Onkoha Michaeli syylline Kimin pitkäaikaiseen epäonneen?
Schumaher
3
432
Vastaukset
- kyseenalaista
pitää schumia ferrarin päätöksenteossa ja varikolla mukana tai yleensäkään tuossa toiminassa. Jokainen järkevä tajuaa miksi.
- Tuomas79
Minä en kyllä keksi yhtään syytä, miksi schumacher sabotoisi kimiä. Jos joku muu keksii, haluan kuulla perustelut. Kimistä ei kuitenkaan ole uhkaksi schumin ennätyksille, ja vaikka olisi, en usko että schumi asiaa murehtisi, pikemminkin päin vastoin. Eli hän haluaa näyttää osaamisensa myös varikkomuurin toisella puolella. Schumi rakastaa ferraria, eikä tekisi mitään mikä vaikeuttaisi tallin tilannetta. Hän oli ehkä sika radalla, mutta ilman kypärää ihan järkevän oloinen jätkä.
- todella huvittunut
Tuomas79 kirjoitti:
Minä en kyllä keksi yhtään syytä, miksi schumacher sabotoisi kimiä. Jos joku muu keksii, haluan kuulla perustelut. Kimistä ei kuitenkaan ole uhkaksi schumin ennätyksille, ja vaikka olisi, en usko että schumi asiaa murehtisi, pikemminkin päin vastoin. Eli hän haluaa näyttää osaamisensa myös varikkomuurin toisella puolella. Schumi rakastaa ferraria, eikä tekisi mitään mikä vaikeuttaisi tallin tilannetta. Hän oli ehkä sika radalla, mutta ilman kypärää ihan järkevän oloinen jätkä.
Naurettavaa ja säälittävää kun pitää keksiä syitä sille ettei Kimi yksinkertaisesti ole ajajana yhtään mikään. Schumi oli sitä. Kimi ei ole. So easy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480