rakkaus on potaskaa

leena

rakkaus on
sana joka pitäisi kieltää
tytöt hullaantuvat
ja antavat kun kuulevat sanan rakkaus
sitten tulee yksinäisiä
lapsia ja jätkä lähtee
lätkimään
rakkaus on harhaanjohtamista
se on samaa kuin ihastus
esim. mopoon voi ihastua
liikkeen ikkunassa
pojat sumuttavat tyttöjä
rakkaus-sanalla
ja tytöthän antaa
on niin ihanaan kun poika
sanoo rakas
vaikka ajattelee pillua

11

568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enigma

      Minusta rakkaudesta on tullut tyttöjen keskuudessa ihme pakkomielle, elämän ainoa sisältö, millään muulla ei ole väliä, kunhan nyt joku jätkä on käsikoukussa...ja mahdollisimman paljon Leonardo di Caprion näköinen!
      Give me a BREAK! Rakkaus on tärkeää, mutta ei ainut asia elämässä. Itse arvostan ihmisessä älyn juoksua ja samoista asioista kiinnostumista, seikkailijamaista meininkiä aarteenetsijä-tyyliin, mielikuvitusta, ei mitään turhia jorinoita rakkaudesta pelkästään. Jos sellaista tyyppiä ei nyt ole saatavilla, niin eipä haittaa, kyllä sitä vielä ehtii!
      Tytöt! Miksi ette ole kiinnostuneet muusta kuin jätkistä`? Johan tuollainen pakkomielle poikaparkojakin ahdistaa!

      • Love Rules

        miltä vuosituhannelta olet?? Leonardo on out!!!!! Te olette vain katkeroituneita koska teillä ei ole rakasta!!! mä oon ollu kaks vuotta yhen kundin kaa yhessä ja me RAKASTETAAN toisiamme..Eix ooki ihan hirveetä???! VIelä meil on pitkä taival edessä....!!!!!


      • mörkö

        Älähän yleistä. Ei kaikki muijat "juokse hyvännäkösten jätkien peräs"!! Todellakaan!...Ihan ku muijat ois kaikki vaa kivannäkösen jätkän kimpussa, siks, et sais näyttää kavereille, et "kuin kiva jätkä mul on"... Katos, muutki (ku sä) voi rakastuu...oikeesti...kokonaisuutena...ihmisenä...EI ulkonäön perusteella...
        Mieti nyt ite mitä puhut!!!


      • Enigma
        Love Rules kirjoitti:

        miltä vuosituhannelta olet?? Leonardo on out!!!!! Te olette vain katkeroituneita koska teillä ei ole rakasta!!! mä oon ollu kaks vuotta yhen kundin kaa yhessä ja me RAKASTETAAN toisiamme..Eix ooki ihan hirveetä???! VIelä meil on pitkä taival edessä....!!!!!

        Juuri tuolla Leonardoon viittaamisella tarkoitin, että monien teinityttöjen miesmaku vaihtelee kuin trendivärit puserossa filmitähtien ja pop (tai rap tai mikä humppa milloinkin on HIP)-artistien pärstävärkin mukaan. Eivät kaikki tietenkään ole sellaisia, mutta vaikuttaa siltä että useimmat ovat kun kerran kaikki tyttöjen viihdekin (esim. lehdet) suuntautuvat sellaiseen.
        Ihan hyvä jos olet löytänyt oman rakkaasi, mutta tuollainen "olet vain kateellinen" käytös saattaa kostautua. Ei sillä että MINÄ sinun poikafrendiäsi himoitsisin, mutta tuolla ulkona on sellaisiakin, jotka niin voivat tehdä. Lisäksi saatat pahoittaa tyttökaveriesi mielet ja on hyvä että säilytät itselläsi muitakin kavereita, eikö niin?
        Ja sitten: keksikää elämällenne todellakin muutakin sisältöä kuin PELKKÄ poikaystävä, olkaa kiinnostuneita, tiedonhaluisia jne.
        Pojat pitävät siitä, että tytöillä on muitakin intressejä kuin pelkkä poikien vokottelu...


      • Enigma
        mörkö kirjoitti:

        Älähän yleistä. Ei kaikki muijat "juokse hyvännäkösten jätkien peräs"!! Todellakaan!...Ihan ku muijat ois kaikki vaa kivannäkösen jätkän kimpussa, siks, et sais näyttää kavereille, et "kuin kiva jätkä mul on"... Katos, muutki (ku sä) voi rakastuu...oikeesti...kokonaisuutena...ihmisenä...EI ulkonäön perusteella...
        Mieti nyt ite mitä puhut!!!

        ...muitakin samanlaisia voi olla, mutta iso osa on myös näitä "toivottavasti nyt kaverit varmasti näkee kun mä olen Peran kanssa!"
        Anteeksi yleistys, mutta pieni totuuden jyvänen on minunkin puheissani...


      • mustikka
        Love Rules kirjoitti:

        miltä vuosituhannelta olet?? Leonardo on out!!!!! Te olette vain katkeroituneita koska teillä ei ole rakasta!!! mä oon ollu kaks vuotta yhen kundin kaa yhessä ja me RAKASTETAAN toisiamme..Eix ooki ihan hirveetä???! VIelä meil on pitkä taival edessä....!!!!!

        joopa joo: rakkauttta on oikeaakin, sellasta puhdasta ja kaunista. mutta kyllä: useimmat alkaa olla semmosia kuin engima (?) kuvailee: mä ite syyllisyin siihen ja mitäs siitä tuli: PALJON itkua ja hammasten kiristelyä ja täysin särkynyt mieli.
        nyt oon tullu siihen tulokseen että haluan vieläkin enemmän kuin mitään sen oman rakkaan jonka kanssa katsoa tämä näytelmä nimeltä elämä loppuun, mutta sen rakkaan täytyy olla ensi sijaisesti kaveri mulle. ei siitä mitään tule jos vain on, mutta ei ymmärrä. en tiiä... jokkaisen henk koht juttu. please ihmiset: älkää alkako/jatkako seurustelua jos huomaatta että toinen on enemmän tosissaan kuin ite oot... tai tehkää se ainaki selväksi. ja jätkille eritoten: sanokaa vain reippaasti jos haluatta vain pillua: ei siitä kaikki pahastu ;)


      • Enigma
        mustikka kirjoitti:

        joopa joo: rakkauttta on oikeaakin, sellasta puhdasta ja kaunista. mutta kyllä: useimmat alkaa olla semmosia kuin engima (?) kuvailee: mä ite syyllisyin siihen ja mitäs siitä tuli: PALJON itkua ja hammasten kiristelyä ja täysin särkynyt mieli.
        nyt oon tullu siihen tulokseen että haluan vieläkin enemmän kuin mitään sen oman rakkaan jonka kanssa katsoa tämä näytelmä nimeltä elämä loppuun, mutta sen rakkaan täytyy olla ensi sijaisesti kaveri mulle. ei siitä mitään tule jos vain on, mutta ei ymmärrä. en tiiä... jokkaisen henk koht juttu. please ihmiset: älkää alkako/jatkako seurustelua jos huomaatta että toinen on enemmän tosissaan kuin ite oot... tai tehkää se ainaki selväksi. ja jätkille eritoten: sanokaa vain reippaasti jos haluatta vain pillua: ei siitä kaikki pahastu ;)

        Juuri tuota minäkin tarkoitin! Sen kaikkein rakkaimman tulisi olla myös *PARAS* kaveri. Sellainen, jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa, mutta myös keskustella ja olla lähekkäinkin. Sellainen, jolta eivät ideat aivan heti lopu, ja joka ymmärtää minua myös sisäisesti. Ei mikään toljottaja, joka vain kehuu hiusteni ihanuutta ja puseroni väriä.
        Elänkö aivan utopiaa? =)
        Olen tavannut monia kivoja tyyppejä mutta kukaan ei oikein tunnu täyttävän vaatimuksia. En ole joutunut suremaan koska en ole lähtenyt suhteeseen liian heppoisin perustein.
        Sitäpaitsi miehiä on maailma täynnä, jos tämä yksilö loukkasi sinua niin hän ei ollut sinua varten, parempaa on tulossa!


      • nine

        ja vielä kun korostetaan (mitenkään tahallisen yleistämättä) että Nuorten Tyttöjen maailmassa. se on joko yltiöpinnallista tai sitten yltiöromanttista. realismi hukassa.. mutta tiedättekös.. siitä kasvaa ulos. joten jospa emme tekis tästä mitään elämää suurempaa onkelmaa? kyllä ne mittasuhteet siitä tasottuu.


      • Elizaveta
        Enigma kirjoitti:

        Juuri tuota minäkin tarkoitin! Sen kaikkein rakkaimman tulisi olla myös *PARAS* kaveri. Sellainen, jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa, mutta myös keskustella ja olla lähekkäinkin. Sellainen, jolta eivät ideat aivan heti lopu, ja joka ymmärtää minua myös sisäisesti. Ei mikään toljottaja, joka vain kehuu hiusteni ihanuutta ja puseroni väriä.
        Elänkö aivan utopiaa? =)
        Olen tavannut monia kivoja tyyppejä mutta kukaan ei oikein tunnu täyttävän vaatimuksia. En ole joutunut suremaan koska en ole lähtenyt suhteeseen liian heppoisin perustein.
        Sitäpaitsi miehiä on maailma täynnä, jos tämä yksilö loukkasi sinua niin hän ei ollut sinua varten, parempaa on tulossa!

        ...ei niin kovin kauan sitten (tarkalleen ottaen heinäkuun alussa 2000) tutustuivan tyttö ja poika toisiinsa. Ja kävi niin, että tyttö ensin ihastui ja sitten rakastui. Samalla kävi myös niin, että tytöstä ja pojasta tuli toisillensa HYVIN läheisiä ja tärkeitä. Parhaita kavereita aivan suomeksi sanottuna. Tyttö pystyi puhumaan pojalle ihan kaiken, luotti tähän sata prosenttisesti ja tarvitsi tätä ystävänä. Poikakin luotti tyttöön ja kertoi hänelle paljon asioita, joista ei ollut koskaan muille kertonut. Tytöllä oli omat unelmansa, ja poika tunsi ne unelmat kenties paremmin kuin tyttö itse. Eivät ne poikaa haitanneet, mutta ystävyys oli se, jonka hän tahtoi säilyttää puhtaana ja virheettömänä.
        Sitten eräänä iltana poika tahtoikin läheisyyttä. Hän hellitteli tyttöä ja antoi tytön ymmärtää, että ehkäpä sittenkin heistä voisi joskus tulla jotain. Mutta tyttö ymmärsi väärin, ja sitten se yksi aioa ilta tuli heidän ystävyytensä väliin, rikkoi sen ja repi riekaleiksi tytön unelmat, sydämen, koko pienen ihmisen... Ja koskaan enää ei tämä pieni tyttö usko siihen, että vielä joskus kaikki voisi olla ehjää ja kaunista niin kuin silloin ennen... vain muutama kuukausi sitten. Lyhyt aika, silti niin pitkä... Tuskan ja ikävän täyttämä.


    • järkee,kiitos.

      kuulehan aapeli.et oikein tiedä koko asiaa....ekaks:sen ikäisenä jolloin tytöt ovat niun hyväuskoisia (teinikä) ei voi rakastua...ja toiseks:ei kaikki pojat oo tollasii!!siis mitä te tytöt aattelette kun ootte niin hyvä uskosii?????luuletteko et 17 v.voi rakastuu?????!!!!!!jos kundi pyytää sänkyyn se ei tarkoita et rakastaa!!!ja ei kannata heti suostuu jos on ihastunut koska tulee sydänsuruja kun se jättää vaikka "rakasti"!eihän seksissä oo mitään pahaa mut miks te ette harkitse aina asiaa vaan meette jätkän mielen mukaan????ette ees aina käytä ehkäisyy ja sitten sitä olalan onnettomii kun ollaan raskaana ja ei tiedetä mitä pitäs tehä.-.ei kaikki nuoret tytöt oo tolalsii esim.mä ..siis vastuuttomii....ja mitä järkee on juoda ittensä sika känniin ja harrastaa seksii vanhemman miehen aksn???juominen on ok.mut kännäily ja ilman ehkäsyy....ehei!

    • Tylsä elämä mut vaihteleva

      Ei semmost rakkaut ookkaa , mua ei ainaka oo ikinä kiehtonu muu ko pillu naisis et sillai..... ehkä sit joskus 50 senä..
      romanssit ja rakkaustarinat o hienoi sellaset jos tunnetaa joku viikko , tai kaks ja naidaa sikana....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

      Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

      Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe