Jätkät..

pliis..kertokaa

Mitä te jätkät katotte ekana ku te näätte jonku hyvän näkösen likan?
Mua on aina askarruttanu toi..

12

1034

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maasottaja

      ...tää on mun tapa, mut ihan ensiks ku nään, nii katon ulkonäköä! sitte tutustun siihen ja kattelen että onks se joku ihan dorka.. muotoja oon harvemmin katellu muutaku sillee et ei sais olla mikään karsee panssarivaunu!!

      • Höpönassu

        No mä ainakin katon hiuksia ja pärstää ekaks, sitten mä katon sen muotoja, jos sillä on hame niin mä katon sen sääriä tosi pitkään (Vau) Jos vaikuttaa olevan OK niin mää yritän kattoo sitä silmiin "sillä silmällä"


      • Zetor
        Höpönassu kirjoitti:

        No mä ainakin katon hiuksia ja pärstää ekaks, sitten mä katon sen muotoja, jos sillä on hame niin mä katon sen sääriä tosi pitkään (Vau) Jos vaikuttaa olevan OK niin mää yritän kattoo sitä silmiin "sillä silmällä"

        tissejä
        pyllyä
        kasvoja
        hiuksia
        ja kokonaisuutta ja myös vaatetusta.


    • Snowboy

      Mikähän teidän vastanneiden keski-ikä on?

      • mies

        Kakskyt ja risat eli abaut kolkyt.


      • naamapää
        mies kirjoitti:

        Kakskyt ja risat eli abaut kolkyt.

        No tottakai ekaks katotaan ulkonäkö ja muodot mutta ei ne niin hirveen tärkeitä oo muut ei saa olla kuitenka mikää kovi pallo!Ja sitten jos ne on iha ok ni sitte mennää puhuun ja tutustutaan muuten jos on aivan eri maata ko ite oot ni ei voi mitää vaikka akka mahtava povipommi!Mut jos on mukava niin sitte vaa edetään niinkö edetään!


      • =P
        mies kirjoitti:

        Kakskyt ja risat eli abaut kolkyt.

        Muutenko tykkäät hyppiä nuoriso
        keskustelu palstalla voivottelemassa.

        *vrn*


    • penisonhyvä

      penis

      • Tiedätkö mikä on tyttö?


    • ewgdrhfdgh

      Minä katon ekana Salkkarit ja sitten kaikki Karpolla on asiaanit. Sitten ehkä saatan vilökaista sitä tyttöä

    • dsfvsdfvdfg
    • sdfvbdsfgb

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe