ajamaan tunnetulla romuauto Renaultilla niin laittaisin mustan hupun päähän josta ei näy kuin silmät. Ikuinen kaikenmaailman luotettavuus testien kestohäviäjä. Viimeisiä lie Ruotsalaisessa vertailussa 185 automallista VIIMEINEN. Voi herra jumala millaisella rämällä ne ajeleekin. Samanlaisia romuja ne muutkin ranskalaiset, mutta Renault se jumbojen jumbo vasta onkin. Tulkaa nyt edes vähän järkiinne jos sitä edes hitusta omistatte.
Jos minä
5
630
Vastaukset
- sinunkin
hankkia työ... olisi varaa ajaa vaikka millä.
- perin kummallista
että eurooppalaiset haluavat silti ostaa Renaultia paljon enemmän kuin kaikkien autojen äitiä, ratinkääntäjien vapahtajaa, eurooppalaista Toyotaa.
- laaguna
Miksi joillekin on tärkeää ajaa autolla, joka on testivoittaja, tilastovoittaja yms?
Vedätkö itse kommandopipon päähän jos nykyinen ajopelisi jossakin tilastossa sijoittuukiin huonosti tai jos autoosi tulee "vika"?
Näyttää siltä, että projisoit elämäsi auton kautta, vaikka sehän on vain kulkuväline. Tulet sitten tänne asiallisten ihmisten palstalle purkamaan tuntojasi.
Suosittelen, että laajennat näkemystäsi ja ihan aikuisten oikeesti hankit elämän.- Naisautoilijana 25 vuotta
Olen joutunut ajamaan käytettyjä autoja, ladaa, fiattia ja renua, joten en oikeista autoista tiedä. Hyvät ja huonot puolet kaikissa. Ladalla pystyi rakentamaan mökkiä kun katto kesti hormit ja kiukaat, Fiatti oli helppo ohjailla ja hyvä näkyvyys, mutta ruostui ja vaijerit lakkasivat kaikki joustamasta. Renu on ruostumaton, mutta kankea ohjattava ja naisautoilijalle melko huono näkyvyys syvältä penkin pohjalta, kuitenkin hyvin vakaa ajettava moottoriteillä. Kerro nyt ihmeessä mikä sinun mielestäsi on se oikea automerkki.
- sykologin poika
Se on tää *:n jatke herkkä asia. Jos ei ole muuten paras, pitää suusta päästää pidentäviä sammakoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586420
- 511844
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes431545- 541110
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887