Euro Truck Simulator 2009

semmosta ajattelin kysästä, et mitenhän toho euro truck simulator 2009 peliin sais ladattua rekan???

tai no, se on ladattu mutta en tiedä miten sen saa toimimaan....

eli mihin se pitää laittaa ja silleen ku se on kyllä laitettu siihen hemmetin MOD juttuun mut se ei vaan toimi ja tartteeko se erillisen kansion tai jotain???

ku mä ajattelin et eikös se tartte laittaa johku tallenuksee vai???

eli jos saisin apua niin olisin tosi kiitollinen ...

KIITOS AUTTAJILLE!!!
101260
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

mistä ton pelin saa ilmaseks kokoversiona?????????

Äänestä
  • no voi vit un taukki ei sitä saa ilmasiks HANKI ELÄMÄ...

Äänestä

• mä....... kirjoitti:

no voi vit un taukki ei sitä saa ilmasiks HANKI ELÄMÄ...

KUOLE POIS

Äänestä

• mä....... kirjoitti:

no voi vit un taukki ei sitä saa ilmasiks HANKI ELÄMÄ...

tietääkö kukaan miten eurotruck 08 voi asentaa koneelle kun en oikeen osaa >:(

Äänestä

• asasas kirjoitti:

tietääkö kukaan miten eurotruck 08 voi asentaa koneelle kun en oikeen osaa >:(

no voi vittu HANKI ELÄMÄ MAILMAN HELPOIN ASIA... laitat sen levyn vittu sinne koneeseen ja sitten siihen aukee semmonen juttu niin laitat vaan et next... mut kato on vähän vitun vaikee neuvoo semonnen ja kysy vaikka isältäs apuu VITUN PÄLLI...

Äänestä

• joo-o. kirjoitti:

no voi vittu HANKI ELÄMÄ MAILMAN HELPOIN ASIA... laitat sen levyn vittu sinne koneeseen ja sitten siihen aukee semmonen juttu niin laitat vaan et next... mut kato on vähän vitun vaikee neuvoo semonnen ja kysy vaikka isältäs apuu VITUN PÄLLI...

kuule ootkos ite joku aikuinen kun vaikutat joteki kirjo tukses iha pennulta yms...

Äänestä

• varo sanojas kirjoitti:

kuule ootkos ite joku aikuinen kun vaikutat joteki kirjo tukses iha pennulta yms...

=) =)

Äänestä

• mä sain koko version kun latasin sen dc ohjelmalla..

Äänestä

• ............... kirjoitti:

mä sain koko version kun latasin sen dc ohjelmalla..

Juu kyllähän sen saa siel dc ladattua mutta on vain laiton ohjelma

Äänestä

auta mua mä oon hene niin auta mua saamaan autot euro truck simulatoiin pliis joku pliis

Äänestä

Kommentoi aloitusta

12 V tietämätön... kirjoitti:

semmosta ajattelin kysästä, et mitenhän toho euro truck simulator 2009 peliin sais ladattua rekan???

tai no, se on ladattu mutta en tiedä miten sen saa toimimaan....

eli mihin se pitää laittaa ja silleen ku se on kyllä laitettu siihen hemmetin MOD juttuun mut se ei vaan toimi ja tartteeko se erillisen kansion tai jotain???

ku mä ajattelin et eikös se tartte laittaa johku tallenuksee vai???

eli jos saisin apua niin olisin tosi kiitollinen ...

KIITOS AUTTAJILLE!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu