Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voisiko Robbie

tehdä Madonnat?

Jos Robbie saataisiin ens kesänä Jätkäsaareen, myiskö se 80000 lippua? Kyllähän se paljon myis, mutta myiskö loppuun? Vähän olis muuten hienoa, jos se tulis... Ei siitä kyllä mitään huhuja oo (kai) ollut. Mut jos joku Green Day on tulossa Hämeenlinnaan ja 60000 lippua aiotaan myydä, kyllähän supertähti Robbie nyt enemmän myy...

6

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovaa on

      Ei kyllä enää vois.
      Siis tarkoitatko että Robbie tulisi tänä kesänä?
      Jotenkin kaksi staraa kesässä tämän kokoisessa maassa...toinen kärsisi.
      Robbien pitäisi kai ensin lanseerata levykin ulos, siellä hän panttailee jossain itseään.
      Hesasta ei sais enää pitkän matkalaiset hotellihuoneita kesällä 2009.
      Minulle on jo nyt suuri arvoitus miten yleensäkin järjestän itseni Madonna konserttiin, lippu on, mutta olen silloin kai töissä.
      Suuri kai.
      Joko olen kesälomalla tahi "sairas".
      Tässä tapauksessa on kaikki kepulakonstit käytettävä, onko suurikin rikos olla pois edes yhden kerran vuodessa ikäänkuin vilpillä?

      Jos Robbie tulisi keikalle tänne niin kyllä lähtisin kuin ohjus, oli työpäivä tai ei, toki mikään tai kumpikaan ei ole potkuje arvoinen, mutta....tosiaan...onkohan lähiomaisen"hautajaiset" liian makaaberi tekosyy?

      • ensi vuoden

        kesää 2010. Jos Robbie tulis, niin ottaisin vaikka potkut, että pääsisin sinne. Helsingissä asuu sukulaisia niin ainakin olis yöpaikka. Kaipa sitä yhden vapaapäivän saa töistä, kun tietää tarpeeks ajoissa. Ei ole Robbiesta mitään varmaa tietoa, mutta salaa oon haaveillut isosta megakonsertista, jonne sais varmuudella lipun. Hartwall Arena myytiin niin hiton nopeesti.


      • ja näin....
        ensi vuoden kirjoitti:

        kesää 2010. Jos Robbie tulis, niin ottaisin vaikka potkut, että pääsisin sinne. Helsingissä asuu sukulaisia niin ainakin olis yöpaikka. Kaipa sitä yhden vapaapäivän saa töistä, kun tietää tarpeeks ajoissa. Ei ole Robbiesta mitään varmaa tietoa, mutta salaa oon haaveillut isosta megakonsertista, jonne sais varmuudella lipun. Hartwall Arena myytiin niin hiton nopeesti.

        Vastaan sulle että kyllä Robbie vetäisi kesällä 2010 ihan saman alueen täyteen.
        Ensin vaan hyvä levy ulos ja markkinointikoneisto täyteen höyryyn.
        Saadaan sillä Robbie tietoisuuteen niillekkin jotka ei ole vielä faneja.

        Sinä vuonna kun RW kävi Suomessa olin aivan myrtsi ja ihmettelin kuinka joku voi mennä katsomaan tuollaista leuhkiaista.
        Inhosin hänen persoonaansa syvästi.
        Sitten kuuntelin jotain hyvää kappaletta radiosta ja kysyin kaverilta että kuka tää oikein on, kun on niin hieno ääni!
        Vastaus tuli kuin ammuttuna:
        " sehän Robbie Williams jota sää inhoot!"


      • se monen
        ja näin.... kirjoitti:

        Vastaan sulle että kyllä Robbie vetäisi kesällä 2010 ihan saman alueen täyteen.
        Ensin vaan hyvä levy ulos ja markkinointikoneisto täyteen höyryyn.
        Saadaan sillä Robbie tietoisuuteen niillekkin jotka ei ole vielä faneja.

        Sinä vuonna kun RW kävi Suomessa olin aivan myrtsi ja ihmettelin kuinka joku voi mennä katsomaan tuollaista leuhkiaista.
        Inhosin hänen persoonaansa syvästi.
        Sitten kuuntelin jotain hyvää kappaletta radiosta ja kysyin kaverilta että kuka tää oikein on, kun on niin hieno ääni!
        Vastaus tuli kuin ammuttuna:
        " sehän Robbie Williams jota sää inhoot!"

        kohdalla menee. Sen musaa on soitettu Suomessa ehkä vuodesta -98 lähtien. Eli 11 vuotta lapset ja nuoret on kuulleet sitä elämänsä taustalla tajuamatta kuka laulaa. Siinä joukossa on paljon potentiaalisia faneja, kun Robbie tuodaan ihmisten tietoisuuteen. Itse olisin mennyt konserttiin jo v.2003, mutta liput myytiin niin nopeesti.


      • sitä leuhkana
        ja näin.... kirjoitti:

        Vastaan sulle että kyllä Robbie vetäisi kesällä 2010 ihan saman alueen täyteen.
        Ensin vaan hyvä levy ulos ja markkinointikoneisto täyteen höyryyn.
        Saadaan sillä Robbie tietoisuuteen niillekkin jotka ei ole vielä faneja.

        Sinä vuonna kun RW kävi Suomessa olin aivan myrtsi ja ihmettelin kuinka joku voi mennä katsomaan tuollaista leuhkiaista.
        Inhosin hänen persoonaansa syvästi.
        Sitten kuuntelin jotain hyvää kappaletta radiosta ja kysyin kaverilta että kuka tää oikein on, kun on niin hieno ääni!
        Vastaus tuli kuin ammuttuna:
        " sehän Robbie Williams jota sää inhoot!"

        Mulle tuli joskus vähän yllätyksenä, kun huomasin kuinka moni, siis ihan massat, piti sitä järkyttävänä leuhkana. Oon senverran vanha (mutta kuitenkin tarpeeksi nuori) että Robbie tuli mulle tutuks musiikkilehtien kautta eikä tabloidien tms. Olin tutustunut sen itseironiseen ja älykkääseen persoonaan ennen kuin se edes alkoi tehdä musiikkia (sooloura). Ja sen eka levy oli myös mielestäni niin tasokas, että sallinkin pienen omahyväisyyden.


    • just on se,

      joka vois nää niin sanotut Madonnat tehdä. Vaikka aina jossain lehdissä lukee, ettei muut ku Madonna ja Michael Jackson ja Bruce Bringsteen ja Metallica ja Iron Maiden ja mitä niitä nyt oli vois myydä niin montaa lippua, niin kyllä Robbie Williams vois! Aivan varmasti! Madonna on näyttäny, että Suomen kokoseen maahan kannattaa tulla ja täällä menee isotkin lippumäärät kaupaks! Tollaseen konserttiin änkeis sellasetkin, jotka ei ees oo mitään himofaneja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe