ajamaan tunnetulla romuauto Renaultilla niin laittaisin mustan hupun päähän josta ei näy kuin silmät. Ikuinen kaikenmaailman luotettavuus testien kestohäviäjä. Viimeisiä lie Ruotsalaisessa vertailussa 185 automallista VIIMEINEN. Voi herra jumala millaisella rämällä ne ajeleekin. Samanlaisia romuja ne muutkin ranskalaiset, mutta Renault se jumbojen jumbo vasta onkin. Tulkaa nyt edes vähän järkiinne jos sitä edes hitusta omistatte.
Vastaukset 5
- sinunkin
hankkia työ... olisi varaa ajaa vaikka millä.
- perin kummallista
että eurooppalaiset haluavat silti ostaa Renaultia paljon enemmän kuin kaikkien autojen äitiä, ratinkääntäjien vapahtajaa, eurooppalaista Toyotaa.
- laaguna
Miksi joillekin on tärkeää ajaa autolla, joka on testivoittaja, tilastovoittaja yms?
Vedätkö itse kommandopipon päähän jos nykyinen ajopelisi jossakin tilastossa sijoittuukiin huonosti tai jos autoosi tulee "vika"?
Näyttää siltä, että projisoit elämäsi auton kautta, vaikka sehän on vain kulkuväline. Tulet sitten tänne asiallisten ihmisten palstalle purkamaan tuntojasi.
Suosittelen, että laajennat näkemystäsi ja ihan aikuisten oikeesti hankit elämän.- Naisautoilijana 25 vuotta
Olen joutunut ajamaan käytettyjä autoja, ladaa, fiattia ja renua, joten en oikeista autoista tiedä. Hyvät ja huonot puolet kaikissa. Ladalla pystyi rakentamaan mökkiä kun katto kesti hormit ja kiukaat, Fiatti oli helppo ohjailla ja hyvä näkyvyys, mutta ruostui ja vaijerit lakkasivat kaikki joustamasta. Renu on ruostumaton, mutta kankea ohjattava ja naisautoilijalle melko huono näkyvyys syvältä penkin pohjalta, kuitenkin hyvin vakaa ajettava moottoriteillä. Kerro nyt ihmeessä mikä sinun mielestäsi on se oikea automerkki.
- sykologin poika
Se on tää *:n jatke herkkä asia. Jos ei ole muuten paras, pitää suusta päästää pidentäviä sammakoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052354Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151158
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58957- 82886
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 55780
- 93749
- 41705
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 57552
- 39545
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30512Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S26508