ajamaan tunnetulla romuauto Renaultilla niin laittaisin mustan hupun päähän josta ei näy kuin silmät. Ikuinen kaikenmaailman luotettavuus testien kestohäviäjä. Viimeisiä lie Ruotsalaisessa vertailussa 185 automallista VIIMEINEN. Voi herra jumala millaisella rämällä ne ajeleekin. Samanlaisia romuja ne muutkin ranskalaiset, mutta Renault se jumbojen jumbo vasta onkin. Tulkaa nyt edes vähän järkiinne jos sitä edes hitusta omistatte.
Jos minä
5
616
Vastaukset
- sinunkin
hankkia työ... olisi varaa ajaa vaikka millä.
- perin kummallista
että eurooppalaiset haluavat silti ostaa Renaultia paljon enemmän kuin kaikkien autojen äitiä, ratinkääntäjien vapahtajaa, eurooppalaista Toyotaa.
- laaguna
Miksi joillekin on tärkeää ajaa autolla, joka on testivoittaja, tilastovoittaja yms?
Vedätkö itse kommandopipon päähän jos nykyinen ajopelisi jossakin tilastossa sijoittuukiin huonosti tai jos autoosi tulee "vika"?
Näyttää siltä, että projisoit elämäsi auton kautta, vaikka sehän on vain kulkuväline. Tulet sitten tänne asiallisten ihmisten palstalle purkamaan tuntojasi.
Suosittelen, että laajennat näkemystäsi ja ihan aikuisten oikeesti hankit elämän.- Naisautoilijana 25 vuotta
Olen joutunut ajamaan käytettyjä autoja, ladaa, fiattia ja renua, joten en oikeista autoista tiedä. Hyvät ja huonot puolet kaikissa. Ladalla pystyi rakentamaan mökkiä kun katto kesti hormit ja kiukaat, Fiatti oli helppo ohjailla ja hyvä näkyvyys, mutta ruostui ja vaijerit lakkasivat kaikki joustamasta. Renu on ruostumaton, mutta kankea ohjattava ja naisautoilijalle melko huono näkyvyys syvältä penkin pohjalta, kuitenkin hyvin vakaa ajettava moottoriteillä. Kerro nyt ihmeessä mikä sinun mielestäsi on se oikea automerkki.
- sykologin poika
Se on tää *:n jatke herkkä asia. Jos ei ole muuten paras, pitää suusta päästää pidentäviä sammakoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428