Onkoha Michaeli syylline Kimin pitkäaikaiseen epäonneen?
Schumaher
3
432
Vastaukset
- kyseenalaista
pitää schumia ferrarin päätöksenteossa ja varikolla mukana tai yleensäkään tuossa toiminassa. Jokainen järkevä tajuaa miksi.
- Tuomas79
Minä en kyllä keksi yhtään syytä, miksi schumacher sabotoisi kimiä. Jos joku muu keksii, haluan kuulla perustelut. Kimistä ei kuitenkaan ole uhkaksi schumin ennätyksille, ja vaikka olisi, en usko että schumi asiaa murehtisi, pikemminkin päin vastoin. Eli hän haluaa näyttää osaamisensa myös varikkomuurin toisella puolella. Schumi rakastaa ferraria, eikä tekisi mitään mikä vaikeuttaisi tallin tilannetta. Hän oli ehkä sika radalla, mutta ilman kypärää ihan järkevän oloinen jätkä.
- todella huvittunut
Tuomas79 kirjoitti:
Minä en kyllä keksi yhtään syytä, miksi schumacher sabotoisi kimiä. Jos joku muu keksii, haluan kuulla perustelut. Kimistä ei kuitenkaan ole uhkaksi schumin ennätyksille, ja vaikka olisi, en usko että schumi asiaa murehtisi, pikemminkin päin vastoin. Eli hän haluaa näyttää osaamisensa myös varikkomuurin toisella puolella. Schumi rakastaa ferraria, eikä tekisi mitään mikä vaikeuttaisi tallin tilannetta. Hän oli ehkä sika radalla, mutta ilman kypärää ihan järkevän oloinen jätkä.
Naurettavaa ja säälittävää kun pitää keksiä syitä sille ettei Kimi yksinkertaisesti ole ajajana yhtään mikään. Schumi oli sitä. Kimi ei ole. So easy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521