Mihin...

hävisi..

viestiketju, jossa varoitettiin Jarno Nousiaisesta, syntynyt v 73 ?
Siis kertauksena...hän on huijari !

10

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiattomana

      Voihan olla että valvoja poisti viestisi asiattomana. Alkuviikosta oli Savon Sanomissa uutinen joka kertoi kärsämäkeläisen miehen saaneen melkein 6000 euroa maksettavaksi korvauksia kunnianloukkauksesta käräjäoikeuden tuomiolla, kun herjasi poliisia ja yrittäjää tällä palstalla. Olisikohan joku ilmoittanut, että viestit Nousiaisesta ovat asiattomia...Mene tiedä vaikka olisi hän itse sen tehnyt.

      • 9990889089890980

        niin...eikös lain mukaan ole kiellettyä herjata ja julkaista toisen nimi netissä vaikka olisi kuinka roisto...


      • hhhhh...
        9990889089890980 kirjoitti:

        niin...eikös lain mukaan ole kiellettyä herjata ja julkaista toisen nimi netissä vaikka olisi kuinka roisto...

        Jospa tämä nimen esille tuonti varoittaa hieman siitä, että netissä ei voi luottaa kaikkeen mitä lukee.
        Tosiasia tässä nyt on se, että tämä kaveri on pilannut satojen ihmisten lomafiilikset.


      • suomessa ei ole
        hhhhh... kirjoitti:

        Jospa tämä nimen esille tuonti varoittaa hieman siitä, että netissä ei voi luottaa kaikkeen mitä lukee.
        Tosiasia tässä nyt on se, että tämä kaveri on pilannut satojen ihmisten lomafiilikset.

        Ikävä kyllä suomessa on rikollisellakin oikeusturva ja niin kauan kuin ei ole tuomittu, niin ei ole syyllinen.
        Ketjussa kuitenkin puhuttiin hänen isästään nimellä ja osoitteella eli asiaton keskustelu olikin.
        Sitä en väitä etteikö aihetta olisi puhua itse huijarista, mutta netissä ei saa kirjoitella toisista nimellä.

        Itse sanoisin vinkkinä, että turvallisin on vuokrata mökki joka on esittelyssä julkisesti netissä eli jonkin maksullisen palvelun kautta.
        Palvelun tarjoajalla on mökin omistajan yhteystiedot saatavilla aina ja sinne tuskin huijareita pesiytyy.

        Itsellä on mökkiä huvilanetin kautta tarjolla ja koen sen olevan molemille osapuolille hyvä ratkaisu.
        Nämä puhelinnumerolla ilmoittelut unohtaisin kokonaan =(


      • on myös ...
        suomessa ei ole kirjoitti:

        Ikävä kyllä suomessa on rikollisellakin oikeusturva ja niin kauan kuin ei ole tuomittu, niin ei ole syyllinen.
        Ketjussa kuitenkin puhuttiin hänen isästään nimellä ja osoitteella eli asiaton keskustelu olikin.
        Sitä en väitä etteikö aihetta olisi puhua itse huijarista, mutta netissä ei saa kirjoitella toisista nimellä.

        Itse sanoisin vinkkinä, että turvallisin on vuokrata mökki joka on esittelyssä julkisesti netissä eli jonkin maksullisen palvelun kautta.
        Palvelun tarjoajalla on mökin omistajan yhteystiedot saatavilla aina ja sinne tuskin huijareita pesiytyy.

        Itsellä on mökkiä huvilanetin kautta tarjolla ja koen sen olevan molemille osapuolille hyvä ratkaisu.
        Nämä puhelinnumerolla ilmoittelut unohtaisin kokonaan =(

        se, että tämä kaveri on itse ilmoittanut yhteystietoina myös muita kuin itsensä, nimeä ja puhelinnumeroa myöten. Ei niitä kukaan ole 'keksinyt'. Minusta pojan ja isän pitää nyt keskustella, että voiko toisen nimeä käyttää tälläisessä vuokraamistoiminnassa.


      • saa kirjoitella
        on myös ... kirjoitti:

        se, että tämä kaveri on itse ilmoittanut yhteystietoina myös muita kuin itsensä, nimeä ja puhelinnumeroa myöten. Ei niitä kukaan ole 'keksinyt'. Minusta pojan ja isän pitää nyt keskustella, että voiko toisen nimeä käyttää tälläisessä vuokraamistoiminnassa.

        Vaikka olisi antanut mitä tietoja, niin ikävä silti ei saa julkisesti kirjoitella ihmisten yhteystietoja ilman lupaa.
        Siitä napsahtaa helposti itselle lasku...


      • vielä...
        saa kirjoitella kirjoitti:

        Vaikka olisi antanut mitä tietoja, niin ikävä silti ei saa julkisesti kirjoitella ihmisten yhteystietoja ilman lupaa.
        Siitä napsahtaa helposti itselle lasku...

        Niitähän löytyy esim. fonectasta. Ne on siellä kaikkien nähtävillä.


      • fonectalla ym
        vielä... kirjoitti:

        Niitähän löytyy esim. fonectasta. Ne on siellä kaikkien nähtävillä.

        Nepä onkin luvan kanssa sinne julkaistu eli ihan eri asia!


      • kaveri..
        fonectalla ym kirjoitti:

        Nepä onkin luvan kanssa sinne julkaistu eli ihan eri asia!

        eli Jarno N pitää tuomita heti liiketoimintakieltoon :-).


      • mainittu

        Kun tein Nousiaisesta rikosilmoituksen sanoin poliisille, minne ja mitä olen krijoittanut. Hän ei sanonut mitään, että olisi kiellettyä tai laitonta antaa tietoja. Sanoin vielä lähtiessäni, että teen kaikkeni, jotta kukaan ei enää menis samaan lankaan niissä rajoissa, mitä tehdä voi...joten...eikai nimen yms.antaminen voi olla rikollista? koska asia on juuri niin, kuin se oikeasti on. Eriasia, jos asia olisi keksittyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe