Avent niplette!!

nuoriinaineen

Hei! Olisin kiinnostunut, että onko kenelläkään kokemuksia Avent nipletestä? Toimiko kyseinen tuote? Auttaakohan niplette myös niin sanottuihin "ketunnokka rintoihin"? eli itselläni on pullea, koholla oleva nännipiha, josta itse nänni ei tule esiin. nännini näyttävät niinsanotusti "normaaleilta vain kylmässä". Niin, auttaakohan niplette kyseiseen rinta tyyppiin? Kiitoksia paljon kaikille, jotka vastaavat!

7

5867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lina78

Itselläni on juuri samanlaiset rinnanpäät jotka kuvailit ja olen pystynyt hyvin imettämään kahta lastani. Alku viikkoina/kuukausina käytin rintakumia, joka auttoi vauvaa tarttumaan rintaan ja lievitti rinnanpäiden kipeytymistä. Itselläni nännit kipeytyivät aluksi todella paljon ja imetyksen alkumetrit olivat tuskaisia, mutta vaivannäkö kannattaa. Kipu hellittää kyllä kun rinnat tottuvat imetykseen ja vähitellet pystyy rintakuminkin jättämään pois.
      Kun maito nousee rintoihin herumisrefleksi kovettaa nänniä niin että siihen on vauvan helppo tarttua. Minua kätilö lohdutti sairaalassa, kun tuskastelin matalia rinnanpäitäni,että nälkäinen vauva tarttuu kyllä kiinni vaikka tiiliseinään, ei siinä mitään jättiläisnännejä tarvita. Imemisrefleksi on vauvoilla niin vahva.
      Ole huoleti imetys onnistuu varmasti myös sinun kohdallasi! :)

• Siihen auttoi

Sain lainaksi silloin ekaa odottaessani kyseiset Aventin pumput. Olivat vaan melko pienikokoisia nännejä varten. Kuitenkin henkilö jolta lainasin sai omat nänninsä ulkoneviksi.

seksikaupasta ostin samantapaiset nännipumput, ja nämä oli tarkoitetut isommille (laajemmille) nänneille. Käytin ensimmäistä odottaessani 4-5kk ajan, ja nännit tulivat selvästi esille sieltä nännipihan tasolta. Myös tokaa odottaessani pumppasin muutaman kk. ajan samoin nännejä.

• nuoriinaileen

kiitos vastauksesta :). olen harkinnut asiaa ja aijon hankkia todennäköisesti kyseisen avent nipleten.

• Avent Niplette - http://bit.ly/29QfILn Olen aina vihannut siisäänpäin kääntyneitä nännejäni. Mielestäni ne ovat erittäin epämiellyttävän näköiset. Niplette laitetta oli todella helppo käyttää, ja olen myös ollut tyytyväinen tuloksiin.

• sivusta seurannut

Mieheni siskolla on hyvät kokemukset tästä Nipplettestä. Imetys onnistui hyvin, ja nännit jopa normaalia suuremmat nyt imetyksen jälkeenkin.

• ja tulokset hyvät

Matalat tasaiset nännini on nyt naisen nännit, nöpöttävää mallia. Käytin Nippletteä vuoden ajan satunnaisesti. En ole vielä synnyttänyt, mutta raskautuminen pian ajankohtainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe