Mun isoveljestä tuli ylä-asteella/amiksessa fruittari. Rupes käyttää lacostee jne. Sit ku se meni armeijaan, ni sit rupesin vaan katteleen sen huonetta aika kyylää eikö?
No mitäs sieltä löytykää muovipussissa homo-pelikortit! voi jumalauta! Rupes vähän tuntuu siltä että joo ei näin näkemiin.
Sitten selasin vähän sivuhistoriaa ku sillä on talon ainoo kunnon kone huoneessansa ja mä ja se vaan käydään sillä ni löyty freeones ja kaikkee hetero hommaa. Eli onko se sit bi? Ja vieläkin on fruide. Tai sit löytyy joku selitys korteille en mä tiiä haistakaa vittu
Onko isoveli Homo-seksuaali?
5
1970
Vastaukset
- taidatte
olla kummatki enemmän ja vähemmän homoja tai jotain semmoista ooks sä sen sisko eli sä taidat olla viellä musta sukkanen veljestäs eli taidat olla hieman sisäsiitoseen päin Eli mene hoitoon ja hyvin äkkiä häiritsemästä asialisii keskusteluja
- anna sen olla
Vaikka oletkin veljesi veli/sisko, niin veljesi seksuaalinen suuntautuminen ei mielestäni ole asia, johon sinä voit, tai saat puuttua.
Parhaiten ratkaiset asian, kun hyväksyt sen sellaisena, kuin se on. Kyseessä on veljesi, eli hänen valintansa.- ifyoudontcarethenwedontcare
jos on fruittari ja käyttää lacosten paitojen käyttäminen tee vielä kenestäkään homoa. ja niistä pelikorteista. ne voi olla ihan läpällä ostetut/saadut...
- oiuyi
Ja fruittarina olo ei homoa kenestäkään tee.
Se on vain yksi tyyli.
Pinkkiä paitaa pitää parikin mun tuttuu ja ihan heteroita ovat.- shut up
MITÄ VITTUA VAIKKA SE ONKIN HOMO SE EI SULLE KUULU JOTEN PIDÄ TURPAS KII JA HUOLEHDI OMISTA ASIOISTAS ÄLÄKÄ LAITA TOLLASTA PASKAA ENÄÄ TÄNNE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889