukaan muu ei tienaa kun tasan firman omistajat hyvin.

    • Anonyymi

      Älkää ainakaan kesätöihin menkö, minä en ainakaan suosittele! Paitsi jos haluatte olla aamusta iltaan puhelimessa ja täysin p-a. Kehuvat kaikkia ja ottavat kaikki töihin, vaihtuvuus suurta. Tosi lipeviä esimiehet minun makuuni.

    • Anonyymi

      Joo älkää edes harkitko menemistä.

    • Anonyymi

      En suosittele kellekkään. Puhuvat hyvästä palkasta koulutuksessa, on todella kaukana siitä! Eikä ole helppoa työtä vaikka kotona saikin istua.

    • Anonyymi

      Helpommin on sitä rahaa saatu. Älkää menkö pilaamaan kesäänne siksi että ei ole rahaa!

    • Anonyymi

      Aikoinaan, en tiiä jos enää sama meno, ni esimies oli jotenki ahistava joillekki tyttökollegoille. Otti hartioista kii... Ei kyl ok. Vaik ite kyl tekisin samoin koska olen sairas ihminen.

      • Anonyymi

        Montako vuotta tästä on aikaa? Aivan kauheaa


    • Anonyymi

      No mitäs nyt tähän sanoisi, en suosittele firmaa. Todella huono palkkaus

    • Anonyymi

      Luin juuri firman arvosteluja muilta sivuilta. Monessa luki että palkat täysin väärin maksettuja, tunteja uupuu, henkilökuntaan ei saa yhteyttä ja palkkaus aivan ala-arvoista, ehkä en hae tänne töihin.

    • Anonyymi

      Voisivat uudistaa nettisivut ja kaikki missä mainostavat firmaa. Ensinnäkin heillä ei ole toimistoa ja en tiedä onko heillä ketkä työntekijät töissä kun eivät mitään uudista. Voisivat kyllä sen verran panostaa että uusisivat nettisivut, Facebookin ja instan ihan tämän päivän juttuihin eikä 10vuotta vanhoja juttuja. Petyin kun ei ollut toimistoa enää ja mainostivat pohjapalkkaa, saat palkkaa vaan myynneistä jos et myy jostain syystä päivässä ollenkaan et saa palkkaa

      • Anonyymi

        Samat nettisivut edelleen.... Eivät hirveesti panosta


    • Anonyymi

      eivät maksa oikein palkkoja eikä maksa sairaslomista palkkaa, muka unohtavat ilmoittaa palkanmaksuun.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe