viestiketju, jossa varoitettiin Jarno Nousiaisesta, syntynyt v 73 ?
Siis kertauksena...hän on huijari !
Mihin...
10
436
Vastaukset
- asiattomana
Voihan olla että valvoja poisti viestisi asiattomana. Alkuviikosta oli Savon Sanomissa uutinen joka kertoi kärsämäkeläisen miehen saaneen melkein 6000 euroa maksettavaksi korvauksia kunnianloukkauksesta käräjäoikeuden tuomiolla, kun herjasi poliisia ja yrittäjää tällä palstalla. Olisikohan joku ilmoittanut, että viestit Nousiaisesta ovat asiattomia...Mene tiedä vaikka olisi hän itse sen tehnyt.
- 9990889089890980
niin...eikös lain mukaan ole kiellettyä herjata ja julkaista toisen nimi netissä vaikka olisi kuinka roisto...
- hhhhh...
9990889089890980 kirjoitti:
niin...eikös lain mukaan ole kiellettyä herjata ja julkaista toisen nimi netissä vaikka olisi kuinka roisto...
Jospa tämä nimen esille tuonti varoittaa hieman siitä, että netissä ei voi luottaa kaikkeen mitä lukee.
Tosiasia tässä nyt on se, että tämä kaveri on pilannut satojen ihmisten lomafiilikset. - suomessa ei ole
hhhhh... kirjoitti:
Jospa tämä nimen esille tuonti varoittaa hieman siitä, että netissä ei voi luottaa kaikkeen mitä lukee.
Tosiasia tässä nyt on se, että tämä kaveri on pilannut satojen ihmisten lomafiilikset.Ikävä kyllä suomessa on rikollisellakin oikeusturva ja niin kauan kuin ei ole tuomittu, niin ei ole syyllinen.
Ketjussa kuitenkin puhuttiin hänen isästään nimellä ja osoitteella eli asiaton keskustelu olikin.
Sitä en väitä etteikö aihetta olisi puhua itse huijarista, mutta netissä ei saa kirjoitella toisista nimellä.
Itse sanoisin vinkkinä, että turvallisin on vuokrata mökki joka on esittelyssä julkisesti netissä eli jonkin maksullisen palvelun kautta.
Palvelun tarjoajalla on mökin omistajan yhteystiedot saatavilla aina ja sinne tuskin huijareita pesiytyy.
Itsellä on mökkiä huvilanetin kautta tarjolla ja koen sen olevan molemille osapuolille hyvä ratkaisu.
Nämä puhelinnumerolla ilmoittelut unohtaisin kokonaan =( - on myös ...
suomessa ei ole kirjoitti:
Ikävä kyllä suomessa on rikollisellakin oikeusturva ja niin kauan kuin ei ole tuomittu, niin ei ole syyllinen.
Ketjussa kuitenkin puhuttiin hänen isästään nimellä ja osoitteella eli asiaton keskustelu olikin.
Sitä en väitä etteikö aihetta olisi puhua itse huijarista, mutta netissä ei saa kirjoitella toisista nimellä.
Itse sanoisin vinkkinä, että turvallisin on vuokrata mökki joka on esittelyssä julkisesti netissä eli jonkin maksullisen palvelun kautta.
Palvelun tarjoajalla on mökin omistajan yhteystiedot saatavilla aina ja sinne tuskin huijareita pesiytyy.
Itsellä on mökkiä huvilanetin kautta tarjolla ja koen sen olevan molemille osapuolille hyvä ratkaisu.
Nämä puhelinnumerolla ilmoittelut unohtaisin kokonaan =(se, että tämä kaveri on itse ilmoittanut yhteystietoina myös muita kuin itsensä, nimeä ja puhelinnumeroa myöten. Ei niitä kukaan ole 'keksinyt'. Minusta pojan ja isän pitää nyt keskustella, että voiko toisen nimeä käyttää tälläisessä vuokraamistoiminnassa.
- saa kirjoitella
on myös ... kirjoitti:
se, että tämä kaveri on itse ilmoittanut yhteystietoina myös muita kuin itsensä, nimeä ja puhelinnumeroa myöten. Ei niitä kukaan ole 'keksinyt'. Minusta pojan ja isän pitää nyt keskustella, että voiko toisen nimeä käyttää tälläisessä vuokraamistoiminnassa.
Vaikka olisi antanut mitä tietoja, niin ikävä silti ei saa julkisesti kirjoitella ihmisten yhteystietoja ilman lupaa.
Siitä napsahtaa helposti itselle lasku... - vielä...
saa kirjoitella kirjoitti:
Vaikka olisi antanut mitä tietoja, niin ikävä silti ei saa julkisesti kirjoitella ihmisten yhteystietoja ilman lupaa.
Siitä napsahtaa helposti itselle lasku...Niitähän löytyy esim. fonectasta. Ne on siellä kaikkien nähtävillä.
- fonectalla ym
vielä... kirjoitti:
Niitähän löytyy esim. fonectasta. Ne on siellä kaikkien nähtävillä.
Nepä onkin luvan kanssa sinne julkaistu eli ihan eri asia!
- kaveri..
fonectalla ym kirjoitti:
Nepä onkin luvan kanssa sinne julkaistu eli ihan eri asia!
eli Jarno N pitää tuomita heti liiketoimintakieltoon :-).
- mainittu
Kun tein Nousiaisesta rikosilmoituksen sanoin poliisille, minne ja mitä olen krijoittanut. Hän ei sanonut mitään, että olisi kiellettyä tai laitonta antaa tietoja. Sanoin vielä lähtiessäni, että teen kaikkeni, jotta kukaan ei enää menis samaan lankaan niissä rajoissa, mitä tehdä voi...joten...eikai nimen yms.antaminen voi olla rikollista? koska asia on juuri niin, kuin se oikeasti on. Eriasia, jos asia olisi keksittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820