Eka kertani

Agentti 007

Jälleen kerran yllätin itseni katselemasta äitini takapuolta hänen häärätessään ruokapatojen kimpussa. Tiukat mustat trikoohousut mukailivat muodokkaita pakaroita, näin jopa pikkuhousujen rajat. En saanut katsettani irti äitini takapuolesta, tämä oli jatkunut jo jonkin aikaa. Yhä useammin olin alkanut kiinnittämään huomiota äitini pukeutumiseen ja ulkonäköön, siihen mitä hän sanoi ja miten sanoi, miten hän käyttäytyi ja miltä hän milloinkin näytti. Olin alkanut näkemään jopa unta omasta äidistäni, sitten aloin vasta kunnolla miettiä asiaa kun näin unta missä harrastin äitini kanssa seksiä. Lopulta tajusin että olin ihastunut omaan äitiini, aluksi olin hämmentynyt ja nolostunut tajutessani asian. Mutta sitten tulin sinuiksi itseni kanssa ja olin jopa ylpeä siitä että uskalsin asian itselleni tunnustaa. Tajusin ihastuneeni omaan äitiini.

Isä teki pitkiä työpäiviä ja oli välillä öitäkin pois kotoa. Niin kuin oli sinäkin yönä jolloin kuulin ensi kertaa sen mihin jäin myöhemmin lähes koukkuun. Makasin sängylläni ja tuijotin huoneeni kattoa. Mielessäni pyöri hyvin muodostunut äitini ja hänen eleensä, liikkeensä. Kuitenkin havahduin kummalliseen ääneen, se tuli jostakin vähän kauempaa. Se ei siis voinut kuulua sisareni huoneesta. Kuuntelin yhä ja ääni välillä voimistui ja välillä ei kuulunu lainkaan. Ehdin miettiä vaikka mitä selityksiä äänelle kunnes rohkaisin itseni ja menin katsomaan ja selvittämään äänen aiheuttajaa. Lähestyin ääntä ja hetki hetkeltä tulin varmemmaksi että se oli voihkimista. Suunnistin suoraan vanhempieni huonetta kohden, sinne mistä näkyi tulevan kalpea valonsäde ovenraosta käytävään.

Katsoin varovasti makuuhuoneeseen ja katseeni osui sängyllä makaavaan äitiini. Ja mitä hän tekikään. Lantio rytmikkäästi omaa kättään vasten pyörien hän liikutteli suurta hieromasauvaa sisällään samalla antaen toisen kätensä hyväillä klitorista. Näky oli fantastinen, salamana elimeni kovettui kovettumistaan ja tunsin olevani jälleen pitkästä aikaa hyvin kiimainen. Katselin masturboivaa äitiäni ja nautin suunnattomasti. Minun oli pakko avata hiiren hiljaa housuni ja laskin niitä vain sen verran että sain kovan penikseni ponnahtamaan viileyteen. Hitaasti liikuttelin esinahkaani katsellessani äitin eritteistä kiiltelevää vittua ja rintoja jotka valuivat kohti kainaloita äidin maatessa selällään. Äiti liikutti yhä nopeammin sormiaan vasten paisunutta klitoristaan ja minä tein saman minun elimelleni. Yhä nopeammin käteni liikutti esinahkaani edestakaisin ja huomaamattani huokaisin. Onneksi tajusin sen ja en enempää äännellyt, eihän äiti saisi tietää puuhistani. Äitini vitussa souti suurikokoinen dildo ja hän huokaili hyvin syvään ja kiihkeästi. Pian hän taittoi selkäänsä kaarelle ja lantio ilmaan nostettuna hän värähteli ja vingahteli. Tajusin hänen saaneen orgasmin. Hän oli niin kaunis täristessä sängyllään.. Olisin tahtonut vain kietoa käteni hänen ympäri ja kertoa kuinka häntä rakastin, erilailla mitä poika voisi sanoa äidilleen.

Seuraavana päivänä en oikein tiedä mihin katsoa tai mitä sanoa. Mielessäni pyöri vain edellisillan tapahtumat. Katsoessani äitiäni, näin hänet sängyllä makaamassa täristen ja huokaillen. Äitini ei selvästikkään tiennyt tunteistani häntä kohtaan, eikä sitä että olin nähnyt hänet masturboimassa. Toisaalta toivoin palavasti että äitini saisi tietää ajatuksistani ja toivoin myös ettei hän järkyttyisi tai vastaavaa.

"Onpas minulla komea poika." Äitini sanoi ja katseli minua. Hymyilin vain tyhmän näköisenä. Äitini käveli selkäni taakse ja laski kädet olkapäilleni hieroakseen lihaksiani. Värähdin ja tunsin kuinka elimeni alkoi kovettua äitini kosketuksen vaikutuksesta. Ihan kuin äitini olisi kiusannut minua tahallaan, hän hyräili selkäni takana ja liikutteli kauniita käsiään olkapäilläni. "Piditkö näkemästäsi?" Äitini yhtäkkiä kysyi. "Mmitä?" Änkytin ja päässäni juoksi monenlaisia ajatuksia. "Niin.. eilen illalla." Äitini jatkoi ja siirsi kätensä alaspäin olkapäiltäni kohti rintaani. Äitini käsien liikkuessa alemmas, tunsin kuinka hänen muhkeat rintansa pusertuivat vasten selkääni. "Miten niin?" Sain sanottua yllättävän viileästi. "Kyllä minä näin että runkkasit ja katselit minua eilen kun masturboin", äitini sanoi hiljaa ja painoi huulensa vasten kaulaani. "Mitä sinä nyt äiti teet?" Kysyin hieman hätääntyneenä ja samalla kuitenkin tyytyväisenä uudesta käänteestä. Äitini ei vastannut enää, hän suuteli ja nuoli kaulaani kovin kiihkeän oloisesti. Erektioni kehittyi lähes salamana kuin kiveksi ja tunsin kuinka farkkuni puristivat ikävästi kovettunutta penistäni. Äitini antoi käsiensä liukua alaspäin vatsaani pitkin ja pian toinen käsi siveli hellästi kohoumaani. Huokaisin ja nojasin päätäni hieman taaksepäin. Äitini siirtyi sivulleni ja suuteli minua suoraan suulle. Maistoin äitini huulilta hunajan maun, hän oli äskettäin juonut kupillisen hunajalla maustettua teetä. Äitini suu tuntui ihanalta, hänen täyteläiset huulensa puristuivat yhteen alahuuleni ympärille ja imaisi hiukan. Sitten äitini antoi kielensä vaeltaa suuhuni. Suutelimme tässä hiukan hankalassa asennossa jonkin aikaa, en tiedä kuinka kauan. Mutta tiesin siitä kuitenkin ettei äiti pannut pahakseen vaikka saisi tietää tunteistani.

Työnsin äitiä hieman kauemmas että pääsisin nousemaan pitkältä penkiltä ylös. Päästyäni seisomaan kiersin käteni äitini ympärille ja painoin hänet seinää vasten. En tajunnut itsekkään kuinka olin rohjennut tähän. En kuitenkaan mahtanut sille mitään mitä tein. Toinen puoli minussa vastusteli ja huomautteli koko ajan että suutelin ja hyväilin äitiäni, toinen puoli minussa huusi että JATKA! Ja minä jatkoin. Äitini mumisi etten ollut suutelutaitojani perinyt ainakaan isältäni. Halukkaasti äiti vastasi suudelmiini, hän työnsi kätensä valkoisen T-paitani alle kuumaa selkääni vasten. Puristelin äitini rintoja hellästi, toinen käteni laskeutui hänen pakaralleen. Kysyin suudelmien lomassa koska isä ja sisko tulisi kotiin. Äitini mutisi että isä tulisi vasta huomenna ja sisko illalla. Vilkaisin vaivihkaa keittiön seinällä olevaa kelloa, se oli vasta noin 12. Meillä olisi koko päivä aikaa.

Hymyilin äidille ja otin häntä kädestä kiinni. Talutin hänet hänen ja isäni makuuhuoneeseen. Äitini katseli minua intensiivisesti silmiin ja puri alahuultaan. Tönäisin äitini sängylle istumaan, hän kiljahti hieman säikähtäessään tönäisyäni. Kaadoin hänet selälleen ja nousin hänen päälleen. Näykin hänen kaulaansa välittämättä jäikö jälkiä vai ei. Äitini laittoi kätensä paitani alle ja veti minua lähemmäksi itseään. Hänen rintansa puristuivat rintaani vasten ja pelkäsin että laukean siihen paikkaan. Äitini kuitenkin yllätti minut kysymyksellään. "Jaakko, tahdotko katsella pienen esityksen?" Ja sitten hän hymyili valloittavasti. Nyökkäsin ja nousin äitini päältä. Siirryin istumaan makuuhuoneen nurkassa olevalla tuolille mikä oli täynnä äitini vaatteita. Äitini nousi seisomaan ja alkoi keikutella itseään. Aluksi olin hieman huvittunut äitini liikehdinnästä mutta sitten ymmärsin idean ja se lähinnä vain kiihotti minua. Äitini heitteli vaatteitaan pois päältään. Villatakkinsa hän heitti syliini, painoin sen vasten nenääni ja haistoin miedon hajuveden. Sitten äitini nosti hieman T-paitaansa ja vilautti hopean harmaita rintaliivejään. Nännit olivat puristuneet satiinikangasta vasten ja äitini puserteli hetken rintojaan kumartuen hieman minuun päin. Sitten äiti avasi housujensa vetoketjun ja napit ja antoi niiden liukua alas reisiä pitkin. Hän auttoi ne käsillään nilkkoihin saakka ja potkaisi ne jalkoihini. En voinut olla ottamatta niitä käsiini. Katsoin niiden haarakohtaa sisäpuolelta ja näin niissä vaalean tahran. Hymyilin äidilleni ja nuolaisin huuliani. Äitini riisui polvisukkansa ja sitten T-paitansa. Hän seisoi alusvaatteisillaan edessäni. Hänen kääntyessään näin hänellä olevan stringit. Olin hyvin kiihottunut ja äitini taisi tietää sen. Hän avasi rintaliivinsä hitaasti ja antoi kauniiden rintojensa paljastua minulle. Hän heitti rintaliivinsäkkin minulle ja lopuksi otti stringinsäkin pois. Sain myös ne syliini. Nostin stringien haarakiilan vasten huuliani ja maistoin äidistäni valunutta eritettä. Se maistui suolaiselta ja hieman happamalta, muttei ollenkaan hullummalta. Nousin seisomaan ja menin äitini luokse. Hän kuitenkin pyysi minua vielä katselemaan.

Äitini avasi yöpöytänsä laatikon ja otti esiin eilen illalla näkemäni suuren dildon. Äitini meni makuulleen sängylle ja minä istuuduin sängyn reunalle katselemaan haltioituneena. Äitini laittoi kätensä häpykummulleen ja antoi sormiensa liukua mustan karvoituksen lomitse kohti vakoa. Hän pyöritti hitaasti etu- ja keskisormeaan klitoriksensa päällä. Hän kastoi dildon terskaosan suussaan ja syljestä kiillellen hän vei tekopeniksen häpyhuuliensa väliin. Hän upotti tuon vaaleanpunaisen dildon syvälle sisäänsä ja aloitti tekemään sillä edestakaista, suhteellisen hidasta liikettä. Hetken ajan hyväiltyään itseään hän pyysi minua liikuttamaan tekopenistä. Aluksi tahtini oli hieman hakusessa mutta pian pääsin tahtiin mukaan ja äitini sormet sivelivät paisunutta klitoristaan samaan tahtiin kuin minä liikutin dildoa hänen uumenissaan. Äiti pyysi minua liikuttamaan tekopenistä sisällään nopeammin, tein työtä käskettyä. Pian sain nähdä saman muutamankymmenen sentin päästä mitä edellisiltana olin katsellut huoneen ovelta. Äitini tärisi edessäni, tunsin käteeni kuinka tekopenis liikehti äitini pillun supistellessa orgasmin levittäytyessä pitkin poikin kaunista, naisellista vartaloa.

Äitini makasi hetken paikoillaan vain hengittäen kiivaasti. Vedin tekopeniksen hänen sisältään ja kuulin litisevän äänen vaginan seinämien painuessa taisiinsa kiinni. Äitini pillu kiilteli limasta ja syljestä, näin kuinka klitoris sykähteli itsekseen hetken verran. Rohkaisin itseäni ja uskaltauduin painamaan pääni äitini jalkojen väliin. Hän ei ollut osannut odottaa selvästikkään tällaista käännettä. Työnsin kieleni karvojen reunastaman vaon sisälle ja maistoin saman maun minkä olin maistanut pikkuhousuista. Nyt maku oli vain hieman laimeampi ja erite oli limaisempaa. Nuolaisin kerran koko vaon mitalta ja äitini huokaisi. Jatkoin lipomista, annoin kahden sormeni upota syvälle äitini kuumaan emättimeen ja en malttanut lopettaa nuolemista. Päätin jatkaa niin kauan kunnes äitini saisi. Siihen ei mennyt kauaa aikaa, tiedä sitten vaikuttiko siihen lähes olematon taitoni vai edeltänyt orgasmi. Äiti kuitenkin värisi ja huokali vaginan sykkiessä vasten sormiani ja kieltäni.

Äiti katsoi minua raukeana silmiin ja pyysi minua riisuuntumaan. Katsoin hieman ihmeissäni häntä, sitten tajusin että hän halusi minua aivan yhtä paljon kuin minä häntä. Riisuin nopeasti housuni ja T-paitani, viimeiseksi riisuin bokserini ja sukkani. Alastomana nousin sänkyyn ja silittelin äitini vartaloa. Elimeni päästä valui kirkasta limaa ja äitini tarrasi halukkaasti varrestani kiinni. Hän liikutteli esinahkaa edestakaisin ja katseli kiinteästi elintäni. Hymyilin ja menin makuulle sängylle. Toivoin salaa että äitini ottaisi minulta suihin, muttei. Hän nousi hajareisin päälleni ja antoi elimeni upota kerralla syvälle hänen kuumaan ja märkään aukkoonsa. Se tuntui taivaallisen hyvältä. Tunsin kuinka lihaisa vagina puristui elimeni ympärille ja katsellessani äitini ihanaa vartaloa olin varma etten kestäisi kauaa. Äitini kuitenkin liikkui päälläni hyvin hitaasti, nauttien. Hän tiesi että nuoret pojat saattavat olla kovinkin herkkiä, sen mukaan hän liikkui päälläni elimeni seivästämänä. Aikansa liikuttuaan hitaasti ja rauhallisesti äitini sulki silmänsä ja siirsi kätensä rinnoilleen. Hän aloitti lantiollaan villin pyörityksen ja elimeni seudulla säkenöi. Alavatsani seudulta lähti kutina joka vain kasvoi kasvamistaan ja kiersi koko vartaloni minun jännittyessä samaan aikaan. Samassa tunsin kuinka spermani purkautui kovalla paineella vaginaan jonka kautta minä olin tullut tähän maailmaan.

Makasimme sylikkäin hetken aikaa kunnes äitini alkoi sivellä vatsaani ja rintaani. Muutaman kerran hänen käsi kävi kovin lähellä veltostunutta elintäni. Elimeni alkoi osoittaa kuitenkin heräämisen merkkejä ja äitini huomasi sen. Hän nousi istumaan lantioni viereen ja kumartui elimeni luokse. Rauhallisesti ja taitavasti nuolemalla, suutelemalla ja imemällä hän sai elimeni kovettumaan. Ei niin kovaksi kuin äsken, mutta kuitenkin. Kun penikseni oli kyllin kova, äitini upotti sen juurta myöten suuhunsa ja aloitti suihinoton mitä en koskaan tulisi unohtamaan. Äitini kieli liikkui terskan kiinnikkseen luona ja seuraavaksi taas oli elimeni syvällä äitini suussa. Äitini lutkutti ja maisteli sykähtelevää penistäni. Miten joku voikaan tehdä niin hyvää. Puristin sängyn peittoa nyrkkeihini ja kohotin lantiotani hieman. Vartaloni jännittyi ja karjaisten purkauduin äitini nieluun. Äitini jatkoi hetken hellää imemistä ja nuolemista kunnes tuli takaisin kainalooni silitellen vartaloani.

4

7973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelly

      Tää oli tosi hyvin kerrottu, vaikka ite juttu olikin aika ällöttävä. mutta muuten hyvä!

      • rrrrrr

        www.itsetyydytys.org


      • gggg

    • Ellu

      No hyi!!!!!!!!!!!
      Omaa äitiään, hyi vittu!! Ällöttävä ajatua! Ihan sama ku mä ajattelisin että isäni panis mua. Hyi saatana! Onko toi oikeesti joku sun fantasias..?? Sairasta..
      Mutt ihan hyvin kerrottu, joo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe