semmosta ajattelin kysästä, et mitenhän toho euro truck simulator 2009 peliin sais ladattua rekan???
tai no, se on ladattu mutta en tiedä miten sen saa toimimaan....
eli mihin se pitää laittaa ja silleen ku se on kyllä laitettu siihen hemmetin MOD juttuun mut se ei vaan toimi ja tartteeko se erillisen kansion tai jotain???
ku mä ajattelin et eikös se tartte laittaa johku tallenuksee vai???
eli jos saisin apua niin olisin tosi kiitollinen ...
KIITOS AUTTAJILLE!!!
Euro Truck Simulator 2009
10
1211
Vastaukset
- joezu123456789
mistä ton pelin saa ilmaseks kokoversiona?????????
- mä.......
no voi vit un taukki ei sitä saa ilmasiks HANKI ELÄMÄ...
- joezu123456789
mä....... kirjoitti:
KUOLE POIS
- asasas
mä....... kirjoitti:
tietääkö kukaan miten eurotruck 08 voi asentaa koneelle kun en oikeen osaa >:(
- joo-o.
asasas kirjoitti:
tietääkö kukaan miten eurotruck 08 voi asentaa koneelle kun en oikeen osaa >:(
no voi vittu HANKI ELÄMÄ MAILMAN HELPOIN ASIA... laitat sen levyn vittu sinne koneeseen ja sitten siihen aukee semmonen juttu niin laitat vaan et next... mut kato on vähän vitun vaikee neuvoo semonnen ja kysy vaikka isältäs apuu VITUN PÄLLI...
- varo sanojas
joo-o. kirjoitti:
no voi vittu HANKI ELÄMÄ MAILMAN HELPOIN ASIA... laitat sen levyn vittu sinne koneeseen ja sitten siihen aukee semmonen juttu niin laitat vaan et next... mut kato on vähän vitun vaikee neuvoo semonnen ja kysy vaikka isältäs apuu VITUN PÄLLI...
kuule ootkos ite joku aikuinen kun vaikutat joteki kirjo tukses iha pennulta yms...
- varo sanojas
varo sanojas kirjoitti:
kuule ootkos ite joku aikuinen kun vaikutat joteki kirjo tukses iha pennulta yms...
=) =)
- ...............
mä sain koko version kun latasin sen dc ohjelmalla..
- Dodiiiiii <3
............... kirjoitti:
mä sain koko version kun latasin sen dc ohjelmalla..
Juu kyllähän sen saa siel dc ladattua mutta on vain laiton ohjelma
- hene pelaja
auta mua mä oon hene niin auta mua saamaan autot euro truck simulatoiin pliis joku pliis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785