Mitä te jätkät katotte ekana ku te näätte jonku hyvän näkösen likan?
Mua on aina askarruttanu toi..
Jätkät..
12
1166
Vastaukset
- maasottaja
...tää on mun tapa, mut ihan ensiks ku nään, nii katon ulkonäköä! sitte tutustun siihen ja kattelen että onks se joku ihan dorka.. muotoja oon harvemmin katellu muutaku sillee et ei sais olla mikään karsee panssarivaunu!!
- Höpönassu
No mä ainakin katon hiuksia ja pärstää ekaks, sitten mä katon sen muotoja, jos sillä on hame niin mä katon sen sääriä tosi pitkään (Vau) Jos vaikuttaa olevan OK niin mää yritän kattoo sitä silmiin "sillä silmällä"
- Zetor
Höpönassu kirjoitti:
No mä ainakin katon hiuksia ja pärstää ekaks, sitten mä katon sen muotoja, jos sillä on hame niin mä katon sen sääriä tosi pitkään (Vau) Jos vaikuttaa olevan OK niin mää yritän kattoo sitä silmiin "sillä silmällä"
tissejä
pyllyä
kasvoja
hiuksia
ja kokonaisuutta ja myös vaatetusta.
- Snowboy
Mikähän teidän vastanneiden keski-ikä on?
- mies
Kakskyt ja risat eli abaut kolkyt.
- naamapää
mies kirjoitti:
Kakskyt ja risat eli abaut kolkyt.
No tottakai ekaks katotaan ulkonäkö ja muodot mutta ei ne niin hirveen tärkeitä oo muut ei saa olla kuitenka mikää kovi pallo!Ja sitten jos ne on iha ok ni sitte mennää puhuun ja tutustutaan muuten jos on aivan eri maata ko ite oot ni ei voi mitää vaikka akka mahtava povipommi!Mut jos on mukava niin sitte vaa edetään niinkö edetään!
- =P
mies kirjoitti:
Kakskyt ja risat eli abaut kolkyt.
Muutenko tykkäät hyppiä nuoriso
keskustelu palstalla voivottelemassa.
*vrn*
- penisonhyvä
penis
- ewgdrhfdgh
Minä katon ekana Salkkarit ja sitten kaikki Karpolla on asiaanit. Sitten ehkä saatan vilökaista sitä tyttöä
- dsfvsdfvdfg
http://www.lightscamerabollywood.com/wp-content/uploads/2011/12/Aishwarya-Rai-hot-pics-In-a-black-top-from-Robot.jpg
Eiköhän tuota aika lailla kaikkea yhtä aikaa tee mieli kattoa, ainakin tässä tapauksessa
Huomiota kiinnittää lähinnä miinusta tuovat jutskelit, kute lyhyt emotukka, värjätyt hiuxet ja kaikki ihoon ripusteldut metallitavarat - sdfvbdsfgb
Katsokaa tätä meteliä! https://youtu.be/0QSvHbQ8inc?t=112
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592